Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 08:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: NAD3020...hvorfor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 78
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 21 November 2004 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Hællå i stuerne!!!!!

Så kan igodt begynde at glæde jer.
Med mindre Live 21 og/eller hans Belles fidus bliver ramt af provokatis feminitis maskulinis junioris syndromos, (Provokeret tøsedrengssyndrom) så tror jeg vi har et monstertræf til gode i næste week-end.
En herredyr Belles ting med fuld FET besætning og håbet om at mose en 3020 (hidr hidr), ankommer her på residensen. Vindebroen er udtagelsesvist nede, når der er FETs i nabolaget.
Undertegnede vil naturligvis modtage kortegen fra det midtjyske i beskyttelsesdragt .
Det der FET eller FIT eller hvad det nu er for noget, skal vi ikke have noget af her på slottet .
Belles monster amp vs. NAD3020I
Se evt. her: http://www.powermodules.com/150A_ref.html

Muligvis medbringer herren - måske som undskyldning eller hvad ved jeg - et par halløjtalere med et noget specielt design og en monster anderledes konstruktion.
Nærmere oplysninger kan findes her: http://www.4sptech.com/ Læg specielt mærke til de bløde konvekse former på fotografiet .
Et strategisk fast herregreb om sagerne og en fornuftig portafstemning, skulle nok endi i en fornuftig og fornøjelig oplevelse af næsten livagtig karakter .

Men det bliver jo en hæsblæsende dag.
Først skal Belles bankes og udhules og så monteres med vinterdæk .
Dernæst skal de dersenst timepieces gøres sødygtige.
Er der nogen der melder sig frivilligt til en Gudenåtest? .

I øvrigt vil jeg da synes, at hvis de plantes på lavt vand, så kunne de da blive et næsten æstetisk fyrtårn .

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 21 November 2004 kl. 21:22 | IP-adresse registreret  

næh nej.. denne gang slipper den ikke

din selvsikkerhed håber jeg ik beligger på 150A.. næhh jeg kommer mit der Alte.. http://www.soundstage.com/revequip/belles_350a.htm

og ja, hvis TNT nosser sig færdige og TP kan være i en golf.. så er de med på besøg.. hvad siger NAD til 85 db

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 November 2004 kl. 21:35 | IP-adresse registreret  

jeg er klar med redningsveste til  hele banden....

men lad os nu se om det ikke er den "nazigrå's" tur til at bide i støvet, og blive trampet på med sorte militærstøvler

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 21 November 2004 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Vi melder klart skib fra det midtjyske . Den lille grå med den smalle røv kan godt gå i træningsrummet

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 November 2004 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

jeg er klar med redningsveste til  hele banden....

men lad os nu se om det ikke er den "nazigrå's" tur til at bide i støvet, og blive trampet på med sorte militærstøvler In your wet dreams!

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 November 2004 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Vi melder klart skib fra det midtjyske . Den lille grå med den smalle røv kan godt gå i træningsrummet

Den klarer 0 ohm i 6 timer .
Gnisterne er efterhånden fyrværkeriagtige

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 November 2004 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

næh nej.. denne gang slipper den ikke

din selvsikkerhed håber jeg ik beligger på 150A.. næhh jeg kommer mit der Alte.. http://www.soundstage.com/revequip/belles_350a.htm

og ja, hvis TNT nosser sig færdige og TP kan være i en golf.. så er de med på besøg.. hvad siger NAD til 85 db

Kom bare an med alt det amerikanske isenkram!.
Hele residensen er bare så klar til en omsmeltning

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 November 2004 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Der er lagt op til en klassekamp - det kan kun blive godt. Begge lejre er helt geil så der kommer lig på bordet lørdag  

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 November 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

eller i hvert fald metal der lugter underligt

Denne gang må i gerne huske nogle billeder

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 November 2004 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Kubikken har jo opskriften klar hvis Belles taber: udhulning og så skal der monteres vinterdæk . Men hvad med en lille nazigrå ? Den er så lille at man ikke kan øve noget seriøst vold på den  

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 November 2004 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

ja da, en nazihjelm med BEE logo

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 22 November 2004 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Kubikken har jo opskriften klar hvis Belles taber: udhulning og så skal der monteres vinterdæk . Men hvad med en lille nazigrå ? Den er så lille at man ikke kan øve noget seriøst vold på den  

Hvis alle mand snupper 8-10 cheeseburgere - med bøf af mesterhakket hundehvalp - sammen med 1,5 l Coke på vejen, så kan vi synkronørle ned i den, og så sende den på slagteriet bagefter

Kan i ikke lige høre slagteren sige" Puhha sikken dårlig mave den havde, den må have lidt slemt"

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 November 2004 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

NAD 3020, hvorfor???  Ufatteligt at denne lille forstærker, i daglig tale 30min á 20watt = 10kr, skulle kunne lammetæve snart sagt en hvilken som helst forstærker, prisen underordnet!!! Hvem bestemmer hvilken forstærker som vinder og på hvilke områder en sådan lille grim  er uovertruffen???

Det er ikke sådan, at jeg tror at alt nyt er godt og alt gammelt er noget l*rt; faktisk holder jeg mig til de Auspuff´ske teorier, der hævder at megen vellyd kan hives ud af disse gamle apparater, evt. med en smule komponent-opgradering, meeen 20 watt og ligeså meget støv???

Spørgsmål til billederne på denne tråds side 19:

Gad vide hvordan den forstærker ville lyde, som frisk lige ud af kartonagen???

Disse lysegrønne øldåser; hvad spænding er de "rated" til, jeg kender ikke den giftgrønne forklædning??? Er de limet fast eller er det dielektrikum jeg kan se???

Angående skakbrættet til venstre; hvorfor er der ingen felter og er sort ved at tabe???  

Højttalerkablerne??? De ligner disse engelske Cable-Talk entry-level kabler til en 5pund-note pro meter, men der tager jeg garn-trisse fejl!!!

Venligst "debat-dræberen", men ikke med vilje!!!

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 22 November 2004 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

NAD 3020, hvorfor???  Ufatteligt at denne lille forstærker, i daglig tale 30min á 20watt = 10kr, skulle kunne lammetæve snart sagt en hvilken som helst forstærker, prisen underordnet!!! Hvem bestemmer hvilken forstærker som vinder og på hvilke områder en sådan lille grim  er uovertruffen???
Det gør jeg da! .
Den forstærker der mest naturtro kan gengive lyden af en fintrimmet Tomos med 175 kg. kvindemenneske på i første gear med bundgas, på en jævnt fugtig sommeraften, har vundet - det er da klart.

Det er ikke sådan, at jeg tror at alt nyt er godt og alt gammelt er noget l*rt; faktisk holder jeg mig til de Auspuff´ske teorier, der hævder at megen vellyd kan hives ud af disse gamle apparater, evt. med en smule komponent-opgradering, meeen 20 watt og ligeså meget støv??? Husk lige at min er en I model, der har ikke mindre end 30 watt og så er det PR. KANAL

Spørgsmål til billederne på denne tråds side 19:

Gad vide hvordan den forstærker ville lyde, som frisk lige ud af kartonagen???
Sikkert skrækkeligt, den skal spilles til i 10 15 år, så kører den bare så det rykker

Disse lysegrønne øldåser; hvad spænding er de "rated" til, jeg kender ikke den giftgrønne forklædning??? Er de limet fast eller er det dielektrikum jeg kan se???
35 Volt og det snask du kan se på dem er da helt tydeligt BigMac Ørl .

Angående skakbrættet til venstre; hvorfor er der ingen felter og er sort ved at tabe???  Det er et ægte andalusisk ørletæppe. Man kan ørle snart sagt hvad som helst ud på det, uden det ses. Det giver anledning til mange sjove konkurrencer, f.eks. den store årlige "hvem har ørlet hvor" konkurrence, her må man snuse sig frem - eller som hard core ørletæppe freaksene gør - slikke på det .

Højttalerkablerne??? De ligner disse engelske Cable-Talk entry-level kabler til en 5pund-note pro meter, men der tager jeg garn-trisse fejl!!!
Yes du!
Det eneste engelske der er i mit set-up er SME stikkene, og dem får Aikmann sikkert lavet i et helt tredie land.
De højttalerkabler du ser er Van den Hul The Clearwater i min hjemmegjorte konfiguration.

Venligst "debat-dræberen", men ikke med vilje!!!

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 November 2004 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:

så kan vi synkronørle ned i den, og så sende den på slagteriet bagefter

Kan i ikke lige høre slagteren sige" Puhha sikken dårlig mave den havde, den må have lidt slemt"

Jeg tager den med forbi Danish Crown i Horsens på vej hjem   

Nørd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 23 November 2004 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:

Hej

Nu er al sandhed jo med modifikationer.

Jeg har selv tidligere fortalt, at jeg med stor fornøjelse af og til kører med kombinationen af Daner Detal og 3020i - og er overrasket over hvor godt den lille l**t klarer sig MEN...

Jeg er sikker på udfaldet af sammenligningerne ville have set anderledes ud, hvis Kurt havde haft et sæt KEF 105.2 eller B&W 801 Mk II stående i sin stue i stedet for Dali'erne.

Altså et sæt højttalere, der er lidt mørke - og skal have et ordentligt los i røven for at vågne op !

Rotel og Advantage - de står dog stadig ikke til at redde

Hilsen

Nørd

Til top Vis Nørd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nørd

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 November 2004 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

Ja, hvis det skal være godt, så skal det være fra Hifi-klubben!!!  

Ser jeg en Rotel stikke sin grimme forplade op af vandet, så træder jeg bare på den. Førstehjælp er åbenbart for sent!!! 

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 23 November 2004 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Nørd skrev:
F.Christians skrev:

Hej

Nu er al sandhed jo med modifikationer.

Jeg har selv tidligere fortalt, at jeg med stor fornøjelse af og til kører med kombinationen af Daner Detal og 3020i - og er overrasket over hvor godt den lille l**t klarer sig MEN... Den overrasker.

Jeg er sikker på udfaldet af sammenligningerne ville have set anderledes ud, hvis Kurt havde haft et sæt KEF 105.2 eller B&W 801 Mk II stående i sin stue i stedet for Dali'erne. Well! I så fald ville jeg nok overveje om 30 watt var nok, men hvorfor skulle jeg dog også spille på den slags ådsler?

Altså et sæt højttalere, der er lidt mørke - og skal have et ordentligt los i røven for at vågne op !

Rotel og Advantage - de står dog stadig ikke til at redde
De er allerede fulde af monster ørl

Hilsen

Nørd

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 November 2004 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

Hejsa folks!

Så er det store ørledag i dag! .

Vi skal have druknet den ÆleeBælle ting.
Udhules, peppes, og monteres med frække vinterhjul.
Er det ikke vildt??
Jeg har allerede guffet 6 cheeseburgere og er klar til at rette ørlestrålen mod monsteret.

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 27 November 2004 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Her stå den på tømmermænd og et kvarter til at blive kampklar før acer og witzel kommer  Lidt let morgen gymnastik til The Doors og høje forventninger til mødet i Århus Frikirke
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

<< Forrige Side af 78 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes