| Sendt: 02 September 2004 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kedde skrev:
|
Tja min AVR 2802 er i manualen opgivet til 6x90w ( læs SEKS KANALER I DRIFT )og 2x120W ( læs TO KANALER I DRIFT) i stereo-mode, så mon ikke de 6x90 (i denons "PAP-LAB") reelt har været 6x90w !!! Ka do fat det ? Klugscheizer |
|
|
Misforstå mig nu ikke. Hvis din 11 kilos receiver kan smide 90 watt ud i samtlige 6 kanaler på samme tid, og har trafo og udgangstrin til at klare det, så er det da bare herligt.
Det ændrer nu ikke ved at min opfattelse er anderledes. Denons oficielle specs på AVR2105, som har effekttrin svarende til AVR2802 er 7*90W. Det er efter min opfattelse ikke en retvisende rating, da den under ingen omstændigheder kan spytte 630W ud noget der minder om vedvarende. Derfor finder jeg det mere reelt at angive den måde som Denon faktisk måler deres output, nemlig på to kanaler ad gangen. Det gælder min gamle AVR3803, min nye AVR3805, og uanset hvad du mener, så er jeg overbevist om at det også gælder din AVR2802.
Det er i øvrigt den måde stort set samtlige producenter af AV receiverer angiver deres power output, bortset fra Thomson og Sony, som hiver dem ud af den blå luft.
Venligst
Kim
|