Forfatter |
|
super Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 162
|
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he , ja det har sgu´altid været en god video, kan huske jeg brugte den i starten til at optage cd´er på  ,( gjorde det faktisk ret godt) jojo det var før minidisk og cd brænderen slog igennem , det var tider
|
Til top |
|
|
Evolator Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 340
|
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja tider ! JA. Syntes entlig det var sjovere dengang. Damn de kørte meget. Så kunne de spole hurtig ! Fra stop til start o.s.v....Der var ikke det de ikke kunne Særlig Mitsubishi. Og så var de gode med de rigtige bånd HIFI bånd *GG* Blive sq helt nostalgisk. EJ. Det var bare sjov da.
Brugte min som en anden kassette bånd optager bla... Over anlæget.
|
Til top |
|
|
super Forum Bruger

|
Sendt: 16 Juli 2004 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Evolator Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 340
|
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe Ja..... Kan høre du havde de samme problemer som vi andre. *G*
Ang. At genhøre/se kvaliteten af det man har optaget. Så er det med et hvist forbehold at gør det. For det er jo sådan at lyd-Billed på det gamle system. At det har med at midste kvalitet. Eftersom det har ligget.
bortset fra det. Så er det da sjovt at genhøre. Ik mindst sin daværende smag. Som kan være ændert siden. hehe.
Ja det var kram de maskiner. De holder selv idag. Min har aldrig været i stykker.
Købte engang en Sony E-1000. Den kostede ret meget. ca 9000kr vejl. Den var slet ikke så godt opbygget. Og var også istykker fra dag 1. Så blev jeg gal. Og hamrede den en oven på top pladen. Så gik båndtransporten iorden. Og båndet kørte ned som det skulle. hehe. 
|
Til top |
|
|
anderspj Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 224
|
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
super skrev:
jo det kan desværre godt være et problem når solen skinner , har tænkt på om jeg skulle anskaffe mig nogle gardiner, men ser heldigvis ikke meget fjernsyn i dagtimerne, men her i sommerperioden hvor solen er længe oppe, jo der har der været nogle gange hvor det har givet problemer, men så er det godt at jeg har andre muligheder ( har et 29" NAD tv i soveværelset)  |
|
|
Gardiner og planter vil sikkert give dit i forvejen glimrende setup et yderligere løft. Ved høje mellemtoner kan der opstå generende "ringe-lyde" når lyden bare kører rund i rumme fra væg til væg. Noget blødt på bagvægen samt gardiner for vinduet vil gøre underværker - uden tvivl.
Og ledningerne... kan du ikke bare mase hele klumpen ind bag center-møblet? Det man ikke ser har man ikke ondt af...
|
Til top |
|
|
ralle Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 235
|
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ser sku da ondt ud, det er kun noget jeg drømme om at have. forsæt det gode arbejde.
Rasmus __________________ Film skal ses i hjemmebio.
Rasmus Erichsen
www.hifi4all.dk
|
Til top |
|
|
Jacob AN Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 05 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 203
|
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
 det ser rigtig godt ud, pænt anlæg  __________________ Med Venlig Hilsen
Jacob
-----------------------------------
Hjemmebio er fedt
min hjemmebio
|
Til top |
|
|
Lucky 7 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er virkelig flot  Du skulle vel aldrig have handlet møbler hos Biva, vel?    That makes two of us  Mvh. JK __________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
Til top |
|
|
super Forum Bruger

|
Sendt: 26 Juli 2004 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anderspj : Og ledningerne... kan du ikke bare mase hele klumpen ind bag center-møblet? Det man ikke ser har man ikke ondt af...
Desværre skal de fleste kabler skal den anden vej rundt, ellers var det gjort 
Ralle : det ser sku da ondt ud, det er kun noget jeg drømme om at have. forsæt det gode arbejde.
Takker, det har jo også taget et par år at få råd til de forskellige ting, som er kommet lidt efter lidt ,der skal jo også penge til 
Jacob AN : det ser rigtig godt ud, pænt anlæg
Takker endnu engang 
Lucky 7 : Du skulle vel aldrig have handlet møbler hos Biva, vel?  
Ups Busted jo jeg har handlet en del ved Biva, skulle jo lige have møbleret om efter jeg havde besluttet mig for at ville have en projektor ,have jo en reol stående der hvor skænk og hifi rack står, så det har jo ført en del mere med sig at jeg ville have sådan en ,og eftersom næsten hele budgettet var brugt på projektoren , så måtte der jo spares på møblerne ( dejligt at være single ) slet ingen protester 
|
Til top |
|
|
Lucky 7 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 79
|
Sendt: 27 Juli 2004 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehehe.... Har selv bordet, skænken og hifi rack´et, så jeg er vel også det man kalder Bivafan  Har desuden barstole, garderobeskab, spisebord, seng, sengeborde og lidt andre småting fra Biva.....  Mvh. JK __________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
Til top |
|
|