Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 13:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Ups...plasma (PowerPlasma) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 25
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Neeper
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 18 August 2004 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

ctacta skrev:

Gad vide hvad der er sket  Måske en anholdelse, en jagt og flugt med pressen i hælene, eller et flyver til Thailand.

Jeg kunne forestille mig, at de holder lukket på grund af velstand.. Og er taget på en rejse til Thailand, for at se om fabrikken nu også fremstiller skærmene i den udsøgte transparente kvalitet som, "Ricki" har bestilt.. Om der nu virkelig er et meget "klart" billede, med masser af "hul" igennem.. 

Men hva`.. med et større to cifret millionbeløb på lommen, så kan det da godt være at han vælger at holde en ret lang ferie..

Men jeg er da sikker på, at "Ricki" sender et postkort med et stort  til alle som har indbetalt.. Og en lille note om at livet ikke drejer sig om materielle ting, og venner kan ikke købes for penge.. Always look on the bright side of life.. .. .. ..

Er der stadig nogen som er i tvivl om powerplasma.dk har rent mel i posen..?  

Til top Vis Neeper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neeper Besøg Neeper's Websted

Hurtig
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 August 2004 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg gad også godt vide, om der stadig er nogle i dette forum der er naive og godtroende nok, til stadig at mene at vi skal holde hånden over PP, og give dem en fair behandling med mulighed for at få startet deres firma ordentligt op....

Det er ikke så længe siden, at flere folk herinde gav udtryk for sådanne holdninger.... hvor er de henne???

Til top Vis Hurtig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurtig

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 18 August 2004 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Nu ikke så hurtig hurtig

Det kunne jo være at Ricki er vildt tralvt optaget med at slæbe skærme ned i kælderen til når verdenspressen er inviteret til gallashow imorgen aften.

Eller at han slog hoved på vej ud i bilen, og at telefonsvaren på mobilen blev slået automatisk til, og at han nu ligger med en mindre hjernerystelse et eller andet sted i København ikke?

Nej lad os se om ikke snart TV2 eller DR har noget de vil fortælle os

Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

jesperkbh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2004
Sendt: 18 August 2004 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

Kan vi få oplyst om der har været nogle tilbagemeldinger fra diverse medier ?
Til top Vis jesperkbh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jesperkbh

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 18 August 2004 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Ja jeg er naiv og godtroende nok til at tro på til at man ik tager billeder af private hjem (som intet har med pp at gøre) og at man ik automatisk er skyldig fordi tingene ser "lidt" suspekte ud !! 

hurtig som alle har skrevet, nej med pp var det meget oplagt at man aldrig ville se skygge af et produkt. men før der er beviser er man ik skyldig, jeg ville være mere forarget over en uskyldig dømt en en skyldig der slipper...

Men igen alle dem du kalder tvivlere, sagde os at det ik ser godt ud, og advarede folk om at prøve lykken

men mon ik direktøren er et solrigt sted

Hurtig: kan ik forstå din tone.. du må jo ik ha læst de indlæg, og er en provokerende udmelding !! læs og forstå før man kommentere !!

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Sendt: 18 August 2004 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Hvis personerne bag PP har tænkt sig lidt om, så er de smuttet nu hvor pressen og politiet måske er begyndt at vise interesse...

Jeg har endnu ikke læst, set eller hørt nogetsomhelst om eller vedrørende PP i pressen/tv, hvad der forekommer mig lidt mærkeligt, eftersom denne tråd har været aktiv i 1½ uge nu...Er der ingen journalister der har forsøgt at opsnuse firmaets bagmænd og optrevle sagen?

Trist for de mennesker der må se deres sparepenge fordufte i den blå luft - specielt trist, fordi der i 1½ uge nu har været sået alvorlig tvivl om firmaets motiver, men denne viden er nok ikke nået ud til den brede offentlighed, da pressen indtil videre har været tavs...

vh Thomas

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Sendt: 18 August 2004 kl. 20:31 | IP-adresse registreret  

Hvis det skulle ske at der er et forbruger program der tager tråden op, eller der kommer en udmelding i nyhederne, så post det i tråden - jeg er sikkert ikke den eneste der er interesseret i at høre hvordan sagen udvikler sig. (Og måske få en lytter til ctacta's lydklip... ;))

L.

Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted

ctacta
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 18 August 2004 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Jeg kan bare sige at TV2 og DR har fået alle oplysninger herfra, inkl. fakturaer og afskrifter af samtaler, kontaktpersoner hos politi og PP's bankforbindelses juridiske afd. Det er alt hvad jeg kan gøre, kan ikke komme længere herfra hvor jeg sidder. TV2 har kontaktet mig for at stille nogle simple spørgsmål der allerede var besvaret i det jeg havde fremsendt dem. Vi må se tiden an.
Til top Vis ctacta's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ctacta

Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Sendt: 18 August 2004 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Nej, det var også mere en opfordring hvis nogen fandt ud af at DR eller TV2 lavede et indslag om det.

L.

Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted

Klan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 18 August 2004 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg fulgt med i tråden fra begyndelsen, og har læst alle indlæg. Med den viden jeg har nu, må jeg stadig erkende at Hurtig's udmelding støder mig en smule. Som flere andre har givet udtryk for i begyndelsen af tråden bør et ny-startet firma have lidt mere line, når de forsøger sig med unøjagtige produktbeskrivelser, ingen dankort osv. At det så ved den gode ctacta's hårde arbejde er blevet "anskueliggjort" at firmaet ikke har helt rent mel i posen er jo godt nok. Men derfra og så til at pege fingre ad andre som mener at man ikke bør dømme folk, før der foreligger noget ulovligt er noget helt andet. Og endnu er der så vidt jeg kan se ikke noget 100% konkret bevis for at der er foregået noget ulovligt. Det ville være pinligt for flokken herinde hvis der nu begyndte at dukke plasma tv og lignende op hos kunderne

mvh

Kenneth

Til top Vis Klan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Klan

Binnerup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003
Sendt: 18 August 2004 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

Klan skrev:

Det ville være pinligt for flokken herinde hvis der nu begyndte at dukke plasma tv og lignende op hos kunderne

Jeg ville også syntes det var lidt pinligt hvis der pludselig dukkede trolde op under ungernes senge, selvom jeg flere gange har sagt at det gør der ikke - sandsynligheden er vel ca. den samme

Jeg tror heller ikke på nisser på loftet - gør du?

My Movies - Media Center Film Applikation
Til top Vis Binnerup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Binnerup

Agent Cooper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Sendt: 18 August 2004 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

@klan

Din tanke er ædel og principet om at man er uskyldig indtil det modsatte er bevidst er jeg også tilhænger af.

Men, men, men.... i denne sag er der så mange indicier der peger på, at PP er svindlere og ca. 0 indicier der peger på at de er reelle. Når man lægger det sammen, giver udfaldet sig selv. At vi endnu ikke har konkret kendskab til svindel skyldes formentligt at ingen herinde har købt hos dem og ingen af de som har købt/forudbetalt, læser disse linier i dette forum.... sad but true...

vh Thomas

Til top Vis Agent Cooper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Agent Cooper Besøg Agent Cooper's Websted

Vittel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 19 August 2004 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Jeg sidder og bliver såen lidt småærgelig over at Jens Olaf "Skærsild" fra DR ikke har det der forbrugermagasin mere, hvor han umådeligt påtrængende sørger for at alle i kongeriget får at vide at her er tale om noget svindel.

Til top Vis Vittel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vittel Besøg Vittel's Websted

Bubba
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 August 2004 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

Jeg mener stadig at man skal styre pøbelvældet. Fra starten af var der grund til skepsis omkring firmaet, men det er primært pga. ctacta's store indsats at man nu kan føle sig ret overbevist om at noget er pilråddent.

Så ja jeg og andre tvivlere havde uret og resten havde ret fra starten.

Men spar os lige for de selvfede vicesheriffer. 

Til top Vis Bubba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bubba

Klan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 August 2004 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Jeg takker Bubba for på en sober måde at svare for mig, jeg er ikke sikker på at jeg ville være i stand til at svare pænt på hr binnerups indlæg.

Men jeg vil godt vise hvad det var der fik mig til at flyve til tastaturet:

quote Hurtig:

Ja, jeg gad også godt vide, om der stadig er nogle i dette forum der er naive og godtroende nok, til stadig at mene at vi skal holde hånden over PP, og give dem en fair behandling med mulighed for at få startet deres firma ordentligt op....

Det er ikke så længe siden, at flere folk herinde gav udtryk for sådanne holdninger.... hvor er de henne???

unquote

Jeg vil sige at jeg deltog ikke i de indledende skriverier, men jeg har stadig sådanne holdninger, og dem vil jeg til hver en tid stå ved. VENLIGST RESPEKTER DET!!

På daværende tidspunkt var den yderst informative ctacta stadig i gang med sit indledende detektivarbejde, som jeg finder ganske interessant, i det jeg har lært flere ting om told og skat, cvr-numre osv, som jeg ikke vidste i forvejen. Men derfra, og så til at sidde en uges tid efter og spille hellig har jeg lidt svært ved at klare.

Så Bubba: Mange tak

mvh

Kenneth

Omes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 August 2004 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

Er sq spøjst det firma der. Men hvis der skulle være nogen der havde interesse så findes der skam også 42" plasma i mere realle forretninger til knap 17 kilo. Så priserne er ikke bedre end alt muligt andet og når de ikke smider nogle facts eller tests på bordet så kan det umuligt måle sig med de kendte mærkevarer som koster op ad de 40-50 kilo...
Til top Vis Omes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Omes

Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Sendt: 19 August 2004 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Hurtig virker som en der bare søger modstand en gang imellem.

(andet er rettet)

Klan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 August 2004 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

øhhhh, *host* , ikke lige sådan jeg ville formulere mig på et åbent forum, og så er jeg endda sømand....

Men jeg må erkende at det er lykkedes for ham at få mig en smule op af stolen. Jeg forventede næsten at blive kaldt i ledtog med PP og meget andet, men reaktionerne på mit indlæg var forbløffende små.

mvh

vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 19 August 2004 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Jannick, var det virkelig nødvendigt?
Kan du ikke udtrykke dig uden eder, forbandelser og vulgær sprogbrug?

/vilmann
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann

Jannick
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Sendt: 19 August 2004 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Hehe. Sorry.

Men som det åbenbart ikke stod klart, var det selvfølgelig gas.

<< Forrige Side af 25 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes