Emne: Pris på højt ifh til pris på anlæg?? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 05 August 2004 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu vil jeg ik komme ind på forskellen af referencer, men glad for du er tilfreds men hvis du engang prøver andet end den yamaha vil du ikke fortryde.. evt kunne du prøve med en eller to Doxa 70. de fåes meget billigt
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 05 August 2004 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
| [QUOTE=Nørd]
Hej
Jeg ville bruge pengene i denne rækkefølge
- Højttalere
- Forforstærker
- CD/pladespiller
- Effektforstæker
- Kabler
Effektforstærkeren kan være afgørende hvis højttaleren er meget besværlige. Men så bør du vælge en anden højttaler.
Jeg har flere gange rystet folk ved at skjule en NAD 3020i og bruge den som effekt i stedet for mine monotrin. Bevares man kan høre forskel - men resultatet er imponerende. Piller jeg forforstærkeren fra falder det hele fra hinanden.
Men højttaleren er stadig den del der giver den største forskel - så brug pengene der 
Hilsen
Nørd
|
|
|
Det kommer lidt bag på mig forforstærkeren er vigtigere end både effekt og cd afspiller. Jeg skal ikke gøre mig klog på det, det er da sikkert rigtigt nok. Har kigget lidt på Rotel og Rega for og effektfortærker kombination. Og undret mig over deres forforstærker var så dyr iforhold til deres effektforstærker. Men det vil altså sige det er der god grund til ?
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 06 August 2004 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
|
Det kommer lidt bag på mig forforstærkeren er vigtigere end både effekt og cd afspiller. Jeg skal ikke gøre mig klog på det, det er da sikkert rigtigt nok. Har kigget lidt på Rotel og Rega for og effektfortærker kombination. Og undret mig over deres forforstærker var så dyr iforhold til deres effektforstærker. Men det vil altså sige det er der god grund til ?
|
|
|
Forforstærkeren er hele sjælen i systemet, og ofte undervurderet..
Mvh,
Karsten
|
| Til top |
|
| |
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nørd skrev:
|
Hej
- Højttalere
- Forforstærker
- CD/pladespiller
- Effektforstæker
- Kabler
Jeg har flere gange rystet folk ved at skjule en NAD 3020i og bruge den som effekt i stedet for mine monotrin. Bevares man kan høre forskel - men resultatet er imponerende. Piller jeg forforstærkeren fra falder det hele fra hinanden.
|
|
|
Interessant....hvilke monoblokke og hvilken preamp bruger du? Og hvad så hvis du bruger NADen som pre på dine monoblokke?
Jeg overvejer en lille DIY rørpre....kan du anbefale dette?
Ellers tak for interessant indlæg! 
|
| Til top |
|
| |
Nørd Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 808
|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skorpio skrev:
Nørd skrev:
|
Hej
- Højttalere
- Forforstærker
- CD/pladespiller
- Effektforstæker
- Kabler
|
|
|
Interessant....hvilke monoblokke og hvilken preamp bruger du? Og hvad så hvis du bruger NADen som pre på dine monoblokke?
Så bliver det hele fladt, udynamisk og grovkornet.
Jeg bruger en Daner Detal som forforstærker - monotrinene er Sugden P128.
Jeg kan pege på flere gode effektforstærkere - men det kniber gevaldigt med gode forforstærkere (specielt til fornuftige penge). Jeg tror forforstærkere er mere kritiske, fordi de arbejder med meget svagere signaler.
Og passive forforstærkere dur ikke - ingen dynamik.
Jeg overvejer en lille DIY rørpre....kan du anbefale dette?
Uha - det tør jeg ikke spå om. Der er både gode og dårlige rørforstærkere - lige som der er gode og dårlige transistorforstærkere.
Ellers tak for interessant indlæg!  |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har prøvet en Thule AV100 på et sæt B&W 800 Nautilus... Inden jeg tilsluttede den var der Classe Omega monoblokke, preamp og CD på.. Kørte et Coax digital signal fra CD`en ned til Thule forstærkeren..
Helt ærligt.. Jeg synes ikke at Thulen lød dårligere end Classe sættet.. Faktisk havde Thulen en mere fast bund, bedre perspektiv, og en mere finkornet diskant.. Skal dog siges at hvis man vil spille meget højt, så har Classe sættet da noget mere power.. Men Thulen kunne nu spille højt nok, selv i det kæmpe rum de stod i..
Jeg ved at mange Hi-Fi nørder vil protestere, og sige at det kan jo ikke passe.. Thule 18.000,- (Surround forstærker..) mod et Classe monoblok / to delt forforstærker sæt til 450.000,-
Men når det kommer til elektronik, så er der en grænse for hvor meget bedre det kan blive, når man når et hvids niveau.. Og det er altså ikke altid det som er det dyreste, der er det bedste..
Højttalere derimod, er der KÆMPE forskel på.. Og dyrere højttalere er generelt bedre end billigere..
Inden højttaleren har vi jo kun et elektrisk signal.. Som faktisk er rigtig godt, når vi når en pris på over 10.000,- for et produkt fra en seriøs producent..
Højttalere er til gengæld noget rigtigt bras!
Der er fasefejl, kæmpe høj forvrængning, sprednings problemer, manglende niveau i basområdet, mis integritet med lytterummet, som giver kæmpe hæv og dyk i frekvensgangen, bestemt af rummets dimensioner, materialer og møblering.. Endvidere tids problemer i basområdet, hvor resonanser kan være evigheder om at dø ud, i sær ved rummets første, og anden ordens resonanser...
Selvfølgelig dur det ikke at sætte noget skod elektronik på nogle High End højttalere.. Det bliver ikke bedre end det svageste led..
Mvh
Kim
PS: Har selv elektronik / kabler (lyd) for ca. 80.000,- og højttalere for ca. 120.000,- Så det står 60/40 til højttalerne..
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 09 August 2004 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Jeg har prøvet en Thule AV100 på et sæt B&W 800 Nautilus... Inden jeg tilsluttede den var der Classe Omega monoblokke, preamp og CD på.. Kørte et Coax digital signal fra CD`en ned til Thule forstærkeren..<?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Helt ærligt.. Jeg synes ikke at Thulen lød dårligere end Classe sættet.. Faktisk havde Thulen en mere fast bund, bedre perspektiv, og en mere finkornet diskant.. Skal dog siges at hvis man vil spille meget højt, så har Classe sættet da noget mere power.. Men Thulen kunne nu spille højt nok, selv i det kæmpe rum de stod i..<o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Jeg ved at mange Hi-Fi nørder vil protestere, og sige at det kan jo ikke passe.. Thule 18.000,- (Surround forstærker..) mod et Classe monoblok / to delt forforstærker sæt til 450.000,-<o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Men når det kommer til elektronik, så er der en grænse for hvor meget bedre det kan blive, når man når et hvids niveau.. Og det er altså ikke altid det som er det dyreste, der er det bedste..<o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Højttalere derimod, er der KÆMPE forskel på.. Og dyrere højttalere er generelt bedre end billigere..<o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Inden højttaleren har vi jo kun et elektrisk signal.. Som faktisk er rigtig godt, når vi når en pris på over 10.000,- for et produkt fra en seriøs producent..<o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Højttalere er til gengæld noget rigtigt bras! <o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Der er fasefejl, kæmpe høj forvrængning, sprednings problemer, manglende niveau i basområdet, mis integritet med lytterummet, som giver kæmpe hæv og dyk i frekvensgangen, bestemt af rummets dimensioner, materialer og møblering.. Endvidere tids problemer i basområdet, hvor resonanser kan være evigheder om at dø ud, i sær ved rummets første, og anden ordens resonanser...<o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Selvfølgelig dur det ikke at sætte noget skod elektronik på nogle High End højttalere.. Det bliver ikke bedre end det svageste led.. <o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Mvh<o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Kim <o:p></o:p></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">PS: Har selv elektronik / kabler (lyd) for ca. 80.000,- og højttalere for ca. 120.000,- Så det står 60/40 til højttalerne.. <SPAN style="mso-spacerun: yes"> </SPAN><?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN> |
|
|
Det var da synd for classe , nu er det godnok nolge år siden jeg har haft thule , kan ikke huske hvad det hed men det var det store SS setup mener det hed Pa250 pr 250 og det var ikke noget at råbe hjem om .
|
| Til top |
|
| |
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 11 August 2004 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et spørgsmål til Nørd:
Når du bruger NADen, er det så via normal input eller lab-in?
Så vidt jeg husker er normal inputtet kraftigt filtreret lige uden for audio båndet?
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 11 August 2004 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Jeg har prøvet en Thule AV100 på et sæt B&W 800 Nautilus... Inden jeg tilsluttede den var der Classe Omega monoblokke, preamp og CD på.. Kørte et Coax digital signal fra CD`en ned til Thule forstærkeren..
Helt ærligt.. Jeg synes ikke at Thulen lød dårligere end Classe sættet.. Faktisk havde Thulen en mere fast bund, bedre perspektiv, og en mere finkornet diskant.. Skal dog siges at hvis man vil spille meget højt, så har Classe sættet da noget mere power.. Men Thulen kunne nu spille højt nok, selv i det kæmpe rum de stod i..
Jeg ved at mange Hi-Fi nørder vil protestere, og sige at det kan jo ikke passe.. Thule 18.000,- (Surround forstærker..) mod et Classe monoblok / to delt forforstærker sæt til 450.000,-
Men når det kommer til elektronik, så er der en grænse for hvor meget bedre det kan blive, når man når et hvids niveau.. Og det er altså ikke altid det som er det dyreste, der er det bedste..
Højttalere derimod, er der KÆMPE forskel på.. Og dyrere højttalere er generelt bedre end billigere..
Inden højttaleren har vi jo kun et elektrisk signal.. Som faktisk er rigtig godt, når vi når en pris på over 10.000,- for et produkt fra en seriøs producent..
Højttalere er til gengæld noget rigtigt bras!
Der er fasefejl, kæmpe høj forvrængning, sprednings problemer, manglende niveau i basområdet, mis integritet med lytterummet, som giver kæmpe hæv og dyk i frekvensgangen, bestemt af rummets dimensioner, materialer og møblering.. Endvidere tids problemer i basområdet, hvor resonanser kan være evigheder om at dø ud, i sær ved rummets første, og anden ordens resonanser...
Selvfølgelig dur det ikke at sætte noget skod elektronik på nogle High End højttalere.. Det bliver ikke bedre end det svageste led..
Mvh
Kim
PS: Har selv elektronik / kabler (lyd) for ca. 80.000,- og højttalere for ca. 120.000,- Så det står 60/40 til højttalerne..
|
|
|
Den erfaring har jeg også. Jeg har hørt forstærkere til over 100.000 kr., men jeg har aldrig kunnet høre nogen afgørende forbedring af lyden i forhold til min Thule PA350 - typisk har kæmpeforstærkeren haft en mere voldsom bund, men en mere grovkornet diskant. Helhedsindtrykket har aldrig været afgørende bedre. Det er først og fremmest i højttaleren, at der kan hentes forbedringer ved at investerer sine penge...
|
| Til top |
|
| |
chrhansen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2004
Status: Offline Indlæg: 141
|
| Sendt: 11 August 2004 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener også klar at højttalere, står for langt det svageste led, i næsten alle stereo anlæg, også helt klart i mit. Det der i mine øre er problemet med de fleste højttalere er, at de ikke er lavet til at spille i en "normal" stue. Et andet stort problem er kabinettet. Hvis ikke det er konstrueet godt, kommer der kasselyd og det lider rigtig mange høttalere af, selv mange "dyre" modeller.
__________________ Voksne er børn der er blevet sindsyge
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
| Sendt: 11 August 2004 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjov tråd! Den bølger konstant imellem begreberne 'gode modeller' og 'dyre modeller'. Som allerede skrevet betyder 'dyrt' ikke nødvendigvis 'godt', ligesom 'godt' nødvendigvis ikke betyder 'dyrt'. At man spenderer en masse kroner på et sæt højtalere (som er det absolut mest kritiske led i gengivelsen) betyder således ikke at man opnår en bedre lyd end hvis man i stedet benyttede pengene på forstærkere el. lign. -Mange faktorer, herunder smag, omgivelser og prioriteter, spiller ind.
Jeg selv står i en lidt ekstrem situation: Har en fordeling der hedder 1/5 til højtalere, 1/5 til kabler, og resten til forstærker/CD-afspiller. Overkill? Måske! Det er dog hvad der skal til for at dække mine nuværende krav.
|
| Til top |
|
| |
Nessumsar Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juli 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 70
|
| Sendt: 11 August 2004 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes jeg har læst et eller andet sted her inde, at der er tommelfingeregel der siger 45% på højtalere, 25% på forstærker, 20% på kilde og 10% på kabler.
__________________ -Rotel RCD 1072 CD-afspiller
-Rotel RC 1070 PRE-AMP
-Rotel RB 1070 POWER AMP
-VA Beethoven Concert Grand
Head-Fi: Cowon J3 og Klipsch x10i + Yuin PK2
PC: Audio Pro LV-2e
|
| Til top |
|
| |
Classe Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 387
|
| Sendt: 12 August 2004 kl. 07:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen dette er da en meget sjov diskussion. Konklusionen er vel ligetil og det er at hvor meget man bruger på højtaler er helt individuelt og det skal det jo i virkeligheden også være, da vi ikke er end.
De er meget sjovt at høre at en ikke kan høre forskel på et Classe reference anlæg og så en Thule spille. Jeg vil så hr selvfølgelig mene at det jeg sgatnes høre forskel på. Nu har jeg ikke N800 højtaler en og Classe Omega. JEg har derimod N802 og Classe CAM-350 som også er ganske kraftige. Inden jeg fik Classe havde jeg en PA250 spændt for og for mig var det virkleig en stor fornandring med Classe'erne. Det er lidt alla Classe er seriøs high end hvori mod Thule er lidt typisk dansk "vil gerne være" high end, men er i virkeligheden ikke andet end lidt dansk hygge elektronik. Nu skal dette ikke blive Classe versus Thule, så ikke mere kommentarer der. Dem der gerne vil høre på de to mærker seln kan jo bare smutte til klubben, da de er begge stående på hylderne.
Selvom jeg ikke er så positiv overfor Thule som seriøs hifi mærke, så håber jeg inderligt at det lykkes for dem. De gør meget godt salgs og markedsførings arbejde for at få dem flyttet fra lidt hygge stadiet med kontante penge problemer til en seriøs virksomhed. I Danmark har vi brug for et mærke som kan blive taget seriøs ikke kun i lille Danmark men over hele kloden. Om det så lykkes for Thule, Holfi eller hvem det nu er er lige meget. Så fortsæt det gode salgs arbejde thule og så skal det nok lykkes på et tidspunkt hvis økonomien holder.
For at afslutte med at give mit bud på en fordeling, så har jeg selv 1/3 til højtaler B&W N802, 1/3 til effekt mono trin Classe CAM 350, og en 1/3 til CD med inbygget preamp Krell KPS 25SC.
Kabler vurderer jeg ikke som vigtige, bare de er af en nogen lunde kvalitet. Og netkabler, brug dem som føger med som standard.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 12 August 2004 kl. 07:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nessumsar skrev:
| Jeg synes jeg har læst et eller andet sted her inde, at der er tommelfingeregel der siger 45% på højtalere, 25% på forstærker, 20% på kilde og 10% på kabler. |
|
|
Det ville ikke være godt hvis man kom til at bruge 26% til forstærker .
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 12 August 2004 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Classe skrev:
Jamen dette er da en meget sjov diskussion. Konklusionen er vel ligetil og det er at hvor meget man bruger på højtaler er helt individuelt og det skal det jo i virkeligheden også være, da vi ikke er end.
De er meget sjovt at høre at en ikke kan høre forskel på et Classe reference anlæg og så en Thule spille. Jeg vil så hr selvfølgelig mene at det jeg sgatnes høre forskel på. Nu har jeg ikke N800 højtaler en og Classe Omega. JEg har derimod N802 og Classe CAM-350 som også er ganske kraftige. Inden jeg fik Classe havde jeg en PA250 spændt for og for mig var det virkleig en stor fornandring med Classe'erne. Det er lidt alla Classe er seriøs high end hvori mod Thule er lidt typisk dansk "vil gerne være" high end, men er i virkeligheden ikke andet end lidt dansk hygge elektronik. Nu skal dette ikke blive Classe versus Thule, så ikke mere kommentarer der. Dem der gerne vil høre på de to mærker seln kan jo bare smutte til klubben, da de er begge stående på hylderne.
Selvom jeg ikke er så positiv overfor Thule som seriøs hifi mærke, så håber jeg inderligt at det lykkes for dem. De gør meget godt salgs og markedsførings arbejde for at få dem flyttet fra lidt hygge stadiet med kontante penge problemer til en seriøs virksomhed. I Danmark har vi brug for et mærke som kan blive taget seriøs ikke kun i lille Danmark men over hele kloden. Om det så lykkes for Thule, Holfi eller hvem det nu er er lige meget. Så fortsæt det gode salgs arbejde thule og så skal det nok lykkes på et tidspunkt hvis økonomien holder.
For at afslutte med at give mit bud på en fordeling, så har jeg selv 1/3 til højtaler B&W N802, 1/3 til effekt mono trin Classe CAM 350, og en 1/3 til CD med inbygget preamp Krell KPS 25SC.
Kabler vurderer jeg ikke som vigtige, bare de er af en nogen lunde kvalitet. Og netkabler, brug dem som føger med som standard. |
|
|
Hov hov
Thule er skam ok i den store verden , classe halter ligeså meget .
hvad der er bedst er op til dem der køber det ikke noget jeg skal have indefor mine døre , så heller SIM-Audio .
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 12 August 2004 kl. 08:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Classe:
Du skriver: De er meget sjovt at høre at en ikke kan høre forskel på et Classe reference anlæg og så en Thule spille. Jeg vil så hr selvfølgelig mene at det jeg sgatnes høre forskel på.
Jeg kunne da sagtens høre forskel. Jeg synes da klart Thulen lød bedst..
Nu skriver du at du havde en PA250B.. Der er altså også kæmpe forskel på de "gamle" normale klasse A/B forstærkere fra Thule og så de nye med "Virtual Class A"
Men der er jo den "normale" hi-fi nørd`s holdning, at hvis noget er stort og flot, og ikke mindst MEGET dyrt, ja så er det pr. automatik selvfølgelig da også meget bedre... Uagtet at det dyre Classe som i det her tilfælde, er en teknologisk dinosaurus, sammenlignet med den "billige" Thule...
Classe bruger gammeldags teknologi, med gamle sløve udgangstransistore osv. Thule er med bl.a "Virtual Class A" langt foran Classe..
Dig: Selvom jeg ikke er så positiv overfor Thule som seriøs hifi mærke, så håber jeg inderligt at det lykkes for dem.
Mon ik` det nok skal gå..
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
Classe Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 387
|
| Sendt: 12 August 2004 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper,
Det er dejligt at høre at der er forskellige meninger i denne verden om forskellige producenter. Du har en mening og jeg har en anden og lad os så lade det bliv ved det.
Virtuel Class A er blevet lavet gennem mange år og kaldt mange forskellige ting. Helt tilbage fra 70'erne, så fald ikke på måsen over det.
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 12 August 2004 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Classe:
Du skrev: Virtuel Class A er blevet lavet gennem mange år og kaldt mange forskellige ting. Helt tilbage fra 70'erne, så fald ikke på måsen over det.
Det har du så ikke ret i. Der er mange som har prøvet at lave noget snyde klasse A, men Thule`s er det første der virker.. Det har 100 % ALLE fordelene fra ægte klasse A, og ingen af ulemperne.. Et faktum som kan bevises.
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 12 August 2004 kl. 08:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
Til Classe:
Du skrev: Virtuel Class A er blevet lavet gennem mange år og kaldt mange forskellige ting. Helt tilbage fra 70'erne, så fald ikke på måsen over det.
Det har du så ikke ret i. Der er mange som har prøvet at lave noget snyde klasse A, men Thule`s er det første der virker.. Det har 100 % ALLE fordelene fra ægte klasse A, og ingen af ulemperne.. Et faktum som kan bevises.
Mvh Kim
|
|
|
Jeg har selv haft PA250B inden jeg fik min 350B med Virtuel Class A, og det er en helt anden verden i forhold til den gamle(positivt ment!).
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 12 August 2004 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg vil nu næppe kalde thule og holfi for dansk hygge elekektronik.. prøv at surfe lidt på nogle udenlandske hifi sider.....
desuden vil jeg da gerne påpege, ikke fordi dette ikke har været en god og saglig tråd, som jeg har nydt at læse, så er det altså ikke "god stil" at skrive
"at få dem flyttet fra lidt hygge stadiet med kontante penge problemer til en seriøs virksomhed", medmindre du kan henvise til noget helt konkret.
såvidt jeg erindre har der været et problem i en anden tråd, desværre en af dem der røg i server uheldet, hvor det blev påstået at (enten densen eller thule) havde/lige havde haft stærke lommesmerter, hvilket ikke kunne bevises af andre en brugeren der skrev det, og det blev derfor påpeget at den kommentar ikke var passende.
med hensyn til seriøsiteten, kan jeg da oplyse at jeg bla. har oplevet en thule cd-150b digit II (ca 11.000) brugt som signal på en opstilling med marklevinson monotrin og for- samt Piega C40 (topmodellen) højttalere.
en ret god kombination for øvrigt, hvis man som jeg godt kan lide lidt klinisk lyd.
ved samme lejlighed var en av-100 sat til at trække et komplet martin logan surround setup, hvistnok uden sub, og det gjorde den uden at kny, med stor autoritet. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|