| Forfatter |
|
Henrik300 Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3209
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
| den ser lækker ud,der kan dit harman kardon vel ikke være med? Det vil jeg helst ikke svare på her og nu, da den først lige er ankommet
hvor gammel er den egentlig? Mener at den udgik i 2000 havde set på en ny til 2200 euro ved ikke om det er for meget |
|
|
__________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
|
Så kom den også hjem i musikrummet
|
|
|
Og flot er den. Sikke en basse. Rigtig hjertelig tillykke Henrik.
Vi glæder os til at høre om dine oplevelser med et nye kraftværk.
__________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 20:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne ikke holde ud at se på den opstilling, så det hele blev pillet ned og den smule støv der var der er væk.

Mu skal der så lyttes lidt __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik,
Den er jo "frygtindgydende" at se på og spiller den bare halvt så godt som den er ud, må det sku være godt at være dig! 
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500:
Takker mange gange. Som sagt så kommer jeg til lyden når jeg har fået mig et godt indtryk. Indtil videre så spiller den MUSIK i lange baner.
L.B.
Ja den er sku et monster specielt de store håndtag . Ja det er sku godt at være mig i øjeblikket. Har fødselsdag i morgen, og håber på en masse musik gaver .
Nu mangler jeg bare at få fat i nye ht. kabler, da dem jeg har er 5 meter lange og skal kun buge 2 meter i det nye set up. Toppen på delfilter kasserne mangler stadig og standerne er ikke samlet endnu, så der er stadig en del at se frem til. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
mr highend Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik!
Jeg ved ikke om jeg ikke har fulgt med, men disse standere er det ikke dem der fulgte med højttalerne? Hvad med dem du selv lavede?
__________________ vh Mr. High End
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
|
Hej Dennis
Som du ved har du allerede hjulpet.
Der er dog et par spørgsmål: De møtrikker der sidder som bøsninger til ht. kablet???? er de orginale?.
Da jeg satte mit Supra Netkabel i blinkede den grøn i lang tid, men da jeg skiftede til det medfølgende kabel var der ingen problemer. Har du haft noget tilsvarende?
|
|
|
Yes, de bøsninger er originale - sært system, de har lavet, men det virker. Det kan ses på andre Classé-trin fra de ældre serier.
Tillykke med den "lille" ny - den er i sandhed lækker! Så må vi håbe at du får føjet Brians forforstærker til samlingen, så sættet er "komplet"! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
|
Hej Henrik!
Jeg ved ikke om jeg ikke har fulgt med, men disse standere er det ikke dem der fulgte med højttalerne? Hvad med dem du selv lavede?
|
|
|
Du har helt ret det er de gamle standere.
Min snedker har været syg og jeg har arbejdet som en hest og ligesom dig skal jeg også til eksamen i næste uge så der er nok og se til.
Jeg håber dog at de kan samles imellem de to eksamer i næste uge. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev: Tillykke med den "lille" ny - den er i sandhed lækker! Så må vi håbe at du får føjet Brians forforstærker til samlingen, så sættet er "komplet"!
Takker og ja jeg tror også at den vil passe perfekt sammen med CA-200 __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
kjaer Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 08:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
TILYKKE
Det er vist det man må kalde en 1. CLASSE' s FØ'DA
Håber du må have en rigtig god dag.
__________________ Audia Fligth 100 +Pre
Accuphase DP55V
Martin Logan Summit
Mictor Sweet Thunder & Galeforce powerkabler
longyu powerconditioner
Mictor Clearwater MKII sølv signakabler RCA, Mictor Visibility MKII
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
Har fødselsdag i morgen, og håber på en masse musik gaver . Tilykke tilykke, håber du får en god dag!
Nu mangler jeg bare at få fat i nye ht. kabler, da dem jeg har er 5 meter lange og skal kun buge 2 meter i det nye set up. Har du kig på noget? Jeg kan kun anbefale de VdH jeg selv har købt.
Toppen på delfilter kasserne mangler stadig og standerne er ikke samlet endnu, så der er stadig en del at se frem til. Det kan være fustrerende, men også godt at det kommer lidt hen af vejen, så kan man glæde sig længere... |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
kjaer skrev:
|
TILYKKE
Det er vist det man må kalde en 1. CLASSE' s FØ'DA
Håber du må have en rigtig god dag.
|
|
|
Gaven er fra mig til mig og skal IKKE byttes __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Henrik300 skrev:
Har fødselsdag i morgen, og håber på en masse musik gaver . Tilykke tilykke, håber du får en god dag! Og tak, men INGEN musikgaver, desværre
Nu mangler jeg bare at få fat i nye ht. kabler, da dem jeg har er 5 meter lange og skal kun buge 2 meter i det nye set up. Har du kig på noget? Jeg kan kun anbefale de VdH jeg selv har købt. Jeg er åben for muligheder. Har sat en annonce i brugtbørsen
Toppen på delfilter kasserne mangler stadig og standerne er ikke samlet endnu, så der er stadig en del at se frem til. Det kan være fustrerende, men også godt at det kommer lidt hen af vejen, så kan man glæde sig længere... |
|
|
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
tillykke med den.. jeg må nok indrømme at jeg selv overvejede at købe den, for jeg tror jeg er næsten lige så vild med den som dig . meen hifibudgettet trækker i en lidt anden retning.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
L.B. skrev:
|
Har fødselsdag i morgen, og håber på en masse musik gaver . Tilykke tilykke, håber du får en god dag! Og tak, men INGEN musikgaver, desværre Ærgerligt...
Nu mangler jeg bare at få fat i nye ht. kabler, da dem jeg har er 5 meter lange og skal kun buge 2 meter i det nye set up. Har du kig på noget? Jeg kan kun anbefale de VdH jeg selv har købt. Jeg er åben for muligheder. Har sat en annonce i brugtbørsen Hvad lurer du på? |
|
|
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kommet tilbud på VdH Magnum - MIT CRT og eichmann express 6 MK 2
Kender ikke nogen af dem endnu, men et par af dem frister. Håber på at der dukker lidt flere tilbud op. __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
tillykke med den.. jeg må nok indrømme at jeg selv overvejede at købe den, for jeg tror jeg er næsten lige så vild med den som dig . meen hifibudgettet trækker i en lidt anden retning.
|
|
|
Hejsa Witzel
Takker og bukker, tilbudet var så godt at jeg ikke kunne lade være __________________ Hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik300 skrev:
|
Der kommet tilbud på VdH Magnum - MIT CRT og eichmann express 6 MK 2
Kender ikke nogen af dem endnu, men et par af dem frister. Håber på at der dukker lidt flere tilbud op. |
|
|
Der er en hel tråd herinde om VdH, som jeg kun kan anbefale at læse igennem inden køb...
|
| Til top |
|
| |
mr highend Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 449
|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Henrik!
Glæder mig til at se din stander - sådan en er jo rigtig vigtig, når vi taler "standerhøjttaler" - vægt, højde, justering, udseende m.m.
Med hensyn til kabler, så ville jeg prøve at undersøge hvad Classé bruger, samt måske gå til en forretning og høre om at låne.
Men husk den højttaler og den forstærker skal ikke spises af med den billige ende af serien.
Min erfaring siger at det godt kan betale sig at låne til hele linien - synagien kom i mit anlæg ved det. Endvidere skal du lytte og ikke bruge andres kommentar om, hvad der passer på deres anlæg - som selvfølgelig er noget helt andet end dit.
Hos mig bruger jeg MIT shotgun - kritiseret af mange - men hos mig spiller det bare. __________________ vh Mr. High End
|
| Til top |
|
| |
Henrik300 Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Maj 2005 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
mr highend skrev:
|
Hej Henrik!
Glæder mig til at se din stander - sådan en er jo rigtig vigtig, når vi taler "standerhøjttaler" - vægt, højde, justering, udseende m.m.
Jeg glæder mig også. Højden er regnet ud, men den kan ikke justeres med andet end SD feet eller andet tilsvarende. De kommer til at have samme højde som dem jeg har nu.
Med hensyn til kabler, så ville jeg prøve at undersøge hvad Classé bruger, samt måske gå til en forretning og høre om at låne.
Jeg er sikker på at hifi klubben vil anbefale Tara Labs. Jeg har netop bestilt et Tara Labs RSC MASTER GEN 2 XLR 60 cm. som skal prøves. Derudover vil jeg prøve med samme serie i ht. kabel hvilket jeg også er tæt på at finde. Så mangler jeg bare et RCA kabel mellem CD og pre.
Men husk den højttaler og den forstærker skal ikke spises af med den billige ende af serien.
Det er jeg klar over, og jeg er meget bevidst mht. til kabel valg.
Min erfaring siger at det godt kan betale sig at låne til hele linien - synagien kom i mit anlæg ved det. Endvidere skal du lytte og ikke bruge andres kommentar om, hvad der passer på deres anlæg - som selvfølgelig er noget helt andet end dit.
Det er det jeg nu vil prøve :-))
Hos mig bruger jeg MIT shotgun - kritiseret af mange - men hos mig spiller det bare.
Jeg har selv haft MIT shotgun, men de var ca. 4,5 meter pr. side og jeg skal "kun" bruge 1,5 meter pr. side. Mine delfilter kasser er jo externe så de kommer op på racket og derved er der kort signalvej til effektforstærkeren. |
|
|
|
| Til top |
|
| |