| Sendt: 16 August 2004 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
lasse skrev:
Acer skrev:
lasse skrev:
| Er der slet ikke nogen der synes at det er sjovt ? |
|
|
Nope, jeg tror man skal være +45 år før man syntes det er sjovt  Nej, det har ikke noget med alder at gøre, man skal dog være i besiddelse af et vist niveau af humoristisk sans.  Hvem fanden er iøvrigt Poul Borum ??? Var det hans alias inden han sprang ud som Lille Palle ? |
|
|
Nu bortgangen forfatter, radiovært (DJ) og ultra pre pupertets punker det er hvem han var, var han ikke også Tv-anmelder på Ekstra Bladet eller sådan noget, nå det ved jeg ikke helt præcist, så det skal jeg ikke rode mig ud i. At du ikke ved hvem Poul Borum var, er der nok ikke så meget at gøre ved, måske var du ikke født da han huserede, men den sidste kommentar afslører da en vis viden om datidens dansktop hitliste så jeg kan da godt se at hvis det var Lille Palle og lignende musikalske miljø du dengang fandt interessant så kan du kun være lovligt undskyldt.
|
|
|

Undskyld, jeg kan ikke lade være med at drille den tonal døve del af deltagerne herinde, dvs. dem på +40 og opefter . Men det der med Lille Palle var nok mere et udtryk for et ikon fra den tid og jeg troede derfor at LP og Poul B. måske var en og samme person. Iøvrigt bryder jeg mig ikke om LP - så hellere cæsar...
|