Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 13:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: flovt... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
musifix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 12:49 | IP-adresse registreret  

Here we go again

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

løsningen ligger lige for døren! brug DBU's regler 2 advarsler 3 gang udvisning!

tror nok spillerne er ligeglade med en advarsel hvis de ikke bliver smidt ud

alligevelså ja ronin når nu folk ikke kan finde ud af det selv så skru bissen på

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Music: ser du ikke fodbold    1 advarsel anden gang ud 

Men ja enig, tredje gang burde give karrantæne eller i grove tilfælde smides ud !!

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

en svipser

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

lasse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

Kære Sam25

Hvis du kan finde nogen som helst personlig tilsvining i den kommentar ja så ved jeg snart ikke hvad jeg kan tillade mig at skrive. Det var faktisk bare en forespørgsel om der var andre der efter utallige forklaringer fra min side stadig ikke kunne forstå det, ikke fordi at jeg synes at de var dumme men måske fordi jeg ikke udtrykte mig klart nok.
Jeg får ikke noget ud af at tilsvine folk, jeg bevæger mig meget rundt i den virkelige verden og møder mange af dem jeg diskuterer med her og skulle gerne kunne se dem i øjnene når vi mødes.
Hvis jeg var dig ville jeg nu være mere bekymret over den måde du udtrykker dig på, din kommunikations facon består næsten udelukkende af personlige angreb uden nogen som helst relevans for emnet.
Jeg er ikke fejlfri og har da engang imellem været lidt for sarkastisk i mit sprogbrug og det vil jeg da gerne benytte lejligheden til at undskylde overfor dem der er blevet ramt af det.
Jeg prøver efter fattig evne at tiltale andre som jeg også gerne selv vil tiltales, jeg synes at humor er godt ved passende lejligheder hvor imod ironi og sarkasme generelt er dårlig fordi det ofte bliver fejlfortolket på skrift og fordi det som regel benyttes til at hænge folk ud med, jeg går ind for at grine med folk og ikke ad dem.

Til top Vis lasse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lasse

sam25
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

lasse skrev:

Kære Sam25

Hvis du kan finde nogen som helst personlig tilsvining i den kommentar ja så ved jeg snart ikke hvad jeg kan tillade mig at skrive. Det var faktisk bare en forespørgsel om der var andre der efter utallige forklaringer fra min side stadig ikke kunne forstå det, ikke fordi at jeg synes at de var dumme men måske fordi jeg ikke udtrykte mig klart nok.
Jeg får ikke noget ud af at tilsvine folk, jeg bevæger mig meget rundt i den virkelige verden og møder mange af dem jeg diskuterer med her og skulle gerne kunne se dem i øjnene når vi mødes.
Hvis jeg var dig ville jeg nu være mere bekymret over den måde du udtrykker dig på, din kommunikations facon består næsten udelukkende af personlige angreb uden nogen som helst relevans for emnet.
Jeg er ikke fejlfri og har da engang imellem været lidt for sarkastisk i mit sprogbrug og det vil jeg da gerne benytte lejligheden til at undskylde overfor dem der er blevet ramt af det.
Jeg prøver efter fattig evne at tiltale andre som jeg også gerne selv vil tiltales, jeg synes at humor er godt ved passende lejligheder hvor imod ironi og sarkasme generelt er dårlig fordi det ofte bliver fejlfortolket på skrift og fordi det som regel benyttes til at hænge folk ud med, jeg går ind for at grine med folk og ikke ad dem.

Nej,

Det er nok rigtigt nok.

Men fortæl mig så, tror du Peter var den eneste der ikke havde forstået, at det IKKE skulle med på plade, eller den eneste der indrømmede det ? (og lærte noget)

Til top Vis sam25's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sam25

lasse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Jeg tror at de fleste der gik meget op i dette skud ikke helt havde forstået det, måske især fordi Duelund ikke nåede der til i sin forklaring. Og grunden til at jeg synes at jeg kunne tillade at skrive sådan om Peter var at vi lige for inden havde været lidt humoristiske, så jeg mente ikke at han ville tage anstød af det.
Det lader jo til at du kan være helt fornuftig at tale med så jeg ser frem til at debatere med dig i fremtiden.

waal
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 Maj 2003
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

lasse skrev:

Hej alle

Det er jo på et lidt sørgeligt grundlag at vi her er samlede i fældedes frustration over visse uheldige elementer (håber ikke jeg er en af dem ). Den tråd der nu er lukket gik galt fra starten, der var lagt op til krig fra side 1, nogle ville ikke bidrage, nogle ville ikke forstå, nogle læste ikke men skrev kun og andre ville bare gå efter manden. Grundlæggende tror jeg egentlig at der er for mange kæpheste på banen, vi er alle ivrige efter at blive hørt og at lige præcis vores ideer bliver genstand for stående bifald, tålmodigheden til at læse det andre skriver - og forstå det, var i nævnte tråd næsten ikke eksisterende. Egentlig var det jo et spændende emne, for det kunne jo have været med til at afdække hvorfor vi alle synes at vores anlæg er drøn godt men også et svært emne at diskutere fordi alle med lige stor ret kunne sige at det var dem der hørte rigtigt. Personlig opfattelse kan jo grundlæggende ikke diskuteres lige så lidt som musik smag kan diskuteres. Lad os nu alle finde det gode humør frem og snakke og diskuterer det der mest af alt interessere os nemlig Hifi , lyd, snurrerundt, musik og ikke mindst anlæg og så lade være med at starte disse tråde, der har været alt for mange af her på det sidste, hvor formålet kun er at grise til eller måske vise hvor let man kan kanøfle andre. Hvis du kun vil diskutere for at vise hvor klog du er og at du let kan klare dig i enhver diskussion om emner du egentlig ikke ved noget om eller interessere dig for, udelukkende for at blive bekræftet, så skulle du måske overveje at melde dig ind i Mensa, her kan du så kloge dig i fællesskab med andre der lider af samme "handicap". Dette ikke ment som et surt opstød men som en opfordring til kun at gå efter bolden og ikke manden, meget kan vi blive enige om og noget kan vi ikke og det må så bare være det.

Et af problemerne er jo at hvergang bolden (læs komponenten) tackles så føler manden (læs ejeren) sig trådt over tæerne.

Du lægger da også op til at tekniske løsninger slet ikke kan bedømmes da det med sikkerhed vil efterlade en stor gruppe i afdelingen for "dyre fejlkøb og dårlig smag" hvilket af nogle vil kunne opfattes som fornærmende/nedladende

Et forum kemisk renset for holdninger ?

Waal

Til top Vis waal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af waal

lasse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

God aften Waal

Waal skrev bla.: "Et forum kemisk renset for holdninger ?"

Svar: Næ, det behøver det jo ikke at betyde men måske et forum hvor der er plads til alle og måske endda dem der "endnu" ikke har set lyset. Man kan da sagtens mene at det den eller den har af højttalere en lige til at lukke op og sk*de i, uden at man behøver at sige det så direkte. Og så kan andre prøve at lade være med at tage kritik af en komponent der tilfældigvis befinder sig i deres anlæg personligt. Jeg tror at langt de fleste af os er åbne for nye ideer men vi gider ikke fra starten have at vide at vi er helt forkert afmarcheret. Jeg er kommet her til hvor jeg nu er ved igennem mange år at have interesseret mig for musik, lyd og Hifi. Jeg startede som så mange andre med et konfirmations anlæg i 1975 siden er der blevet udskiftet meget, nok mest med baggrund i det "slænget" gjorde f.eks. de første "rigtige" højttalere jeg havde var B&W 802 som blev købt i 1979, det synes jeg faktisk var et stort fremskridt.  Havde jeg aldrig hørt om endsige mødt Steen Duelund havde jeg sikkert været lige lykkelig af den grund, nu har jeg hørt en af Duens konstruktioner og kan høre hvad den kan og kan høre at Steen har fat i noget. Måske skal man tænke på ikke at skræmme folk væk før de har hørt hvad man har at sige, folk er meget villige til at høre noget nyt og bedre, de gider bare ikke at få smidt i hovedet at de er fuldstændig 3/4 åndssvage når de nu tror at de højttalere de har stående overhovedet kan spille. Jeg har ingen problemer med Steen's facon for jeg er mere interesseret i det han mener end den indpakning det kommer i men jeg kan se at mange her tager totalt anstød af din og til dels Steen's måde at kommunikerer på, som sagt jeg er ligeglad jeg har mødt Steen og ved at det er sådan han er der er sgu ikke noget krukkeri her. Jeg ærgrer mig gul og blå hver gang du eller andre fra den såkaldte Duelund klan får rodet så grundigt op i sindet hos en her i forum at vedkommende lukker totalt af, det er skide svært at tale med en der bare tænker "sikke en arrogant skid" og det betyder måske at vedkommende ikke gider gå hen for at høre en af Duens højttalere hvis muligheden byder sig, det synes jeg er synd.

sam25
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

Jeg tro du har meget ret, der må være en del der bliver afskrevet fra at blande sig, pga. af tonen og den nogen gange lidt aggressive form der er.

Og jeg skulle da sluge et par kameler, for ikke at bliver ved med bare at tænke ”Duelund og slæng… de kan r… mig, hvor meget ret de så end har” og jeg er nok ikke alene.

Hvis man er helt ny hifi interesseret, og er lidt usikker på det ene og andet, så er det nok ikke her, der er ret mange der tør, vis, at de faktisk ikke aner en skid, men meget gerne vil.

Se bare på bruger antallet kontra, hvem der blander sig. Det skulle da være underligt om det kun er Tordenskjolds soldater, der kan” bidrage…. Til tider ikke så meget) med noget.

Og ja set som reklame for Steen og DCA, er Duelund os hans hold, ret ringe. Selv om de bestemt har noget at sælge.

Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Debatten her på hifi4all minder meget om religiøse stridigheder, hvor hverken den ene eller anden part har i sinde at sætte sig selv ind i hinandens tankegang. En debat kan ALDRIG blive konstruktiv hvis ikke aktørerne har i sinde at lytte til hinanden. Jeg opfordrer de ivrige debattører til at revurdere deres selvopfattelse og læse deres indlæg igennem mindst én gang til før de poster.

Desuden vil jeg gerne gøre opmærksom på Alex Nielsens ord på side 1: Det er ofte når der diskuteres hardcore teknisk og "det menneskelige øre" at det går galt. Hvis ikke man reelt kan blande sig i en debat på så højt plan bør man lade være (og jeg mener det er de færreste der har viden nok og ikke mindst er i stand til at være objektive på det niveau).

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted

waal
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

lasse skrev:

God aften Waal

Svar: Næ, det behøver det jo ikke at betyde men måske et forum hvor der er plads til alle og måske endda dem der "endnu" ikke har set lyset. Man kan da sagtens mene at det den eller den har af højttalere en lige til at lukke op og sk*de i, uden at man behøver at sige det så direkte. Og så kan andre prøve at lade være med at tage kritik af en komponent der tilfældigvis befinder sig i deres anlæg personligt. Jeg tror at langt de fleste af os er åbne for nye ideer men vi gider ikke fra starten have at vide at vi er helt forkert afmarcheret. Jeg er kommet her til hvor jeg nu er ved igennem mange år at have interesseret mig for musik, lyd og Hifi. Jeg startede som så mange andre med et konfirmations anlæg i 1975 siden er der blevet udskiftet meget, nok mest med baggrund i det "slænget" gjorde f.eks. de første "rigtige" højttalere jeg havde var B&W 802 som blev købt i 1979, det synes jeg faktisk var et stort fremskridt.  Havde jeg aldrig hørt om endsige mødt Steen Duelund havde jeg sikkert været lige lykkelig af den grund, nu har jeg hørt en af Duens konstruktioner og kan høre hvad den kan og kan høre at Steen har fat i noget. Måske skal man tænke på ikke at skræmme folk væk før de har hørt hvad man har at sige, folk er meget villige til at høre noget nyt og bedre, de gider bare ikke at få smidt i hovedet at de er fuldstændig 3/4 åndssvage når de nu tror at de højttalere de har stående overhovedet kan spille. Jeg har ingen problemer med Steen's facon for jeg er mere interesseret i det han mener end den indpakning det kommer i men jeg kan se at mange her tager totalt anstød af din og til dels Steen's måde at kommunikerer på, som sagt jeg er ligeglad jeg har mødt Steen og ved at det er sådan han er der er sgu ikke noget krukkeri her. Jeg ærgrer mig gul og blå hver gang du eller andre fra den såkaldte Duelund klan får rodet så grundigt op i sindet hos en her i forum at vedkommende lukker totalt af, det er skide svært at tale med en der bare tænker "sikke en arrogant skid" og det betyder måske at vedkommende ikke gider gå hen for at høre en af Duens højttalere hvis muligheden byder sig, det synes jeg er synd.

Duelunds højttalervirke kan dateres tilbage til tiden omkring Audioscan i Ryesgade (ca.1972) og de glade horndage, så han er jo ikke ny på scenen, og de ældste artikler er da også fra 1974/75 (High Fidelity  cement- og egoisthornet)

Der er gennem årene diffunderet mange entusiaster/selvbyggere gennem Duelunds værksted og flertallet har forhåbenligt fået "noget" med på hjemturen - om ikke andet en overraskelse over hvor "voldsomt" nogle selvbyggere går til opgaven, og nogle blev hængende i miljøet.

Vel kan tonen forkomme direkte, men sådan er det ofte når en spade kaldes en spade.

Det at nogle føler sig stødt/trådt på osv. skal nok søges i den "generationskløft" som også er et stigende problem på mange arbejdspladser. Årsagen er ikke et passende emne her men virkningen har vi jo set en del til i den senere tid, og den har ikke til sinds at "forsvinde"

Waal

sam25
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

waal skrev:
lasse skrev:

God aften Waal

Duelunds højttalervirke kan dateres tilbage til tiden omkring Audioscan i Ryesgade (ca.1972) og de glade horndage, så han er jo ikke ny på scenen, og de ældste artikler er da også fra 1974/75 (High Fidelity  cement- og egoisthornet)

Der er gennem årene diffunderet mange entusiaster/selvbyggere gennem Duelunds værksted og flertallet har forhåbenligt fået "noget" med på hjemturen - om ikke andet en overraskelse over hvor "voldsomt" nogle selvbyggere går til opgaven, og nogle blev hængende i miljøet.

Vel kan tonen forkomme direkte, men sådan er det ofte når en spade kaldes en spade.

Det at nogle føler sig stødt/trådt på osv. skal nok søges i den "generationskløft" som også er et stigende problem på mange arbejdspladser. Årsagen er ikke et passende emne her men virkningen har vi jo set en del til i den senere tid, og den har ikke til sinds at "forsvinde"

Waal

'

Det er vel også ok, men i/man skal så bare gøre sig klart, at nogen hopper af pga, tonen, og andre fordi de føler at de pga, manglende indsigt, ikke høre hjemme der. Men hvis i bare ikke bliver sure over det, så er alle vel galde

lasse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

God aften igen Waal

Waal skrev: "Duelunds højttalervirke kan dateres tilbage til tiden omkring Audioscan i Ryesgade (ca.1972) og de glade horndage, så han er jo ikke ny på scenen, og de ældste artikler er da også fra 1974/75 (High Fidelity  cement- og egoisthornet)

Det at nogle føler sig stødt/trådt på osv. skal nok søges i den "generationskløft" som også er et stigende problem på mange arbejdspladser. Årsagen er ikke et passende emne her men virkningen har vi jo set en del til i den senere tid, og den har ikke til sinds at "forsvinde""

Jeg er fuldt ud klar over at Duelund er en kapacitet inden for Hifi-verdenen her i Danmark, jeg har selv holdt High Fidelity siden 1977, jeg er også åben over for hans skriverier og synes at det er meget spændende med en ny vinkel på noget der hidtil kun har været meget få løsninger på.

Jeg har da heller ikke noget imod at en spade bliver kaldt en spade og det tror jeg sådan set heller ikke er noget problem for de generationer der er yngre end mig (hør bare hvad de frejdigt rapper ud i æteren i prime time), problemet opstår når man i et diskutionsforum ikke vil diskutere men komunikerer i "statements" i stedet at komme med en forklaring på hvorfor at lille Brian's (undskyld navne valget) Eltax højttalere måske ikke lige er det ypperste der findes. Vi "gamle" skal sgu' være mere imødekommende over for nye og yngre folk, Hifi-folket er en uddøende race, vi trænger i den grad til nyt blod. Vi skal da ikke lade den viden vi "gamle" har blive en hindring for nye folk men gladeligt og ved enhver given lejlighed gøre denne viden tilgængelig.

Jeg synes at Steen Duelund er en fantastisk fortæller og de 4 timer han var hos os i Århus Musik og Hifi klub strøg bare afsted og før vi fik set os om skulle vi pakke sammen og ud i kulden, men hvordan går man bare lige hjem med nysgerrigheden vakt og 1000 spørgsmål i hovedet, det resulterede i at der gik en lille times tid på parkeringspladsen uden for klublokalet i 10 graders kulde.

Nej, generationskløften, hvis der er en sådan, forsvinder ikke bare lige. Det kræver vilje fra begge sider af kløften men det er min ringe erfaring at det at man taler sammen øger forståelsen og så kan kløften langsomt fyldes op.

KRIKSTAR
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

At fatte sig i korthed... ville være et stort skridt i den rigtige retning! 

Prøv selv at se her på side 2! Kan det undre at de fleste "normale" mennesker, (+ mig) forlængst er stået af?  Hvad skal nogen dog få ud af dette???

Hørt om Hifi4all: "Det er jo en ren børnehave", "endeløse/formålsløse holdningsdiskutioner" og "En samling fagidioter der altid skal have ret"

- var det ikke meningen at vi skulle forsøge at ændre på dette?

Til top Vis KRIKSTAR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KRIKSTAR

lasse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 21:26 | IP-adresse registreret  

KRIKSTAR skrev:
At fatte sig i korthed... ville være et stort skridt i den rigtige retning! Prøv selv at se her på side 2! Kan det undre at de fleste "normale" mennesker, (+ mig) forlængst er stået af?  Hvad skal nogen dog få ud af dette??? Hørt om Hifi4all: "Det er jo en ren børnehave", "endeløse/formålsløse holdningsdiskutioner" og "En samling fagidioter der altid skal have ret"- var det ikke meningen at vi skulle forsøge at ændre på dette?

Jamen god aften KRIKSTAR

Ja, kort er godt især hvis man bruger 30 linier på at gentage det man én gang har skrevet på første. Jeg har skrevet temmelig meget her på side 2 og om det specielt er "normale" mennesker der står af overfor lange indlæg ved jeg ikke, egentlig gør det vel ikke noget at indlæggene er lange bare der også er indhold der modsvarer længden. Nu er Hifi4All jo heldigvis så meget andet end dette forum f.eks. anmeldelser, nyheder og køb /salg. Det er jo vanskelig at argumentere mod noget du har hørt, for så må det jo være rigtig , men alle ovennævnte udsagn kan vel godt passe på nogle af de diskussioner der især her på det seneste har kørt og det skal der da bestemt gøres noget ved f.eks. at du og jeg bliver opmærksom på at sådan skal det ikke være og begynder at agerer der efter. Det var da kort, var det ik'.

Macwerk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

sam25 skrev:
nogen hopper af pga, tonen

Det var jeg sgu også lige ved (blev anbefalet løsning B, da løsning A "krævede matematisk indsigt" ).
Men jeg blev heldigvis hængende og efter et par gennemlæsninger bl.a. af 'mest rigtig lyd' tråden (anbefales), er jeg nu pludseligt enormt hooked på Steens synkron højttaler. Overbevist som jeg er, er det mig en gåde at det ikke er alle der har det som jeg (higer efter al den viden og erfaring som Steen kan dele ud af).

Under alle omstændigheder skal jeg bygge mig et sæt nye højttalere. Hvis der er nogen af Steens anbefalinger som ville være forkerte at følge, ja så ville jeg selvfølgelig undlade, men på det punkt har jeg endnu ikke set Steen modargumenteret.

Til top Vis Macwerk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Macwerk

waal
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 22 Juli 2004 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Macwerk skrev:

sam25 skrev:
nogen hopper af pga, tonen

Det var jeg sgu også lige ved (blev anbefalet løsning B, da løsning A "krævede matematisk indsigt" ).
Men jeg blev heldigvis hængende og efter et par gennemlæsninger bl.a. af 'mest rigtig lyd' tråden (anbefales), er jeg nu pludseligt enormt hooked på Steens synkron højttaler. Overbevist som jeg er, er det mig en gåde at det ikke er alle der har det som jeg (higer efter al den viden og erfaring som Steen kan dele ud af).

Under alle omstændigheder skal jeg bygge mig et sæt nye højttalere. Hvis der er nogen af Steens anbefalinger som ville være forkerte at følge, ja så ville jeg selvfølgelig undlade, men på det punkt har jeg endnu ikke set Steen modargumenteret.

Det pudsige er jo at flere har brokket sig højlydt over min stadige omtalen af princippet og opfordren til at i det mindste at læse Duelunds temmelig grundige beskrivelse/dokumentation igennem.

Jeg har ikke anbefalet nogen at købe en ikke eksisterende DCA højttaler, men blot anbefalet interesserede at sætte sig ind i det grundlæggende fundament - synkronfilteret

Waal

KRIKSTAR
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 23:35 | IP-adresse registreret  

Hej Lasse! -undskyld mit sure opstød! 

Mit indlæg var rettet mod "brugen" af forummet og ikke andet. Det jeg egentligt stejlede over var at "folk" igen bruger lange indlæg på at fraskrive sig at de måske selv kunne være årsagen til at tingene er kommet dertil hvor de er nu.

Jo indlæggene må bestemt gerne være lange, så længe indholdet modsvarer længden! Desværre gør især al den quote'n af ofte flere forskellige indlæg, at læsbarheden bliver meget dårlig/trættende, da man tvinges til igen at læse det man allerede har læst en (eller flere!) gange før.

MVH Krikstar

Til top Vis KRIKSTAR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KRIKSTAR

Sezuan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003
Sendt: 22 Juli 2004 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Generelt må man sige at dette forum kunne være godt, hvis folk agerede efter frasen "Hvis man ikke har noget godt at bidrage med, så undlad helt at bidrage med noget"

Jeg har ikke selv været for god til at opretholde en god tone, men lærte det efter selv at være blevet udsat for "groft verbalt overfald" - dette kan ikke gøre mod alle, så selvom det virkede for mig, må vi i fællesskab finde andre løsninger til at få folk til at opføre sig ordentligt.

IP-ban folk er nok den hurtigste og mest effektive måde at dæmme op for disse kontroversielle indlæg.

I øvrigt tak for et godt site!

Til top Vis Sezuan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sezuan

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum