Bruger siden: 07 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 550
Sendt: 08 September 2004 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
Hmm.. Trode ellers jeg var den enste.. Men jeg tvivler nu på den Cambridge. Når jeg kan få den H/K 675 til 200kr mere, så tror jeg den er en tand bedre.
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
Sendt: 10 September 2004 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
Jeg ville helt klart gå efter Harman Kardon. Jeg har selv haft NAD 319 og 216 (2 x 400W) og det kan godt være det lyder af meget, men da jeg skiftede til en HK 3470, kom der meget mere dynamik i lyden, og så er HK's design sku fedt.!
Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 438
Sendt: 17 September 2004 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
FreZh skrev:
Jeg skal have et nyt stereosystem, og som det ser ud nu, bliver det til 2x B&W DM602 S3 som højtalere. HiFi klubben skriver godt om Cambridge Audio som gode forstærkere til prsien og jeg kigger så nærmere på deres "top model", Azur 640A, da den koster ca. 3000,- som jeg vil bruge på forstærker.
Vil det spille fint sammen eller skal jeg finde en anden forstærker?
Check lige cambridge's hjemmeside. Jeg har købt Azur 640 cd og den lyder bedre end meget andet til mange gange prisen. Og så er det ikke løgn - hvorfor, ja, de kære mennesker har tænkt sig om og lavet de ting der skal til for at få en cd til at lyde godt. Seperate forsyninger for lav gitter og desuden et fint opsampling kredsløb. Den er rigtig god. Jeg kender velanmeldte maskiner til 20K som er langt fra ligeså gode.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum