|
hejsa !!
til skorpio :
well du har tydeligtvis ret i at bias ikke er en ny ting , jeg må indrømme at jeg har taget det som et faktum idet mange af de første slæder jeg havde ikke brugte det ,
faktum er stadigt at det har været noget af det som har holdt nye rørfolk væk og den hurtle er væk idag ( stortset ) Nu kunne jeg jo, som du gjorde før, at du ikke kender ret meget til sagen,...men 
det jo en besynderlig tanke du har omkring lyd og rør uden du altså selv vil sige hvad du mener om lyden !! Gode og dårlige forstærkere er ikke bestemt af rør/ikke rør, men rørforstærkere har de største problemer at slås med...En god rør-pre med en trans power kan være rigtig god, men ingen garanti. Hvis rørlyden ikke er til at overhøre er den farvet og trættende på en varieret pladesamling.
din påstand er at der ikke er sket diagramforbedringer , der er ej heller forbedringer i de dele der bliver brugt til at bygge udstyret med
så er det jo ret besynderligt at de nye rørforstærkere lyder væsentligt bedre end de ældre (generelt set ) er mere stabile , nogle udvikler mindre varme end tidligere ,,,,, Det er vist ikke rigtig, med mindre de nærmest køres i klasse B, en Watt er stadig en Watt og rørene er uændrede. QUAD har også lavet en nyproduktion af deres gamle rørsæt (teknisk uændret) og MacIntosh har gjort det samme med 275'ern.
dette vil iøvrigt være det sidste jeg skriver til dig idet du slider på tråden og dine omgivelser ,,,jeg kan ikke se dit formål med at besvare da du ikke er interreseret i at give kun tage Tak herfra 
|