Hej Karsten! Hvis du kan få kontakt til dem, så er jeg med på den halve ladning eller deromkring.
Okay, jeg får dem til at dele sendingen op i 2 20 fods containere Lyder som en fornuftig løsning, har du nogen idé om, hvor mange gange skal jeg fylde min trailer og kære fra Sjælland til Århus før jeg har det hele hjemme?
Beskrivelsen af dette kabel er, at det er ret lækkert at håndtere, derudover er det mørkegrønt og med et lille og elegant IEC C13 stik i apparat enden. Typisk leveres det uden stik i forsyningsenden, men jeg ved med sikkerhed, at Shuko kan leveres, hvilket jeg foretrækker.
Årsagen til jeg spurgte til berøringsfornemmelsen, er at Dave Belles sender nogle relativt tykke aubergineagtigt bløde kabler med sine forstærkere. Han har været igennem en stor del af hvad der er på markedet af standard kabler og fundet denne Volex type til at være den bedste. Dem jeg har som har været i den store fryser, er faktisk skamløst gode.
De lydmæssige egenskaber trækker i retning af neutralitet og en udpræget grad af renlighed - nice nice! Nul imponator fiduseri og nul røgslør. Checker du det på din PC skærm, ser du eksakt hvad jeg mener - knivskarp. Det er faktisk tæt på, at håndmixeren kører bedre, når du bruger Hirakawa OC . (overdrivelse fremmer vel stadig forståelsen)
|