Forfatter |
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 115
|
Sendt: 08 September 2003 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Brug dog bal. kabler med XLR stik, så er i ude over alle de problemer |
|
|
Hej slips!
De er endnu værre!
|
Til top |
|
|
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
Sendt: 08 September 2003 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søren N skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
Brug dog bal. kabler med XLR stik, så er i ude over alle de problemer |
|
|
Hej slips!
De er endnu værre!
|
|
|
Ja det svar kom ikke bag på mig  __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
Til top |
|
|
frederik Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2003
Status: Offline Indlæg: 135
|
Sendt: 08 September 2003 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil godt lige understrege, at jeg absolut ikke finder WBT gode, hvis nogen skulle have fået det indtryk.
MVh.
Frederik
|
Til top |
|
|
Mike-J Forum Bruger

INFO: Bruger hedder nu: miju
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 516
|
Sendt: 08 September 2003 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Balanceret drift og Neutrik`s forgyldte XLR. det rykker!..
Her er kun 3 små tynde forgyldte "pinde" som er kontakt fladen.. en klat sølv tin her og man har god forbindelse!
Lyder MEGET! bedre end alskens Phono stil og ubalanceret overførsel!..
Rent, velafbalanceret, vel opløst og dynamisk med kontrol og ro!.. ikke så meget "fnidder" slør, grums, støj og bøvl!!........
Burde være STANDARD på ALT! hifi udstyr! det andet er forældet billig vare teknik!!...
mvh.
|
Til top |
|
|
R.P. Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 972
|
Sendt: 08 September 2003 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var så heldig at få lov til at låne en aske med bullit plugs, og jeg må sige at de er dybt skuffende!
Hvis det plastic gevind holder til flere gange at blive af og påmonteret, så er man nok heldig!
For det andet, så er det noget af det strammeste stik jeg har haft fat i, hvis det er de printmonterede bøsninger man har i sit apperat, ja så er der stør sandsynlighed for at der blir dårlig forbindelse, hvilket er lig med ringere lyd til følge.
Jeg har svært ved at se hvordan de skulle være mere fasekorekte end andre stik!skulle metallet/kobberet i fks et vbt stik kunne andre fasen på de ca 4-5 cm signaglet må vandre?
Nej det må være den optimale kontakt der er det vigtigste, og det sølle lille kontakt punkt der er på bullit skal nok når kobberet er oksyderet give problemer!
Hellere et apperat med vbt chassisbøsninger, end et med de lousige printmonterede! __________________ Med venlig hilsen R.P.
Analoglyd er nu bedst
|
Til top |
|
|
Lasse Pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 187
|
Sendt: 09 September 2003 kl. 08:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
R.P. skrev:
Hvis det plastic gevind holder til flere gange at blive af og påmonteret, så er man nok heldig!
Næh - det fungerer da fint!
For det andet, så er det noget af det strammeste stik jeg har haft fat i, hvis det er de printmonterede bøsninger man har i sit apperat, ja så er der stør sandsynlighed for at der blir dårlig forbindelse, hvilket er lig med ringere lyd til følge.
Prøv at læse brugsanvisningen! Der står hvordan du optimerer på netop dette.
Jeg har svært ved at se hvordan de skulle være mere fasekorekte end andre stik!skulle metallet/kobberet i fks et vbt stik kunne andre fasen på de ca 4-5 cm signaglet må vandre?
Hvorfor fokuserer du på "fasen"? Det er vel den mindst interessante parameter i det spil. Metallets renhed, anvendt i små afmålte mængder er vel nøglen til vellyden.
Nej det må være den optimale kontakt der er det vigtigste, og det sølle lille kontakt punkt der er på bullit skal nok når kobberet er oksyderet give problemer!
Vås!
Hellere et apperat med vbt chassisbøsninger, end et med de lousige printmonterede!
Vi tager den lige igen. WBT bøsninger er IKKE gode. Steens er sublime - slut.
Ærbødigst
Lasse
|
|
|
|
Til top |
|
|
Thomas L Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 61
|
Sendt: 09 September 2003 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Hvad er Steens stik? Hvor kan man se og købe disse?
Thomas
|
Til top |
|
|
Erik D Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
|
Sendt: 09 September 2003 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
R.P. skrev:
|
|
|
Citat fra Eichmann's hjemmeside: "Please note - Before you connect the Bullet Plug to cables we advise that you allow the polymer of the plug to adjust to the RCA socket. Simply heat the Bullet Plug flange (red or black section of plug) gently with a hairdryer, insert into socket and allow the polymer to cool."
|
Til top |
|
|
frederik Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2003
Status: Offline Indlæg: 135
|
Sendt: 09 September 2003 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas L skrev:
Hej
Hvad er Steens stik? Hvor kan man se og købe disse?
Thomas
|
|
|
Duelund@post12.tele.dk er din ven.
Mvh. Frederik
|
Til top |
|
|
R.P. Forum Bruger

|
Sendt: 10 September 2003 kl. 02:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til lasse og erik d.
Jeg gad ikke at montere dem på kabel da jeg så kvaliteten, og så det med stramheden, hvis man tilpasser et stik til en bestemt bøsning, hvaså når du skal bruge dem et andet sted?
Desuden var det ikke mig der fokuserede på det med fasen, det var en anden i denne tråd.
Det perfekte stik er det der overholder de normer der er sat omkring tolerangcer på phono stik, eller sådan burde det være.
der er vbt da helt fine.
__________________ Med venlig hilsen R.P.
Analoglyd er nu bedst
|
Til top |
|
|
Lasse Pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 187
|
Sendt: 10 September 2003 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmmm....RP....burde du så ikke benytte dig af din ret til at tie stille i stedet for at komme med halvfaktuelle og halvfærdige argumenter?!
/Lasse
|
Til top |
|
|
brianm Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 656
|
Sendt: 10 September 2003 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
R.P. skrev:
Til lasse og erik d. Jeg gad ikke at montere dem på kabel da jeg så kvaliteten, og så det med stramheden, hvis man tilpasser et stik til en bestemt bøsning, hvaså når du skal bruge dem et andet sted?
|
|
|
Bullit'en tilpasser sig til alle bøsninger, også selv om de har været monteret på en bøsning, de skal bare "gently" opvarmes hver gang, og så skal de sidde nogle timer før de har tilpasset sig til bøsningen..
R.P. skrev:
Det perfekte stik er det der overholder de normer der er sat omkring tolerangcer på phono stik, eller sådan burde det være. der er vbt da helt fine.
|
|
|
Hvad er normen for et phono stik?? så vidt jeg ved har bullitplug fundet ud af at det lyder bedre med et kontaktpunkt i stel, end med flere.
dette sagt uden at jeg skal reklamere for bullit, har det ikke selv, og ved heller ikke om jeg får det, men for mig ser det spændende ud, bortset fra at den tynde stelfætter kan lave ridser i bøsningerne bagpå apparaterne..
mvh
|
Til top |
|
|
Tonny Branchemedlem

Bruger siden: 06 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 917
|
Sendt: 10 September 2003 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har efterhånden prøvet det meste, men må sige uden at gøre reklame, Bullets ROCKS. Udover det kan de også spille musik.
|
Til top |
|
|
R.P. Forum Bruger

|
Sendt: 10 September 2003 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med fare for at blive dunket i hovedet, så er der vel nogen der må have lov til at synes at bulit plugs ikke er sagen!
Desuden er der nogen af jer der har prøvet hans højtaler kabler, og i så fald hvad synes i om sådan en tyk slange? __________________ Med venlig hilsen R.P.
Analoglyd er nu bedst
|
Til top |
|
|