Emne: Hifi klubben, ingen returret ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
MagnusHolm Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle fra Odense eller omegn som ved om man gerne må låne noget billigt med hjem fra hifiklubben i Odense ?
Altså fordi selvfølgelig kan man hvis det er noget til 20.000, men for mig er 6000 stadig mange penge, så derfor vil jeg gerne være sikker også. Så tror i at man må låne eks. 2 højttalere og en receiver med hjem til en samlet pris af ca. 5-6 k, i en weekend ?
Mvh Magnus
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
De burde være til at snakke med om det, ellers er der jo muligheden for at bestille over nettet...
|
| Til top |
|
| |
dohh Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ej, tror sagtens du kan låne over en weekend. Normal procedure er vist fra lørdag eftermiddag til mandag.. Spørg dem venligt, det plejer at virke.
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ubegribeligt !
Det her forum er stillet gratis tilrådighed for at I kan hygge jer med det.
De der ikke kan finde ud af have det rart herinde eller stiller sig i vejen for at andre har et rart, kan bare sende mig en PM....
Hvis det er så uendelig svært at forstå, at vi driver det her site så godt som vi nu een gang kan, så lad som om du er en gæst hos os og prøv at opfør dig som en gæst. Er hukommelsen svigtende betyder det, at man opfører sig hæderligt og deltager på værternes præmisser
Værterne er ikke 100 % konsekvente i alle sanktioner, men hensigten med en given indgriben er aldrig til at tag fejl af. Det betyder dog heller ikke, at vi er fejlfri. Heldigvis har vi altid det sidste ord - hvem skulle ellers have det ???
Vi gi'r pokker i om det er den ene eller anden forhandler, producent eller butik, der kommer i uvejr, men private sager drøftes privat, generelle oplevelser kan diskuteres - dog ser vi gerne, at det foregår i en positiv, fremadrettet, problemløsende atmosfære. Gnækkende, hændervridende antydninger og skumle bagtanker om at svælge i et eller andet problem er ikke velkomment. Konkrete løsningsmodeller, saglige argumenter i en fremadrettet ånd er BARE guf.
Sidst, man ikke mindst, står redaktionens aktioner ikke til debat. Det er ok at få en forklaring, men den er ikke til debat. Kald det censur, kald det Mortensen, kald det hvad du vil. Når redaktionen leverer en forklaring, så er det overstået. Der er ingen vetoret, der er ingen garanti for konsekvens - det eneste vi kan garantere er, at vi gør det bedste, vi kan. Nogle bliver sure, andre bliver glade !
Som tidligere nævnt:
Heldigvis har vi altid det sidste ord - hvem skulle ellers have det ?
|
| Til top |
|
| |
BeoFan Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 405
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ked af, at mine indlæg ikke bliver læst korrekt. Jeg forsøger ellers at gøre mig umage, med at formulere mig præcist. Jeg mente ellers, at jeg skrev følgende klart og tydeligt
"Jeg anerkender naturligvis, at Redaktionen mener sig sig i stand til at vurdere,hvilke indlæg som ikke overholder retningslinierne, og at at indlæg kan slettes eller redigeres, hvis de ikke overholder disse regler, og sådan skal det også være. Ingen tvivl om det!"
Hvorefter Forum Moderator Witzel på forunderlig vis, kommer til den stik modsatte konklusion, ved at skrive;
"ok, du siger altså at vi ikke må slette, redigere eller stoppe en tråd, da det ikke fremgår af retningslinierne."
Forum Moderator Witzel skriver videre;
" Uanset om det står skrevet eller ej, kan og vil redaktionen stoppe en tråd(...)"
Hvilket er klar erkendelse af, at denne form for indgreb ikke er beskrevet nogle steder, men han iøvrigt er ligeglad!
Behøves jeg gøre opmærksom på at spillereglerne skal overholdes ,- og det i særdeleshed af dem, som er sat til "at opretholde lov og orden herinde."
Witzel skriver videre;
"Ved at rette i indlæggende, og skrive at det fx er rettet pga dårligt sprogbrug. er det jo med til at få andre brugere til at tænke sig lidt mere om inden de skriver et indlæg."
Hvilket naturligvis, hvis forummet vil fremstå seriøst, er en rigtig god måde gradvist, at få ændret indlæggenes karakter, til det bedre.
Men når Forum Moderator Ronin efterfølgerne skriver;
"- vi er ikke forpligtet til at redegøre for hvilke regler der er overtrådt, for vi formoder at folk allerede kender spillereglerne"
-så bliver jeg meget forvirret, for hvem skal jeg tro på?
Witzel stiller følgende spørgsmål:
"Hvis vi sletter indlæggende, er det netop fordi vi ikke mener at det hører hjemme i forummet. Hvorfor skal det så overflyttes til en anden del af forummet?"
Jeg tillader mig at gentage mit svar;
Slettede indlæg kunne passende overføres til en ny kategori kaldet Brok/Fraklip, hvor det er muligt at læse disse ,-hvis nogen af uransagelige grunde skulle have interresse for det, men så er der med garanti ikke tale om censur men alene redigering, som har til hensigt at undgå meningsforstyrende indlæg i en tråd, og samtidigt fastholde forumets gode tone.
Til slut skriver Ronin;
"Det har intet med censur at gøre eftersom vi ikke modificerer indlæggene med vores egne ord osv."
Det er netop censur, at forbyde brugere, der iøvrigt overholder reglerne,at udtale sig om om et givent emne, hvilket også i praksis er umuligt at håndhæve.
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi gør hvad vi kan for at holde dette forum så godt ved lige som muligt.
Lad nu være med at bruge tid på at dessikere ord. Vi gør det så godt, vi kan - mere kan ingen forlange. Det betyder, at een moderator forholder sig til et indlæg på een måde, en anden på en anden måde - det er vilkårene.
Der bliver IKKE noget brokke-sted.
Og hvis du vil kalde et indgreb for censur, så er det fint med mig. Der er altid en forklaring på et indgreb og i langt de fleste tilfælde, er årsagen let gennemskuelig - BARE ikke for konspirationsteoretikerne.
Skal vi SÅ se at få snakket noget HIFI !!!!
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej BeoFan
Nu har du brugt 4 indlæg til at brokke dig over nogle regler du overhovedet ikke behøver at bekymre dig om hvis du bare opfører dig ordentligt, skriver, læser og debaterer om Hifi og relaterede emner.
Du har fået et gratis forum stillet til din rådighed, her er mange ligesindede folk at skrive med, hvorfor du er her ved jeg ikke men mon ikke at det handler om musik, lyd, Hifi - så prøv at forholde dig til det og lad de hårdt arbejdende og som regel venlige folk bag denne side få lidt arbejds ro. Bare et velmenende råd, du møder vel heller ikke op hjemme hos en af dine venner og begynder at diskutere hvorfor du ikke må sætte skoene op i møblerne - det må du faneme bare ikke .
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Virker sjovt at en fuldstændig ny profil bruger sine indlæg på dette her ??
Går ihvertfald over min forstand, kan vel kun udledes som om du kun har oprettet en profil for det emne dine indlæg har ? gadvide om der ligger noget begravet et sted 
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoFan skrev:
|
Jeg er ked af, at mine indlæg ikke bliver læst korrekt. Jeg forsøger ellers at gøre mig umage, med at formulere mig præcist. Jeg mente ellers, at jeg skrev følgende klart og tydeligt
"Jeg anerkender naturligvis, at Redaktionen mener sig sig i stand til at vurdere,hvilke indlæg som ikke overholder retningslinierne, og at at indlæg kan slettes eller redigeres, hvis de ikke overholder disse regler, og sådan skal det også være. Ingen tvivl om det!"
Hvorefter Forum Moderator Witzel på forunderlig vis, kommer til den stik modsatte konklusion, ved at skrive;
"ok, du siger altså at vi ikke må slette, redigere eller stoppe en tråd, da det ikke fremgår af retningslinierne."
Forum Moderator Witzel skriver videre;
" Uanset om det står skrevet eller ej, kan og vil redaktionen stoppe en tråd(...)"´
Nej, det er nu Ronin, der skriver det. Men han har helt ret alligevel.
Hvilket er klar erkendelse af, at denne form for indgreb ikke er beskrevet nogle steder, men han iøvrigt er ligeglad!
Behøves jeg gøre opmærksom på at spillereglerne skal overholdes ,- og det i særdeleshed af dem, som er sat til "at opretholde lov og orden herinde."
Witzel skriver videre;
"Ved at rette i indlæggende, og skrive at det fx er rettet pga dårligt sprogbrug. er det jo med til at få andre brugere til at tænke sig lidt mere om inden de skriver et indlæg."
Hvilket naturligvis, hvis forummet vil fremstå seriøst, er en rigtig god måde gradvist, at få ændret indlæggenes karakter, til det bedre.
Men når Forum Moderator Ronin efterfølgerne skriver;
"- vi er ikke forpligtet til at redegøre for hvilke regler der er overtrådt, for vi formoder at folk allerede kender spillereglerne"
-så bliver jeg meget forvirret, for hvem skal jeg tro på?
Witzel stiller følgende spørgsmål:
"Hvis vi sletter indlæggende, er det netop fordi vi ikke mener at det hører hjemme i forummet. Hvorfor skal det så overflyttes til en anden del af forummet?"
Jeg tillader mig at gentage mit svar;
Slettede indlæg kunne passende overføres til en ny kategori kaldet Brok/Fraklip, hvor det er muligt at læse disse ,-hvis nogen af uransagelige grunde skulle have interresse for det, men så er der med garanti ikke tale om censur men alene redigering, som har til hensigt at undgå meningsforstyrende indlæg i en tråd, og samtidigt fastholde forumets gode tone.
Til slut skriver Ronin;
"Det har intet med censur at gøre eftersom vi ikke modificerer indlæggene med vores egne ord osv."
Det er netop censur, at forbyde brugere, der iøvrigt overholder reglerne,at udtale sig om om et givent emne, hvilket også i praksis er umuligt at håndhæve.
|
|
|
den måde du begynder at afkorte vores svar, giver mig den opfattelse at du ikke fatter en bjælde af hvad vi skriver til dig. Det eneste du egentlig burde koncentrere dig om, er at vores afgørelser er ikke til diskussion. og kan du ikke forenes med vores afgørelser, så må du finde et andet sted at bruge din fritid.
Jeg giver op!!
|
| Til top |
|
| |
Lucky 7 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
For dælen da...det er jo mig som har skabt denne røre i andedammen. Vil lige sige til det mht. de varer jeg fik hjem der lod til at have været brugt, at HFK´s forklaring er, at varene bliver håndlavet hos Thule og at det fra Thules side, er en fejl at der mangler en skrue samt at der er misfarvninger i kabinettet.
Er lidt ærgelig over, at en forum moderator/administrator mener, at der var svineri på vej i min tråd. Jeg mener at jeg hele vejen har fremlagt min sag sober og neutral samt 100% ærlig.
Når der er kommet afgørelse i sagen, så skriver jeg det, hvis jeg må (?)
BTW mit anlæg står hos HFK nu (det har jeg papir på) og de forsøger at få fat i chefen. Hvis chefen pr. telefon siger god for pengene retur, så sender de mig en check. Ellers må jeg vente til mandag den 2/8 hvor chefen kommer retur.
Mvh. JK
Ps. Jeg laver ikke indlæg for at provokere eller være et brokkehoved eller urimelig eller noget som helst. Skrev trådene, da jeg havde brug for nogle hjælpende svar, hvilket jeg fik. Jeg ved, at ingen kan bebrejde mine tråde udfra det perspektiv. __________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lucky 7 skrev:
|
Hey
For dælen da...det er jo mig som har skabt denne røre i andedammen. Vil lige sige til det mht. de varer jeg fik hjem der lod til at have været brugt, at HFK´s forklaring er, at varene bliver håndlavet hos Thule og at det fra Thules side, er en fejl at der mangler en skrue samt at der er misfarvninger i kabinettet.
Er lidt ærgelig over, at en forum moderator/administrator mener, at der var svineri på vej i min tråd. Jeg mener at jeg hele vejen har fremlagt min sag sober og neutral samt 100% ærlig.
Tonen i dine indlæg har jeg ikke set nogle problemer i. Det er nu mere de sideløbende kommentarer der var ved at udvikle sig til noget, jeg ikke gider se herinde.
BTW mit anlæg står hos HFK nu (det har jeg papir på) og de forsøger at få fat i chefen. Hvis chefen pr. telefon siger god for pengene retur, så sender de mig en check. Ellers må jeg vente til mandag den 2/8 hvor chefen kommer retur.
Mvh. JK
Ps. Jeg laver ikke indlæg for at provokere eller være et brokkehoved eller urimelig eller noget som helst. Skrev trådene, da jeg havde brug for nogle hjælpende svar, hvilket jeg fik. Jeg ved, at ingen kan bebrejde mine tråde udfra det perspektiv. |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 23 Juli 2004 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lucky 7 skrev:
|
Hey
Det har du, og så er den jo hellere ikke længere...
Naturligvis - det er jo altid godt at høre hvorledes det udartede sig, og helst på den positive måde, så du forhåbentlig kan være glad bagefter!
Mvh. JK
Ps. Jeg laver ikke indlæg for at provokere eller være et brokkehoved eller urimelig eller noget som helst. Skrev trådene, da jeg havde brug for nogle hjælpende svar, hvilket jeg fik. Jeg ved, at ingen kan bebrejde mine tråde udfra det perspektiv.
Der er ingen der bebrejder dig - nu er det bare at afvente resultatet, og så er der vist ingen grund til at køre mere rundt i det! |
|
|
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
BeoFan Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 405
|
| Sendt: 24 Juli 2004 kl. 06:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lasse skrev ”Nu har du brugt 4 indlæg til at brokke dig over nogle regler du overhovedet ikke behøver at bekymre dig om (...)
.Live21 skrev "Virker sjovt at en fuldstændig ny profil bruger sine indlæg på dette her ??”” Går ihvertfald over min forstand, kan vel kun udledes som om du kun har oprettet en profil for det emne dine indlæg har ? gad vide om der ligger noget begravet et sted .”
At jeg er ny bruger, og at jeg kommentere dette emne, er en tilfældighed. Mit første indlæg handlede faktisk om noget så harmløst, som at udtænke de billigste metoder, til akustisk afkobling af højtalere.
Mit andet indlæg, handlede om returret som det væsentligste, indeholdende min kritik af Adm. for at have stoppet en tråd. Tredje indlæg var en klar anerkendelse af af Adm beføjelser som de er beskrevet, fastholdelse af et konkret centralt element, afsluttende med flere forslag til udvikling og forbedring af forum. Det sidste indlæg har i lighed med dette, desværre måtte bruge til, at bl.a. konkretisere og underbygge og tilbagevise alle de mange øvrige udsagn som fremkom herefter.
Den egentlige grund til, at jeg deltager i denne debat er, fordi jeg naturligvis har en mening om tingene, og jeg mener også at jeg generelt skriver indlæg, der er med til at tilføre en debat nye tilgangsvinkler, f. eks ved at få læsere til at stoppe op og tænke nærmere over tingende.
Nogle debatter er sjove og andre kan være alvorlige, sådan er virkeligheden, og den afspejler sig naturligvis også i et forum som dette.
Jeg brugte mange timer på at skrive et indlæg til den første tråd, men da jeg trykkede på "send indlæg", så jeg alt mit skrevne materiale forsvinde op i cyberspace!. Tråden var uden varsel blevet lukket, og emnet var blevet forbudt at kommentere.
Alt mit arbejde var væk, med ting som jeg mente var vigtigt at få belyst, til glæde for de fleste.
Efter at havde nærlæst betingelserne for dette forum, var det klart for mig, at der var begået en fejl fra Adm side, og jeg postede derfor mit genskrevne indlæg (denne gang gemt i Word) ved at oprette en ny tråd, som erstatning for den, der var blevet lukket
At jeg naturligvis(!)i begyndelsen af tråden, påtaler at der er begået en efter min mening grov fejl, kan vel strengt taget ikke kaldes brok,
Når jeg fra Adm.side i ikke mindre end tre af hinanden følgende komplette indlæg og i 3 forskellige udgaver! bliver læst og påskrevet, er det ikke mit brok
- og når mine indlæg bevidst bliver misforstået og misfortolket må jeg naturligvis reagere, det er vel heller ikke brok fra min side!
Jeg har aldrig haft intentioner om, at bruge mere energi på denne debat, mere end højst nødvendig.
Jeg havde rent faktisk kun forventet, at Adm. ville overflytte denne lille del af indlægget til kategorien Ros/ris, hvor der ville komme en beklagelse af det skete og måske et link til tidligere indlæg, hvor tilsvarende problemstillinger er blevet belyst, og så ville den historie ikke havde været længere, - men nej, historien skulle af uforståelige årsager, absolut pustes op til det helt store, hvilket i den sidste ende har givet bagslag.
Den største del af mit indlæg, handler da også om emnet som beskrives i trådens overskrift, og jeg notere mig at Forum Adm. Witzel er glad for mit indlæg. Han synes bl.a at det er meget fint at jeg henviser til div. Lovgivninger og at få at vide at klubben ikke er E-mærket. Tak for det !
Forum Moderator Witzel sidste indlæg i denne tråd, må derimod desværre siges at være grundløst og direkte uforskammet, og er netop et udtryk for alt det, ingen ønsker at se på skrift! Kan du selv se det, Witzel?
Det har været en alvorlig debat, men også en debat hvor der er blevet flyttet nogle grænser, for hvordan man bør benytte dette forum, og jeg er meget sikker på at Redaktøren som en naturlig ting, vil tage denne debats forskellige indlæg til efterretning, og efterfølgende bruge erfaringerne til at videreudvikle og forbedre Hifi4all, til glæde for de fleste.

|
| Til top |
|
| |
TPNielsen Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 24 Juli 2004 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er jeg den eneste der er alvorligt træt af, at der ikke er stavekontrol indlagt på disse sider ?
Tag jer så sammen !
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 24 Juli 2004 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej BeoFan
Ud fra det du skriver kan jeg se at det du har startet er en debat om hvor langt demokratiet rækker på denne side og det er måske den pointe du ikke har forstået, Admin. og dennes håndgangene mænd har total og uinskrænket veto over alt hvad de finder der ikke falder ind under dette forums rammer. Så vidt jeg kan se er dette sight at opfatte som privat og vi er gæster og burde derfor opfører os derefter. Herud over er Admin., Redaktøren og div. forum moderatorer ved at være godt og grundigt trætte af folk der prøver at udfordre deres måde at styre dette forum på, dette er en magtkamp der er dømt til at mislykkes, Admin. har sidste ord. Jeg har aldrig opfattet det anderledes end at kræfterne bag denne side altid er glade for at få ideer og forslag men disse skulle så nok være stillet under rubrikken Ris & Ros.
|
| Til top |
|
| |
Lucky 7 Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juli 2004 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kan der vist ikke koges mere suppe på den høne    __________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 24 Juli 2004 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
TPNielsen skrev:
|
Er jeg den eneste der er alvorligt træt af, at der ikke er stavekontrol indlagt på disse sider ?
Tag jer så sammen !
|
|
|
Nej, men du er heller ikke den eneste der er træt af ligegyldige indlæg som det du poster her - hvis du ikke har noget konstruktivt at tilføje, så lad være med at spilde din energi! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Friis Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 24 Juli 2004 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke sætte mig ind i hvorfor man gider bruge en masse tid og energi på at nedgøre eller slå tvivl til den lille håndfuld mennesker der driver dette sted. At begynde at analysere og sammenligne 2 udmeldinger der i bund og grund siger det samme, dog på hver sin måde, er kun at hælde benzin på bålet. Det løser ingenting, og vil kun resultere i irritation.
Ingen mennesker er fejlfri - uanset hvor gode intentioner man måtte have om at være det. Nogle af os skulle måske prøve at vende bare 10% af energien til at rose de tiltag der bliver gjort for at gøre hifi4all speciel
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 25 Juli 2004 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
x
|
| Til top |
|
| |
Lucky 7 Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Juli 2004 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
redruM redruM.....der er vist en, der har set en kende for meget S. King  __________________ Lucky 7 - I´d rather hear music, than noise...
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|