| Forfatter |
|
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 07 November 2004 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glemte et positivt eksempel:
Snell anvendte billige enheder og gammeldags kabinetter....fuldstændigt blottet for markedsblålys....men sikke hæjttalere, der holder endnu. Hvem kan elelrs prale af det?
Men i længden er der ikke plads til sådanne producenter da markedet (os) ønsker "forbedringer", opdateret lyd, moderne teknik, etc.....
Det er synd.....
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9410
|
| Sendt: 08 November 2004 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skorpio skrev:
|
Mit skræk eksempel på mærkelig filosofi er LC-Audio. De startede med en klasse A forstærker uden modkobling. Det var deres scoop....
Så pludselig vendte de sig imod PWM da de sikkert så en åbning i markedet. De hånede det "oldnordiske" klasse A princip...nu var der andre ting i fokus....
|
|
|
Ærgeligt at du så ikke har ret.
citat fra LC-audios hjemmeside
"Lyden er varm, musikalsk og letflydende, hvorimod opløsningen er tæt på, men ikke helt på højde med Klasse A forstærkerne."
Jeg har fulgt med fra den gang LC ikke kunne lide PWM, dengang var lyden ikke god, men han troede på konceptet og begyndte at udvikle. Han havde ikke store ord til overs for sine egne konstruktioner i starten, men efterhånden er de tilsyneladende blevet bedre.
LC har en agressiv markedsføring, men han har altid holdt sig på den rigtige side, modsat andre danske producenter.
|
| Til top |
|
| |
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 08 November 2004 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at find hans indlæg på DIY.com hvor han blev sat kraftigt på plads....
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 08 November 2004 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva SÅÅÅÅÅ! Er det i morgen eller HWAD? En hul Bellesting er højt på ønskelisten her i det sydlige Århus
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 08 November 2004 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe.. ja belles skulle ankomme i morgen før klokken har rundet de 20:00  men sekundanter i nærheden af silkeborg efterlyses stadig intenst.. tør jo ik at lade belles blive stående i kirken  eller hmm så ku man jo få et lift efter hr kubik har modificeret den til en sidevogn med GPS und alles
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 08 November 2004 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
uanset gps vil i ikke kunne finde vej med det kvantum brændevin i kommer til at indtage...
men hvad pokker, så må den unge mand jo bare drikke for to, han drikker jo for tre allerede...  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Dolkin Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 752
|
| Sendt: 09 November 2004 kl. 02:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tag ikke fejl af Mr. Live21 - been there done that! __________________ MvH. Dolkin.
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 November 2004 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der var desværre ingen interesserede i nærheden af silkeborg med bil der gav sig til kende, udover Acer der desværre ik kan i dag.. så vi må gøre det på en lidt alternativ måde..
Jeg tager simpelhen et pakæsel med.. og en mundkurv så hun ik larmer ved Nads begravelse 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 November 2004 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 November 2004 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så røg liftet til århus må desværre melde afbud og håbe vi kan flytte testen til en weekend 
Med beklagende hilsner
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 November 2004 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mikke Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
|
| Sendt: 10 November 2004 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skræmmer jo forstærkerne Kurt v der Florett! Først fik min VT100 Bias bekymringer og nu vil Belles ikke lade sig transportere til Århus.
Kan det være fundamentalismen der skræmmer . Eller er det bare udsigten til at ende i firma HJ Hansens metalskrotbunker?
MVH og tak for sidst
Mikke
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 10 November 2004 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var det ikke lettere at transportere den gamle blikkasse af hans antikke 3020 til Silkeborg i stedet for- Kurt har jo en velvoksen cykel at transportere den på ?
Lars
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 November 2004 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikke skrev:
|
Du skræmmer jo forstærkerne Kurt v der Florett! Først fik min VT100 Bias bekymringer og nu vil Belles ikke lade sig transportere til Århus.
Kan det være fundamentalismen der skræmmer . Eller er det bare udsigten til at ende i firma HJ Hansens metalskrotbunker? En kombination må være årsagen. Måske det også kan være fordi, at jagten på FET´s er fri fra den 1. nov. til 30. mar.  Man må dog ikke nappe dem på foderpladserne 
MVH og tak for sidst
Mikke |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 12 November 2004 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der vist så småt ved at være arrangeret noget transport til Tomos-land så vi kan få begravet det lille grå uhyre der alligevel kun vender røven til det hele  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 12 November 2004 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Så er der vist så småt ved at være arrangeret noget transport til Tomos-land så vi kan få begravet det lille grå uhyre der alligevel kun vender røven til det hele  |
|
|
Wow 3020 er så begejstret at gnisterne fyger om ørerne på én. Den er i træningslejr for tiden. Den er ved at træne til undervands højtspilning af brunsthylet fra en Grønlandssæl med stemmen i overgang  . Den skal med på en marineekspedition lidt senere i år. Det siges at den er den bedste til at påkalde sig dyrenes opmærksomhed  . Så det bliver en stram lille fætter at banke for den FETfætter i kommer anstigende med. Jeg har i øvrigt købt en beskyttelsesdragt, jeg får nemlig udslæt og uønsket hårvækst de mest pinlige steder, når jeg rører ved FET befængte apparater.  Sidst fik jeg pels på tungen  , som jeg måtte fjerne med 2 takts benzin fra tanken på min yndlings Tomos. Det var noget forfærdeligt noget, fordi jeg var i gang med at kortslutte udgangen på 3020, for at se hvor lange gnister jeg efterhånden kunne trække med den - og det gør man ikke ustraffet med det rene raketbrændstof i munden. Ak ja den hundehvalp var jeg ellers glad for  . Og moster Olga´s spinlonkjole var ikke ret gammel. Vi overlevede dog Olga og jeg, og der blev en fin pose hak ud af den grillede hvalp  . Olga har efterhånden fået pillet spinlonstumperne ud af brandsårene, hun er da i hvert tilfælde begyndt at fable om, at høre lidt Hendrix på mit set-up igen. Hun elsker i øvrigt min monsteramp, fordi den varmer simpelthen så dejligt når man sidder på den. "Det er lige før katederet begynder at boble" siger hun.
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 November 2004 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Wizdrake Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 17 November 2004 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da denne tråd var lidt lang .. ville jeg bare lige hører om nogen af
dem der har været med i den kan fortælle mig om der måske er noget
særligt ved NAD 7100
http://207.228.230.231/info/NAD_7100.pdf
-Wiz
__________________ make it great
- Min kollegiebio
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 November 2004 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wizdrake skrev:
Da denne tråd var lidt lang .. ville jeg bare lige hører om nogen af dem der har været med i den kan fortælle mig om der måske er noget særligt ved NAD 7100
http://207.228.230.231/info/NAD_7100.pdf
-Wiz
|
|
|
NÆH! Det kan vi ikke! Bye Bye!
|
| Til top |
|
| |
Wizdrake Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Odense