Emne: NAD3020...hvorfor? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 24 December 2004 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan da tilbyde at lade min oldgamle 3020A Series 20 komme ud i det storkøbenhavnske natteliv, hvis nogen skulle være interesseret.
Jeg har dog ikke nogen forforstærker, så hvis vi kun skal lytte på dens effektdel, så må en anden sørge for en god Pre. Derudover så kræves der lidt af højttaler kablerne, da de skal kunne presses ned i de originale klemterminaler som der jo er på den oprindelige model.
At min er gammel, ses tydeligt på den gullige belægning på bagsiden :-) __________________ hilsen sjorslev
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 24 December 2004 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor mange 3020'ere ligger der mon under juletræerne i år ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Bonné Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 359
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Blev helt nostalgisk efter at have læst tråden. Mit første "rigtige" anlæg, blev indkøbt efter konfirmationen: 2 stk. Fostex fuldtoner i bagladet exponentialhorn, med 2 supertweetere på toppen, en Pioneeer PL2 høvl med Coral mc88, og SELVFØLGELIG en NAD 3020 ( den gamle gule ).
Det anlæg kunne sgu noget !
Samtidigt blev 3020'eren hurtigt den foretrukne fest-amp, en lille køkken ventilator på toppen, og alle de højttalere vi kunne finde, BINGO.
I forbindelse med et HTPC projekt jeg har kørende, har jeg i går slæbt en NAD 2155 eff. ned fra loftet. Den er fra starten af firserne, har sidst spillet i 1996, og har siden stået på et koldt, fugtigt og snavset loft rum. Bagpladen er væk og terminalerene hænger i fri luft. Nå, men strøm på dyret og HT kabler i. Wov, nogle svejseflammer den kan trække fra terminalerne, måske skulle man gøre dem fast, men anyway kassen spiller og den spiller fremragende ! Faktisk gir den hifi glæden tilbage, efter at jeg alt for længe har lyttet til en skod Denon suround receiver. DET ER SGU IORDEN for en 20 år gammel amp....
MVH
Bonné
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg morer mig nu egentlig meget godt efter den Crown-beskrivelse. Det er nemlig den gamle svanesang om igen, hvor kun HFK´produkter ifølge KVK kan spille musik - alt andet er bare l**t! Asbjørn og et par andre deciple fra Århus Hifi-Klub følger selvfølgelig trop. Men det er da underholdende, sålænge det varer.....
Lars
|
| Til top |
|
| |
holberg19 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo "spændende" læsning det her.
Af gode grunde har ikke jeg læst alle 48 sider men alligevel langt over halvdelen.
Jeg vil starte med at sige at jeg stiller mig aldeles skeptisk overfor den 3020'er som Kurt mere eller mindre har ophøjet til verdenshistoriens største forstærker. Dette må siges at være et prædikat som i den grad forpligter. Derfor melder jeg mig til koret der synger om, at Kurt skal tage sin forstærker ud i den friske luft og lade den prøve kræfter med noget fornuftigt grej på udebane.
Jeg håber ikke der er pillet ved 3020'erens konstruktion uden at det er nævnt i denne tråd.
|
| Til top |
|
| |
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|

lars37 skrev:
|
Jeg morer mig nu egentlig meget godt efter den Crown-beskrivelse. Det er nemlig den gamle svanesang om igen, hvor kun HFK´produkter ifølge KVK kan spille musik - alt andet er bare l**t! Asbjørn og et par andre deciple fra Århus Hifi-Klub følger selvfølgelig trop. Men det er da underholdende, sålænge det varer.....
Lars
|
|
|
Hælløjsa Granatehwürfer! Man støder da osse i dig allevegne  . Husk nu at lunten gerne må være minimum halvlang her til nytår  Hvordan går det eller med hørelsen? Kan du stadig klare 47 min. med dit Thule grej ved halv skrald  ? Holy Tolino - du er godt nok den hårdeste gut jeg har hørt om. Sidst jeg hørte om nogen i din klasse var det 17 min. med ML og 13 med krell. Men Thule og så næsten en time er virkeligt sejt. Du er min helt von Granatenwürfer - kan du ikke sende mig et vellignende foto? Min gamle moster Olga er osse en af dine fans, hun vil gerne have et billede i naturlig størelse over hendes seng på plejehjemmet i Holstebro. Sender du et til hende - please? Nu med den her Crown ting, så var det altså en Advantage jeg foretrak sådan i mangel af en 3020. Crown tingen var en rædsel og den anden Crown ting var endnu værre. Advantage tingen er jeg ikke fan af, men jeg ville dog tusind gange hellere pines med den, end med Crown fiduserne. Gør det mig til en HFK fan?? Om asbjørn og det kor du taler om, bedre kan lide Crown end noget andet, vil jeg egentlig hellere høre fra dem end fra din brødsprække  . Du ørler lidt for meget mellem måltiderne - synes jeg. Prøv f.eks. at spise lige det du ønsker at ørle ud over nogen/noget i stedet for blot at ørle. det gør det sejt og tilpas ulækkert.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
holberg19 skrev:
|
Det er jo "spændende" læsning det her.
Af gode grunde har ikke jeg læst alle 48 sider men alligevel langt over halvdelen.
Jeg vil starte med at sige at jeg stiller mig aldeles skeptisk overfor den 3020'er som Kurt mere eller mindre har ophøjet til verdenshistoriens største forstærker Så gør du da det. Dette må siges at være et prædikat som i den grad forpligter Well! Hvad har du der kan gøre den en smule nervøs om je må spørge?. Derfor melder jeg mig til koret der synger om, at Kurt skal tage sin forstærker ud i den friske luft og lade den prøve kræfter med noget fornuftigt grej på udebane Kor?? Skrål nu ikke højere end ballerne kan strammes, det kunne gå hen at blive glat her til vinter. Jeg håber ikke der er pillet ved 3020'erens konstruktion uden at det er nævnt i denne tråd. Min skod 3020I har fået ny netledning, hvilket nok sætter den lidt tilbage i forhold til en helt almindelog 3020. Dernæst har den vel tilbragt 90% afsit tændte liv på den gale side af klipningsgrænsen, måske er det DOPING! |
|
|
Før du hyler sammen med nogen som helst, tror du så ikke det var en idé at sætte dig ind i hvad det hele handler om? Folk er kommet fra nær og fjern og er blevettotalt overrasket over hvad de i øvrigt aldrig har gidet at lytte på tidligere. Det er det der er idéen. Ingen gider ofre noget der er mere end 5 minutter gamelt den mindste opmærksomhed, fordi der står skrevet allevegne, at nyt ikke er yt, men det er gammelt.  . Min påstand er, at alt det nye som regel er fyldt med FET´s som iøvrigt altid har spillet som om, at det var fyldt med kondensatorer. Og sådan spiller det stadig. I 25 år er der ingen udvikling sket på diskrete komponenter. Kun opamps er blevet udviklet, således at de nu allesammen indeholder så mange FET´s, at de er tæt på, at glatte Kim Larsens ølrøst så meget ud, at han kan få et job i Danmarks radio´s pigekor. DAC´s er der sket noget positivt med, ligesom filtreringen er blevet meget mere logisk, men det er så det. 3020 tråden er skabt i indignation over det. Og de tests der er foregået her hos mig, er osse gentaget andre steder af andre personer, helt uafhængigt af mig. Deter mildt sagt morsomt at se og høre, hvad folk betaler mange pnge for nu om dage, helt uden at prøve om det faktisk er et frem- eller tilbageskridt.
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen så fik vi da taget hele turen igennem pløjemarken på den lille knallert med den evigt aktuelle KVK, der udgiver sig som oraklet indenfor lyd og hvad god lyd egentlig er. Jeg ved egentlig ikke, om HFH burde betale dig for dine svinkeæringer i sagens tjeneste, for du gør dem egentlig ingen reklame, selvom kun Nad/Denon/Dali dur. Skal du have betaling, må det være som klovnen i dette cirkus, hvor det mere er det morsomme element end noget egentlig seriøst indlæg, som kan bruges til noget... 
Lars
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
|
Jamen så fik vi da taget hele turen igennem pløjemarken på den lille knallert med den evigt aktuelle KVK, der udgiver sig som oraklet indenfor lyd og hvad god lyd egentlig er. Jeg ved egentlig ikke, om HFH burde betale dig for dine svinkeæringer i sagens tjeneste, for du gør dem egentlig ingen reklame, selvom kun Nad/Denon/Dali dur. Skal du have betaling, må det være som klovnen i dette cirkus, hvor det mere er det morsomme element end noget egentlig seriøst indlæg, som kan bruges til noget... 
Lars |
|
|
Øhh! Jeg mener godt nok ikke, at jeg har reklameret for noget som helst produkt her på siderne. Og hvis jeg havde, så er det jo alligevel ikke længere kommercielt, det jeg har på lager er jo ikke gængs længere. At jeg skulle udgive mig som oraklet indenfor lyd, må da være din fortolkning. Jeg mener da f.eks. ikke at nogen overhovedet ved noget som helst om store brag andre end dig  . Så nu jeg har opmærksomheden fra dig, så vil jeg hermed sige: Lad absolut være med, at købe de samme højttalere som mig, de bringer dig alene besvær, ulykke og søvnløse nætter. HOLD DIG HELT VÆK FRA DEM. Hvis du ser nogle, så tænd ild til dem, så hjælper du sikkert en ulykkelig ejermand. Alt mit andet habbengut kan du dog ikke have nogen mening om, du har jo aldrig nogensinde hørt det under bekendte omstændigheder. Er det ikke i det mindste rigtigt? Har du ellers noget positivt at berette min kære von granatenwürfer? PS! Hvilken e-mail adresse skal jeg sende den flotte serie nøgenfotos af din frue til, som jeg tog til julefrokosten?
|
| Til top |
|
| |
LassePedersen Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
DillerMand skrev:
|
Jeg synes nu at løjerne er ved at tage uanede højder!
Hvorfor ikke lade 3020 banditten komme uden for kubikkens kælder - og lade den prøve kræfter med andre setups?
For mig er det klart at kubikkens setup er tuner ind så det passer 3020s effektdel glimrende - så simpelt er det.
Opfordringer herfra: Puds tændrørerne og lad 3020 prøve andre setups. Det vil give en klædelig nuancering af denne efterhånden noget laaaaaaaange tråd.
|
|
|
Hejsa da da! Hvis du mener at 3020 passer ind i mit set-up som Dillermand i fruen, så er du gået galt i byen (kan man det derude i provinsen ) Den er sådan allevegne, men der findes ret mange set-ups, hvor det er ligemeget hvilke amps der sidder på. 3020 er dog pragtfuld for det meste, men kunpowerampen. |
|
|
Jeg er slet ikke det mindste i tvivl!
Naturligvis er dit grej tunet ind så det passer med 3020s egenlyd. Tag mod til dig og kom ud i den virkelige verden 
Mon ikke der er nogle der vil tilbyde din oldsag nye udfordringer uden for din kælder?
__________________ /Dillermand
You have to keep moving - after all no dog has ever p***ed on a moving car.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 December 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
DillerMand skrev:
Kurt von Kubik skrev:
DillerMand skrev:
|
Jeg synes nu at løjerne er ved at tage uanede højder!
Hvorfor ikke lade 3020 banditten komme uden for kubikkens kælder - og lade den prøve kræfter med andre setups?
For mig er det klart at kubikkens setup er tuner ind så det passer 3020s effektdel glimrende - så simpelt er det.
Opfordringer herfra: Puds tændrørerne og lad 3020 prøve andre setups. Det vil give en klædelig nuancering af denne efterhånden noget laaaaaaaange tråd.
|
|
|
Hejsa da da! Hvis du mener at 3020 passer ind i mit set-up som Dillermand i fruen, så er du gået galt i byen (kan man det derude i provinsen ) Den er sådan allevegne, men der findes ret mange set-ups, hvor det er ligemeget hvilke amps der sidder på. 3020 er dog pragtfuld for det meste, men kunpowerampen. |
|
|
Jeg er slet ikke det mindste i tvivl!
Naturligvis er dit grej tunet ind så det passer med 3020s egenlyd. Tag mod til dig og kom ud i den virkelige verden  Jeg behøver ikke mod til den slags, kun ca. 1/2 flaske SM.  Og nej 3020 bruges aldrig i mit set-up.
Mon ikke der er nogle der vil tilbyde din oldsag nye udfordringer uden for din kælder? Ikke ret mange, jeg har enddnu ikke hørt om nogen der turde.
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
holberg19 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 December 2004 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
DillerMand skrev:
Mon ikke der er nogle der vil tilbyde din oldsag nye udfordringer uden for din kælder? Ikke ret mange, jeg har enddnu ikke hørt om nogen der turde.
|
|
|
|
|
|
Kurt, du skrev tidligere i et svar til mig:
Kurt von Kubik skrev:
|
Før du hyler sammen med nogen som helst, tror du så ikke det var en idé at sætte dig ind i hvad det hele handler om? Folk er kommet fra nær og fjern og er blevettotalt overrasket over hvad de i øvrigt aldrig har gidet at lytte på tidligere. Det er det der er idéen.
|
|
|
Se, jeg mener jo selv jeg har sat mig en del ind i hvad det her handler om, ellers havde jeg såmænd ikke svaret til at starte med. Men, for lige at føre dig helt up to date med hvad der foregår i tråden skal jeg da lige citere Mikke:
Mikke skrev:
|
Kære Kurt v d. Florett
Er det ikke snart på tide at du bevæger dig væk fra din skyttegrav og kommer ud i samfundet? Eksempelvis til Fyn. Du skal såmænd bare medbringe din brune madkasse og så skal jeg smelte den om i Mikkes haller.
Jeg er sikker på at VT 100 gerne vil have en re-match. Den sidste endte jo (lidt afhængig af ørene der hørte på) i hvert fald ikke mindre flatterende end uafgjort...
Kom da til Fyns land og få ristet den lille på et par Mahler med en ubehagelig impedanskurve..
Mellem jul og nytår er der et par dage hvor atmosfæren nok ikke tager skade af den mængde CO2 og H2O der kommer ud af at nedsmelte din lille brune kasse.
MVH
Mikke
|
|
|
Kan du se koblingen til det øverste citat i mit indlæg?
God jul og et glædeligt nytår.
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 26 December 2004 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
holberg19 skrev:
Kurt von Kubik skrev:
DillerMand skrev:
|
|
|
|
|
|
Kurt, du skrev tidligere i et svar til mig:
Kurt von Kubik skrev:
|
Før du hyler sammen med nogen som helst, tror du så ikke det var en idé at sætte dig ind i hvad det hele handler om? Folk er kommet fra nær og fjern og er blevettotalt overrasket over hvad de i øvrigt aldrig har gidet at lytte på tidligere. Det er det der er idéen.
|
|
|
Se, jeg mener jo selv jeg har sat mig en del ind i hvad det her handler om, ellers havde jeg såmænd ikke svaret til at starte med. Men, for lige at føre dig helt up to date med hvad der foregår i tråden skal jeg da lige citere Mikke:
Mikke skrev:
|
Kære Kurt v d. Florett
Er det ikke snart på tide at du bevæger dig væk fra din skyttegrav og kommer ud i samfundet? Eksempelvis til Fyn. Du skal såmænd bare medbringe din brune madkasse og så skal jeg smelte den om i Mikkes haller.
Jeg er sikker på at VT 100 gerne vil have en re-match. Den sidste endte jo (lidt afhængig af ørene der hørte på) i hvert fald ikke mindre flatterende end uafgjort...
Kom da til Fyns land og få ristet den lille på et par Mahler med en ubehagelig impedanskurve..
Mellem jul og nytår er der et par dage hvor atmosfæren nok ikke tager skade af den mængde CO2 og H2O der kommer ud af at nedsmelte din lille brune kasse.
MVH
Mikke
|
|
|
Kan du se koblingen til det øverste citat i mit indlæg?
God jul og et glædeligt nytår.
|
|
|
Der er da masser af 3020øer iude i samfundet.....hvorfor ikke selv komme i gang, er i bange for resultatet?
Fordomme står for forfald....for de modige. __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
holberg19 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 December 2004 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove skrev:
| Der er da masser af 3020øer iude i samfundet.....hvorfor ikke selv komme i gang, er i bange for resultatet?
Fordomme står for forfald....for de modige.
|
|
|
Ja, der er givetvis en masse ude i det ganske land (men i denne kontekst er de ikke interessante).
Når man som Kurt deltager i en tråd på den måde han nu engang har valgt at gøre det, syntes jeg det kunne være overordentligt interessant hvis han tog ud i fremmede omgivelser med sin 3020'er (og så er vi tilbage til det du skriver, "for de modige". Dette gælder såmænd også for ham).
Godt nytår.
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 26 December 2004 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har vist misforstået noget, det er jo ikke Kurt der skal sættes på plads, men 3020....eller er det måske din dagsorden? 
Ja, en mand der påstår en skrotbunje er hifi, er farlig....det kan jeg se på min privatbox.....
Emnet er altså 3020 performance...med eller uden Kurt som støttepædagog. Men at han er hjemme giver da ensartede rammer for test og det er efter min mening godt. I ukendte rammer vil han jo ikke vide hvad han hører...
Men det kan ejeren af et givet setup jo...eks. dig....som inviter en 4020 hjem til dig selv....hvis du tør __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 December 2004 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
lars37 skrev:
|
Lars
|
|
|
Øhh! Jeg mener godt nok ikke, at jeg har reklameret for noget som helst produkt her på siderne. Og hvis jeg havde, så er det jo alligevel ikke længere kommercielt, det jeg har på lager er jo ikke gængs længere. At jeg skulle udgive mig som oraklet indenfor lyd, må da være din fortolkning. Jeg mener da f.eks. ikke at nogen overhovedet ved noget som helst om store brag andre end dig . Så nu jeg har opmærksomheden fra dig, så vil jeg hermed sige: Lad absolut være med, at købe de samme højttalere som mig, de bringer dig alene besvær, ulykke og søvnløse nætter. HOLD DIG HELT VÆK FRA DEM. Hvis du ser nogle, så tænd ild til dem, så hjælper du sikkert en ulykkelig ejermand.
Alt mit andet habbengut kan du dog ikke have nogen mening om, du har jo aldrig nogensinde hørt det under bekendte omstændigheder. Er det ikke i det mindste rigtigt?
Har du ellers noget positivt at berette min kære von granatenwürfer? PS! Hvilken e-mail adresse skal jeg sende den flotte serie nøgenfotos af din frue til, som jeg tog til julefrokosten? |
|
|
De eneste nøgenbilleder, som du (knallert-Kurt) kunne finde på at tage, skulle vist være af en vis hr. Bak....
God bagjul, KVK, og kør nu forsigtigt på din lille knallert ude på pløjemarken...
Mvh.
Lars
|
| Til top |
|
| |
holberg19 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 December 2004 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Groove skrev:
|
Du har vist misforstået noget, det er jo ikke Kurt der skal sættes på plads, men 3020....eller er det måske din dagsorden? 
|
|
|
For at vi kan sætte den 3020 "på plads" kræver det, efter min ydmyge mening, at Kurt tager den under armen og prøver den i et andet setup. Hvorfor skal der ligges ord i munden på mig fordi jeg foreslår det? Det er jo en del af det at være HiFi-nørd. At dele erfaringer og have hyggelige stunder med ligesindede?
Hvorfor stejles der pludseligt over dette forslag? Det har tidligere været oppe, men forbigået hurtigt igen. Du ved jo godt, at der i HiFi er flere ting mellem himmel og jord. Hvorfor så ikke få belyst emnet så grundigt som muligt?
Groove skrev:
|
Emnet er altså 3020 performance...med eller uden Kurt som støttepædagog. Men at han er hjemme giver da ensartede rammer for test og det er efter min mening godt. I ukendte rammer vil han jo ikke vide hvad han hører...
Men det kan ejeren af et givet setup jo...eks. dig....som inviter en 4020 hjem til dig selv....hvis du tør
|
|
|
Jeg vil ikke invitere en 4020 hjem til mig selv. Måske en 3020'er hvis det nu skulle være. Men, så interesseret er jeg nu heller ikke i sagen så jeg vil lade det komme så vidt.
Godt nytår.
|
| Til top |
|
| |
Rene Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 92
|
| Sendt: 26 December 2004 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Personligt har jeg været glad for at følge denne tråd. Det er uden diskussion den bedste tråd der har været længe. Der har været forbløffelse, der har været overraskelse, god humor og faktisk en professionel tilgang til tingene.
Jeg står fuldstændigt neutralt i forhold til de enkelte som har medvirket i tråden. Kender ingen, hverken af person eller af hvad udstyr de har.
Jeg synes dog ikke, at KVK bliver behandlet helt pænt her på de seneste indlæg. Han har konstant og mange gange forklaret, at han ikke bruger 3020'eren til dagligt, at det KUN er effektdelen der er under test. Omvendt føler jeg, igen som udeforstående, at der er andre som prøver at nedgøre 3020'eren uden reelt at have haft den under samme seriøse testkonditioner, men baserer sig på hukommelse og måske ikke har frakoblet forforstærkerdelen, som ifølge alle ikke er meget bevendt.
At 3020'eren også bør tage en tur på udebane, mener jeg overhovedet ikke at KVK har afvist. Der har bare ikke været en reel praktisk mulig indbydelse, som jeg læser det. KVK må erklære sig uenig, hvis jeg har misforstået.
Fortsæt nu tråden i den gode stemning der var hidtil. Har personligt nydt at følge den fra start, til nu side 48.
Ærbødigst Rene __________________ "Det er bedre at ramme ved siden af, end slet ikke at ramme"
|
| Til top |
|
| |
Frederik Carøe Branchemedlem

DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
|
| Sendt: 26 December 2004 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, jeg vil da hyle lidt blandt ulve...
Jeg støtter helt op om NAD 3020'ren og Kurts beskrivelser af den.
Den er ikke verdens bedste forstærker blot bedre end meget andet. Sådan læser jeg også, hvad Kurt skriver.
At folk kan tage sådan på vej over hifi undrer mig til stadighed, er I uenige i det, som skrives, så foretag egne forsøg og rapportér her, det er vel det, det hele drejer sig om...
__________________ Med venlig hilsen
Frederik Carøe
|
| Til top |
|
| |
Mikke Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
|
| Sendt: 26 December 2004 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
..en reel praktisk indbydelse ... foreligger faktisk.
KVK er inviteret sydpå til Fyn for at udsætte 3020´erens effektdel for den ubehagelige impedanskurve fra VA Mahler. Der foreligger to invitationer til et besøg i Mikkes haller: Den første invitation fra 2. november (side 38) og anden invitation den 8. december (side 43).
Men handsken ligger et eller andet sted på den Århusianske ringvej og blafrer. Den er i hvert fald ikke samlet op....
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|