Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 04:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hi-Fi Klubben skyder sig i foden??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
waggy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Olsen skrev:

Hvor ved du fra at flertallet herinde gerne vil betragtes som den hardcore del af hifi-verdenen?

Men ok, lad os sige at du har ret, for så siger du nemlig selv indirekte at HFK rager sig uklar med flertallet herinde og mon det er sundt? Eller kan KFK være ligeglade med "den hardcore del af hifi-verdenen" og i højere grad satse på dem der tilfældigvis kommer forbi og kigger vinduer?

Ja jeg ved godt at jeg spørger lidt provokerende, men det er da engang imellem sundt at vende branchens interessenter og deres målgrupper for det er jo en jungel derude

Måske bør HFK i første omgang overveje hvem der skal være er deres målgruppe og så helhjertet gå efter dem. Hvad tror du de skal gøre?

Hvad de skal gøre? De skal da gøre som de gør. Det er jo det jeg mener med det hele.

Jeg aner ikke om folk herinde vil betragtes som hardcore hifi-nørder. Men det kunne da unægtelig se sådan ud at NOGEN vil. Hvorfor ellers blive forarget over sådan et arrangement? Er butikken så ikke go nok til dem mere eller hva`? I øvrigt var det ikke det tråden handlede om, så det kan vi tage privat hvis du vil.

Jeg holder fast i min mening om, at det er et smart trick. Men derfor kan vi jo godt være uenige.

waggy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Marts 2005 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Olsen skrev:

Men ok, lad os sige at du har ret, for så siger du nemlig selv indirekte at HFK rager sig uklar med flertallet herinde og mon det er sundt? Eller kan KFK være ligeglade med "den hardcore del af hifi-verdenen" og i højere grad satse på dem der tilfældigvis kommer forbi og kigger vinduer?

Argh, hold nu op. Hvem tror du helt ærligt der er flest af? Hifi-nørder eller alm. mennesker der jo altså skal købe deres anlæg et eller andet sted. Og som jeg siger skal nørderne nok komme alligevel. De kan da ikke bare blive væk vel. Det gode udstyr som HFK trods alt har, det har de da stadig selv om nørderne ikke bryder sig om arrangementet. Hvor skulle de ellers købe det?

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

kan nu heller ik se klubben sku ha skudt sig i foden med deres "nye" stil.. de har jo tydeligt valgt at satse på dem der vil have snurrerundt, og dem der ik vil smide alt for mange penge i et anlæg, men stadig have noget der er bedre end det der er i merlin.. plus de i nogle udvalgte butikker os har nogle dyre stereoprodukter.. de har prøvet nørderne i sin tid hvilken næsten fik dem til at gå konkurs

kvinder sælger !!!

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

waggy
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Marts 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

kan nu heller ik se klubben sku ha skudt sig i foden med deres "nye" stil.. de har jo tydeligt valgt at satse på dem der vil have snurrerundt, og dem der ik vil smide alt for mange penge i et anlæg, men stadig have noget der er bedre end det der er i merlin.. plus de i nogle udvalgte butikker os har nogle dyre stereoprodukter.. de har prøvet nørderne i sin tid hvilken næsten fik dem til at gå konkurs

kvinder sælger !!!

Lige præcis det jeg mener. Kunne ikke ha beskrevet det bedre!!

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

vilmann skrev:
waggy skrev:
Hehe, se ham bagved.... Lurer han mon på den nye GSX-R??
Næææ. Jeg tror han lurer på dem her: /vilmann

Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

lpm76
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

Olsen skrev:

Hvor ved du fra at flertallet herinde gerne vil betragtes som den hardcore del af hifi-verdenen?

Ja jeg ved godt at jeg spørger lidt provokerende, men det er da engang imellem sundt at vende branchens interessenter og deres målgrupper for det er jo en jungel derude

Måske bør HFK i første omgang overveje hvem der skal være er deres målgruppe og så helhjertet gå efter dem. Hvad tror du de skal gøre?

Jeg føler mig ret overbevist om at HifiKlubben har 100% tjek på hvem deres primære målgrupper er. Som Live21 og Waggy er inde på så går der ikke mange skår af dem hvis der er et par enkelte hardcore audiofile herinde der slår hånden af HifiKlubben.

Jeg har to forskellige kammerater der udafhængigt af hinanden skal have nyt anlæg og som begge har valgt at handle i HifiKlubben. De ved begge er de ikke har råd til verdens bedste anlæg, men omvendt vil de gerne have noget der er bedre end Bilka’s så de smutter i….. tada! Hifi-Klubben.

Pengene er i flertallet af de almindelige mennesker, ikke i det audiofile mindretal. Som det efterhånden har været skrevet flere gange så er deres økonomi opadgående, så mon ikke de ved hvad de gør.

Mht bodypaintede kvinder og rasende høj livemusik så Ja! Hvorfor ikke? – Jeg kan slet ikke se at det skulle skade dem.

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 20:54 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
kim olsen skrev:

det ligener noget fra en pc messe.....

og ja, jeg er måske blevet gammel for tidligt...

jeg mener bare ikke at ms4 og nøgen modeller går i spind, det er den mest platte form for markedsføring at tale ned til den absolut laveste fællesnævner.

og det irriterer mig grænseløst, da hfk i odense, med en enkelt undtagelse ikke er så sælger præget som det kan være andre steder, men giver en rigitg god service.

Det er kun at tale ned til laveste fællesnævner hvis de KUN opnår salg ved at have fikse modeller rendende rundt. tjah, de store cv højttalere der bragede løs gjorde vel også deres.... havde de spillet akkustisk havde jeg nok ikke brokket mig over hverken øl eller nøgne damer... men nu mener jeg at de to sidstbævnte hører sig til ved mere festlige lejligheder end katalogrelease  Sagen er bare at Hifi-klubben sælger produkter alligevel, men alligevel er det engang imellem fint at lave arrangementer for "normale" mænd er det dem der vil have verdens bedste system for 4000 kroner? som godt kan lide at se på gode damer samtidigt. ja, ingen tvivl om det, men hvis man vil se på damer, ja så går man i byen, holder fest, eller tager en tur omkring uni (jura- og økonomi studiner, mums  )

De kan jo ikke udelukkende tage højde for dem der kun bliver lokket ud af deres jordhuler og kældre 2 gange om året for at opsnappe de nyeste kataloger hvorfor lige kataloger? jeg går da ud fra at de mest hardcore også vil lytte til produktermne... - helst om vinteren hvor der ikke er dagslys på det tidspunkt hvor de vælger at komme udenfor en dør. Ret ironisk for den meget lille gruppe af specielle mennesker, er det indrettet således at der er en meget større målgruppe ved siden af dem som køber betydeligt mere, og som faktisk godt kan lide den slags "opvisninger"! hifi har efterhånden en meget begrænset udvalg til denne gruppe, og desuden tror jeg nu aldrig at det har været deres mening at tiltrække denne gruppe med en sådanne hapening, tværtimod har den oprindelige ide nok været at vise at hifi også er for "folket"

Har man et problem med de arrangementer kan man jo bare blive væk - rigtige mænd har ikke noget imod også at kigge på at par lækre chicks i samme ombæring. ja og nej... hvis jeg vil have blæst hjernen ud med høj musik og kigge på kvinder uden tøj tager jeg da på Crazy Daisy.... men ikke om søndagen... 

Du klager vel heller ikke over at der er for mange kvinder på det lokale værthus fordi det så ødelægger fornøjelsen af at få en god whisky, vel? nej, her i odense er der faktisk flere kvinder end mænd på de steder hvor jeg kommer for at drikke whisky, og det skal jeg på ingen måde klage over, tværtimod har jeg haft fornøjelsen af kvinder der kunne lide whisky også '(men gå uden om dem der foretrækker gin... bare et godt råd..)

Kan man derimod slet ikke lide kvinder, findes der jo andre steder man kan tage hen.... Ja den lokale B&O forhandler er ikke noget dårligt bud, der er vel en grund til at det hedder Knald&Luffe i folkemunde (ok, den var msåke lidt grov..)

Desuden er der ikke "den slags" de steder der serverer whisky, gad vide om der er en videnskabelig sammenhæng?

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes