Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 09:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Betalingssite ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 22 August 2004 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

KAN I SÅ KOMME TILBAGE TIL JERES ARBEJDE OG FÅ SKREVET OM HIFI !

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred

lasse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 August 2004 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

KAN I SÅ KOMME TILBAGE TIL JERES ARBEJDE OG FÅ SKREVET OM HIFI !

JA, JA, NU KOMMER VI 

Til top Vis lasse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lasse

Lars Nielsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Diyhifi.dk

Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 August 2004 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

lasse skrev:
Hvorfor kan Lars Nielsen, Neeper og Nissen samt medløbere ikke bare finde et andet forum at diskuterer i f.eks. jeg_er_skide_sur_over_alt.dk.
 De har ingen lyst eller intentioner om at snakke, diskuterer eller bidrage med noget der handler om Hifi, de er øjensynlig kun her for at hyle op om hvor lidt vi tager deres ytringsfrihed alvorligt og så prøve at ændre forum. Men hvorfor prøve at ændre noget man alligevel ikke formår at bidrage med noget positivt til, hvad er meningen med det ? Hvorfor ikke bare indordne sig, det er altså et privat forum, og så få den glæde ud af dette sted som man kan og når man ikke har lyst længere så udbrede sine meninger i andre fora hvor det har relevans. Hvis dette fortsætter ender det bare med at Admin. får så dybe rynker i panden at vi alle får af grovfilen og hvem er det lige der har glæde af det.

Så deltag i en tråd om hifi! hvis dette emne ikke interessere dig.

Til top Vis Lars Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars Nielsen Besøg Lars Nielsen's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 August 2004 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Admin: Hvor er der moderatorer på usenet ?

Lad os bare sige jeg taler er erfaring, og har selv fået slettet et indlæg, som handler om et pc-relateret spørgsmål, hvori min tone var uacceptabel.

Fair nok, for jeg gik over stregen...

Nå, tilbage til arbejdet....
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Kim F.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 August 2004 kl. 18:14 | IP-adresse registreret  

Jeg vil gerne give 20 kr. til sitet.

Men så forventer jeg altså også som minimum at få et 4 siders nyhedsbrev om alle de nye tiltag på HIFI4ALL.DKi flotte farver i min postkasse (ja, den i indkørslen) hver måned. Man skal sgu have noget for pengene, ja nemlig ja.

Desuden vil jeg have LIVE TV-dækning fra alle de store festivaller og koncerter, dvs. webcams fra events i Parken, streaming fra Roskilde osv (Jeg har fuldpakke hos TDC, så i vælger selv hvilken frekvens i vil sende på). Krydret med massevis af interviews, backstage-info og meget andet selvfølgelig.

Desuden forventer jeg at i hver halve år lejer et kongrescenter og holder hifi-messe, og inviterer alle de store producenter så vi kan få lidt info om hvad der sker på scenen. Gratis adgang er selvskrevent.

For ikke mindst at tale om en rykke-ud service, hvor i kommer og TUNER vores anlæg, når der har sneget sig et par ubehagelige mislyde ind. Og i medbringer selvfølgelig låneudstyr af tilsvarende kvalitet, såfremt det skal ind på værkstedet til reperation.

Så her har i en tyver:

Kom så i gang!

Til top Vis Kim F.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim F.

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 22 August 2004 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

Lars Nielsen skrev:

Hej

Hvis man vil have dette forum til at være velfungerende, er man i første omgang simpelthen nød til at lade folk have deres EGNE meninger jeg formoder, at mange af os er enige med dig , og lade folk skrive hvad de mener ja, men man skal bare være opmærksomme på hvordan man giver udtryk for sine meninger (Man har ret til at have en mening, men dermed er der ikke sagt, at man nu også har ret, hver gang man har en mening), det kan ikke hjælpe noget at folk bliver bagbundet og kneblet fordi de starter en debat som er heftig Det er ikke min oplevelse, at folk bliver bagbundet og kneblet. Har hifi4all smidt nogen ud af sitet, ja så har de sikkert også fortjent det., det er trods alt et debat forum. Ja du har ret, hifi4all er et debat forum, derfor bør man være opmærksomme på tonen. Det skal være plads til os alle sammen, og kommunikation egenskaberne er simpelt hen nøgle ordet, hvis dette skal lykkes.

Lukning af tråde og udelukkelse af os brugere er efter MIN mening det dumeste man kan gøre Jeg tror, vi er fundamental meget uenige her.

Jeg har den stadpunkt, at de valg og handlinger vi foretager os til hver dag her i livet indebærer en konsekvens.

Kan man ikke finde ud af at begår sig i forrummet med respekt til de gældende regler og normer, så bør konsekvensen blive udelukkelsen af forrummet mener jeg. 

og det får det hele til at virke skummelt Hvordan det????. Hvis man lukker en tråd startes der bare en ny, og det resultere i en masse tråde med samme diskussioner, det er ikke fedt, hvis folk gerne vil diskutere et bestemt emne, skal de have lov til det. Og dem der ikke gider at følge en sådan diskussion kan da bare lade være!

Jeg nyder personligt at være læser her i forummet Det er du ikke alene om, og jeg vil gerne blive ved med at være bruger af forrummet,

og jeg synes først og fremmest at alle skal have lov til at være her Jeg formåder, at alle har fået lov til at være her sålænge de har respekteret/accepteret de gældende regler her på sitet.

og jeg forstår slet ikke hvorfor redaktionen er så strikse, det ødelægger hele forummet Her er vi igen uenige, jeg vil bestemt ikke blive ved med at være bruger her på hifi4all, hvis medlemmerne/brugerne her på forrummet kun var ude efter at svine de andre til eller nedgør dem.

Redaktøren brokker sig selv over at han skal sidde og besvare vores kritiske spørgsmål, men hvem er egentlig skyld i de kritiske spørgsmål, ja det synes jeg da helt klart han selv er, da jeg ihvertfald finder det temmelig frustrerende når en god tråd lukkes uden advarsler eller gode grunde. Jeg tvivler på at forummet bliver bedre af mere kontrol Ingen har kontrolleret mine indlæg (har over 500 indlæg) Hvor kommer denne påstand fra????? 

tværtimod er det temmelig frustrerende at få lukket en tråd Jaa DET tror jeg på, så må man bare indordne sig under de gældene regler...

Hvis man ikke er istand til at gøre som f.eks Thomas Sillesen foreslår, bør man overveje om det ikke er bedst at lade folk skrive hvad de har lyst til, ellers burde siden da skifte navn.... "Hifi for intolerante mennesker" Efter alle solemærker at dømme modsiger du dig selv.

Jeg er af den opfattelse, at man først er intolerant hvis/når man ikke respekterer/accepterer andres mening. Når folk bliver smidt ud af forrummet så er det fordi de har været respektløse overfor de andre brugere, og hvis man har lukket en tråd så er det fordi indholdet har været uacceptabel efter de gældene regler her på hifi4all. Dvs. de intolerante personer er smidt ud og uacceptable tråde er lukket, netop for at bibevare en tolerant, demokratisk, idealt, upartisk og brugervenlig forrum. 

Samtidig er dette forum det eneste sted på nettet for danske hifinørder, så hvis ikke alle må være her Min opfattelse er, at alle har fået lov til at være her, sålænge de har ytret/opført sig demokratisk og med respekt til de andre brugere

så ser det godt nok sort ud, for danske hifi entusiaster på nettet...  

MVH

Lars

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan

Ricky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 22 August 2004 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Kim F. skrev:

Jeg vil gerne give 20 kr. til sitet.

Men så forventer jeg altså også som minimum at få et 4 siders nyhedsbrev om alle de nye tiltag på HIFI4ALL.DKi flotte farver i min postkasse (ja, den i indkørslen) hver måned. Man skal sgu have noget for pengene, ja nemlig ja.

Desuden vil jeg have LIVE TV-dækning fra alle de store festivaller og koncerter, dvs. webcams fra events i Parken, streaming fra Roskilde osv (Jeg har fuldpakke hos TDC, så i vælger selv hvilken frekvens i vil sende på). Krydret med massevis af interviews, backstage-info og meget andet selvfølgelig.

Desuden forventer jeg at i hver halve år lejer et kongrescenter og holder hifi-messe, og inviterer alle de store producenter så vi kan få lidt info om hvad der sker på scenen. Gratis adgang er selvskrevent.

For ikke mindst at tale om en rykke-ud service, hvor i kommer og TUNER vores anlæg, når der har sneget sig et par ubehagelige mislyde ind. Og i medbringer selvfølgelig låneudstyr af tilsvarende kvalitet, såfremt det skal ind på værkstedet til reperation.

Så her har i en tyver:

Kom så i gang!

*LOL*Hvilken farve fortrækker d'herre låneudstyret leveret i??

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 August 2004 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

Admin: Det er altså noget sludder, der er ingen som helst moderatorer på usenet, og slet ingen der går ind og sletter folks indlæg, medmindre vi snakker om udenlandsk spam, og der er det princippet alle som kan slette indlægget.

dtomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 August 2004 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Ricky-hifi4all skrev:

*LOL*Hvilken farve fortrækker d'herre låneudstyret leveret i??

Mat koksgrå med mørkegrønne lysdioder.....damn, det findes jo, det NAD-farver

Til top Vis dtomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dtomsen

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 22 August 2004 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:

Admin: Det er altså noget sludder, der er ingen som helst moderatorer på usenet, og slet ingen der går ind og sletter folks indlæg, medmindre vi snakker om udenlandsk spam, og der er det princippet alle som kan slette indlægget.

Så må vi deraf altså konkluderer, at usernet er blevet hacket i sin tid???

Den holder ikke.

Anyway, så er det også fuldstændig ligegyldigt - det er i bund og grund ikke det denne tråd handler om. :O)
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2004 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

Hacket, nej nu må du altså holde op med at komme med sådan nogle ikke underbyggede påstande, men det lader jo til at nogle folk ikke rigtigt bryder sig om at indrømme de måske har taget fejl.

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 August 2004 kl. 19:16 | IP-adresse registreret  

Admin: Er du forresten helt klar over hvad usenet er ?

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 22 August 2004 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
Hacket, nej nu må du altså holde op med at komme med sådan nogle ikke underbyggede påstande, men det lader jo til at nogle folk ikke rigtigt bryder sig om at indrømme de måske har taget fejl.

Prøv nu at læse hvad jeg skriver - tror du jeg gøre det for at gøre mig selv mere interessant. Og nej, jeg tager ikke fejl....

Om det så er kaldet en moderator eller hvad det måtte hedde på Usernet, er mig ligegyldigt - titler har aldrig sagt mig det store, men faktum er at indlægget BLEV slettet.

Og så har jeg ikke mere at sige til denne detalje - som sagt er det fuldstændig ligegyldigt for trådens emne... Og så synes jeg ikke vi skal debatterer indbyrdes offentligt om noget så ligegyldigt for denne tråd - skriv til mig privat, der modtager jeg gerne mere....

Svinefar
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 22 August 2004 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Hehe, det er en flok farlige folk herinde. En masse mennesker med en nørdinteresse, tid at spendere på et forum og energi til at forfølge enhver lille detalje i et indlæg :)

Det skal gå galt en gang imellem.

Den positive udlægning er selvfølgelig, at folk er engagerede. Og den negative... hehe, ja, den har vi da set i et par tråde de seneste par dage.

Men flot arbejde til Admin og moderatorer. Det er en supergod side med efterhånden en masse fede features. Lad ikke et par enkelte kværulanter gå jer på, selvom de kan fylde meget.

Til top Vis Svinefar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svinefar

kwwel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 22 August 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

hejsa !!

hvad med en mudderhifikasteting ,,,

hvis man prøver at overtage endsige smadre en tråd hvad så med at flytte dem der laver sådanne indlæg fra den tråd over i en mudderkasthifi tråd som hedder mudder+trådens navn samt blokke de eventuelle fra den tråd de har kvajet sig i

på den måde kom tråden til at fremstå med helt indhold og redaktionen kan altid henvise til mudderafd. hvis der er nogle der vil se hvad de udelukkede mener om emnet

jeg vil lige sige at jeg selv da godt kan antænde bla på personer som digitalar som nærmest kommer ind fra sidelinien og overtager promoverer trådens herre ud på sidespor ,,,så der er klart behov for moderator i en eller form

en donation ville iøvrigt være ok med mig sålænge at sitet ikke drives som en forretning , blandt andet på denne side har det givet et fint fællesskab med donationer http://fullrangedriver.com 

hilsen kwwel

Til top Vis kwwel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kwwel

micjac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 22 August 2004 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul skrev:
der er ingen som helst moderatorer på
usenet

Jo, der er. F.eks. er rec.audio.high-end modereret.
Læs http://www.faqs.org/faqs/usenet/moderated-ng-faq/
hvis du vil vide mere.

mvh
Til top Vis micjac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micjac

Juspur
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Maj 2003
Sendt: 22 August 2004 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg tænker sgi på, at det vil være "nice-to-have" at have en personlig spam-liste, således at man selv kan frafiltrere uønskede bidragydere i tråde...

...(og hermed røg jeg selv på en del spam-lister)...

Til top Vis Juspur's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Juspur

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 22 August 2004 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Juspur skrev:

Ja, jeg tænker sgi på, at det vil være "nice-to-have" at have en personlig spam-liste, således at man selv kan frafiltrere uønskede bidragydere i tråde...

...(og hermed røg jeg selv på en del spam-lister)...

vil det ikke gøre det sværere at følge sammenhængen i trådene, hvis der nu er et par indlæg der er blokeret?

og bare rolig, der er pt ingen udsigt til at du ryger på min "ignorer-liste"

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 22 August 2004 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

God aften venner.

Har efterhånden brugt et par aftener på at følge med i den, til tider, formålsløse debat og mudderkastning, der har været her på sitet, i enkelte tråde.....Til min frues store frustration, men man må jo have den sidste nye sladder, så slipper jeg for at købe Se&Hør...Hæ, Hæ.

Nå, men tilbage til topic, der handler om brugerbetaling. Hvis dette skal indføres som et led i, at Admin. har et årligt underskud på sitet, ja så kan jeg kun sige, at de forsk. annocører ikke betaler nok for deres rekalmespots!

Hvis man skal indføre brugerbetaling for at slippe for mudderkastning og personlige hetz, så tror jeg desværre, at det har en meget ringe effekt. Hvis folk har betalt kassen for at være med i et forum, så bliver spillereglerne ofte lidt mere vide, da man så har en fornemmelse af at det er ok at bevæge sig ud i en sportsgren som mudderkastning, når man nu har betalt for at være med. Det vil blive en vanskelig opgave, at være Admin. og moderator af vores site.

Ja, jeg skriver vores site, da det er os, der benytter os af hifi4all.dk, der får siden til at ekspandere og vinde gehør blandt hifi-interesserede og hos branchefolk. Branchemedlemmerne kan let aflæse brugernes ønsker og drømme og udfra dette bygge videre på deres lydfilosofi, der siden vil komme os forbrugere tilgode.

Det handler ikke om brugerbetaling, men om moral og etik. Hvordan man skal opføre sig overfor sin næste. Det er for let, at skyde med skarpt, når man sidder plantet bagved tastaturet, så kan der let opstå en fejl40.

Brug fornuften, kære venner, og send hinanden en PM, når I har lyst til at svine hinanden til. Alt for mange tråde er gået i opløsning p.g.a. nogle enkelte individer, der ikke har fået en grundlægggende opdragelse i takt og tone. Sitet er til for at udveksle meninger,(personlig stillingtagen er et must for en konstruktiv debat), udveksle erfaringer og hente hjælp m.m.

Hvis I vil slås, så meld jer ind i den lokale bokseklub. Jeg er sikker på, at jeres kandidatur i sådan en forening vil blive taget alvorlig, men det sker altså ikke hos undertegnede.

Tak for et godt forum, der har bragt megen glæde til Casa Flex.

Mvh. Rune "FLEX" Skov

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 22 August 2004 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

Emma Gad har ik levet forgæves

Godt indlæg og tror os det vil medføre nogle kedelige konsekvenser med brugerbetaling

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes