Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 04:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Hvad er det? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bent L
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 August 2004 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:

Er dit indlæg så ikke rendyrket reklame ?

Lars

Karsten bekender i det mindste kulør i forhold til visse Nisser her på siden.

Til top Vis Bent L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bent L

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Sendt: 17 August 2004 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Jeg synes de er grimme. Firkantede klodser, med en plastic-dims på toppen.

Om de så lød som en million ville de aldrig kunne få plads i stuen sammen med en kæreste/kone.

Men finérarbejdet er da i top...

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 17 August 2004 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

Jeg mener det er rendyrket reklame at Studiosound starter med et (tilsyneladende) åbent spørgsmål, som Hvad er dette?

Det er er galt ved det er han vidste hvad det var inden han spurgte. Et fupspørgsmål. Beregnet til at vække interesse - gratis.

Det ligner ikke noget. Du må overholde spillereglerne og annoncere for dine produkter. Ellers varer det ikke længe før vi ser lignende dumme og lette spørgsmål fra andre producenter der lige har hevet frakken af en CD maskine og hvor vi skal gætte hvem der har lavet den

Jeg mener det tangerer det platte niveau. 

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 August 2004 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

dige.. det er sku da gjort så mange gange før.. og er rent faktisk en del der synes disse tråde er sjove/spændende..

Latterligt at i begynder på at det er reklame.. hvis i vil tage fat i nogen er det ik de importører vi har herinde.. de er et kæmpe plus for siden !!

selvfølgelig vidste han hvad det var ?? troede du seriøst at tråden handlede om at han ville ha vi skulle fortælle ham hvad det var ?

det der tangere det platte niveau er at der sidder nogle stykker herinde der tager alt personligt og vil have at alt skal foregå så skide korrekt.. til at brække sig over  

ville da blive sjovt hvis vi skulle sidde og klappe hinanden på ryggen...

igen det eneste land man oplever det i er vores skønne fædreland, hvor ingen må stikke ud fra mængden

Lighten up

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Sendt: 17 August 2004 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

dige skrev:

Et fupspørgsmål. Beregnet til at vække interesse - gratis.

Hov hov, det har skam kostet mig 3 flasker vin, som dog blev indfriet med en CD med Nulle og Verdensorkestret

Mvh,

Karsten

Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 17 August 2004 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

dige.. det er sku da gjort så mange gange før.. og er rent faktisk en del der synes disse tråde er sjove..

Latterligt at i begynder på at det er reklame.. hvis i vil tage fat i nogen er det ik de importører vi har herinde.. de er et kæmpe plus for siden !!

selvfølgelig vidste han hvad det var ?? troede du seriøst at tråden handlede om at han ville ha vi skulle fortælle ham hvad det var ?

det der tangere til det platte niveau er at der sidder nogle stykker herinde der tager alt personligt og vil have at alt skal foregå så skide korrekt.. til at brække sig over  

ville da blive sjovt hvis vi skulle sidde og klappe hinanden på ryggen...

igen det eneste land man oplever det i er vores skønne fædreland, hvor ingen må stikke ud fra mænden

Lighten up

Det eneste hans indlæg handler om, er at vække interesse for et produkt, som han vil forhandle. Det er ren og skær reklame - intet andet.

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 August 2004 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Nøgtern set er det reklame - HVIS han sælger disse speakers... Men det gør han ikke............endnu!
Men nu er markedet og interessen undersøgt og evt. tændt!

Men jo en herlig tråd, synes jeg.

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 August 2004 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

Studiosound hvad ligner det. Her tror jeg, jeg hjælper dig med at opklare

hvad det er, nemlig en højttaler. Og så viser det sig jeg ufrivilligt er med

til at reklamere. Din slyngel.

Nej helt ærligt det er da det geniale ved www. At små importøre/producenter

billigt kan gøre opmærksom på nye ting.

MVH

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 August 2004 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

lars.. så synes jeg du skal overveje om du vil ha branchemedlemmer herinde !! hvis de ik kan deltage hvorfor så være her.. med jeres syn på tingene kan de jo ik poste noget uden det bliver opfattet som reklame..

Reklame siger du ? ja jeg kalder det en almindelig interesse for Hifi...

der det går galt er at i tror de spinder guld på at være herinde.. ganske vist er der nogle enkle der prøver på det (men tror nu de mere skræmmer folk væk med deres massive markedsføring.. men de tilhører alle en etableret koncern.. (nogen dog uden at sige det)

I mine øjne er det netop fordelen ved at have branchefolk herinde.. (de private) vi får en masse informationer/viden vi ellers aldrig ville få.. men det kræver selvfølgelig at de må dele deres viden.. og som du sikkert ved er Karsten og Rene (for at tage de to mest aktive herinde) yderst villige til at fortælle om hvad de har hørt på.. både positivt og negativt om ALLE produkter.. faktisk mere end deres egne..

Men man kan jo os vælge at træde i små sko.. hvis i virkelig opfatter den tråd som reklame.. ja hvor har i været ?? prøv at læse lidt på forumet.. så vil i nok opdage at dette rent faktisk ik er så slemt !!

Den dag Karsten tager de højttalere hjem.. poster 10 tråde om dem og fylder dem op med propaganda.. og så kalder dem for hifi4all højttalere.. så er jeg enig i at det er yderst belastende reklame !!

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 17 August 2004 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

lars.. så synes jeg du skal overveje om du vil ha branchemedlemmer herinde !! hvis de ik kan deltage hvorfor så være her.. med jeres syn på tingene kan de jo ik poste noget uden det bliver opfattet som reklame..

Reklame siger du ? ja jeg kalder det en almindelig interesse for Hifi...

der det går galt er at i tror de spinder guld på at være herinde.. ganske vist er der nogle enkle der prøver på det (men tror nu de mere skræmmer folk væk med deres massive markedsføring.. men de tilhører alle en etableret koncern.. (nogen dog uden at sige det)

I mine øjne er det netop fordelen ved at have branchefolk herinde.. (de private) vi får en masse informationer/viden vi ellers aldrig ville få.. men det kræver selvfølgelig at de må dele deres viden.. og som du sikkert ved er Karsten og Rene (for at tage de to mest aktive herinde) yderst villige til at fortælle om hvad de har hørt på.. både positivt og negativt om ALLE produkter.. faktisk mere end deres egne..

Men man kan jo os vælge at træde i små sko.. hvis i virkelig opfatter den tråd som reklame.. ja hvor har i været ?? prøv at læse lidt på forumet.. så vil i nok opdage at dette rent faktisk ik er så slemt !!

Både Karsten og Rene er aktive og bidrager med gode input. Men hvor er inputtet her - gættekonkurrence vedr. et kommende produkt fra ...... tilfældigvis ham selv.

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 17 August 2004 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Live21 , nu må du styre dig!

Det handler ikke en dyt om hvor lavloftet jeg og andre mener der skal være. Det er ikke for at knægte ytringsfriheden jeg taler om at han reklamerer.

Det er alene fordi han forgøgler at lave en privat efterspørgsel ´på en tilsyneladende gåde - han i forvejen har løst.

Det er FULDSTÆNDIG som i en anden reklame der er set 10000 gange før, "Find fem fejl på dette foto/tegning og du vinder 3 fl. rødvin".

Jeg har ikke tidligere oplevet branchemelemmer indvier nogen med specielt megen viden. Tværtom virker de lidt tilknappede, angiveligt i frygt for at blive misforstået/overfortolket, mv.

Det handler heller ikke om at gå i for små sko. Det handler om at hvis man vil lave reklame for sine nuværende eller kommende produkter som branchemedlem, ja så skal man da betale for det. Det er så simpelt.

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 August 2004 kl. 18:30 | IP-adresse registreret  

skal prøve at styre mig  (men nu reklamere du vist bare)

betaler de for nyheder herinde ?? kan da hjælpe dig.. det starter med N

forhandler han produktet ?? læs ovenstående, det gælder os her

Vil han gerne høre deres produkter ??

Vil han måske forhandle dem hvis de lever op til hans forventninger ??

læs da tråden

prøv at se lidt på peter AR og hans award tråd.. og der er tusinde lignende tråde herinde..

kan virkelig ik forstå i vælger at lade jeres moral vågne op til dåd i denne tråd.. men sådan er der så meget..

må hellere stoppe for mit vedkommende.. vil jo ik beskyldes for at være skjult branchemedlem eller lignende..

sam25
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 17 August 2004 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Nøgtern set er det reklame - HVIS han sælger disse speakers... Men det gør han ikke............endnu!

Mvh.

de er på hans hjemme side ! så jo, det er reklame  

Til top Vis sam25's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sam25

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 August 2004 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

sam25 skrev:
Milu skrev:

Mvh.

de er på hans hjemme side ! så jo, det er reklame  

Hvor er de på hans hjemmeside ?  utroligt som i kan finde suspekte ting

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 17 August 2004 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

tilbage til emnet drenge.. ikke hvorvidt det er reklame eller ej.
Jeg har ikke opfattet tråden som værende et forsøg på (gratis) reklame fra StudioSound's side.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Aksa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003
Sendt: 17 August 2004 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Der er da godt nok nogle folk, der går i alt for små sko her.

Hvordan i alverden havde I tænkt jer, at os, der ikke har tid til browse alle mulige hjemmesider hver eneste dag, skulle komme til at høre om nye produkter, hvis man ikke kan lave sådan en harmløs gættekonkurrence.

Karsten er helt klart et meget sobert branchemedlem (dem er da heldigvis nogle stykker af), og i forhold til, hvad andre branchemedlemmer slipper af sted med af langt mere direkte reklame, så synes jeg bare, at Karstens lille tråd her er sjov.

Der er findes nogle rigtigt ubehagelige branchemedlemmer på dette forum, så skal vi nu ikke lige give Karsten en chance. Jeg opfatter helt klart Karsten lige som meget som entusiast som branchemedlem, og han kommer tit med rigtigt gode input og gode råd.

Bemærk også, at moderator IKKE er skredet ind. I sidste ende er det altså moderator m.m., der bestemmer, hvornår grænsen er nået, så der er ingen grund til, at vi andre spilder tid på at diskutere emnet. Tilbage til tråden.

Tak til Karsten for en hyggelig tråd - det var spændende læsning.

"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
Til top Vis Aksa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aksa

Sheiken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2004
Sendt: 17 August 2004 kl. 20:03 | IP-adresse registreret  

Damn jeg tabte helt kæben, da jeg så de første par billeder, uden enheder i, hold fast en utrolig flot finish! nøøøj, MEN så klapper de sådan en sort plastik klods ovenpå! sikke dog et stilbrud! den sorte enhed på toppen ligner altså en eller anden sattelit fra et japansk produceret bambus mærke!

Og lige mine 50 cent ang reklame problematikken herinde, i kan ikke være bekendte at sætte ham i sådan en dårligt lys! vist promoverer han det problem lidt, men vi andre gør da det lignende for alle andre mærker, hver dag! og jeg kan ikke forstå hvorfor i bliver så sure over det! han har ikke skrevet noget konkret over dem endnu, viser bare folk en ny højttaler som lige er blevet udviklet, herre gud! 

Til top Vis Sheiken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sheiken

StudioSound
Branchemedlem
Branchemedlem
StudioSound

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Øerne
Sendt: 17 August 2004 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Sheiken skrev:

MEN så klapper de sådan en sort plastik klods ovenpå! sikke dog et stilbrud! den sorte enhed på toppen ligner altså en eller anden sattelit fra et japansk produceret bambus mærke!

Det er nu ikke så slemt som du gør det til, toppen kommer til at se sådan ud

Mvh,

Karsten

Til top Vis StudioSound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StudioSound Besøg StudioSound's Websted

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 August 2004 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

Designet er altså lidt specielt  og nogle lidt underlige linier på denne finish..

hvad præcist gør dimsen på toppen ?

Sheiken
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2004
Sendt: 17 August 2004 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

StudioSound skrev:
Sheiken skrev:

MEN så klapper de sådan en sort plastik klods ovenpå! sikke dog et stilbrud! den sorte enhed på toppen ligner altså en eller anden sattelit fra et japansk produceret bambus mærke!

Det er nu ikke så slemt som du gør det til, toppen kommer til at se sådan ud

Mvh,

Karsten

Ah det hjalp unægteligt meget! Du skulle vel ikke kunne fortælle mig hvorfor de vælger at sætte den udenpå kabinettet og ikke holder den indenfor linierne ?

Til top Vis Sheiken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sheiken

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes