Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 09:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Uriah Heep (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
exciter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Så dem live sidste søndag, og det var en lidt blandet fornøjelse på den ene side fik vi nogle ganske fede sange såsom 'july morning', men på den  anden side så blev det kun til en forkortet udgave af Gypsy og bandet virkede ikke så "tændte". Desuden savnede jeg "rainbow demon' men ok de kan jo ikke spille alt. 

Det samme kan sige om DP, som måske også led lidt under at være det sidste band af ialt 4, da publikum, som jo for største delen er over de 35, vist også var ved at være lidt trætte. Det skinner dog igennem at der er et garvet og professionelt band som leverer varen, og efter de første 3-4 sange kom der mere gang i sagerne. Også i Ian's stemme blev bedre som koncerten skred fremad - men den er godt nok ved at være noget spag.

Bedste sang den dag: Pretty Maids - Back to back

Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter

John71
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

HEj

Stort suk jeg kunne ikke kommet til Herning.men jeg har hørt at det var ikke så mange som kom.PGA regn..? og så havdi et underskud på ca 150,000kr ikke godt...

Til top Vis John71's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af John71

exciter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

John71 skrev:

HEj

Stort suk jeg kunne ikke kommet til Herning.men jeg har hørt at det var ikke så mange som kom.PGA regn..? og så havdi et underskud på ca 150,000kr ikke godt...

Det er rigtigt, de havde vist forventet ca. 3500, og der kom ca. 3000 hvilket jeg synes er ok taget i betragtning af at vi er i vestjylland - stedet hvor folk ellers kun gider at komme til Lars Lilholt, Big Fat Snake, beach party og Smokie . Jeg tror de havde håbet på at trække nogle fynboer og sjællændere over nu det var den eneste koncert i DK, men det gad de åbenbart ikke. Sidste år i Århus var der anderledes kul på, og ca 5000 mennesker så vidt jeg husker.

Til top Vis exciter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af exciter

piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Har netop sat  Juli morning på rega´en for lige at genopfriske  nu da tråden kører. må indrømme det er år siden den har været i brug . Det er en live optagelse fra 1973 så den må jeg have købt som 14 årig ---- uha uha som tiden går. rigtig godt nummer !!!

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes