| Forfatter |
|
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 11:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guiron skrev:
zerocool skrev:
|
Sådan et beslag gør hele trickket... Hvis man ikke lige kan se hvordan, så kan jeg fortælle at den udelukkende hænger i pedalen.
Kan købes ved enhver cykelhandler
|
|
|
Se, det her beslag undrer jeg mig lidt over. (Forresten glædeligt at se en HIfi nørd der også kan lide designermøbler og cykling - Det er noget der holder).. Jeg har nemlig både en landevejscykel og en Cube Muggi på væggen. Dog står Muggien bare på gulvet indtil videre, da min Pinarello hænger på to hyldeknægte på væggen. - Men hvis jeg løfter min cykel, bare i pedalarmen, så "falder" den jo forover, da det er der vægten er. - Hvordan holder du din på plads så den ikke snurrer ned?
/Kristian Skjødt
|
|
|
Mmmm en HiFi-nørd og Designmøbler det holder! Men det er der sikkert også noget andet der gør! Hmm
HilseN
|
| Til top |
|
| |
Guiron Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 84
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
>no-limit
- Det er nemlig rigtigt! Både landevejs og muggi cykling. :) __________________ /Kristian Skjødt
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe! 
Er det her ikke ved at blive off-topic?
HilseN
|
| Til top |
|
| |
Luke Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 117
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan man vist roligt sige, men sjovt nok at se hvad andre ellers roder med..
 __________________ /Per Røntved
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guiron skrev:
zerocool skrev:
|
Sådan et beslag gør hele trickket... Hvis man ikke lige kan se hvordan, så kan jeg fortælle at den udelukkende hænger i pedalen.
Kan købes ved enhver cykelhandler
|
|
|
Se, det her beslag undrer jeg mig lidt over. (Forresten glædeligt at se en HIfi nørd der også kan lide designermøbler og cykling - Det er noget der holder).. Jeg har nemlig både en landevejscykel og en Cube Muggi på væggen. Dog står Muggien bare på gulvet indtil videre, da min Pinarello hænger på to hyldeknægte på væggen. - Men hvis jeg løfter min cykel, bare i pedalarmen, så "falder" den jo forover, da det er der vægten er. - Hvordan holder du din på plads så den ikke snurrer ned?
/Kristian Skjødt
|
|
|
Hvis du kigger efter på billedet, kan du se at cyklen ikke hænger parallelt med væggen. Det skyldes, at beslaget er vinklet således at dækkene "læner" sig op af muren og også tar en del af vægten. Ved min MTB er forenden dog så forholdsmæssig tung, pga. Votec forgaflen, at jeg også har fundet det nødvendigt at skrue en skrue i væggen under forhjulet.
Når nu snakken går på cykler blir jeg lige nød til at nævne, at min cykel til dagsbrug er en ombygget Cannondale landevejsracer udstyret med lige styr, MTB platformspedaler og ordnet således at den er en singelspeed. Vejer nada!!!
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Luke skrev:
zerocool skrev:
| Jeps... Det er det som nævnt og designet af wegner. Hvis du er en feinsmecker kan det måske også interessere dig at vide, at det er én af de første producerede med faste fødder og orginalt velholdt, flot patineret sort læder |
|
|
Jow jow ...
Det er altid spændende med dansk design, har selv lige købt B.Mogensen spisebord med Y stole til 
|
|
|
Fornemt... Mit valg til spisebordsarrengement er selv faldet på Arne Jacobsens ægge-bord med myrer til. Det der, der kun blev produceret i 100 dage, af Fritz Hansen, i anledning af Arne Jacobsens 100 års fødselsdag.
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
no-limit skrev:
|
hehe! 
Er det her ikke ved at blive off-topic?
HilseN
|
|
|
Ja... Mon ikke . Jeg vil også gerne høre folks mening om mit valg af kommende surround forstærkning, centerhøjttaler, baghøjttaler og Sub. Se første indlæg.
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Luke skrev:
|
Det kan man vist roligt sige, men sjovt nok at se hvad andre ellers roder med..

|
|
|
Det er svært, at undgå at få noget af det jeg ellers går at roder med, med på billederne. Jeg er bosat på forholdsvis få km2, så tingene bliver en smule komprimeret .
|
| Til top |
|
| |
dolese1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 342
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
zerocool skrev:
dolese1 skrev:
|
Meget interessant!
Kan nu bedst li' din cykel(især Votec gaflen ) og din computer Jeg er ikke så meget til de der højttalere, men det er jo en smagssag Men på en SU er det jo heller ikke det dyreste man har råd til, så jeg synes du har investeret fornuftigt!
|
|
|
Cyklen er jeg nu også meget glad for og Votec gaflen tjener mig også fint når jeg udfolder talentet i skoven ved Marselisborg/Moesgård, under det oldgræske kredo "He who hesitates mastrubates"
PC'en... Den klare også det meste jeg smider i den 
Højttalerne synes jeg for det første spiller rigtig godt med deres rene analytiske lyd. Derudover er jeg også lidt vild med deres design, ala IPOD.
|
|
|
Det er også et lækkert sted at cykle Jeg har sgu også cyklet mine km derude efterhånden.
|
| Til top |
|
| |
Micker Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 461
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fancy cykel montering
Hehe det er lidt det omvendte af mit værelse, jeg har brugt alle mine penge på forstærker osv. og sidder med konfimands møbler og et hammer skævt sofabord
Mangler du en sub eller hvordan er bassen i dine Pod'er?
|
| Til top |
|
| |
tChAd Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 260
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sygligt lækre ting du har.. Stol, Cykel og Projektor.. Thumbs up!
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Micker skrev:
|
Fancy cykel montering
Hehe det er lidt det omvendte af mit værelse, jeg har brugt alle mine penge på forstærker osv. og sidder med konfimands møbler og et hammer skævt sofabord
Mangler du en sub eller hvordan er bassen i dine Pod'er?
|
|
|
Ja, selvom Pod'erne i sig selv giver en hæderlig bas er jeg i markedet efter en Sub. Har du et forslag?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
audiopro eller brugt b&w
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
tChAd skrev:
Sygligt lækre ting du har.. Stol, Cykel og Projektor.. Thumbs up!  |
|
|
Takker... Dit setup ser sku også helt nice ud
Jeg ønsker som sagt også meget gerne, at høre folks mening om mine valg til den snarlige udvidelse til surround.
Her er hvad jeg har i tankerne indtil videre:
Forstærkning - Yamaha reciver RXV 450 RDS
Center højttaler - B&W VM1 højttaleren i hvid - http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=1|p|39|39|3657|pdetail
Baghøjttalere - Minipodens lillebror Micropod - http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=1|p|39|39|3053|pdetail
Sub - Der er jeg lidt på bar bund. Forlag ønskes.
|
| Til top |
|
| |
Soffe Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 199
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 08:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trods S.U. med begrænsede midler har du fået dig nogle lækre ting.
Du må være ekstrem god til at spare sammen, hvis der er overskud til projektor og en stol til 40.000 kr 
Det meste af min SU røg på øl 
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zerocool:
Har du tænkt dig at montere cyklen lidt lavere og montere en cykelcomputer og en slags modstand på pedalerne? 
HilseN
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

|
| Sendt: 17 August 2004 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Soffe skrev:
|
Trods S.U. med begrænsede midler har du fået dig nogle lækre ting.
Du må være ekstrem god til at spare sammen, hvis der er overskud til projektor og en stol til 40.000 kr 
Det meste af min SU røg på øl 
|
|
|
Takker  Jeg plejer bare, at lave trickket med først at købe, for derpå at spare op til det  Der skal skam også altid være plads i budgettet til at få tørsten slukket.
|
| Til top |
|
| |
rvu84 Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 251
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 02:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
virkelig lækker cykel.. med hensyn til yamaha forstærkeren kan jeg godt anbefale den, jeg har selv
og den spiller bare max. Som der var en der nævnte så køb evt. en b&w sub brugt, eller en dali, de spiller også lækkert, ville selv gerne have en.
Projektor... savle savle __________________ Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
Jacob AN Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 05 Juni 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 203
|
| Sendt: 18 August 2004 kl. 02:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har tit gået hen til hifiklubben, for at se på dine fronter jeg syndes de er elegante  spiller de også godt. Du har meget på lidt plads, men det ser ud til at du kan være der  . __________________ Med Venlig Hilsen
Jacob
-----------------------------------
Hjemmebio er fedt
min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

|
| Sendt: 19 August 2004 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
rvu84 skrev:
| virkelig lækker cykel.. med hensyn til yamaha forstærkeren kan jeg godt anbefale den, jeg har selv
og den spiller bare max. Som der var en der nævnte så køb evt. en b&w sub brugt, eller en dali, de spiller også lækkert, ville selv gerne have en.
Projektor... savle savle
|
|
|
Så er det da bare ned til TC så snart der kommer overskud på kontoen igen. Mht. subben så går der nok et lille stykke tid, men jeg vil lige holde øje med gode tilbud i DBA så.
Projektoren kan jeg også selv kun sige tumbs up for. Forstår ikke alle de folk der i dette prisleje foretrækker Z2'eren PJX100'eren. Gennemtestede netop også disse modeller før valget faldt på min H30'er. Denne projektor kan kun på det stærkeste anbefales.
|
| Til top |
|
| |