Forfatter |
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Nørd, selvfølgelig.. Diana Krall - Live in Paris, der er jo forrygende. har set den et par gange. og det er sjovt nok en af dem, der gang på gang dukker op til diverse hifimesser |
|
|
Teknisk på topniveau, og jeg har forsøgt at se den et par gange nu, men tager den af inden nummer 3 fordi den er kedelig. Jeg er ganske meget til Diana Krall, men når DVD'en ikke byder på mere "action" på billedsiden, så vil jeg hellere høre CD'en 
Desuden synes jeg at lyden er lidt diffus i det (pianoet ligger for meget i bagkanalerne), men det kunne sikkert afhjælpes ved at nøjes med stereo lydsporet. Men, God damn it! Når det er en musik-DVD skal der sgu' også være surround i kanalerne (dog ikke for meget) 
|
Til top |
|
|
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Både Cunning Stunts og S&M fra Metallica er gode...
__________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
Til top |
|
|
Mikkel Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 224
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm...Jeg har en del:
For det første er jeg Elvis-fan, så "Aloha From Hawaii" og "That's The Way It is" viser Elvis i storform.
Queen: "Live At Wembley" - Her ser man hvilken energi Freddie M. kunne levere på en scene.
Robbie Williams: Efter MIN en af de største nulevende intertainere. De bedste DVD'er han har lavet er efter min mening "Live at Royal Albert Hall","The Robbie Williams Show" samt "Live at knebworth ". Alle et kig værd.
Eric Clapton "Unplugged" Dejlige guitar og klaver soloer, samt en fed lyd på denne skive.
Savage Garden "Superstars And Cannonballs". Darren Hayes (desværre måske lidt overset) leverer en fed koncert. Han har en af de flotteste stemmer inden for Pop'ens verden.
det er sgu svært kun at nævne en!
|
Til top |
|
|
CarrotMan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
Sendt: 28 Juli 2004 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel skrev:
Savage Garden "Superstars And Cannonballs".
Darren Hayes (desværre måske lidt overset) leverer en fed koncert.
|
|
|
Den har jeg faktiskt kigget på. Det kunne være jeg skulle gøre det
igen
/U.
|
Til top |
|
|
Mcfly Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 117
|
Sendt: 04 August 2004 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
Dave Matthews Band .. jeg elsker deres musik, men jeg vidste ikke der var en DVD
|
|
|
De har skam udgivet mindst 3! Jeg har dem selv
Listener Supported er den bedste rent stemnings og spillemæssigt. Sublim! The Central Park Concert er tæt på. Fantastisk udendørs koncert! Live at Folsom er ikke på samme niveau, og har kun enkelte fine højdepunkter.
Musikken er meget alternativ ( vil nogen mene ) - og kræver nogle gennemlytninger. Derefter er man totalt solgt til de fantastiske musikere.... __________________ Mit Anlæg
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 04 August 2004 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rammstein "Live Aus Berlin"
|
Til top |
|
|
Nalle Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 65
|
Sendt: 07 August 2004 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu kan jeg se, at flere af jer har valgt Roger Water - In the Flesh Live, jeg har lige modtaget den med posten idag og den kører i baggrunden lige nu. En ting som jeg undrer mig meget over, er at der stort set ingen lyd er i centeren, jeg regnede egentlig med at der var noget tale eller ligende, der er engang imellem nogle lydeffekter i centeren, men det er også det hele. Er indspilningen lavet sådan eller er det en fejl ??
|
Til top |
|
|
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
Sendt: 07 August 2004 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nalle.
Har den selv men har ikke lagt mærke til nogen fejl, har dog ingen center, og jeg ved heller ikke hvad jeg skal bruge den til, lyden fra mine fronter er jo heldigvis aldeles sublim..
Et par andre gode titler:
Eric Bibb med Dave Bronze, Live at the Basement. Se ialt to"store" musikere svede alvorlig tran i en kælder i Sydney.
Steve Vai, Live at the Astoria London. Jeg var fuldstændig uforberedt på denne gigante-guitar-ekvilibristiske oplevelse,,-Feedt!
Tak, især til Kim, for ny inspiration til musikindkøb.
Mvh. Jens/Modifix von DCA, direkte fra DBA's PC-pod på Skanderborgfestivalen..
|
Til top |
|
|