| Forfatter |
|
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mudder kommer hvor mudder er og ingenting kommer af ingenting. Den største problemskabende enkeltfaktor her er - - - os selv. Jeg ved ikke rigtigt hvorfor men jeg bliver enormt "pisset af" af de indlæg sam25 kommer med, men jeg har lært at trække vejret dybt før jeg springer ud i at "skyde" ham ned, for jeg ved nu at der er mere i hans indlæg end øjet i første omgang afslører. Jeg har skrevet det før men mener det stadig, formen mine herre, det er den vi må arbejde noget mere med. Det kan godt være at det indlæg du har skrevet er skrevet med et glimt i øjet men det er altså ret svært at se når du først har klikket på "Indryk indlæg".
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
A: SES, du har som sædvanligt ret.....
b: skopio, hvis moderatorerne skulle fjerne indlæg kvikt, så kunne de sidde foran skærmen 24/7, og der skulle hyres tre-fire mere.... spild af tid af resoucer....
var det ikke nemmere man bare opførte sig pænt? og så ellers lade de dertil "ansatte" (ja, de får jo ikke en krone for det) ordne ballademagerne. så er jeg sikker på at jeg/vi kunne få "vores" forum tilbage.
c: sjovt nok også enig med lasse... flere smileys hvis noget skal forstås med et glimt i øjet.
andre kan jo ikke se hvad man tænker ud fra det skrevne, andet end hvad der står på skærmen. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
sam25 Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
lasse skrev:
Mudder kommer hvor mudder er og ingenting kommer af ingenting. Den største problemskabende enkeltfaktor her er - - - os selv. Jeg ved ikke rigtigt hvorfor men jeg bliver enormt "pisset af" af de indlæg sam25 kommer med, men jeg har lært at trække vejret dybt før jeg springer ud i at "skyde" ham ned, for jeg ved nu at der er mere i hans indlæg end øjet i første omgang afslører. Jeg har skrevet det før men mener det stadig, formen mine herre, det er den vi må arbejde noget mere med. Det kan godt være at det indlæg du har skrevet er skrevet med et glimt i øjet men det er altså ret svært at se når du først har klikket på "Indryk indlæg". |
|
|
hmmm, det er jeg da ked af at hører !
men jeg har det efterhånden sådan at udbyttet er ret lille. Ja undskyld men man venter bare på at der i stikdåse tråden, er en der siger at de skal laves i træ. og hvis man kan leve med en i plast eller metal, så er man døv.
det er ufatteligt hvad folk mener de skal blande sig i, eller hvad folk opfatter som noget de lige kan komme med en lille fix kommentar til.
jeg syntes ikke ideen med at et indlæg skal være på mere en 20 ord f.eks. er så dum. se på de indlæg der ødelægger tråde. mange af dem er faktisk bare lidt mund l**t, for at kommer med et eller andet.
det virker på de der kontakt sites. der er folk tvunget til at skrive noget mere end: "ønsker at finde en top dollar K. til at knalde som det passer mig"
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak til SES
Resten af tråden får ikke lov at udvikle sig yderligere. Som det kan læses i mine afsluttende bemærkninger i en anden tråd, kommer der helt nye boller på suppen, som vil bestå af offentlige advarsler 2 gange. 3. gang er det ud i al offentlighed med blokering mod nyoprettelse. Dommeren er redaktionen og moderatorerne.
Der kommer mere om det senere.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
 helt i orden  __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
helt i orden |
|
|
Tak - tilbage til HIFI snakken !
|
| Til top |
|
| |
guru Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du må gerne mærke mig op som mudderklire. Om ikke andet slipper vi for Jensens "jeg har prøvet alt hifi i verden" frelste holdning. Så lidt godt kom der da ud af mudderkastningen.
EDIT: Admin: Oplæg til eller indlæg der er personlige eller rettet mod egenperson, er et brud på forummets reglersæt - og accepteres ikke.
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi er vist alle enige om, at man skal tale/skrive pænt til hinanden!!! Scorpio´s betragtninger om hvad man kan tillade sig at skrive er vist evigt gældende, meeen nogen har altså en mere frisk og lidt overdrivende måde, at forklare sig på. Det tager andre så som et angreb på deres smag og valg af komponenter og sådan tror jeg ikke at det er ment i de fleste tilfælde!!! Der må være plads til kritik og tager man den til sig, kan det være at man lærer noget nyt eller bliver bekræftiget i, at alle har forskellig indfaldsvinkel til dette "hifi"-noget, eller hvad??? At nævne navne på dem man ikke helt er på bølgelængde med, af forskellige årsager, hører ikke hjemme her; den enkelte må svare for sig eller ignorere sådanne indlæg!!! Som på andre sites er der langt imellem egentlige brugbare råd; Hifi4all skal ses som nyheds-, diskutions- og inspirationsforum og intet mere!!!
Hvi.. hvis jeg nu.. nu var en ludobrik, va.. var jeg så slået hjem nu??? 
|
| Til top |
|
| |
sam25 Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Redaktøren skrev:
|
Tak til SES
Resten af tråden får ikke lov at udvikle sig yderligere. Som det kan læses i mine afsluttende bemærkninger i en anden tråd, kommer der helt nye boller på suppen, som vil bestå af offentlige advarsler 2 gange. 3. gang er det ud i al offentlighed med blokering mod nyoprettelse. Dommeren er redaktionen og moderatorerne.
Der kommer mere om det senere.
|
|
|
10 4

så kan de...vi lære det 
det kunne være rat om det kunne blive som den gang hvor der faktisk kom noget ud af det !
jeg glæder mig 
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
|
Vi er vist alle enige om, at man skal tale/skrive pænt til hinanden!!! Scorpio´s betragtninger om hvad man kan tillade sig at skrive er vist evigt gældende, meeen nogen har altså en mere frisk og lidt overdrivende måde, at forklare sig på. Det tager andre så som et angreb på deres smag og valg af komponenter og sådan tror jeg ikke at det er ment i de fleste tilfælde!!! Der må være plads til kritik og tager man den til sig, kan det være at man lærer noget nyt eller bliver bekræftiget i, at alle har forskellig indfaldsvinkel til dette "hifi"-noget, eller hvad??? At nævne navne på dem man ikke helt er på bølgelængde med, af forskellige årsager, hører ikke hjemme her; den enkelte må svare for sig eller ignorere sådanne indlæg!!! Som på andre sites er der langt imellem egentlige brugbare råd; Hifi4all skal ses som nyheds-, diskutions- og inspirationsforum og intet mere!!!
Hvi.. hvis jeg nu.. nu var en ludobrik, va.. var jeg så slået hjem nu??? 
|
|
|
Enig...og der skal jo mindst to parter til vedvarende mudderkastning. Nogle der bevidst eller ubevidst provokerer og nogle der er lidt for ømtålelige/følsomme/pre-menstruelle....
__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nemlig Groove, mennesker er forskellige og derfor skal man også tage hensyn til de ømtålelige/følsomme/pre-menstruelle og skrive sin kritik i et ordenligt sprog!!! Men jeg er stadig ked af, at det er nødvendigt at trække navngivne personer frem; f.eks har en vis knallert-importør bare den herlige humor som nogen altså ikke kan kapere; jeg blev da også lidt chokket de første par gange, men humoren ligger ikke så langt fra min egen ironi/sarkasme, så jeg kan sagtens leve med, at vi ikke er helt enige!!! Det bunder stort set ud i at vi ikke hører samme slags musik, klassisk kontra rytmisk!!!
Og endnu en gang til; hold så fingrene fra denne "citer"-knap, I kunne langt nemmere skrive eks.vis. "F. Christians; enig...", så er tråden ikke så lang uden at der reelt står noget nyt!!!
|
| Til top |
|
| |