| Forfatter |
|
guitarplayer Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 138
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
guitarplayer skrev:
|
Det lugter så langt væk af, at man er ude efter Vienna.....
Kom og lyt kære venner, kom og lyt
Mvh.
Michael
Kære Guitarman,
Jeg tror skam at dine fine VA højttallere spiller ganske flot og det glæder mig helt ustyrligt at du er glad for dem.
Jeg var også meget glad for mine gamle mahler og det er jo det det handler om!. God lyd, god kvalitet, om man kan li designet er jo en smagssag, men det er ikke mange grimme ting man kan sige om VA. Og det har jeg heller ikke gjort, desværre har jeg indtrykket at du tager hele tråden lidt personligt.
mvh
|
|
|
|
|
|
Er det korrekt at både du og Neeper har haft et sæt mahler?
Hvis du synes de spiller fint kan jeg stadig ikke se hvad formål denne tråd har?
Mvh.
Michael
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
jensen skrev: Jeg sætter et par nye mozart på højkant til ham på han tage fejl.
Vil det sige at du forære mig et sæt Vienna Acoustics Mozart, hvis D-S-T vender tilbage og siger, at ikke alle enhederne i Strauss, er Scan-Speak..?
Jeg glæder mig da allerede!
Mange tak!
Mvh
Kim |
|
|
Ja kan du ikke læse
Jeg tager en snak med peter på tirsdag om strauss og får ham til at sende svar på mail til mig .
|
| Til top |
|
| |
mikp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 348
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
tja det ka sq godt være jeg tog fejl der med den eton enhed, det er jo i mahler de sidder
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
guitarplayer skrev:
nissen skrev:
guitarplayer skrev:
|
Mvh.
Michael
Kære Guitarman,
Jeg tror skam at dine fine VA højttallere spiller ganske flot og det glæder mig helt ustyrligt at du er glad for dem.
Jeg var også meget glad for mine gamle mahler og det er jo det det handler om!. God lyd, god kvalitet, om man kan li designet er jo en smagssag, men det er ikke mange grimme ting man kan sige om VA. Og det har jeg heller ikke gjort, desværre har jeg indtrykket at du tager hele tråden lidt personligt.
mvh
|
|
|
|
|
|
Hvis du synes de spiller fint kan jeg stadig ikke se hvad formål denne tråd har?
Mvh.
Michael
|
|
|
Af gode grunde kan jeg ikke fortælle dig hvad neeper har eller har haft????
Undkskyld, undskyld, undskyld men hvad har lydkvaliteten i en mahler, strauss og alle de andre modeller at gøre med denne tråd?
Du må forklare dig lidt nærmere, jeg forstå det simpelthen ikke, evt. ka du læse tråde igen
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
guitarplayer skrev:
nissen skrev:
guitarplayer skrev:
|
Mvh.
Michael
Kære Guitarman,
mvh
|
|
|
|
|
|
Mvh.
Michael
|
|
|
Undkskyld, undskyld, undskyld men hvad har lydkvaliteten i en mahler, strauss og alle de andre modeller at gøre med denne tråd?
Du må forklare dig lidt nærmere, jeg forstå det simpelthen ikke, evt. ka du læse tråde igen
|
|
|
du skulle bare ikk ha skrevet du har haft mahler , der har neeper også haft.....
så mange kan der heller ikk ha været af dem i landet før Jensens tid.....
Sig mig lige engang er i thulefolk!?!?!?
Jeg har stadig læst hele tråden...
Mvh.
Michael
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Neeper skrev:
|
Vil det sige at du forære mig et sæt Vienna Acoustics Mozart, hvis D-S-T vender tilbage og siger, at ikke alle enhederne i Strauss, er Scan-Speak..?
Mange tak!
Mvh
Kim
|
|
|
Ja kan du ikke læse
Jeg tager en snak med peter på tirsdag om strauss og får ham til at sende svar på mail til mig .
|
|
|
Hov, hov jeg vil da også gerne vinde noget, jeg har jo lovet at spise min hue hvis jeg tager fejl! Måske jeg kan få et sæt strauss 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
jensen skrev:
Neeper skrev:
|
Mange tak!
Mvh
Kim
|
|
|
Ja kan du ikke læse
|
|
|
Hov, hov jeg vil da også gerne vinde noget, jeg har jo lovet at spise min hue hvis jeg tager fejl! Måske jeg kan få et sæt strauss 
|
|
|
Hvad vil du dog med dem , skifte alle enh. til noget bedre
Mvh.
Michael
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
guitarplayer skrev:
nissen skrev:
guitarplayer skrev:
nissen skrev:
guitarplayer skrev:
|
Mvh.
Michael
Kære Guitarman,
mvh
|
|
|
|
|
|
Mvh.
Michael
|
|
|
|
|
|
du skulle bare ikk ha skrevet du har haft mahler , der har neeper også haft.....
|
|
|
Nej jeg er opvokset i og har altid boet i danmark.
Hvordan ved du hvor mange sæt mahler højttalere der findes i danmark? jeg havde selv importeret mine, og har ikke skrevet nogen læserbrev i ekstra bladet vedr. dette.
mvh
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
guitarplayer skrev:
Jeg har ikke haft, jeg har Mahler.. De står bare lige pt. hjemme ved min gamle mor.. Men hun er træt af at have de store kasser stående, så det ryger snart til salg..
Mvh
Kim
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov, hov jeg vil da også gerne vinde noget, jeg har jo lovet at spise min hue hvis jeg tager fejl! Måske jeg kan få et sæt strauss  [/QUOTE]
Gør du også et par mozart , men jeg skal da med glæde se om jeg kan presse et par strauss ud af vienna til mozart pris så er det dine .
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
guitarplayer skrev:
nissen skrev:
guitarplayer skrev:
nissen skrev:
guitarplayer skrev:
|
Mvh.
Michael
Kære Guitarman,
mvh
|
|
|
|
|
|
Mvh.
Michael
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nej jeg er opvokset i og har altid boet i danmark.
Hvordan ved du hvor mange sæt mahler højttalere der findes i danmark? jeg havde selv importeret mine, og har ikke skrevet nogen læserbrev i ekstra bladet vedr. dette.
mvh
|
|
|
En højt. til 70K uden dansk import... kan der ikk være mange af i DK
At både du og Neeper har haft et sæt , gør det rigtig sjovt...
Mvh.
Michael
|
| Til top |
|
| |
mikp Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
synes nok neeper og nissen må op med lidt mere når jensen får ret
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
guitarplayer skrev:
Jeg har ikke haft, jeg har Mahler.. De står bare lige pt. hjemme ved min gamle mor.. Men hun er træt af at have de store kasser stående, så det ryger snart til salg..
Mvh
Kim
|
|
|
Ja, jeg ved godt du har..... hvis nissen ikke har mere mon det så er dem?
Mvh.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, jeg købte mine i 99 mener jeg det var, af en Tysker som havde købt nogle Dali MegaLine, sjovt nok.. Fik dem til en rigtig god pris, taget i betragtning at de kun var et halvt år gamle.. Bare fordi der ikke var en dansk importør den gang, så betyder det ikke at der ikke er nogen af dem i Danmark.. Det var jo klart en af de mest interessante højttalere på markedet dengang.. Det ved man selvfølgelig ikke, hvis man kun læser det danske High Fidelity..
|
| Til top |
|
| |
mikp Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
|
Var lige inde og se på vassagohifi.com og læse om vienna acoustic.
Er der noget jeg finder sjusket så er det når dem der skriver teksten ikke kan se forskel på en scan-speak enhed og en pose søm!
De enheder der sidder i en en strauss har intet, absolut intet med scan-speak at gøre. men de ligner (lidt). Enhederne i mahler er scan-speak men ikke dem i strauss, det er sandsynligvis billige kopier fra kina.
Også Hifidelity har store problemer med at kende forskel på skidt og kanel når de tester. Det er total uprofessionelt at udtale sig om noget man ingen forstand har på og der med sprede urigtige informationer.
mvh |
|
|
du skriver det er sjusket når de ik ka se forskel på ss enheder og en pose søm. kan du kende forskel på scan speak og eton basser, når du skriver at enhederne i mahler er scan speak ? hvem er uprofessionel ? hvad er egenligt grunden til denne tråd ?
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 01:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle,
Tak for en ivrig debat aften/nat, det er næsten bedre end TV.
Jeg kan se at jeg nu er junior bruger, uha en debatør med forem titel 
God nat og sov godt.
mvh
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 02:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikp skrev:
nissen skrev:
|
Var lige inde og se på vassagohifi.com og læse om vienna acoustic.
Er der noget jeg finder sjusket så er det når dem der skriver teksten ikke kan se forskel på en scan-speak enhed og en pose søm!
De enheder der sidder i en en strauss har intet, absolut intet med scan-speak at gøre. men de ligner (lidt). Enhederne i mahler er scan-speak men ikke dem i strauss, det er sandsynligvis billige kopier fra kina.
Også Hifidelity har store problemer med at kende forskel på skidt og kanel når de tester. Det er total uprofessionelt at udtale sig om noget man ingen forstand har på og der med sprede urigtige informationer.
mvh
|
|
|
du skriver det er sjusket når de ik ka se forskel på ss enheder og en pose søm. kan du kende forskel på scan speak og eton basser, når du skriver at enhederne i mahler er scan speak ? hvem er uprofessionel ? hvad er egenligt grunden til denne tråd ? |
|
|
Jeg må indrømme at du har ret i min manglende præcisering omkring dette!, jeg tillod mig at forvente alle var klar over at det var enhederne i fronten vi snakkede om. De kan jo gå lidt hurtigt (og sjusket) en gang i mellem.
mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 02:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
| Nej, jeg købte mine i 99 mener jeg det var, af en Tysker som havde købt nogle Dali MegaLine, sjovt nok.. Fik dem til en rigtig god pris, taget i betragtning at de kun var et halvt år gamle.. Bare fordi der ikke var en dansk importør den gang, så betyder det ikke at der ikke er nogen af dem i Danmark.. Det var jo klart en af de mest interessante højttalere på markedet dengang.. Det ved man selvfølgelig ikke, hvis man kun læser det danske High Fidelity.. |
|
|
Fred være med det, der var stadig få i landet :-)
Mvh.
Michael
|
| Til top |
|
| |
mikp Forum Bruger

|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 02:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen. jeg ville hellere have et svar på mit sidste spørgsmål
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 14 August 2004 kl. 02:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
bare folk ville lade være med at skrive med grønt.. det gør sq ondt i glukkerne...
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |