Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 21:39   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: SU Jonglerens Setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 19 August 2004 kl. 01:43 | IP-adresse registreret  

Jacob AN skrev:
Jeg har tit gået hen til hifiklubben, for at se på dine fronter jeg syndes de er elegante spiller de også godt. Du har meget på lidt plads, men det ser ud til at du kan være der.

Pod'en synes jeg er en rigtig lille perle. Den har en helt fantastisk ren og analytisk lyd, som jeg er rigtig tosset med. Mht. bassen synes jeg nu den gør sig godt, taget dens ringe ydre dimensioner i betragtning. Selvfølgelig er en sub bestemt på sin plads, hvis du er til Speed Metal eller de store effektfyldte film. Jeg går selv og sparer op til sådan en basse i øjeblikket. 

Til top Vis zerocool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zerocool

Rapper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 11 September 2004 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

Lækkert nok. Heller ikke de hyppigst sete højttalere, men lækkert med projektor osv.

Men skal ikke lægge skjul på at de ting jeg syntes bedst om er din lænestol og din cykel. Svineri  Har selv en Cube mountainbike, dog en noget mindre krads model med Manitou Six gaffel og div. XT/LX komponenter. Har også downhill styr - det forstår jeg ikke hvorfor du ikke også bruger? Det er SÅ meget lækrere. Har både i går og i forgårs tæsket rundt på den 18 km lange mountainbikerute vi har herovre  

En forbedring kunne være en pænere opstilling af anlægget, på en eller anden form for hylde, rack eller lignende. Synes det er pænest når tingene ikke står stablet.

Til top Vis Rapper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rapper Besøg Rapper's Websted

virtual
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 11 September 2004 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

nu du har POD fronter tror jeg at jeg ville holde mig til en POD CENTER og så en POD bass station aktiv sub eller evt den midre sub der passer til PODerne

synes at de lyder vildt godt i forhold til størelsen, har lige hjulpet en kammerat med at købe nyt snurrundt system hvor der indgik 4 POD 1 center og den lille sub. Vi prøvede også med micro PODen som bag men den var lidt forlangt væk (afstanden var for stor fra bagvægen til sofaen) til at det lød godt

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 September 2004 kl. 17:18 | IP-adresse registreret  

Rapper skrev:

Lækkert nok. Heller ikke de hyppigst sete højttalere, men lækkert med projektor osv.

Men skal ikke lægge skjul på at de ting jeg syntes bedst om er din lænestol og din cykel. Svineri  Har selv en Cube mountainbike, dog en noget mindre krads model med Manitou Six gaffel og div. XT/LX komponenter. Har også downhill styr - det forstår jeg ikke hvorfor du ikke også bruger? Det er SÅ meget lækrere. Har både i går og i forgårs tæsket rundt på den 18 km lange mountainbikerute vi har herovre  

Jamen, som sagt står jeg også overfor udskiftning/udvidelse af mit anlæg. Mht. cyklen, så er styret en integreret del af Votec forgafflen.

Rapper skrev:

En forbedring kunne være en pænere opstilling af anlægget, på en eller anden form for hylde, rack eller lignende. Synes det er pænest når tingene ikke står stablet.

Der kan jeg kun gi' dig ret. Opstillingen af anlægget er kun lavet sådan, i mangel på bedre ideer. Har ikke rigtig været i stand til at finde noget der er faldet i min smag.

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 September 2004 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

virtual skrev:

nu du har POD fronter tror jeg at jeg ville holde mig til en POD CENTER og så en POD bass station aktiv sub eller evt den midre sub der passer til PODerne

Problemet med POD center er, at der ikke findes noget vægbeslag og min tanke er at hænge min center på væggen over lærredet.

Synes bare Pod bass station er for dyr i forhold til det man får for pengene. Vil hellere ha' en mere neutral udseende sub jeg kan gemme lidt af vejen. Kigger i øjeblikket efter en god brugt Audio Pro eller B&W.

virtuel skrev:

synes at de lyder vildt godt i forhold til størelsen, har lige hjulpet en kammerat med at købe nyt snurrundt system hvor der indgik 4 POD 1 center og den lille sub. Vi prøvede også med micro PODen som bag men den var lidt forlangt væk (afstanden var for stor fra bagvægen til sofaen) til at det lød godt

Okay, godt at vide. Har dog set i Hi fi Klubben, at de snart får Micro Pod SE hjem. Samme kabinet som den alm. Micro, men med ny Soft-dome diskant og kevlar mellemtonemembran. Det bliver nok højst sandsyneligt dem der bliver købt som baghøjttalere. Glæder mig dog meget til at høre dem.   

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

Her har i også lige et par billeder af "kontrolcentreret"

Jeg bruger 3 ting til at betjene mit setup.

• En lifetec universal-fjernbetjening med trykfølsom baggrundsbelyst LDC skærm
  • Den fjernbetjening der fulgte med min projektor, der ligeledes er baggrundsbelyst.
  • Et stk. trådløs optisk mus til at betjene min HTPC.

Tingene er placeret på et engelsk kaffebord ved siden af min Ox-chair.

Den øverste plade på bordet fungere som mus-måtte.

no-limit
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Hehe. Det er supersejt...

HilseN

Til top Vis no-limit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af no-limit

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 17 November 2004 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

Fede designmøbler til at nyde god musik/surround er vel nærmest prikken over i'et efterhånden

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 November 2004 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

Hattori Hanzo skrev:

Fede designmøbler til at nyde god musik/surround er vel nærmest prikken over i'et efterhånden

Yes... Der er vist ingen vej uden om

Musik, film osv. nydes bedst siddende i de gode design perler.

znefi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 26 Januar 2005 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

rart at se en som har et tupplur læred. må man spørge hvad det kostede.
Til top Vis znefi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af znefi

marvel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003
Lokalitet: København
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 01:30 | IP-adresse registreret  

Super lækker indretning over hele linjen. Optimal pladsydnyttelse
Til top Vis marvel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marvel Besøg marvel's Websted

Jacob Hatt
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 08:57 | IP-adresse registreret  

znefi skrev:

IKEA's hjemmeside siger at det største koster 249,-... Det passer iøvrigt også med virkeligheden...
Jeg har lige hentet ét forleden dag... Det spiller max..

Til top Vis Jacob Hatt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jacob Hatt

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Hmm - Su'en er da vist steget en del siden jeg var på SU - forstår godt du kalder det SU Jonglerens Setup. Du burde være indretningsarkitekt - du forstår godt nok at få udnyttet pladsen over det optimale
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Januar 2005 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

Jacob Hatt skrev:
znefi skrev:

IKEA's hjemmeside siger at det største koster 249,-... Det passer iøvrigt også med virkeligheden...
Jeg har lige hentet ét forleden dag... Det spiller max..

Lige præcis. Den eneste fejl med Tupllur lærredet er, at der ikke er en ramme omkring. Det går jeg dog med tanker om at rode bod på.

I T-Hansen kan man købe gummi på spraydåse. Det er nok den bedste løsning til at "male" rammen. Almindeligt maling vil for det første trænge ud i fibrene og gi' en ikke skarp kant og derudover kan det tænkes, at det vil krakellerer når man ruller lærredet op.

Min mor er i sin egenskab af kunstner meget kreativ og har kendskab til mange matrialer. Hun har også lovet mig, at være behjælpelig med at udtænke og lave en ramme.

Anyways.... Til den pris kan man jo ekspirimentere uden det kommer til at gøre særlig ondt på pengedrengen

marvel skrev:
 Super lækker indretning over hele linjen. Optimal pladsydnyttelse

Guldkysten skrev:
Hmm - Su'en er da vist steget en del siden jeg var på SU - forstår godt du kalder det SU Jonglerens Setup. Du burde være indretningsarkitekt - du forstår godt nok at få udnyttet pladsen over det optimale

Takker for de rare ord. Jeg prøver at gøre det så godt jeg kan med det jeg har. Det både hvad angår penge og plads.

Jeg kan ikke løbe fra at jeg har en lille forkærlighed for gode møbler og god indretning, men det er nu juraen der har fået sit klamme greb om mig

zerocool
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 10 Marts 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

znefi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 02 Juni 2007 kl. 21:04 | IP-adresse registreret  

for lige at vende tilbage til det cykel beslag hvad koster sådan en fætter det er da lidt fedt
Til top Vis znefi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af znefi

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes