| Forfatter |
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 15 August 2004 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
|
I testen af Strauss, så jeg også lige en sjov ting..
Af Ronni Pedersen (Ronin)
Diskanten fremstår meget fri og behagelig, men tendensen med at stikke lidt af kom til tider. Der gik et par dage inden jeg blev gjort opmærksom på at man kunne regulere den, og efter det blev gjort, var det problem løst – desværre havde jeg kun et par dage efter at jeg fandt justeringen til at køre turen gennem møllen igen, men det fik udredt de ting jeg havde sat spørgsmålstegn ved. Skulle den endelig stikke efter justeringen, kunne jeg godt mistænke den for ikke at være helt tilspillet. På trods af at Vienna kun anbefaler 100 timer på deres højttalere, er det ikke ukendt at Scanspeak enheder skal have mellem 300 og 500 timer før de giver fuld valuta for pengene, og ifølge importøren havde de ikke fået så mange timer, så det kunne ikke udelukkes. Desuden er der det faktum at alle dome-diskanter kan presses til at stikke lidt af når niveauet bliver tilpas højt – det er svært at komme udenom, og jeg har personligt ikke hørt en dome som ikke bliver hidsig i en eller anden facon hvis man giver den gas.
Jeg har sjovt nok aldrig før hørt den beskrivelse af lyden, fra nogen af Scan-Speak`s 1" dome diskanter.
Men det kan jo være at det er de store modificeringer som er årsag til det..
Håber næsten jeg tager fejl... Det er jo ikke så fedt for jensen, hvis VA giver ham forkerte informationer at arbejde med..
Mvh Kim
|
|
|
Informationen med tilspilningen fremgår af Vienna´s hjemmeside - det har intet med Jensen at gøre! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev: Men der må jo stikke noget andet under, siden I to er begyndt at køre mod mig og Vienna og hvad er det mon?
Nu tror jeg du begynder at ta` det her meget personligt.. Det her handler om, at der bliver givet nogle faktuelle oplysninger som formentlig ikke passer...
Vienna laver en masse gode højttalere, hverken værre eller bedre end så mange af de andre højttalere i deres prisleje..
Jeg har bestemt ikke noget mod hverken Vienna eller dig.. Der er bare forkert, igen og igen, at oplyse at der sidder et bestemt mærke enheder i, hvis det viser sig ikke at være tilfældet.. That`s all..
Mvh Kim
|
| Til top |
|
| |
Wvack Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2004 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 07:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er vel ik' så meget mere at sige før svaret fra d-s-t kommer?
For at sikre troværdigheden bør den vel både sendes til Jensen og Nissen evt. Admin, ellers er det helt sikkert der er nogen, som vil påstå at det ikke er den rigtige mail.
Bare et forslag, ellers vil jeg ikke blande mig i sagen.
Man ku' jo blive upopulær! __________________ "Knowing is not enough, We must apply."
"Willing is not enough, We must do."
Bruce Lee
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">jensen skrev: </SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: blue; FONT-FAMILY: Verdana">Men der må jo stikke noget andet under, siden I to er begyndt at køre mod mig og Vienna og hvad er det mon?</SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: blue; FONT-FAMILY: Verdana"> </SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana"><?:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><O:P></O:P></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Nu tror jeg du begynder at ta` det her meget personligt.. Det her handler om, at der bliver givet nogle faktuelle oplysninger som formentlig ikke passer... <O:P></O:P></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Vienna laver en masse gode højttalere, hverken værre eller bedre end så mange af de andre højttalere i deres prisleje..<O:P></O:P></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Jeg har bestemt ikke noget mod hverken Vienna eller dig.. Der er bare forkert, igen og igen, at oplyse at der sidder et bestemt mærke enheder i, hvis det viser sig ikke at være tilfældet.. That`s all..<O:P></O:P></SPAN>
<SPAN style="FONT-SIZE: 8.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Verdana">Mvh Kim<O:P></O:P></SPAN>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" ="Msonormal"><O:P><FONT face="Times New Roman" size=3></O:P>
<!-- Message ''"" --> |
|
|
Ja men der er altid en grund til det husk det .
Jeg skal så snart jeg kommer hjem iaften poste det svar jeg få lige meget hvad , men jeg stoler 100% på vienna sådan er det .
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 08:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wvack skrev:
For at sikre troværdigheden bør den vel både sendes til Jensen og Nissen evt. Admin, ellers er det helt sikkert der er nogen, som vil påstå at det ikke er den rigtige mail.
Man ku' jo blive upopulær!  |
|
|
Det svar jeg få fra vienna der kunne jeg aldrig finde på at sende den mail vidre aldrig , jeg kan poste det svar der kommer og gør det med glæde lige meget hvad .
|
| Til top |
|
| |
Nautilus Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 509
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
nissen skrev:
|
Hvis i herinde bare kendte halvdelen af sandheden "derude" så ville i løbe skrigende bort!
|
|
|
Du skulle vel ikk hedde Fox Mulder vel? 
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror i princippet heller ikke på nisser... Såå..
The truth is out there...
|
| Til top |
|
| |
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
tja ... havde egentlig også tænkt mig at lade være med at blande mig ... men hva f..!
En overordnet betragtning er at jeg normalt ikke går særligt meget op i hvilke enheder der anvendes i færdige konstruktioner ... bare de lyder godt. Nu er vi meget navlebeskuende her i Danmark og lægger meget vægt på om det er SS eller Flex eller andet. Men desværre er disse jo ikke det eneste saliggørende ... som Duelund og andre kan skrive med om ... så er disse SS enheder ikke ufejlbarlige ... men gode er de ... nogen af dem. Har selv SS enheder i mine Proac ... tror jeg da (ikke diskanten som vidst er en SEAS kalapøjser).
Kunsten ved at lave en højttaler er at stykke tingene sammen (delefiler og kabinet og rette enehder), og hvis man er avanceret ... så modificere standard-enhederne - enten selv, hos trediepart eller hos producenten ... som kunne være SS. Hvis man ser på langt de fleste 30.000 kr. speakers så bliver man grumme skuffet hvis man kigger efter high-end stumper ... Til gengæld så har jeg også hørt mange selvbyg med de bedste enheder fra SS som lød som en sæk kartofler ... så hvad er det man køber ... ja jeg køber en færdig vare ... og dvs. producentens evne til at stykke tingene samme. Ikke de enheder der indgår ... hele pakken.
Når det er sagt så skal det selvfølgelig være korrekt det man skriver i salgsmaterialet - der kan opstå fejl - og så må man jo rette dem, hvis det er en fejl.
Jeg bryder mig ikke meget om konspirationsteorier ... men jeg synes at denne sag begynder at lugte... Det lader ihvertfald til at nogen har en meget stærk interesse i sagen ... vel og mærke uden at de har købt Strauss ... Den slags principsager ... dækker desværre ofte over noget andet ... håber ikke det er tilfældet her. For så må jeg godt nok indrømme at jeg er ved at have fået nok af dette forum!
SATMIT
__________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt skrevet Satmit..... 
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
SATMIT skrev:
|
tja ... havde egentlig også tænkt mig at lade være med at blande mig ... men hva f..!
En overordnet betragtning er at jeg normalt ikke går særligt meget op i hvilke enheder der anvendes i færdige konstruktioner ... bare de lyder godt. Nu er vi meget navlebeskuende her i Danmark og lægger meget vægt på om det er SS eller Flex eller andet. Men desværre er disse jo ikke det eneste saliggørende ... som Duelund og andre kan skrive med om ... så er disse SS enheder ikke ufejlbarlige ... men gode er de ... nogen af dem. Har selv SS enheder i mine Proac ... tror jeg da (ikke diskanten som vidst er en SEAS kalapøjser).
Kunsten ved at lave en højttaler er at stykke tingene sammen (delefiler og kabinet og rette enehder), og hvis man er avanceret ... så modificere standard-enhederne - enten selv, hos trediepart eller hos producenten ... som kunne være SS. Hvis man ser på langt de fleste 30.000 kr. speakers så bliver man grumme skuffet hvis man kigger efter high-end stumper ... Til gengæld så har jeg også hørt mange selvbyg med de bedste enheder fra SS som lød som en sæk kartofler ... så hvad er det man køber ... ja jeg køber en færdig vare ... og dvs. producentens evne til at stykke tingene samme. Ikke de enheder der indgår ... hele pakken.
Når det er sagt så skal det selvfølgelig være korrekt det man skriver i salgsmaterialet - der kan opstå fejl - og så må man jo rette dem, hvis det er en fejl.
Jeg bryder mig ikke meget om konspirationsteorier ... men jeg synes at denne sag begynder at lugte... Det lader ihvertfald til at nogen har en meget stærk interesse i sagen ... vel og mærke uden at de har købt Strauss ... Den slags principsager ... dækker desværre ofte over noget andet ... håber ikke det er tilfældet her. For så må jeg godt nok indrømme at jeg er ved at have fået nok af dette forum!
SATMIT
|
|
|
Godt skrevet - men det er ikke forummets skyld at den slags historier opstår, så jeg er da ked af at læse at du er ved at være træt af forummet. Spring da istedet over det uinteressante og læs nogle af guldkornene - forummet har trods alt andet at byde på end konspirationsteorier, sladder og røverhistorier! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Good Old SATMIT!
Når man kommer til spørgsmål om troværdighed og hvad der i realiteten er på dagsordenen, viser anonyme net-fora deres store svaghed, alle kan uden risiko gå efter bolden eller manden eller begge dele..
Er selv anonym, men er bevist om det, også når jeg læser andres anonyme indlæg. I tidens løb er der i dette forum en grundkerne af deltagere som ikke længere er anonyme for mig, og nogen som jeg ikke har mødt endnu, men hvis troværdighed jeg ikke betvivler.
På det seneste er guldkornene så småt begyndt at komme igen efter en småtrist sommer.
Der er enkelte som ikke er anonyme, heraf en hvis hr. J. som aldrig kunne finde på at skjule sig, og har aldrig gjort det. Hut Ab ! Håber ikke rygter om en lille succes for igangsætteren får nogle til at finde salt og peber frem.
du bliver SATMIT - og det er en ordre .
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
SATMIT skrev:
|
SATMIT
|
|
|
SATMIT har dem der kommer med påstanden om at det ikke er scan-speak,
der sidder i visse vienna modeler ret. Er det da ligegyldigt om de har økonomsik
interrese i at få det frem.For det er da alvorligt, ikke for Jensen eller køberne
af vienna, men for scan-speak. Det er slemt nok at miste arbejdspladser til
udlandet (Jamo). Men navnet skal ikke misbruges.
MVH
Andre´ Jensen
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre: Jo jo. Selvfølgelig har du ret.
Men det kan gøres på mindst to måder:
Den elegante eller den som nissen valgte, hvor det nærmest virker som om han går efter manden og i øvrigt helst så Vienna Acoustics landsforvist og Jensens forretning lukket. Og allerhelst i en allerhulens fart.
Jeg er helt klar over at nissen vil benægte herfra og til Helvede, men det er desværre det indtryk han efterlader.
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et hej til vennerne... ro på! også et hej til i andre... (en joke, jeg ved i ka' klare det)
Jeg tror personligt aldrig vi får løst dette! For god almindelig forretningsskik påbyder vel DST eller SS eller hvem det nu er, ikke at fortælle hvad de sælger til Vienna? Faktisk så vil jeg gætte på, igen i god forretningsskik, at de ikke fortæller hvad samarbejdet mellem DST og Vienna går ud på. Sådan noget fortæller man normalt ikke os normalt dødelige...
Det vil overraske mig meget hvis der slipper noget ud...
Mvh. Mogens, Odense
PS. Et stort respekt herfra til SATMIT, dagens helt i sky-sovs...
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 16 August 2004 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Venter lidt på at langsom kommer på banen.. dette må jo være en tråd efter hans hjerte.. påstande om at der er et så rost mærke som vienna der bruger billige enheder og folk er vilde med dem 
Jensen har sagt hvad han har fået at vide fra vienna ! hvorfor betvivle det ? hvis der sidder bambus enheder i strauss (som den eneste fra deres serie ) ja så er det sku da billigt for viennas konkurrenter at skærer en op og se efter (I må heller skære begge op, i tilfælde af at det kun er halvdelen de snyder med) .. pt er der et sæt til salg for 32500 så kan dali og thule (eller hvem der ellers betvivler deres oprigtighed) købe det sæt og se efter !!
sålænge det kun er påstande burde folk lære at holde kæft !! hvis de har en mistanke må de finde ud af det !! og hvis de finder ud af der sidder ss enheder i, ja så holder de nok os deres kæft..
Nissen hvis du er så vigtig burde du bruge din tid på at lave noget mere konstruktivt vi kunne få glæde af !!
|
| Til top |
|
| |
Wvack Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2004 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 17 August 2004 kl. 01:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Wvack skrev:
Man ku' jo blive upopulær!  |
|
|
Det svar jeg få fra vienna der kunne jeg aldrig finde på at sende den mail vidre aldrig , jeg kan poste det svar der kommer og gør det med glæde lige meget hvad .
 |
|
|
Det var nu Neepers mail til D-S-T jeg hentydede til. ellers holder jeg mig neutral. jeg har alligevel ik' for fem flade øre forstand på højtalere.
Men jeg bli'r da klogere som tiden går.__________________ "Knowing is not enough, We must apply."
"Willing is not enough, We must do."
Bruce Lee
|
| Til top |
|
| |
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 19 August 2004 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen, i tråden..
Som jeg skrev tidligere, så har jeg skrevet en mail til DST angående Vienna Acoustics Strauss.
Det har været lidt svært at få fat i nogen som vidste noget, men jeg har nu været i kontakt med en som har noget med det at gøre.
Og som Milo jo påpegede, så er DST / Scan-Speak ikke så meget for at oplyse noget officielt. Dog er de heller ikke interesseret i, at deres navn bliver brugt om højttalerenheder som ikke deres..
Jeg har fået fortalt, fra en anonym mand hos DST, at han bestemt ikke kan genkende diskanten og bassen som værende Scan-Speak.. Dog mente han at bas/mellemtonen var Scan-Speak, hvilket jeg ikke kan genkende.. Han skrev dog at han ikke var 100 % sikker på det, og jeg ikke måtte hænge ham op på det..
Jeg skrev tilbage, at jeg da godt kunne se at bas/mellemtonen ligner en 8545 lidt, men ikke helt.. Snarer en Kina kopi.. Han svarede at han alligevel ikke var sikker på bestykningen af Strauss. Og så spurgte jeg, om der ikke var nogen måde, man kunne få mere sikre oplysninger på… Og jo.. Man kunne jo ringe til Vienna..
Han ville ringe til dem og spørge..
Han snakkede med Peter Ganstere fra Vienna. Han sagde at der var meget politik i den sag, og de ønskede ikke at deltage i balladen.. Han sagde at de er meget glade for deres nuværende danske salgskontakt (jensen) og ellers ingen kommentarer.
Og hvad kan man så udlede af det..?
1: Hvis nu alle enhederne i Strauss er Scan-Speak, hvorfor vil Vienna så ikke oplyse det til DST..? Det ville DST da sikkert være glade for.. At de fortsat bruger deres enheder frem for noget andet.. (Kina..?)
2: Hvor bliver jensen`s feedback af..? han ville jo vende tilbage så snart han fik svar fra Vienna..? Mandag eller tirsdag.. Og han har jo snakket med Vienna, fremgår det jo af samtalen mellem DST`s mand og Peter Ganstere.
(jensen skrev tidligere: Nu er jeg ikke en mand der løber rundt og gemmer mig, og hvis jeg har lavet en fejl, så er jeg så MEGET mand, at jeg æder den også, også selv om det er min første indenfor hi-fi i snart 20 år.
Jeg skal så snart jeg kommer hjem iaften poste det svar jeg få lige meget hvad , men jeg stoler 100% på vienna sådan er det .)
Mit bedste bud: Ingen af enhederne i Strauss er Scan-Speak!
Venlig hilsen
Kim
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 19 August 2004 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ventet på dit svar her er mit .
Med SS der kan jeg ikke sige det er 100% ss jo det var min fejl noget jeg har misforstået .
De laver meget selv ved vienna og de ville heller ikke selv ud med noget 100% andet end at vienna laver meget selv og får ikke lavet noget i kina hverken det ene eller det andet .
lidt fra en lang mail fra peter .
Vi har fabrikken
her og højttalerne er bygget her. Alle enheder er udviklet af mig
personligt i en endeløs kombination af membraner, magneter, spiders,
kantophæng, ferrofluid væsker, materiale adfærd, affjedringer,
proggresiv bevægelses adfærd og så videre. The samme gælder vore
kabinetter.
De bruger noget fra SEAS SS også .
Vi undgår i videst mulig omfang indkøb fra Kina. I stedet vælger vi at
sælge til dem i stort styktal via vores virkelig gode distributør .
Og der vil komme meget mere om vienna og hvordan de laves indelænge .
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 19 August 2004 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper: Jeg ved ikke hvad der er op og ned på denne "ballade" men jeg synes nok at det er nogle vel friske konklusioner du uddrager af den noget uformelde sludder du har haft med XX fra DST. En klog mand ville nok ikke fare så bombastisk frem med mindre at han var 112% sikker i sin sag. Men måske dit alias er en omskrivning af det Tyske ord "Nepper" som betyder "optrækker / snyder", om det så er dig der er optrækker eller hvem du prøver at snyde ved jeg ikke. Det er rimeligt gratis at slynge om sig med beskyldninger om snyd og det der er værre når man kan agerer anonymt her på siderne men jeg synes også at det stiller store krav til at man kan bevise sine påstande. Jeg mener selvfølgelig at hvis man skriver og siger at der er SS enheder i Strauss så skal der sørme dyt mig være det, men ud over det ændre det så noget ved at der er mange der åbenbart synes at der er en rigtig god højttaler. Lad os nu få det opklaret så det ikke er til at misforstå og ikke løbe med disse halve vinde og smarte påstande for det ender jo med at nogle bliver nød til at æde deres ord og hvem er så mand nok til det ????
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 19 August 2004 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjae...der sker jo altid noget her på www.børnehave4all.dk 
Hvis det nu var mig der var så interesseret i en diskantenhed i en højttaler, så ville jeg gøre følgende:
a) kontakte distributøren og høre ham.
b) kunne han ikke svare ville jeg kontakte producenten.
Hvis jeg nu i virkeligheden var hylende ligeglad med hvad for en diskantenhed der var tale om, men synes det kunne være "sjovt" at så mistillid til en ellers seriøs person, ville jeg såmænd bare poste et indlæg på www.børnehave4all.dk og skrive at distributøren sjuskede, og ikke kunne se forskel på en pose søm og en scanspeak enhed, så ville jeg være helt sikker på at alle gik i total selvsving et par dage, og jeg ville selv være dejlig fri for at stå frem og lægge ansigt til min kritik, det er jo altid fedt at stå og råbe fra sidelinjen, istedet for at stille sig frem som en mand.
Når nogen så siger at selvfølgelig er et forum til den slags indlæg, vil jeg da nævne at jeg skrev følgende læserbrev til Ekstra Bladet:
Var lige inde og se på ford.dk og læse om Ford.
Er der noget jeg finder sjusket så er det når dem der skriver teksten ikke kan se forskel på en Ford motor og en pose søm!
De dieselmotorer der sidder i en Fiesta har intet, absolut intet med Ford at gøre. men de ligner (lidt). Motorerne i Mondeo er Ford men ikke dem i Fiesta, det er sandsynligvis billige motorer fra Frankrig.
Også Bilmagasinet har store problemer med at kende forskel på skidt og kanel når de tester. Det er total uprofessionelt at udtale sig om noget man ingen forstand har på og der med sprede urigtige informationer.
Desværre ville Ekstra Bladet ikke acceptere mit læserbrev 
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |