Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 23:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Pris på højt ifh til pris på anlæg?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 12 August 2004 kl. 09:13 | IP-adresse registreret  

Min fordeling ville være:

50% på HT

25% på forstærker

15% på signalkilder (pr. stk)

10% på kabler

det svarer, efter min overbevisning, nogenlunde overens med de enkelte komponenters bidrag til lyden...

Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer

Classe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 12 August 2004 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Jeg må nok lige uddybe lidt det jeg skrev med "hygge elektronik" vedrørende de danske producenter.

Jeg mente faktisk ikke noget negativt med det, så det er nok min skrivestil der er skyld i at nogle opfattede det sådan.

Hvordan der går med Holfi, Thule, Densen og Gryphon rent økonomisk kan i selv læse jer til i børsen. Der var en artikel ca 5 uger tilbage. I kan sikkert finde den på nettet på børsens hjemmeside.

Når jeg skrive hygge elektronik så mener jeg ikke at det er dår ligt eller noget det var kun en måed at give udtryk for at de lige mangle det sidste i at komme vær fra stadiet hvor man sidder nogle få mennesker og laver det hele. Disse få mennesker er jeg sikker på brænder for det de laver og arbejder rigtig mange timer. De mangler lige at slår rigtig igennem sådn at de kan komme op på nogle fornuftige styktal af deres apparater. De sælger stadig for få så man kan tage springet fra 2 til 10 mands virksomheden og op til en 20 til 100 mandsvirksomhed.

Størrelsen af virksomheden siger selvfølgelig ikke så meget om hvor godt det lyder, men det fortæller en masse om hvor god virksomheden kan være til at stå i mod dårlige tider, eller til at ligge penge til udvikling af nye produkter osv.

Så pøj pøj til Holfi, Thule og de andre, de gør et godt stykke arbejde, men mangler altså lige at slå helt igennem. Håber det kommer, i det mindste bare at det lykkes for en af dem.

Håber at dette kunne uddybe lidt at jeg ikke mente noget specielt negativt med ord bruget "hygge elektronik"

Til top Vis Classe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Classe

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 12 August 2004 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

sorry så...

angående din "signatur, så er du ikke den eneste der venter.. om ikke andet så for at høre den.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes