Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 20:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Klarsyn, men hvordan? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jamhvasåda?
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 20:22 | IP-adresse registreret  

Mr.Antisilver skrev:

jamhvasåda? skrev:

Og hvad skal dette signalere?

Øh, jeg troede egentligt, at det på indlysende vis gav sig selv. Det samme troede jeg egentligt om mine "anker".

Med venlig hilsen

Mr.Antisilver
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

jamhvasåda? skrev:
Mr.Antisilver skrev:

jamhvasåda? skrev:

Og hvad skal dette signalere?

Øh, jeg troede egentligt, at det på indlysende vis gav sig selv. Det samme troede jeg egentligt om mine "anker".

Med venlig hilsen

Beklager...jeg er ikke tankelæser, men hvis du ikke vil explicitere dette så..r vi lige gode venner af den grund

Til top Vis Mr.Antisilver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.Antisilver

jamhvasåda?
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Hr. Antisilver, jeg synes selv, at mine ytringer er præcise og letforståelige. Forstår du dem alligevel ikke, vil jeg tage det som udtryk for, at kommunikation med dig kræver større pædagogiske evner end jeg udviser; og det vil jeg ikke gøre noget ved. Jeg vil dog ønske dig held og lykke og god fornøjelse med din eller Lurias forskning - jeg har min egen, som jeg gerne vil bruge tid på.

Farvel herfra.

Mr.Antisilver
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 17 Oktober 2004 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

jamhvasåda? skrev:
Hr. Antisilver, jeg synes selv, at mine ytringer er præcise og letforståelige. Forstår du dem alligevel ikke, vil jeg tage det som udtryk for, at kommunikation med dig kræver større pædagogiske evner end jeg udviser; og det vil jeg ikke gøre noget ved. Jeg vil dog ønske dig held og lykke og god fornøjelse med din eller Lurias forskning - jeg har min egen, som jeg gerne vil bruge tid på.

Farvel herfra.

Jeg sporer en ulyst til at redegøre for egne floskler.Det er altid nemt at være i offensiven...--->der kan man bare stille et spørgsmål og så lade "diskursens modpart" gøre arbejdet.

Det er straks værre når den formastelige tillader sig at vende situationen på hovedet for en uddybende kommentar. Men det vil du så ikke! og dermed lader jeg sagen ligge

Til top Vis Mr.Antisilver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr.Antisilver

Duelund
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: København
Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Mr.Antisilver skrev

Det er straks værre når den formastelige tillader sig at vende situationen på hovedet for en uddybende kommentar. Men det vil du så ikke! og dermed lader jeg sagen ligge

Det ville da egentlig  være synd.  Det ville jo stille markedet helt frit  - altså op i revyen med den objektive tilgang, der alt andet lige danner det grundlag den subjektive sansning hviler på.

mvh  Steen duelund

Til top Vis Duelund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Duelund

Mr.Antisilver
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Duelund skrev:

Mr.Antisilver skrev

Det ville da egentlig  være synd.  Det ville jo stille markedet helt frit  - altså op i revyen med den objektive tilgang, der alt andet lige danner det grundlag den subjektive sansning hviler på.

mvh  Steen duelund

Som implicit nævnt i mine indlæg er jeg ikke utilbøjelig til at mene, at lyd i sig selv kan være objektivt. Diskussionen har kørt en del på, hvorvidt selve øret kan og bør inkluderes i denne objektivitet. Det mener jeg, som den opmærksomme læser nok har forstået, ikke.

Men tilslutter mig iøvrigt, at det altid er klogt at debattere disse spændende emner til fælles gavn

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 7
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes