Forfatter |
|
klc-audio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
Sendt: 14 September 2004 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at være negativ, men er der ikke en del problemer med de ZAP moduler. Leger lidt med tanken om at bygge en selv, men er lidt skræmt hvis der er så mange problemer. Den må være stinkene genial til et møjdyr af en aktiv sub.
|
Til top |
|
|
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
Sendt: 14 September 2004 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har aldrig haft problemer med mine 2 moduler.
|
Til top |
|
|
enoch Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 121
|
Sendt: 15 September 2004 kl. 19:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
klc-audio skrev:
Ikke for at være negativ, men er der ikke en del problemer med de ZAP moduler. Leger lidt med tanken om at bygge en selv, men er lidt skræmt hvis der er så mange problemer. Den må være stinkene genial til et møjdyr af en aktiv sub. |
|
|
Tjaa jeg kan godt forstå dig.. De lyder sgu godt men jeg har altså også haft mine problemer, først to defekte moduler, så to nye hvor det ene var defekt og nu efter 3 ugers fint fint spilning ryger et eller andet i kabinetet
Har nu endnu ikke tjekket hvad det er....
|
Til top |
|
|
Chevy Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 244
|
Sendt: 18 September 2004 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke hørt noget om problemer med Predatoren, så kunne det tænkes at problemet ligger i folks individuelle elektronik færdigheder.
PS. Håber ikke at støde nogen  __________________ Med venlig hilsen
Chevy
Mit Surround
|
Til top |
|
|
enoch Forum Bruger

|
Sendt: 18 September 2004 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chevy skrev:
Jeg har ikke hørt noget om problemer med Predatoren, så kunne det tænkes at problemet ligger i folks individuelle elektronik færdigheder.
PS. Håber ikke at støde nogen  |
|
|
Det har du da nok lidt ret i... Men jeg er næsten også HELT sikker på at hver Predator effekt bliver testet på et anlæg inden de forlader "fabrikken"
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 18 September 2004 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke haft zap pulse, men til gengæld The End Millenium fra samme firma. Her var der også fejl på to moduler, der var dog ingen problemer med at få byttet modulerne (LC erkendte fejlene, da var tydeligt forskel på smd-komponenterne på det fungerende og de defekte moduler), og da jeg skulle have det tredie forlangte jeg et færdigsamlet og testet modul, hvilket jeg fik uden yderligere diskussion.
Min pointe er, at selv om der er problemer, så er LC meget flinke til at hjælpe, så det er ingen undskyldning, for ikke at købe.
|
Til top |
|
|
klc-audio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
Sendt: 18 September 2004 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må indrømme er det lyder som om der er mange fjl på deres ting, det kan godt være de bytter med et smil, men det er da surt at tingene skal byttes før man får noget der virker. Overvejer stadig om det er besværet værd. Tak for input. Beklager afsporingen af tråden.
|
Til top |
|
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
Sendt: 18 September 2004 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke oplevet fejl på mine moduler (1.0 - de første og senest 2.1SE).
De problemer jeg har haft har ikke været relateret til modulerne, men problemer i strømforsyningen (især stelproblemer), som Lars har været meget flink til at afhjælpe.
|
Til top |
|
|
enoch Forum Bruger

|
Sendt: 18 September 2004 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
klc-audio skrev:
Jeg må indrømme er det lyder som om der er mange fjl på deres ting, det kan godt være de bytter med et smil, men det er da surt at tingene skal byttes før man får noget der virker. Overvejer stadig om det er besværet værd. Tak for input. Beklager afsporingen af tråden. |
|
|
Der er da ingen trivlt om at nogle (måske en del?) af de moduler de får tilbage måske er selv forskyldt problemer, men der er altså nogen problemer med nogle af modulerne. Men de har super service så hvis man vil igang er det bare med at bestille.
|
Til top |
|
|
Chevy Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 244
|
Sendt: 19 September 2004 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft bygget alle Zapsoluter og en Sidewinder, og jeg har kun haft problemer en gang, og det kunne ikke siges at være LC's fejl, da nogle ensretter dioder ikke kunne overholde deres datablad (Jeg byggede vist den første 118W mk. 4.1). 
Som andre også skriver er LC utrolig hurtig og hjæpsom med at finde fejlen. 
Jeg kan dog ikke snakke med om zappulse problemerne, da jeg kun har haft en Predator på besøg, men når jeg kommer igang med mit 6ch projekt vil jeg da naturligvis give lyd hvis der evt. skulle opstå problemer. __________________ Med venlig hilsen
Chevy
Mit Surround
|
Til top |
|
|
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
Sendt: 29 September 2004 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom der satanedme billeder...
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 29 September 2004 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
evt nogle flere og nogle større?
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|