| Forfatter |
|
nissen Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 13 August 2004 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
nissen skrev:
|
Til Holberg: jeg holder ord og spiser min hue hvis jeg tager fejl, hvad er du villig til at gøre hvis det viser sig modsat? Huer er ikke min livret, det bliver der aldrig. Må jeg påminde dig, at det er dig som har startet denne tråd, derfor er bevisbyrden også på dine skuldre. Jeg reflekterer blot på dit indlæg. Sådan er vilkårene med så tungtvejende påstande. Jeg vil bare have facts for dine udsagn !
mvh
|
|
|
|
|
|
Jo tak det er stadig ret friskt i min hukommelse at det var mig der startede denne tråd.
Men grunden til mit spørgsmål var at du gav udtryk for at "slaget" var tabt og jeg skulle begynde at spise huen, men dog kunne jeg ikke helt se hvorfor. Snarere tværtimod, da Jensen selv begynder at tvivle og starks laver sin hjemmeside om!!! Det ville man da vel ikke gøre hvis han havde klar skriftlig dokumentation fra VA i sagen! Og det har han ikke!, det han har er ikke fem sjatter pis værd.
Som jeg tidligere har skrevet tror jeg ikke han har gjort det med vilje, han har bare ikke vidst bedre. Jeg vil gerne skrive en mail til VA hvis det kan afklare sagen og hvis de vil ud med sproget.
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 13 August 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes, det virker som om, at Nissen rent faktisk ligger inde med en specialviden indenfor branchen. Uanset så kan man hurtig konstatere ved at kigge på f.eks Strauss, at der ikke er brugt mange håndøre på enheder. Efter billeder at bedømme, så er der ligeledes ikke brugt meget over 100 kr. på delefiltret. Men det kan i mange tilfælde være ligemeget, for jeg ejede engang et sæt Dali 7, som heller ikke havde dyre materialer i sig, og de spillede fremragende. Det gør Strauss også....
Når VA ikke vil oplyse nærmere omkring enheder, så skyldes det nok, at der netop er tale om billige enheder - og dermed lav reklameværdi.
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
ville jensen gå ind på sin hjemmeside og ændre facts om at det er Scan-Speak enheder som sidder i Strauss, når han nu er SÅ sikker på at det er Scan-Speak?
Hvorfor , forbi jeg er træt af folks snak , kunne være man bare skulle skrive det ved jeg ikke , men vær sikker på at du bliver taget ved røven .
I mahler er det SS mod disk SS mel de vil ikke oplyse model nummer , men tro selv. eton 8-800/37HEX
i strauss SS mod disk SS mel de vil ikke oplyse model nummer .
sådan er det .
Kære søde Jensen,
Du har fuldstændig ret i at det er SS enheder i mahler, no doubt about it!!!
Til gengæld tager du fuldstændigt fejl når du skriver at det er SS enheder i strauss. Prøv engang at kigge nærmere på diskanterne i Strauss og Mahler, du har dem jo i stuen og kan se det ret tydeligt. DE ER IKKE ENS, ergo er din mail fra VA ikke korrekt, I er gået skævt af hinanden!
mvh
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 13 August 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan altså ikke udlede af jensen's informationer fra VA at de tre domer skulle
være ens! udover at 2 er 1,1" og den 3 1,2" og at de alle tre er fremstillet
specielt til VA og selvom det grundlæggende er den samme enhed behøver de
vel ikke at ligne hinanden,jeg aner simpelt hen ikke hvad scan speak har gjort
ved standard enhederne.Jeg syntes altså ikke at den gode Hr Jensen er sjusket
fordi han skriver det er scan speak når VA siger det om han så kan se forskel
på en pose søm og en ss enhed er en anden sag
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 13 August 2004 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sig mig nisse, har du mon tidligere skrevet herinde under navnet Fiend?
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Boye,
Det må jeg sige nej til, hvorfor?
mvh
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
jensen skrev:
ville jensen gå ind på sin hjemmeside og ændre facts om at det er Scan-Speak enheder som sidder i Strauss, når han nu er SÅ sikker på at det er Scan-Speak? Hvorfor , forbi jeg er træt af folks snak , kunne være man bare skulle skrive det ved jeg ikke , men vær sikker på at du bliver taget ved røven . I mahler er det SS mod disk SS mel de vil ikke oplyse model nummer , men tro selv. eton 8-800/37HEX i strauss SS mod disk SS mel de vil ikke oplyse model nummer . sådan er det . Kære søde Jensen,
Til gengæld tager du fuldstændigt fejl når du skriver at det er SS enheder i strauss. Prøv engang at kigge nærmere på diskanterne i Strauss og Mahler, du har dem jo i stuen og kan se det ret tydeligt. DE ER IKKE ENS, ergo er din mail fra VA ikke korrekt, I er gået skævt af hinanden!
mvh
|
|
|
|
|
|
Der har været en andet indlæg om det , det er SS , sådan er det oplyst , og jeg har haft en snak i næsten 2 timer om det med VA .
vi tager den igen for sidste gang , så er festen lukket herfra , gider ikke bruge mere tid på det har andet at bruge min tid på .
fra en ande mail hvor jeg vil vide om strauss beet mahler
Rene Jensen schrieb:
>
> Hey
>
> can you tell me what tybe off the D2905 / it is in this
> Mahler
> Strauss
> beethoven
> so on
>
> jensen
Dear Jensen,
Scan Speak is producing this type of tweeter especially for us; it is a
special variation of a standard tweeter they produce.
Greetings,
Renate
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
Kære søde Jensen,
|
|
|
Og?
Måske har du ret. Du har endda konstateret at Jensen har ændret på sin webside.
Har du det bedre nu?
Så hvad er pointen? Hvad er det vi skal være sure over sammen med dig?
Jeg kan altså ikke se nogle problemer - hvis man lige ser bort fra at det er lykkedes dig at gøre en helt ualmindelig dårlig entre i dette forum.
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
både Jensen og Renate har sguda været tålmodige her det er midnat og
alligevel gider de at blive oppe for at hjælpe nissen 
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
nissen skrev:
jensen skrev:
ville jensen gå ind på sin hjemmeside og ændre facts om at det er Scan-Speak enheder som sidder i Strauss, når han nu er SÅ sikker på at det er Scan-Speak? Hvorfor , forbi jeg er træt af folks snak , kunne være man bare skulle skrive det ved jeg ikke , men vær sikker på at du bliver taget ved røven . I mahler er det SS mod disk SS mel de vil ikke oplyse model nummer , men tro selv. eton 8-800/37HEX i strauss SS mod disk SS mel de vil ikke oplyse model nummer . sådan er det . Kære søde Jensen,
mvh
|
|
|
|
|
|
Der har været en andet indlæg om det , det er SS , sådan er det oplyst , og jeg har haft en snak i næsten 2 timer om det med VA .
vi tager den igen for sidste gang , så er festen lukket herfra , gider ikke bruge mere tid på det har andet at bruge min tid på .
fra en ande mail hvor jeg vil vide om strauss beet mahler
Rene Jensen schrieb: > > Hey > > can you tell me what tybe off the D2905 / it is in this > Mahler > Strauss > beethoven > so on > > jensen
Dear Jensen,
Scan Speak is producing this type of tweeter especially for us; it is a special variation of a standard tweeter they produce.
Greetings, Renate |
|
|
OBS OBS OBS,
Her gør Jensen følgende klart:
Han spørger VA hvilken type SS D2905 der sidder i de tre modeller, enig?
VA svarer at de benytter en (1) speciel SS enhed. Men da vi ved at der sidder forskellige enheder i de tre modeller (1,1+1,2") kan det ikke passe! Hvor klart skal det være for at i kan se det?
mvh
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad os nu se Nissen.
Tror det er en god idé at forhøre sig hos kilden selv. Jeg syntes blot at du har kludret lidt/meget i rækkefølgen på din research og udmeldinger.
Det havde været mere reelt at tage en dialog face to face med Jensen selv, som indledende manøvre.
Hvorfor har det været vigtigt for dig at ligge dine påstande ud på forummet, inden du overhoved har forhørt dig hos VA og talt med Jensen selv ?
Ovenstående har også medvirket til at der mange, som har spurgt nærmere til hvilken størrelse du er. Når du ikke er villig til at tilkendegive det, er det vel forståeligt at folk sætter spørgsmålstegn ved dine bevægegrunde.
HUSK ! Tvivlen kommer altid den anklagede tilgode, indtil det modsatte er bevist. __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har slettet et indlæg fra mikp.. indlægget havde intet med emnet at gøre. og han er blevet underrettet i en privat besked.
|
| Til top |
|
| |
mikp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 348
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
utroligt
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
[1 x 1,1" Scan Speak diskant, silke dome. 2 x 5½" XXP cone mellemtone og mellembass. 2 x 7" XXP cone basser.
det samme
også videre bla bla og bla bla .
Det næste bliver at de ikke er lavet i wien , men i østen .
Jeg ved det ikke præcist men det skulle ikke undre mig at kabinetterne rent faktisk er lavet i kina. 
Rigtig mange højttaler producenter for lavet deres kabinetter i kina og med god grund. Kvalitet/pris forhold i top. Jeg kunne nævne navne som:
ATC, SA, MBL, DALI (jo den er god nok), REVEL, AVANCE OSV.
Så det skal du ikke engang spøge med!
mvh
[/QUOTE]
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
|
Lad os nu se Nissen.
Tror det er en god idé at forhøre sig hos kilden selv. Jeg syntes blot at du har kludret lidt/meget i rækkefølgen på din research og udmeldinger.
Det havde været mere reelt at tage en dialog face to face med Jensen selv, som indledende manøvre.
Hvorfor har det været vigtigt for dig at ligge dine påstande ud på forummet, inden du overhoved har forhørt dig hos VA og talt med Jensen selv ?
Ovenstående har også medvirket til at der mange, som har spurgt nærmere til hvilken størrelse du er. Når du ikke er villig til at tilkendegive det, er det vel forståeligt at folk sætter spørgsmålstegn ved dine bevægegrunde.
HUSK ! Tvivlen kommer altid den anklagede tilgode, indtil det modsatte er bevist.
Jeg vil ikke være utilbøjelig til at give dig ret i det du skriver.
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
Hvor klart skal det være for at i kan se det?
|
|
|
Nå Nisse! Svar nu!
Hvad er pointen?
Hvis du har ret, så... øhhhh... Så har du ret.
Men hvad så?
/vilmann
- der venter i næsten åndeløs spænding
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pisse nu må du komme med et bevis, ellers kan jeg ikke sove i nat.
Det er kun en ting at gøre lav enheder selv, så ved man hvor de kommer
fra.
Unskyld det var nisse der skulle stå
MVH
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen: Når vi nu er i gang, kan du så ikke benytte den dertil indrettede QUOTE-funktion - eller i det mindste give dine svar en anden farve.
Der er gætteleg nok over denne tråd i forvejen.
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev til nissen:
Jeg syntes blot at du har kludret lidt/meget i rækkefølgen på din research og udmeldinger.
Kan du uddybe det HOLBERG..? Det kan jeg da ikke få øje på..
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære vildman,
Det har været en lang tråd på kort tid, og selv om jeg har skrevet mange indlæg så har jeg ikke skrevet dem allesammen.
Andre har ytret deres meninger, heribland dig!, og hvad vil vi så med det? hvad ville du?
Mit emne var udtryk for generel sjusk hos bla. Vassago og hifidelity. At forhandlere, importører og andmelder ikke altid får sat sig ordentlig ind i tingene. At det ikke kan være rigtigt at løbe med en halv vind og oplyse forkerte detaljer.
At tråden blev så lang og tung er jo ikke kun min skyld vel?
Uden at ville lyde alt for meget som Jonas boyer: så er det desværre mig der har ret i denne sag, og hvad så? får det nogen konsekvenser for dig eller mig? næppe!
Om ikke andet har vi diskuteret det og måske flyttet nogle holdninger rundt omkring, måske vil nogle være lidt mere kritiske når de læser "propoganda" fra de. forsk. firmaer.
Men jeg vil der gerne, endnu engang, gøre det klart at jeg ikke tror Jensen har haft nogle bagtanker med fejlen, han har bare ikke vidst bedre!
Jeg burde nok have sendt ham en direkte mail om emnet istedet for dette, havde måske også sparet mig for lidt tid 
|
| Til top |
|
| |