| Forfatter |
|
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 17 August 2004 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pressen er gjort opmærksom på det og jeg har forelagt dem alle facts inkl. kontaktpersoner jeg har været i dialog med.
Til orientering kan jeg oplyse at jeg her til aften har været i forbindelse med ejerforeningen. Der går IKKE nogen håndværkere i kælderen hos PP. Skulle der komme nogen, så får jeg det omgående af vide.
Der er iøvrigt betongulv i kælderen, men det afholder nok ikke K fra at bilde folk ind at der lægges parketgulv og laves flot showroom. Jeg er bare sikker på at showroomet bliver i byretten og i en eventuel straffesag, og den vil jeg overveje om jeg vil deltage i som tilhører.
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 17 August 2004 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Hurtig skrev:
| Det er lige før jeg håber, at PowerPlasma er kommet til at sælge en flok skærme til en flok HA supportere.... Så kan jeg sgu godt forstå at K har travlt.... Det er jo svært at samle klemmer med armene i gips! |
|
|
Jeg gik her i min naivitet og troede at man fik cement til knæskalderne og så blev dumpet i nærmeste havn 
|
|
|
Tjaaeee..... måske bruger de begge fremgangsmåder.... Er ikke helt opdateret på denne front... heldigvis!!
Men det kunne godt tyde på, at Powerplasma allerede er ved at trække sig ud af landet. Det ville være så fedt, hvis de ikke får en krone med.... og nu siger jeg de... gad vide om det vitterligt kun er en person. Jeg ved helt sikkert, at denne K er samme person som tidligere præsenterede sig selv som Jens! Gad vide om ikke også han leger Ricky... og hvad mon hans rigtige navn er.
Så kan denne dybt spaltede person jo afbetale regninger til diverse ugeblade, med den fien løn man får for at samle klemmer. Det tager sikkert nogle år! Er der nogen der kender den nuværende timeløn??
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 August 2004 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også klar på at overære en retssag.... Så vil jeg sende Ricky og alle hans personligheder det største smil. Måske vi skal arrangere en fællestur for os jyder til kbh??
Hvad siger ejerforeningen i øvrigt til dette svindelnummer??
|
| Til top |
|
| |
swspusy Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 299
|
| Sendt: 17 August 2004 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er med på det med den tur for os jyder  må godt sende mig en pm vis det bliver sådan en tur
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 August 2004 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
swspusy skrev:
jeg er med på det med den tur for os jyder må godt sende mig en pm vis det bliver sådan en tur |
|
|
Cool.... det finder vi ud af!
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 17 August 2004 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Hvad siger ejerforeningen i øvrigt til dette svindelnummer??
|
|
|
Lad mig sige det sådan her, de gloede da de i VALBY-bladet (lokalavis) så annoncerne og at det skulle foregå fra deres adr. og i en kælder hvor folk ryger ind og ud.
|
| Til top |
|
| |
Sci-fi-joe Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2003
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 17 August 2004 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
At der ikke er håndværkere i kælderen kan jo betyde de er ved at lave et show-room et andet sted der er mere egnet. Men ok, det er der nok ikke så mange der tror på :)
Er der ikke nogen der kender nogen i de aviser som de har annonceret i, og kan be- eller afkræfte om de har betalt eller fået kredit?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 17 August 2004 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
sig til hvis i samler folk op når i kører over "bumpet"
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 17 August 2004 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Det var måske en ide at leje en bus til den retsag, jeg vil bestemt også gerne med, ikke mindst for at opleve hans fjæs når dommen falder, og for at se om han ligner en ganske almindelig mand gad vide om han fra starten har troet det gik godt???? mærkeligt hvis det gør i dagens danmark! nogen der ved om der er instanser der er igang med at efterforske, eller tror man bare de er igang.
mvh Velkommen
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sci-fi-joe skrev:
|
Er der ikke nogen der kender nogen i de aviser som de har annonceret i, og kan be- eller afkræfte om de har betalt eller fået kredit?
|
|
|
uden at kende ret meget til annoncering, kunne jeg forestille mig at de har lavet en aftale om gentagende reklamer over en vis periode, med betaling fx midt i måneden/perioden. Så har det reelle firma (ikke PP), mulighed for at få gang i salget og betale for annoncerne, som i dette tilfælde nok ikke har været billige.
|
| Til top |
|
| |
Whistler Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg kan informere om at jeg har taget fat i dandomain omkring at træde ind i sagen, de ønsker og kan hellere ikke.
føgende copy/past er den mail jeg fik tilbage:
/citat
Hejsa.... Jeg har læst tråden og kan ikke se at www.powerplasma.dk <http://www.powerplasma.dk/> har snydt nogle... Men vi kan faktisk ikke gøre meget ved dette da vi blot hoster kundens hjemmeside, det er ikke os der er dommer i disse sager. Hvis vi retten udtaler at vi skal lukke en hjemmeside kan vi gøre det. Jeg håber at du har forståelse over for dette, da vi selvfølig ikke vil hjælpe med svindel - men vi lever jo i et rets samfund hvor der er nogle regler der skal overholdes. Dette gælder os som hoster hjemmesider og kunder der har en hjemmeside....
\citat slut
|
| Til top |
|
| |
Cabal Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 152
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes det er prisværdigt at ctacta yder sådan et stykke arbejde, ingen tvivl her. Og hvis tråden har forhindret nogen i at blive franarret sparepengene, er det jo dejligt.
Men måske alle de selvudnævnte vice-sheriffer er lidt i overkanten...? Patruljerer i også på Nørrebro, og tager billeder af folk, som i formoder ikke har rent mel i posen? De, i tråden nævnte, motorcykelkyndige herrer med store overarme, har også en hjemmeside.. men den forsøges ikke lukkes, selv om de fleste har en formodning om at de ikke er blandt guds bedste børn..
Nu er det jo heller ikke uden risiko at tage billeder af folks baghaver..(og er måske endda en krænkelse af privatlivets fred). Nogle ville måske tage jer det ilde op..
Oplysning er vejen frem... alt det andet: det har vi politi og retssystem til, og de er jo vist blevet behørigt informeret.
Søren
|
| Til top |
|
| |
Zibas Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 144
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg prøvede lige at ringe til "PP"...
Røret blev taget med det samme og så blev der trykket på en tast til evt. vidrestilling, og så var det dyb tavshed. Mon de har stukket halen mellem benene ??
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg kan også bekræfte at begge telefonnumre hos PP blot giver lidt sus i baggrunden, og så en der trykker på en tast og derefter tavshed. Iflg. TDC og fejlkontoret, er der tale om en viderestilling og en telefonsvarer.
Gad vide hvad der er sket Måske en anholdelse, en jagt og flugt med pressen i hælene, eller et flyver til Thailand.
Jeg prøver at finde ud af det, hvis andre ved/hører noget, så giv lige besked til os andre.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan man ikke ringe til bagmandspolitiet (hvis de da har åbnet for telefonerne endnu..) og hører om der foreligger en sigtelse eller lign? (sorry, er ikke så meget inde i de formelle omstændigherder).
edit: jeg mener fra andre end den gode ctacta
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
| kan man ikke ringe til bagmandspolitiet (hvis de da har åbnet for telefonerne endnu..) og hører om der foreligger en sigtelse eller lign? (sorry, er ikke så meget inde i de formelle omstændigherder) |
|
|
Politiet udtaler sig aldrig om verserende sager ved henvendelse. Kun hvis man er part i sagen eller man har en interesse i at gå ud til offentligheden.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
btw, hvem afgører konkret hvad der er i offentlighedens interesse eller ej? (burde måske være pb.. sorry admin)
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Olsen
Kunne du ikke gøre os alle den tjeneste at LÆSE tråden og ikke pladre den til med dine mange spørgsmål, som for dem der følger med, ikke har den store interesse i at læse om din manglende forståelse for hvad ord betyder og hvad praksis er hos myndigheder?
Politiet ER underrettet og hvad de gør får man IKKE af vide. Punktum!
Tak!
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved kontakt til salgsafd. hos PP får man lige nu denne elektroniske TDC besked:
"Desværre, der er ikke plads til flere beskeder. Prøv igen senere."
|
| Til top |
|
| |
swspusy Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 299
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er nok en masse utilfrees kunder der ville ringe til dem    __________________
min hjemme bio
|
| Til top |
|
| |