Emne: Betalingssite ? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars Nielsen skrev:
|
Hej
Hvis man vil have dette forum til at være velfungerende, er man i første omgang simpelthen nød til at lade folk have deres EGNE meninger, og lade folk skrive hvad de mener, det kan ikke hjælpe noget at folk bliver bagbundet og kneblet fordi de starter en debat som er heftig, det er trods alt et debat forum.
Ronin : Der er INGEN der bliver bagbundet og kneblet på nogen som helst måde. De er ord må stå for din egen regning! Hvis folk kunne finde ud af at opføre sig ordentligt MENS de poster deres meninger, var det slet ikke nødvendigt at vi blandede os. Gang på gang viser det sig bare, at det kan folk IKKE!
Folk har i den grad lov at have deres egne meninger - det er dem andre folk forhåbentligt, når de er konstruktive, lærer noget af. Hvis du har en anden opfattelse, er der et eller andet seriøst du har misforstået!
Lukning af tråde og udelukkelse af os brugere er efter MIN mening det dumeste man kan gøre, og det får det hele til at virke skummelt. Hvis man lukker en tråd startes der bare en ny, og det resultere i en masse tråde med samme diskussioner, det er ikke fedt, hvis folk gerne vil diskutere et bestemt emne, skal de have lov til det. Og dem der ikke gider at følge en sådan diskussion kan da bare lade være!
Ronin : Folk skal IKKE have lov til at fortsætte hvis det hele hver gang udmønter sig i mudderkastning og "min far er stærkere end din". Hvordan tror du forummet ville se ud hvis det hele fik lov til bare at køre løs, udover at folk så ville brokke sig over at vi blander os for lidt?
Jeg nyder personligt at være læser her i forummet, og jeg synes først og fremmest at alle skal have lov til at være her, og jeg forstår slet ikke hvorfor redaktionen er så strikse, det ødelægger hele forummet. Redaktøren brokker sig selv over at han skal sidde og besvare vores kritiske spørgsmål, men hvem er egentlig skyld i de kritiske spørgsmål, ja det synes jeg da helt klart han selv er, da jeg ihvertfald finder det temmelig frustrerende når en god tråd lukkes uden advarsler eller gode grunde.
Ronin : Du har tydeligvis ikke fulgt særligt godt med, eller også forstår du ikke hvad det drejer sig om - trådene bliver ikke lukket uden advarsler og trådene bliver heller ikke lukket for sjov skyld.
Det er BRUGERNE der selv er medvirkende til at en tråd engang imellem bliver lukket - hvis folk kunne opføre sig som dannede voksne mennesker ville det slet ikke være nødvendigt. Det er DET, det drejer sig om!
Iøvrigt har redaktøren så rigeligt begrundet nogle af de valg vi står over for i tråden "Hifi4all´s hjælpere" - jeg vil anbefale dig at læse den igen, hvis ikke du forstod den første gang. Derefter kan du tage diskussionen op med ham!
Jeg tvivler på at forummet bliver bedre af mere kontrol, tværtimod er det temmelig frustrerende at få lukket en tråd... Hvis man ikke er istand til at gøre som f.eks Thomas Sillesen foreslår, bør man overveje om det ikke er bedst at lade folk skrive hvad de har lyst til, ellers burde siden da skifte navn.... "Hifi for intolerante mennesker"
Ronin : Jeg er forundret over det du sidder og skriver - det du faktisk vil have er mere anarki. Måske du skulle svare mig på hvorfor en meget lille flok skal forsøge at ødelægge alt for den resterende flok på 4000 brugere som forventer at få noget brugbart ud af forummet!
Samtidig er dette forum det eneste sted på nettet for danske hifinørder, så hvis ikke alle må være her, så ser det godt nok sort ud, for danske hifi entusiaster på nettet...
Ronin : Alle må og kan være her - det eneste det kræver er at de overholder den lille smule regler som burde kunne overholdes for at vi alle kan være her! Tror du politikken er anderledes på andre lignende fora? Tror du folk får lov at skabe sig som de vil, uden nogen konsekvenser? Meld tilbage når du har fundet et.
Hvorfor tror du at der er en ting som moderatorer på et forum? Har du indtrykket af at det er for at genere brugerne mest muligt, er du helt galt afmarcheret! Dette forum er det ENESTE jeg har oplevet hvor moderatorenes og redaktionens funktioner skal diskuteres til tid og evighed fordi en lille flok brokhoveder ikke kan få deres vilje og skabe sig som de vil. Vi er nogle røvhuller hvis vi blander os, og vi er nogle røvhuller hvis vi ikke blander os. Prøv at tælle lukkede tråde kontra åbne tråde og fortæl mig resultatet!
Hverken vores beslutninger eller opgaver forummet er til yderligere diskussion - acceptér det eller lad være, vi er ligeglade. Vi kan finde trøst i at de resterende 4000 brugere er tilfredse med sitet og de ting vi forsøger at lave i hifi-kulturens navn!
Til slut vil jeg bare sige, at hvis du har et problem med de få overkommelige regler der eksisterer på forummet, eller med de beslutninger som vi desværre engang imellem må tage, så send en PM til redaktøren - jeg er sikker på at han gerne vil være behjælpelig med en løsning!
MVH
Lars
|
|
|
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Lars Nielsen Branchemedlem

Diyhifi.dk
Bruger siden: 07 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 257
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
lasse skrev:
|
Jeg synes i grunden at det er ærgerligt at det ikke kan komme på tale med brugerbetaling, det er min erfaring at man er mere seriøs med noget man har betalt for end noget man får gratis. Gratis betyder for mange at det sgu er fuldstændig lige meget hvordan du behandler det, det er skide ligegyldigt, det er jo gratis.
|
|
|
Brugerbetaling er en farlig ting, det vil helt sikkert virke fint så længe der ikke er nogen nævneværdige konkurrerne sider til hifi4all. Men den dag der kommer en konkurrene gratis side, vil de fleste formentlig flygte til denne.
Kig på de danske nyhedsgrupper, her er ingen betaling og ingen moderatorer, og minsandten om det ikke fungere fint... jeg synes at man her på siden kunne lære noget af dette.
|
| Til top |
|
| |

Diyhifi.dk
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Lars Nielsen skrev:
|
Hej
Hvis man vil have dette forum til at være velfungerende, er man i første omgang simpelthen nød til at lade folk have deres EGNE meninger, og lade folk skrive hvad de mener, det kan ikke hjælpe noget at folk bliver bagbundet og kneblet fordi de starter en debat som er heftig, det er trods alt et debat forum.
Ronin : Der er INGEN der bliver bagbundet og kneblet på nogen som helst måde. De er ord må stå for din egen regning! Hvis folk kunne finde ud af at opføre sig ordentligt MENS de poster deres meninger, var det slet ikke nødvendigt at vi blandede os. Gang på gang viser det sig bare, at det kan folk IKKE!
Folk har i den grad lov at have deres egne meninger - det er dem andre folk forhåbentligt, når de er konstruktive, lærer noget af. Hvis du har en anden opfattelse, er der et eller andet seriøst du har misforstået!
Lukning af tråde og udelukkelse af os brugere er efter MIN mening det dumeste man kan gøre, og det får det hele til at virke skummelt. Hvis man lukker en tråd startes der bare en ny, og det resultere i en masse tråde med samme diskussioner, det er ikke fedt, hvis folk gerne vil diskutere et bestemt emne, skal de have lov til det. Og dem der ikke gider at følge en sådan diskussion kan da bare lade være!
Ronin : Folk skal IKKE have lov til at fortsætte hvis det hele hver gang udmønter sig i mudderkastning og "min far er stærkere end din". Hvordan tror du forummet ville se ud hvis det hele fik lov til bare at køre løs, udover at folk så ville brokke sig over at vi blander os for lidt?
Jeg nyder personligt at være læser her i forummet, og jeg synes først og fremmest at alle skal have lov til at være her, og jeg forstår slet ikke hvorfor redaktionen er så strikse, det ødelægger hele forummet. Redaktøren brokker sig selv over at han skal sidde og besvare vores kritiske spørgsmål, men hvem er egentlig skyld i de kritiske spørgsmål, ja det synes jeg da helt klart han selv er, da jeg ihvertfald finder det temmelig frustrerende når en god tråd lukkes uden advarsler eller gode grunde.
Ronin : Du har tydeligvis ikke fulgt særligt godt med, eller også forstår du ikke hvad det drejer sig om - trådene bliver ikke lukket uden advarsler og trådene bliver heller ikke lukket for sjov skyld.
Det er BRUGERNE der selv er medvirkende til at en tråd engang imellem bliver lukket - hvis folk kunne opføre sig som dannede voksne mennesker ville det slet ikke være nødvendigt. Det er DET, det drejer sig om!
Iøvrigt har redaktøren så rigeligt begrundet nogle af de valg vi står over for i tråden "Hifi4all´s hjælpere" - jeg vil anbefale dig at læse den igen, hvis ikke du forstod den første gang. Derefter kan du tage diskussionen op med ham!
Jeg tvivler på at forummet bliver bedre af mere kontrol, tværtimod er det temmelig frustrerende at få lukket en tråd... Hvis man ikke er istand til at gøre som f.eks Thomas Sillesen foreslår, bør man overveje om det ikke er bedst at lade folk skrive hvad de har lyst til, ellers burde siden da skifte navn.... "Hifi for intolerante mennesker"
Ronin : Jeg er forundret over det du sidder og skriver - det du faktisk vil have er mere anarki. Måske du skulle svare mig på hvorfor en meget lille flok skal forsøge at ødelægge alt for den resterende flok på 4000 brugere som forventer at få noget brugbart ud af forummet!
Samtidig er dette forum det eneste sted på nettet for danske hifinørder, så hvis ikke alle må være her, så ser det godt nok sort ud, for danske hifi entusiaster på nettet...
Ronin : Alle må og kan være her - det eneste det kræver er at de overholder den lille smule regler som burde kunne overholdes for at vi alle kan være her! Tror du politikken er anderledes på andre lignende fora? Tror du folk får lov at skabe sig som de vil, uden nogen konsekvenser? Meld tilbage når du har fundet et.
Hvorfor tror du at der er en ting som moderatorer på et forum? Har du indtrykket af at det er for at genere brugerne mest muligt, er du helt galt afmarcheret! Dette forum er det ENESTE jeg har oplevet hvor moderatorenes og redaktionens funktioner skal diskuteres til tid og evighed fordi en lille flok brokhoveder ikke kan få deres vilje og skabe sig som de vil. Vi er nogle røvhuller hvis vi blander os, og vi er nogle røvhuller hvis vi ikke blander os. Prøv at tælle lukkede tråde kontra åbne tråde og fortæl mig resultatet!
Hverken vores beslutninger eller opgaver forummet er til yderligere diskussion - acceptér det eller lad være, vi er ligeglade. Vi kan finde trøst i at de resterende 4000 brugere er tilfredse med sitet og de ting vi forsøger at lave i hifi-kulturens navn!
Til slut vil jeg bare sige, at hvis du har et problem med de få overkommelige regler der eksisterer på forummet, eller med de beslutninger som vi desværre engang imellem må tage, så send en PM til redaktøren - jeg er sikker på at han gerne vil være behjælpelig med en løsning!
MVH
Lars
|
|
|
|
|
|
Hej Ronin
Hvem er nu mudderkaster... ?? Nu er det jo dig der ikke taler pænt til mig... !!
Dit svar beviser blot at mine meninger og holdninger ikke er velkommen     
Hvorfor kan du ikke bare sige at du er uenig med mig?
Jeg har givet udtryk for hvad JEG mener, hvorfor går du helt amok? Hvad er det der foregår?
MVH
Lars
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars Nielsen skrev:
Ronin skrev:
Lars Nielsen skrev:
|
Hej
MVH
Lars
|
|
|
|
|
|
Hej Ronin
Hvem er nu mudderkaster... ?? Nu er det jo dig der ikke taler pænt til mig... !!
Dit svar beviser blot at mine meninger og holdninger ikke er velkommen     
Hvorfor kan du ikke bare sige at du er uenig med mig?
Jeg har givet udtryk for hvad JEG mener, hvorfor går du helt amok? Hvad er det der foregår?
MVH
Lars
|
|
|
Jeg er nu ganske overbevist om at du ikke læser og/eller forstår hvad jeg skriver. Jeg går ikke amok, men pointerer vores klare holdning - hvordan du vælger at fortolke/overfortolke det, er DIT problem!
Jeg taler til dig i en ganske almindelig tone med vægt på de ting som jeg havde en forhåbning om at du ville forstå, men jeg kan se at indsatsen er forgæves!
Desuden forklarer mit svar til dig i al tydelighed at jeg er uenig med dig, fordi det tilsyneladende er en stå-til-holdning du vil have fra redaktionen, så folk rigtigt kan få lov at boltre sig! Sådan bliver det bare ikke - fordi du udtrykker dine meninger, er det ikke påkrævet at vi skal bøje os i støvet og være enige med dig - det er på det punkt du går galt, for det kan du tilsyneladende ikke acceptere! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars Nielsen skrev:
|
Kig på de danske nyhedsgrupper, her er ingen betaling og ingen moderatorer, og minsandten om det ikke fungere fint... jeg synes at man her på siden kunne lære noget af dette. |
|
|
Selvfølgelig er der moderatorer på nyhedsgrupperne - hvor har du fået den ide fra? Og det har der i øvrigt ALTID været!!!!
|
| Til top |
|
| |

Diyhifi.dk
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Desuden forklarer mit svar til dig i al tydelighed at jeg er uenig med dig, fordi det tilsyneladende er en stå-til-holdning du vil have fra redaktionen, så folk rigtigt kan få lov at boltre sig! Sådan bliver det bare ikke - fordi du udtrykker dine meninger, er det ikke påkrævet at vi skal bøje os i støvet og være enige med dig - det er på det punkt du går galt, for det kan du tilsyneladende ikke acceptere!
[/QUOTE]
Sikke noget vrøvl!
Hvorfor tror du at jeg ikke kan acceptere din/jeres holdning? Det har jeg bestemt ikke givet udtryk for på nogen som helst tidspunkter, jeg skriver MIN mening, men det må jeg åbenbart ikke, og det er hermed bevist!
Dine indlæg taler for sig selv.
MVH
Lars
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
næh... det er jo ikke slettet, vel?
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |

Diyhifi.dk
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Lars Nielsen skrev:
|
Kig på de danske nyhedsgrupper, her er ingen betaling og ingen moderatorer, og minsandten om det ikke fungere fint... jeg synes at man her på siden kunne lære noget af dette.
|
|
|
Selvfølgelig er der moderatorer på nyhedsgrupperne - hvor har du fået den ide fra? Og det har der i øvrigt ALTID været!!!! |
|
|
Ja, der er nogle folk der kan smide folk ud hvis de misbruger nettet og krænker andre, men jeg mener ikke lige at det kan sammenlignes med en forummoderator som her.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars Nielsen skrev:
|
Desuden forklarer mit svar til dig i al tydelighed at jeg er uenig med dig, fordi det tilsyneladende er en stå-til-holdning du vil have fra redaktionen, så folk rigtigt kan få lov at boltre sig! Sådan bliver det bare ikke - fordi du udtrykker dine meninger, er det ikke påkrævet at vi skal bøje os i støvet og være enige med dig - det er på det punkt du går galt, for det kan du tilsyneladende ikke acceptere!
Sikke noget vrøvl!
Hvorfor tror du at jeg ikke kan acceptere din/jeres holdning? Det har jeg bestemt ikke givet udtryk for på nogen som helst tidspunkter, jeg skriver MIN mening, men det må jeg åbenbart ikke, og det er hermed bevist!
Dine indlæg taler for sig selv.
MVH
Lars
|
|
|
Du må gerne have din egen mening, det er ingen der bestrider - det er en konklussion du selv fremsætter!
Det er ok ikke at være enig med os, og vores regelsæt, og beslutninger, men det vores forum - brug det som det er foreskrevet eller lad være.
Længere er den ikke!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars Nielsen skrev:
Administrator skrev:
Lars Nielsen skrev:
|
|
|
|
Selvfølgelig er der moderatorer på nyhedsgrupperne - hvor har du fået den ide fra? Og det har der i øvrigt ALTID været!!!! |
|
|
Ja, der er nogle folk der kan smide folk ud hvis de misbruger nettet og krænker andre, men jeg mener ikke lige at det kan sammenlignes med en forummoderator som her.
|
|
|
det er sjovt nok endnu et punkt hvor du tager fejl, deres formål er præcist det samme
|
| Til top |
|
| |

Diyhifi.dk
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Du må gerne have din egen mening, det er ingen der bestrider - det er en konklussion du selv fremsætter! |
|
|
Din kollega Ronin siger at jeg ikke kan acceptere jeres holdning, men det har jeg på intet tidspunkt givet udtryk for, jeg har blot givet min mening til kende! __________________ MVH
Lars Nielsen
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars Nielsen skrev:
Administrator skrev:
Du må gerne have din egen mening, det er ingen der bestrider - det er en konklussion du selv fremsætter! |
|
|
Din kollega Ronin siger at jeg ikke kan acceptere jeres holdning, men det har jeg på intet tidspunkt givet udtryk for, jeg har blot givet min mening til kende!
|
|
|
Her er hvad du har fået at vide !
Til slut vil jeg bare sige, at hvis du har et problem med de få overkommelige regler der eksisterer på forummet, eller med de beslutninger som vi desværre engang imellem må tage, så send en PM til redaktøren - jeg er sikker på at han gerne vil være behjælpelig med en løsning!..
Dine provokerende kommentare kan INGEN bruge til noget, prøv at læs hvad du har skrevet i denne og hifi4alls hjælpere, bla at de lukker for tråde pga deres blå øjne (dvs uden grund) du kommer med en masse tuderi og bliver ved med at køre i det.. små dumsmarte kommentarer om hvor forfærdeligt der er herinde
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
De seneste indlæg fra Lars, Ronin og Admin. er vel et skoleeksempel på hvordan det går galt. Der er sgu' da ikke rigtigt noget at sige til at vi andre nogle gange heller ikke kan finde ud af det. Bolden bliver givet op der sparkes tilbage, bolden bliver givet op endnu en gang osv. osv.
Jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan I, Admin., Redaktøren og Forum moderatorer skal gebærde sig, men måske I skulle prøve på ikke at blive en del af "mudderkastningen" og det bliver I hvis I begynder at argumenterer, måske I skulle holde jer til at ridse reglerne op og hvis budskabet så ikke bliver opfattet trækkes det store håndtag. Dette indlæg ikke for at blande mig men hvis man er en del af en "uheldig" meningsudveksling kan man ikke selv se hvornår eller hvordan det kører af sporet og slet ikke hvordan man kommer tilbage på sporet.
De venligste hilsner Lasse Freund
|
| Til top |
|
| |

Diyhifi.dk
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Lars Nielsen skrev:
Administrator skrev:
|
|
Din kollega Ronin siger at jeg ikke kan acceptere jeres holdning, men det har jeg på intet tidspunkt givet udtryk for, jeg har blot givet min mening til kende!
|
|
|
Her er hvad du har fået at vide !
Til slut vil jeg bare sige, at hvis du har et problem med de få overkommelige regler der eksisterer på forummet, eller med de beslutninger som vi desværre engang imellem må tage, så send en PM til redaktøren - jeg er sikker på at han gerne vil være behjælpelig med en løsning!..
Dine provokerende kommentare kan INGEN bruge til noget, prøv at læs hvad du har skrevet i denne og hifi4alls hjælpere, bla at de lukker for tråde pga deres blå øjne (dvs uden grund) du kommer med en masse tuderi og bliver ved med at køre i det.. små dumsmarte kommentarer om hvor forfærdeligt der er herinde
|
|
|
Jeg har givet udtryk for hvad min mening er, og hvad min opfattelse af tingene er. Du har en helt anden holdning til tingene, og det er da fint. Så kan vi jo debatere emnet, det er jo et debatforum!
MVH
Lars
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Admin: Hvor er der moderatorer på usenet ?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars man kan desværre ikke gemme sig bagved ytringsfriheden og sige det er min mening...
hvis jeg nu synes at en given person er et (ja fyld selv denne ud med et ord som i mener ik er acceptabelt herinde) kan jeg ik bare sige det og mene at det er min ret..
Din mening om at de ikke har ret til at moderere i tråde, lukke tråde, eller på nogen anden måde hæmme mudderkastningen herinde har du gjort klart mange gange..
Personligt elsker jeg den ironi der kan være herinde, det er der mange andre der ik gør. synes det er synd hvis al humor osv skal forsvinde fordi vi lader det udvikle sig til dogfights, det er desværre alternativet, enten acceptere vi at man ik kan svine hinanden uhæmmet, men lidt ironi osv er tilladt sålænge det ik bliver personligt ellers må der strengere regler til, hvilket vil dræbe forumet..
ideen med 2 advarsler og så ud kan forhåbentlig dæmme op for os der ik kan finde ud af at gebærde sig
|
| Til top |
|
| |

Diyhifi.dk
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lars man kan desværre ikke gemme sig bagved ytringsfriheden og sige det er min mening...
Hmm, hvis man ikke må sige sin mening er det da svært at debatere, jeg tror ikke lige jeg forstår dit synspunkt her..
hvis jeg nu synes at en given person er et (ja fyld selv denne ud med et ord som i mener ik er acceptabelt herinde) kan jeg ik bare sige det og mene at det er min ret..
Kan vi ikke lige slå fast at jeg ihvertfald ikke har talt grimt til nogen, jeg har højst givet udtryk for en lidt mere ekstrem holdning til tingene.
Din mening om at de ikke har ret til at moderere i tråde, lukke tråde, eller på nogen anden måde hæmme mudderkastningen herinde har du gjort klart mange gange..
Ja, det er vidst efterhånden sagt et par gange.
Personligt elsker jeg den ironi der kan være herinde, det er der mange andre der ik gør. synes det er synd hvis al humor osv skal forsvinde fordi vi lader det udvikle sig til dogfights, det er desværre alternativet, enten acceptere vi at man ik kan svine hinanden uhæmmet, men lidt ironi osv er tilladt sålænge det ik bliver personligt ellers må der strengere regler til, hvilket vil dræbe forumet..
Helt enig vi skal forsøge at opfører os ordenligt, men jeg synes nu stadig at vi opfører os meget pænt, og der skal være mere plads til uenighed end der er på nuværende tidspunkt, det er jo helt tydeligt at en lukket tråd udelukkende fører til nye tråde med samme emne, det kan ingen benægte, og derfor mener jeg at lukkede tråde er og bliver en dum ide.
ideen med 2 advarsler og så ud kan forhåbentlig dæmme op for os der ik kan finde ud af at gebærde sig
Jeg tror egentlig at mange folk er lidt trætte af de mange lukkede tråde, det er jeg ihvertfald, så jeg ved ikke om det hjælper, jeg er mere bange for at debatten dør, fordi man herefter ikke tør lufte en modstridende holdning. Men okay, de fleste gamle forum deltagere er jo for længst stukket af, og der kommer selvfølgelig nye til hele tiden, og det er nok den retning det går.
MVH
Lars
|
| Til top |
|
| |
lasse Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 848
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor kan Lars Nielsen, Neeper og Nissen samt medløbere ikke bare finde et andet forum at diskuterer i f.eks. jeg_er_skide_sur_over_alt.dk. De har ingen lyst eller intentioner om at snakke, diskuterer eller bidrage med noget der handler om Hifi, de er øjensynlig kun her for at hyle op om hvor lidt vi tager deres ytringsfrihed alvorligt og så prøve at ændre forum. Men hvorfor prøve at ændre noget man alligevel ikke formår at bidrage med noget positivt til, hvad er meningen med det ? Hvorfor ikke bare indordne sig, det er altså et privat forum, og så få den glæde ud af dette sted som man kan og når man ikke har lyst længere så udbrede sine meninger i andre fora hvor det har relevans. Hvis dette fortsætter ender det bare med at Admin. får så dybe rynker i panden at vi alle får af grovfilen og hvem er det lige der har glæde af det.
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle holdninger er i orden MEN
- ikke hvis man går efter manden i stedet for bolden
- ikke hvis emnet er off topic
- ikke hvis man på andre måder bryder retningslinierne
Dermed giver det helt og holdent sig selv, at hifi-holdninger er ok, mens holdninger, der ikke har noget med hifi at gøre er off topic og hører dermed hjemme et andet sted.
Jeg er enig i, at lukkede tråde principielter af det onde, måske det røde kort vil dæmme op for det. Off topic tråde bliver dog stadig lukket eller endda slettet helt, hvis der skulle være een, der ønsker info om puddelhundens røgt og pleje !
Vi vil stadig ikke sidde 24-7-365 ved skærmen, derfor vil der stadig slippe lidt igennem, med mindre det rapporteres.
Alle forventes at svare fagligt, positivt og fremadrettet - også selv om "modstanderen opfører sig dårligt. Kan du bare ikke ta' det, så klik på RAPPORTER.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13510&P N=1&get=last#1041930
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2004 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
lasse: vil lige tilføje at nissen har skrevet i en pæn tone i hans sidste mange indlæg og beklaget hans lidt kluntede start
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|