Forfatter |
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
Ronin skrev:
Sidste chance, drenge - hold jer til emnet hvis i kan, og hvis ikke så hold fingrene fra tasterne. Alternativet er at endnu en interessant tråd bliver kvalt inden den rigtigt kom igang! |
|
|
NU skal I sku' snart stoppe!!!!
DET var da Kurt der startede med et useriøst indlæg, hvis han ikke havde skrevet det indlæg så var det ikke kommet så langt, så hvad med at klage til ham.
|
|
|
Så er vi jo tilbage på børnehave stadiet.. "hvis han må, så må jeg også" .. tag jer nu sammen for f..... hvor svært kan det være at ignorere Kubikken?? eller andre, hvis indlæg i finder provokerende.. rapporter indlægget istedet!!
Kom nu med spørgsmål/respons til Hasselhof, eller hold jeres fingre fra tastaturet. Trådens emne er faktisk ret spændende (synes jeg).. så jeg synes ikke at tråden skal lukkes på grund af en omgang ligegyldig pladder fra jeres side.
|
Til top |
|
|
Sezuan Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 222
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citér:
Så er vi jo tilbage på børnehave stadiet.. "hvis han må, så må jeg også" .. tag jer nu sammen for f..... hvor svært kan det være at ignorere Kubikken?? eller andre, hvis indlæg i finder provokerende.. rapporter indlægget istedet!!
Kom nu med spørgsmål/respons til Hasselhof, eller hold jeres fingre fra tastaturet. Trådens emne er faktisk ret spændende (synes jeg).. så jeg synes ikke at tråden skal lukkes på grund af en omgang ligegyldig pladder fra jeres side.
|
|
|
Det bliver aldrig bedre før HIFI4ALL.DK ansvarlige begynder at være mere konsekvente. I ved godt at det er de samme personer der hver gang laver balade, så hvad med at indføre "først-advarsel-derefter-smidt-ud" princippet. Det er selvfølgelig trist at det skal komme til det, men I og vi andre har levet længe nok med denne "mobning"
Det ender ellers bare med at alle de seriøse brugere er hoppet over til andre fora og så sidder balademagerne tilbage i dette forum og sviner og irriterer hinanden.
Kom så HIFI4ALL.DK....vil I ikke nok?
PS: Ved godt at jeg ikke selv har været helt fair overfor andre, men syntes da at jeg har taget ved lære.
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sezuan skrev:
Citér:
|
|
|
Det bliver aldrig bedre før HIFI4ALL.DK ansvarlige begynder at være mere konsekvente. I ved godt at det er de samme personer der hver gang laver balade, så hvad med at indføre "først-advarsel-derefter-smidt-ud" princippet. Det er selvfølgelig trist at det skal komme til det, men I og vi andre har levet længe nok med denne "mobning"
Det ender ellers bare med at alle de seriøse brugere er hoppet over til andre fora og så sidder balademagerne tilbage i dette forum og sviner og irriterer hinanden.
Kom så HIFI4ALL.DK....vil I ikke nok?
PS: Ved godt at jeg ikke selv har været helt fair overfor andre, men syntes da at jeg har taget ved lære.
|
|
|
Så tager vi lige turen endnu engang - I bestemmer SELV hvor meget ballade der skal være. Der er ikke mere ballade i denne tråd end enkelt personer gør det til.
Vi er konsekvente hvis det er nødvendigt, og vi skal nok selv vurdere hvornår det tidspunkt er kommet. Generelt er snoren lang, men der er ingen grund til at udfordre skæbnen!
Tag en slapper og lad os se hvad denne, i øvrigt interessante tråd, slæber med sig af spændende ting! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes du det er et seriøst indlæg! Det er et flot stykke arbejde Hasselhof har lavet med de billeder, til glæd for os andre. Det er da ok hvis Kurt ikke kan lide JBL, men så skal han ikke skrive sådan noget p......., jeg fatter ikke JB skulle smides ud når man læser det Kurt skriver.citat dfms
Tja bum, det bringer bare ikke mine kropsvæsker i kog. Så deeeet.
Men jeg vil da godt rose Hasselhoff, for skille en højttaler ad og vise
hvad den indeholder.Dette syntes jeg er en mangelvare i test på denne
side.
MVH
|
Til top |
|
|
Duelund Lukket konto

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1057
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
En interessant udvikling.
En billedereportage med lidt snak og lidt databidrag fra undertegnede og så en Sam25, der puster sig op og lader temperamentet løbe af med sig.
Det var vel passende om Sam25 kunne styre sig lidt og komme med noget, der var kød på.
Jeg er ikke kommet med bare én kommentar til Hasselhoffs fine billedereportage, og især ikke, hvad man kan udlede af den - kun oplysninger og henvisning til en PDF, hvor målinger blev vist, så reportagen, fik lidt mere end bare billedeindhold. Og den dér med at jeg skulle fremhæve mig selv, må være en kortslutning i jeres hoveder. Det er ikke skrevet noget sted.
Fy! fy! skamme den, der sig skamme skal.
Og som Ronin skriver:
Tag en slapper og lad os se hvad denne, i øvrigt interessante tråd, slæber med sig af spændende ting!
mvh Steen Duelund
|
Til top |
|
|
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ryddet lidt op. Der er slettet indlæg fra
samt svar til disse to fra
- Duelund
- AV32R
- Jensen
- Alex E. N.
De slettede svar er dog ikke i sig brud på retningslinierne, men irrelevante, når inlæggene fra dfms og Sam25 er slettede.
|
Til top |
|
|
klc-audio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selv om jeg med rimelig stor sikkerhed kan sige at denne JBL ikke er det bedste jeg har hørt (selvom jeg ikke har hørt den), og derfor ikke deler Hasselhofs begejstring, må jeg sige at det forveksling er interessant at se grejet skilt ad, i stedet for disse test hvor folk verbalt anmelder deres eget grej. Billeder lyver (som regel) ikke, det mener jeg nu heller ikke anmelderne gør, men det vil altid være en personlig opfattelse.
Er der ikke flere der har mod på at flå deres ting fra hinanden så vi andre kan se hvordan det er skruet sammen.
PS. Er ikke hellig, har selv haft JBL (L112) for mange år siden. En 4-5 øl og en gang Earth, Wind and Fire for fuld skrue..... man kan godt drømme lidt tilbage en gang imellem (bare jeg havde gemt dem...)
|
Til top |
|
|
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Drenge - Og nu tilbage til emnet...
Ang. JBL, så kan jeg huske at De lavde en "Ti" serie, der blev meget positivt modtaget engang i 80 erne - for at kunne spille musik. Jeg mener det var i den periode hvor "Danmarks HiFiKlub" havde "Importen" af JBL (jeg mener at kunne huske at de faktisk også producerede dem). Anyway, så har jeg ikke fulgt med de sidste 20 år, vad JBL angår - har de stadig denne "Ti" serie, eller har De fundet på andre spændende ting (udover den omtalte HT)??
Peter
|
Til top |
|
|
MagnusHolm Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
orv jeg gad godt høre dem!
Det var dog utroligt som du lige kan skille et par højttalere fuldstændig ad, det ville jeg aldrig ture.
og desuden en rigtig flot tråd, og rigtig spændende med den billedserie !
Mvh Magnus
|
Til top |
|
|
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
Sendt: 08 August 2004 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan også kun undre mig over redaktørens reaktion i denne tråd. Endnu engang er det Kubik-drengen, der udgyder sin galde over endnu en højtaler, der ikke står Dali på. Føj....
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7536
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Go4it skrev:
Hej Drenge - Og nu tilbage til emnet...
Ang. JBL, så kan jeg huske at De lavde en "Ti" serie, der blev meget positivt modtaget engang i 80 erne - for at kunne spille musik. Jeg mener det var i den periode hvor "Danmarks HiFiKlub" havde "Importen" af JBL (jeg mener at kunne huske at de faktisk også producerede dem). Anyway, så har jeg ikke fulgt med de sidste 20 år, vad JBL angår - har de stadig denne "Ti" serie, eller har De fundet på andre spændende ting (udover den omtalte HT)??
Peter
|
|
|
JBL kørte med Ti-serien i en lang periode, hvor de sidste modeller Ti-1000,2000, 3000 og 5000 opnåede mange gode testresultater og fik mange gode ord med på vejen. De blev introduceret i 1993 og samtidig kom en opdateret version af klassikeren Ti250.
Idag hedder top-serien stadig Ti, hvor modellerne er Ti-2k, Ti6k og Ti-10k. Højttalere der repræsenterer et radikalt anderledes design og en væsentlig anderledes lyd end den karakteristiske fuldfede amerikaner-lyd som de gamle stod for. De sælges iøvrigt stadig. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
sam25 Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 298
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 08:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
klc-audio skrev:
Selv om jeg med rimelig stor sikkerhed kan sige at denne JBL ikke er det bedste jeg har hørt (selvom jeg ikke har hørt den),
øhhh, hvordan kan man skrive den slags uden at være ved at dø af grin ?
jeg har ikke set den, -men er ret sikker på den er grim 
og derfor ikke deler Hasselhofs begejstring, må jeg sige at det forveksling er interessant at se grejet skilt ad, i stedet for disse test hvor folk verbalt anmelder deres eget grej. Billeder lyver (som regel) ikke, det mener jeg nu heller ikke anmelderne gør, men det vil altid være en personlig opfattelse.
Er der ikke flere der har mod på at flå deres ting fra hinanden så vi andre kan se hvordan det er skruet sammen.
PS. Er ikke hellig, har selv haft JBL (L112) for mange år siden. En 4-5 øl og en gang Earth, Wind and Fire for fuld skrue..... man kan godt drømme lidt tilbage en gang imellem (bare jeg havde gemt dem...) |
|
|
|
Til top |
|
|
sam25 Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 298
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Redaktøren skrev:
Jeg har ryddet lidt op. Der er slettet indlæg fra
samt svar til disse to fra
- Duelund
- AV32R
- Jensen
- Alex E. N.
De slettede svar er dog ikke i sig brud på retningslinierne, men irrelevante, når inlæggene fra dfms og Sam25 er slettede.
|
|
|
det er jo ok. men så kommer du da ikke til at kede dig... hvis du skal slette alle indlæg, fra ALLE, der er irrelevante for en tråd 
|
Til top |
|
|
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
sam25 skrev:
det er jo ok. men så kommer du da ikke til at kede dig... hvis du skal slette alle indlæg, fra ALLE, der er irrelevante for en tråd 
|
|
|
Tja, så må vi jo vurdere, hvornår det bedre kan betale sig at slette et par brugerprofiler.....
|
Til top |
|
|
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
Jeg kan også kun undre mig over redaktørens reaktion i denne tråd. Endnu engang er det Kubik-drengen, der udgyder sin galde over endnu en højtaler, der ikke står Dali på. Føj.... |
|
|
Du behøver ikke at undre dig. Du kan starte med at nærlæse KK's indlæg. Du har tydeligvis også glemt de to indlæg, der startede med at afspore tråden. Hvor kommer Dali nu pludselig ind i billedet ???
|
Til top |
|
|
Duelund Lukket konto

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1057
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
Jeg kan også kun undre mig over redaktørens reaktion i denne tråd. Endnu engang er det Kubik-drengen, der udgyder sin galde over endnu en højtaler, der ikke står Dali på. Føj.... |
|
|
Det er simpelthen ikke rigtigt. Dali er ikke nævnt med et ord. Han har ikke hørt dem, udtaler sig blot om kendetegn som han kender dem, og slutter sin kommentar med:
"Men OK! det er jo også det JBL´s studiomonitors er kendt for, så mon ikke den er OK! " 
Så trist! så trist! at selv det skrevne er underlagt den subjektive opfattelse. Det kan heldigvis nærlæses.
mvh Steen Duelund
|
Til top |
|
|
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Duelund skrev:
lars37 skrev:
|
|
Det er simpelthen ikke rigtigt. Dali er ikke nævnt med et ord. Han har ikke hørt dem, udtaler sig blot om kendetegn som han kender dem, og slutter sin kommentar med:
"Men OK! det er jo også det JBL´s studiomonitors er kendt for, så mon ikke den er OK! " 
Så trist! så trist! at selv det skrevne er underlagt den subjektive opfattelse. Det kan heldigvis nærlæses.
mvh Steen Duelund
|
|
|
Det er korrekt Duelund, men jeg kender efterhånden mandens galde - og at han elsker Dali........
|
Til top |
|
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
Sendt: 09 August 2004 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil gerne vide hvilke andre højttalere du har vurderet inden din nyerhvervelse ?
|
Til top |
|
|