| Forfatter |
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 01 September 2004 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
man kunne jo også lytte til de to foreslåede systemer og så bestemmer sig...
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
MuttleyDK Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 175
|
| Sendt: 01 September 2004 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey, for lige at forsøge at hjælpe Thomas.bk:
Det han mener, er at hvis man køber en DVD kun med multikanal lyd på "ved ikke om det findes" så skal det decodes og fordeles til 2 kanaler, altså stereo..
Jeg har før set DVD afspillere som skriver at de har en Downmix stereo out, det er det jeg tror han mener der skal være ?
- Jeg ved som sagt intet om det er standart på alle afspillere, eller om der overhovedet findes DVD'er uden et stereo spor..
__________________ AKG K271 MKII
|
| Til top |
|
| |
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
| Sendt: 01 September 2004 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Philips 963 er afgjort et godt valg
|
| Til top |
|
| |
Thomas.bk Forum Bruger

Bruger siden: 13 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 01 September 2004 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
gli- skrev:
| Philips 963 er afgjort et godt valg |
|
|
Er den ikke udgået??
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas.bk skrev:
gli- skrev:
| Philips 963 er afgjort et godt valg |
|
|
Er den ikke udgået??
|
|
|
Jo, det er den - der er en afløser på vej kaldet 900SA __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 02 September 2004 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi FI klubben har Denon 2900 til 5000; kr på søndag, deres kø tilbud. Se Evt. WWW.hifiklubben.dk ! De har også 2200 til 3000; kr begge rigtige gode maskiner!
Har selv 2200 og er meget tilfreds. Selv om de nye afspiller ser fede ud.
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 03 September 2004 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
Thomas.bk skrev:
|
Giv mig venligst jeres bud på den bedste afspiller til max 5000 kr.
|
|
|
Hvis du bor i nærheden af en Hifi-Klubben og er frisk på at ligge i kø weekenden over, sælger Hifi-Klubben Denon DVD2900 i guld til 4.999 kr. som køtilbud fra søndag kl. 11.
Bedre DVD-afspiller til 5.000 finder du ikke.
|
|
|
Helt enig!!! Er selv ejer af denne vidunder maskine og til den pris burde det være forbudt ikke at købe den!!! Meeeen det bliver desværre nok ikke nemt af få fat i den, men det er da et forsøg værd. Så vil jeg sidde derhjemme og glæde mig over jeg gav. 10k for den!!!
|
| Til top |
|
| |
Clausedrengen Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 03 September 2004 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
rune-nielsen skrev:
|
Den skal bare have en god analog udgang. Det har ikke noget med DD/DTS dekodere at gøre.
Jeg har for nyligt købt en NAD S570 til 5000,- og den har et virkelig lækkert billede, rigtig god betjening og et voldsomt flot design kombineret med en udtråling af kvalitet som jeg syntes f.eks. Denon lader meget tilbage at ønske. Den vil jeg anbefale at du kigger lidt på. Den har godt nok ikke DVD-A. Men helt ærligt: Hvor meget bruger man lige det i forhold til CD/DVD-afspilning? Det må være det der tæller. (Det er det i hvert fald for mig). På billedsiden var den en KLAR forbedring i forhold til min Pioneer DV-717, som jeg ellers syntes havde et rigtig fodt billede.
Edit: Kan se jeg lige kom som nummer 2. Sjovt sammenfald. Men jeg kan i hvert fald personligt anbelafe den. Har dog ikke leget så meget med analogudgangen endnu, men den skulle efter sigende være en af dens helt store fordele.
|
|
|
Hej Rune
Skal du ikke opdatere dit (mit stereo) indlæg???
Nu har du jo fået en lækker spiller, og jeg kunne da godt tænke mig at høre lidt om dine indtryk mht. forskellen på 570'eren og din "gamle" 500!
MVH __________________ Functionless art is simply tolerated vandalism
|
| Til top |
|
| |
Jannick Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 03 September 2004 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas.bk skrev:
|
Vægten skal ligges på godt billede, god to kanals lyd (god indbygget dts/dd dekoder).
Afspilleren skal forbindes til et endnu ikke købt fjernsyn til ca. 7000 og en stereo-forstærker. Så det er vigtigt den har indbygget kvalitets dts/dd dekoder.
Den må gerne have både SACD og DVD-audio mulighed, men prioriteten ligger på DVD-audio.
Skyd løs med jeres valg og argumenter
|
|
|
Jamen så skal du uden tvivl have en Denon DVD2900. 5000,- for den afspiller er et vanvittigt tilbud. Kanon billede, har blandt markedets bedste indb. dekodere,har både SACD og DVD-Audio og en meget fornem konstruktion som gør den god til stereo.
Husk at det kun gælder søndag! __________________ MVH Jannick Petersen
|
| Til top |
|
| |
Clausedrengen Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 03 September 2004 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannick skrev:
Thomas.bk skrev:
|
Vægten skal ligges på godt billede, god to kanals lyd (god indbygget dts/dd dekoder).
Afspilleren skal forbindes til et endnu ikke købt fjernsyn til ca. 7000 og en stereo-forstærker. Så det er vigtigt den har indbygget kvalitets dts/dd dekoder.
Den må gerne have både SACD og DVD-audio mulighed, men prioriteten ligger på DVD-audio.
|
|
|
Jamen så skal du uden tvivl have en Denon DVD2900. 5000,- for den afspiller er et vanvittigt tilbud. Kanon billede, har blandt markedets bedste indb. dekodere,har både SACD og DVD-Audio og en meget fornem konstruktion som gør den god til stereo.
Husk at det kun gælder søndag!
|
|
|
Der er ligeledes kun 1 stk pr. klub!!!!! Stil dig i kø lørdag eftermiddag __________________ Functionless art is simply tolerated vandalism
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 03 September 2004 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clausedrengen skrev:
Jannick skrev:
Thomas.bk skrev:
|
|
|
|
Husk at det kun gælder søndag!
|
|
|
Der er ligeledes kun 1 stk pr. klub!!!!! Stil dig i kø lørdag eftermiddag
|
|
|
Godt at politi stationen her i Århus ligger lige ved siden af, hvis det skulle komme til vold!!! 
|
| Til top |
|
| |
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 03 September 2004 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clausedrengen skrev:
rune-nielsen skrev:
|
Den skal bare have en god analog udgang. Det har ikke noget med DD/DTS dekodere at gøre.
Jeg har for nyligt købt en NAD S570 til 5000,- og den har et virkelig lækkert billede, rigtig god betjening og et voldsomt flot design kombineret med en udtråling af kvalitet som jeg syntes f.eks. Denon lader meget tilbage at ønske. Den vil jeg anbefale at du kigger lidt på. Den har godt nok ikke DVD-A. Men helt ærligt: Hvor meget bruger man lige det i forhold til CD/DVD-afspilning? Det må være det der tæller. (Det er det i hvert fald for mig). På billedsiden var den en KLAR forbedring i forhold til min Pioneer DV-717, som jeg ellers syntes havde et rigtig fodt billede.
Edit: Kan se jeg lige kom som nummer 2. Sjovt sammenfald. Men jeg kan i hvert fald personligt anbelafe den. Har dog ikke leget så meget med analogudgangen endnu, men den skulle efter sigende være en af dens helt store fordele.
|
|
|
Hej Rune
Skal du ikke opdatere dit (mit stereo) indlæg???
Nu har du jo fået en lækker spiller, og jeg kunne da godt tænke mig at høre lidt om dine indtryk mht. forskellen på 570'eren og din "gamle" 500!
MVH
|
|
|
Jov, jeg skal have opdateret. Der er også kommet en smule andet nyt. Har bare ikke lige fået det gjort endnu, men det kommer.
Jeg har som sagt desværre ikke fået testet den så meget som cd-afspiller endnu, da jeg har i sinde at beholde min S500 som cd-afspiller, men forskellen skal da testes. Men for sewan da den har et godt billede i forhold til min DV-717, og det endda på et middelmådigt Philips 16:9 fjernsyn. Derudover syntes jeg virkelig betjening og kvaliteten generelt er virkelig gennemført. Den eneste anke jeg har er bare at den er lavet i en lidt anden farve-nuance end stereo produkterne i Silverline serien. Det er lidt ærgeligt. Til gengæld har Hifiklubben lovet at rense/skifte fronten på min S500 som med tiden er blevet lidt gulig af sollys, så den skal jeg lige have sendt afsted når jeg får taget mig sammen. __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
| Til top |
|
| |