Bruger siden: 24 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 372
Sendt: 01 September 2004 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
Jeg forstår dit råd alt for godt, men jeg kan ikke lide gulvhøjttalere(sjovt nok kan min kone heller ikke)
Nich
__________________ Læst i forummet:
"Metallerne i kablerne er simpelt hen tappet for elektroner - der er kun atomkernerne tilbage når man køber et kabel"
Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
Sendt: 02 September 2004 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
Uanset om du og konen kan lide gulvhøjttalere eller ej, så er der nok mange standerhøjttalere, der passer bedre til din - ja, tør vi sige smalle - musiksmag. I sin egen prisklasse er den 602, du allerede har, nok ikke den værste, og ellers kunne det være højttalere som Dynaudio, ATC, Monitor Audio (eller meget andet).
Men det afhænger også en del af, hvilket rum og hvilken forstærker, der er på tale.
Bruger siden: 24 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 372
Sendt: 03 September 2004 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
mollecon skrev:
Citat:"Ja, nu hører jeg faktisk kun Pink Floyd/Roger Waters, så de skal købes efter det"
Det kalder jeg sgu at have en 'smal' musiksmag!
Jeg holder forøvrigt selv meget af den musik, men jeg hører da osse andet .
Jamen, jeg sætter da også noget Jetro Tull på engang imellem(Thick as a Brick), men det er næsten også det. The Final Cut er den eneste plade man behøver
Nich
__________________ Læst i forummet:
"Metallerne i kablerne er simpelt hen tappet for elektroner - der er kun atomkernerne tilbage når man køber et kabel"
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum