| Forfatter |
|
Vittel Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Conluxa skrev:
Binnerup skrev:
Åh hvor er det synd for dig. Vil godt se dig starte et firma op fra bunden. Du får nok heller ikke PBS lige med samme ?
|
|
|
|
|
|
Halløjsa Mr. 1 indlæg buger siden 14 aug. - hvis ellers
kreditværdigheden er i orden er det ikke noget problem at få en
indløsningsaftale til batelingskort (mod at der stilles en bankgaranti)
fra PBS stort set "lige med det samme", og hvis man nu har rent
mel i posen, mon man så ikke ville hava sådan noget på plads når man
åbner sin butik.
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er egentlig tåbeligt at gå i dialog med den form for argumentation. Det korte og det lange er, at hvis man vil bedrage, så anvender man ikke PBS. Afregning finder først sted 28 dage efter en transaktion er gennemført, skal det ske hurtigere så koster det en %-del af beløbet. Endelig får man ikke nogen indløsningsaftale uden en bankgaranti. Den vil lyde på det samme beløb som en forventet/beregnet månedlig omsætning. Ergo, tager man røven på kunderne, så kommer PBS efter indehaveren og vil så indløse bankgarantien. Altså man saver den gren over man selv sidder på.
PP har kun een hensigt, at få så mange til at indbetale til bank eller giro, og så stikke halen mellem benene når lokumet brænder, og p.t. er der smidt så meget napalm i tønden, at Ricki og hans medhjælpere nok ikke engang tør nærme sig Valbygardsvej 76 eller hans private bopæl.
Mere er der ikke at sige p.t. Så afvent til at der dukker nye facts op.
Venligst,
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
|
p.t. er der smidt så meget napalm i tønden, at Ricki og hans medhjælpere nok ikke engang tør nærme sig Valbygardsvej 76 eller hans private bopæl.
|
|
|
muhahahaaa  
|
| Til top |
|
| |
Micker Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 461
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehehe det er altså en genial tråd det her
Ctacta keep up tha good work ...Og lav en CD Jeg vil altså gerne høre de samtaler.
Btw. jeg dør af grin hvis det er den samme der startede teleimport. Der er nogle ting der går igen "Thailand", "mange tilfredse kunder" (jeg tror ikke de findes), de andre småfejl (teleimport: nokia har vidst andre mobiltelefoner i asien)(PP: falske opløsninger). "forudbetaling" osv...
Okay det er nemt tjente penge, men jeg håber satme ikke det er nogen der er så åndsvage at lave sådan et fupnummer.
|
| Til top |
|
| |
Lestat Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 456
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zibas skrev:
Mon Conluxa er Ricki Larsen ?? Ny bruger D. 14 august og 1. indlæg !!!!! Gad vide hvem det er !!!! Ingen beskyldninger før det andet er bevist.. Kig i hans profil, der er sQ ikke meget der er oplyst... |
|
|
Måske, men jeg tror måske bare det er en ny bruger der ikke har opdaget at der er 12 sider i tråden - citatet er taget fra den allerførste side nederst.
L.
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lol .. HOL gutter er og forblir de samme 12 årige drenge .. Jeg er
satme glad for at der bliver talt pænt til henanden her på forummet
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
Lestat Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 456
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
MonoTovarisj skrev:
Lol .. HOL gutter er og forblir de samme 12 årige drenge .. Jeg er satme glad for at der bliver talt pænt til henanden her på forummet |
|
|
Man kan altid dømme flertallet ud fra det vokale mindretal, men det gør ikke fordommene rigtige.
L.
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke noget problem med det vokale mindretal, jeg har et problem med flertallet på HOL ...
Men dette er OT, så lad os ikke diskutere dette mere.
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angående optagelse af telefonsamtaler!
Jeg har fået en del henvendelser på folk der vi tage kontakt til PP og de er lidt bekymrede for om det er lovligt. Det ER lovligt så længe man selv deltager i samtalen, dog kan man risikere straf såfremt at indholdet afspilles overfor uvedkommende.
Jeg vil nu mene at indholdet har offentlighedens interesse, hvorfor det gøres tilgængeligt lige så snart at jeg har fået denne opfattelse verificeret og det er hensigtmæssigt rent efterforskningsmæssigt.
Venligst,
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dvs. du må ikke lægge optagelsen ud må på hifi4all.dk eller andre offentlig steder. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
han kunne jo ligge det på en privat server og så sende interesserede (det samme) brugernavn og kodeord til serveren i en privat besked.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
| han kunne jo ligge det på en privat server og så sende interesserede (det samme) brugernavn og kodeord til serveren i en privat besked. |
|
|
Tror ikke den holder rent juridisk, i det tilfælde samtalen lægges ud offentligt og den almene læser kan følge med, men gør sig kun gældende hvis du er part i sagen.
Og her opfatter jeg "part i sagen", som den eller de, der måtte have bestilt og/eller købt fra firmaet.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
@admin
helt enig, men uden at kunne div love om offentliggørelse, så mener jeg ikke det er at offentliggøre det direkte hvis det kræver password at få adgang. at det så er i praksis, det er en helt anden sag.
men mon ikke det er et spørgsmål oom tid før end at det bliver i offentlighedens interesse?
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg mener at når man bevidst fupper folk, så er der altså fare for at man bliver hængt ud... at det så først er passende at gøre når alt det juridiske er vel overstået det er en helt anden historie.
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selvom man lægger optagelsen et privat sted som kræver password adgang, vil det stadig være ulovligt, medmindre at kun de deltagende i samtalen havde adgang. __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
ingen tvivl om det, men man ligger som man har redt.. ikke at man skal lege selvtægtsmand af den grund.
|
| Til top |
|
| |
FoxBat Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ny skal vi sørge for at holde ctacta ude af problemmer, jeg vil gerne se hans produkter på det danske marked .
Flot arbejde ctacta - både med dette og med mediacenteret.
Martin
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
produkter? mediacenteret? undskyld, jeg har vist sovet i timen... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
FoxBat Forum Bruger

Bruger siden: 08 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ctacta laver også andre ting end at finde ud af hvad PP laver.
Se evt. ctacta's www side - jeg tror at tråden her i HIFI4ALL er fjernet.
Martin
|
| Til top |
|
| |