Forfatter |
|
PTHJ Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 425
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, han har ikke kontaktet mig! Ja, jeg så også hans svar imorges og sendte straks en privat besked til ham om at kontakte mig. Har lige fået meddelse på min mail om at "KING" har læst den private besked. Så man må jo gå ud fra han har utrolig dårlig samvittighed, siden han ikke har lyst til at "komme ud af busken"
Mvh PTHJ
|
Til top |
|
|
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
uanset hvordan tvisten ender, må jeg på det kraftigste opfordre til at man undlader at gøre brug af enhver form for selvtægt - også i al almindelighed... med baseballbat (som er blevet nævnt her i tråden) eller hvad folk ellers har i gemmerne af forskellige våbentyper. I så selv, hvordan det gik på Bornholm med de to naoer der var blevet uvenner. Ta lige og slap af, og lad ellers ordensmagten eller domstolene tage sig af problemet i stedet for.
Håber I finder en løsning.
mvh.
|
Til top |
|
|
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaltheK skrev:
uanset hvordan tvisten ender, må jeg på det kraftigste opfordre til at man undlader at gøre brug af enhver form for selvtægt - også i al almindelighed... med baseballbat (som er blevet nævnt her i tråden) eller hvad folk ellers har i gemmerne af forskellige våbentyper. I så selv, hvordan det gik på Bornholm med de to naoer der var blevet uvenner. Ta lige og slap af, og lad ellers ordensmagten eller domstolene tage sig af problemet i stedet for.
Håber I finder en løsning.
mvh.
|
|
|
Ja er i fuldstændig blanke i roen!???
Baseballbat, inkasso og våben? Hvor er vi nu henne i verden!!!!!
En hockeystav har ALTID været det eneste rigtige 
|
Til top |
|
|
Hede Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 281
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
En hockeystav har ALTID været det eneste rigtige 
Jep, den bruger vi osse i Esbjerg 
Mvh __________________ Mvh.
Hede
|
Til top |
|
|
octo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg håber ikke det skal til at være herinde som det er på hardwareonline, hvor der ugentlig er sådanne tråde oppe, desvære viser mange af dem at være sande.
Men hvis intet hjælper, er en politianmeldelse det eneste middel der kan hjælpe, dog ser det stadig ikke godt ud for muligheden for at få pengene tilbage. __________________
|
Til top |
|
|
Kim F. Forum Bruger

|
Sendt: 28 August 2004 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, spøg til side. Selvfølgelig bør der ikke anvendes våben.
Men hvad har man egentlig af andre muligheder i sådan en sag? Hvor mange gider trække sådan en sag i retten...?
|
Til top |
|
|
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim F. skrev:
Hvor mange gider trække sådan en sag i retten...?
|
|
|
Ca. de 250 millioner mennesker som bor i USA.  __________________ MVH Jannick Petersen
|
Til top |
|
|
music 4 all Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
mærkeligt king ikke laver et indlæg i denne tråd han er her da jeg gad
ihvertfal ikke ha' en hel tråd om mig og da slet ikke en som denne
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes lidt vi mangler en kommentar fra King, sådan en sag burde vel føre til udelukkelse hvis der ikke er en anden version af den historie ? eller i det mindste fra brugtmarkedet herinde..
Går udfra han er blevet gjort opmærksom på denne tråd ?
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men hvis intet hjælper, er en politianmeldelse det eneste middel der kan hjælpe, dog ser det stadig ikke godt ud for muligheden for at få pengene tilbage. [/QUOTE]
for at være ærlige , tro jeg nok de har andet at tage sig til ,
|
Til top |
|
|
Kim F. Forum Bruger

|
Sendt: 28 August 2004 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannick skrev:
Kim F. skrev:
Hvor mange gider trække sådan en sag i retten...?
|
|
|
Ca. de 250 millioner mennesker som bor i USA. 
|
|
|
Det må da være irriterende at være hifi-freek i USA hvis de har 250 millioner der klager over hifi-handler hvert år  
Live21 skrev:
Synes lidt vi mangler en kommentar fra King, sådan en sag burde vel føre til udelukkelse hvis der ikke er en anden version af den historie ? eller i det mindste fra brugtmarkedet herinde..
|
|
|
Jo, jeg har sendt en lille PM hvor jeg gør opmærksom på at han omtales i denne tråd. Jeg vil da bestemt håbe der kommer et svar, så vi kan høre en afklaring.
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
|
|
Sådan en sag bør ikke, og kommer ikke til at føre til udelukkelse. Det er ikke Hifi4all´s problem - det er udelukkende placeret mellem King og PTHJ.
Den er uheldig - det giver jeg ret i, men faktum er at jeg opfordrer til at den klares på private beskeder mellem de stridende parter. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
octo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 336
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Men hvis intet hjælper, er en politianmeldelse det eneste middel der kan hjælpe, dog ser det stadig ikke godt ud for muligheden for at få pengene tilbage.
|
|
|
for at være ærlige , tro jeg nok de har andet at tage sig til , [/QUOTE]
Ja og selv om de kigger på den, får man ikke sine penge tilbage, der skal en retssag til, og det kan nok ikke betale sig for det beløb. __________________
|
Til top |
|
|
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der skal i hvert fald stærke beviser på bordet, før man overhovedet skal overveje en retssag. __________________ MVH Jannick Petersen
|
Til top |
|
|
Mikke Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
|
Sendt: 28 August 2004 kl. 20:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slettet af forfatteren...
|
Til top |
|
|
Jako Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 71
|
Sendt: 29 August 2004 kl. 03:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
Synes lidt vi mangler en kommentar fra King, sådan
en sag burde vel føre til udelukkelse hvis der ikke er en anden
version af den historie ? eller i det mindste fra brugtmarkedet
herinde..
Går udfra han er blevet gjort opmærksom på denne tråd ? |
|
|
Jeg tillader mig også at gå udfra at KING er gjort opmærksom på denne
tråd og derfor kan jeg da ikke lade være med at tænke mit når jeg kan
se han ikke har skrevet noget som helst.
Sådan som jeg ser tingene lige nu, så er der en der må have en uhyggelig dårlig smag i munden.
|
Til top |
|
|
Pusling Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 17
|
Sendt: 29 August 2004 kl. 05:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Sådan en sag bør ikke, og kommer ikke til at føre til udelukkelse. Det er ikke Hifi4all´s problem - det er udelukkende placeret mellem King og PTHJ.
Den er uheldig - det giver jeg ret i, men faktum er at jeg opfordrer til at den klares på private beskeder mellem de stridende parter. |
|
|
Okay sorry men hvis de hoveder bag denne side er så LATTERLIGE IKKE AT MENE DET ER deres opgave at udelukke de profiler og personer bag der misbruger alles tillid til et sikkert forum for sjælesfrænder kan jeg med min bedste vilje ikke se grunden til profil systemet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvis i alvorligt mener dette ikke er noget i bør forfølje ønsker undertegnede hurtigst muligt at blive slettet fra denne røver hule....................
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 29 August 2004 kl. 07:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pusling skrev:
Okay sorry men hvis de hoveder bag denne side er så LATTERLIGE IKKE AT MENE DET ER deres opgave at udelukke de profiler og personer bag der misbruger alles tillid til et sikkert forum for sjælesfrænder kan jeg med min bedste vilje ikke se grunden til profil systemet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvis i alvorligt mener dette ikke er noget i bør forfølje ønsker undertegnede hurtigst muligt at blive slettet fra denne røver hule.................... |
|
|
HIFI4ALL.DK kan og skal ikke direkte blande sig i sager, hvor der er tale om to udefrakommende parter, hvori HIFI4ALL.DK ikke direkte har part i sagen. Vi KAN ikke være garantifond! Når brugere vælger at sælge, købe eller bytte et produkt via vores servicen KØB SALG BYTTE (ikke forummet, ej tilladt) så er det uden for vores hænder, og det fremgår også af betingelserne for brugen af Køb Salg Bytte. Desuden har Køb Salg Bytte egentlig ikke noget med forummet at gøre, idet det er to særskilte services. Af samme årsag skal en FORUM-bruger heller ikke bare uden videre udelukkes, og da slet ikke når anden part ikke har udtalt sig i sagen. Du er liiidt for hurtig din selvbestandende konklussion! Dog finder jeg at det selvfølgelig uheldigt at "kedelige" handler finder sted, og ser da også at sådanne undgås! Nu jeg er ved at svare på dit indlæg - Pusling, så send mig en privat besked, når du har læst dette indlæg, så skal jeg hjælpe dig med at få afviklet din profil, så du kan blive slettet fra "røver-hulen", hvis det er dit ønske!
|
Til top |
|
|
erlingm Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
Sendt: 29 August 2004 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva´ pthj....... hvorfor tropper du ikke bare op på hans adresse???
Så ka det sgu være han vågner op, den klovn!!
|
Til top |
|
|
PTHJ Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 425
|
Sendt: 29 August 2004 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
erlingm skrev:
Hva´ pthj....... hvorfor tropper du ikke bare op på hans adresse???
Så ka det sgu være han vågner op, den klovn!!
|
|
|
Ja god idé, jeg har jo hans adresse! Så kan vi jo også få hentet et ladfuld øl, nu vi alligevel er nede ved grænsen.
Mvh PTHJ
|
Til top |
|
|