Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. maj 2025 | 13:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Jebbers surround (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jebber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 21 Januar 2005 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Mine kabler kommer der ikke ret meget mere styr på... det ser ikke så slemt ud, at jeg gider gøre mere ved det. Amatøragtigt -måske, men jeg ER også amatør!

Jeg er ikke hverken tømrer eller noget nær handy... jeg har bare kun 6 tommelfingre ud af 10  Bare man tager sig god tid, og gør sig umage, så kan enhver (med forbehold) give sig i kast med det fine håndværk. Det hjælper dog at have det rette værktøj... eftersom jeg indtil videre blot drømmer om fast rundsav og søjleboremaskine, så er der små skævheder rundt omkring.

Det har kostet mig lidt over 1000 kr i træ, og dertil kommer naturligvis skruer og diverse, samt ca en uges hårdt arbejde, mange timers planlægning og måneder med at tage sig sammen (samle mod).

Så det er bare med at komme i gang!

Til top Vis Jebber's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jebber Besøg Jebber's Websted

Jebber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 21 Januar 2005 kl. 11:13 | IP-adresse registreret  

Kiro: Hele stuen (dobbelt-stue) er ca. 8 x 4,5 meter, hvoraf ca. halvdelen er "fjernsynsstue" -dvs. ca. 4,5 meter i dybden og ca. 4 meter i bredden.