| Forfatter |
|
arrtoo Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2004
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
DALI Concept 10 Høyttalere Disse ser jeg på, de hadde ikke vært dumme tror jeg. .. De er på hifiklubben i norge ihvertfall. http://www.hifiklubben.no
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
men de kræver også et monster af en forstærker for at spille optimalt (uanset hvad hfk siger)
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
obi jon kenobi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
|
| Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Saunter Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 325
|
| Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ligger inde med en Cayin 252B, så lidt kræfter burde der være.
Er blevet lidt lun på Concept 10 højttalerne. Har dog ikke hørt dem endnu, men var ret imponeret over Concept 8 højttalere. Hvis ikke arbejdet sætter en stopper for det, så skal jeg ned og hører 10´erne i morgen og måske have dem med hjem.
Det kan godt være at det sidder som en torn i øjet på nogen stykker heinde, men jeg går lidt under mottoet "masser af bas"
|
| Til top |
|
| |
Hasselhof Branchemedlem

Direktør, Earthquake Danmark
Bruger siden: 29 Juni 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 955
|
| Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis budgettet skal holdes er JBL 4412a en superb kandidat. Hvis man ønsker den nedereste oktav med er det svært at komme uden om elektrisk deling alligevel, da den nødvendige dæmpning ikke er mulig igennem et passivt delefilter. 4412a med et sæt elektrisk delet 15 tommere levere en suveren rock oplevelse.
Til alle dem der skriger dali concept 10 osv..tvivler jeg stærkt på har hørt meget andet end hvad der lige står i hfk og lign steder...vær ærlige __________________ Thomas Mygind
|
| Til top |
|
| |
Saunter Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 325
|
| Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Att: Hasselhof.
Nu skal jeg jo som sagt ned og hører Concept 10 højttalerne i morgen. Hvis jeg kan låner jeg dem nok med hjem, inden jeg beslutter mig helt.
Takket være pilfingre og forbandede narrøve, er økonomien også kommet ind i billedet og synes selv at der er meget lyd for pengene i denne højttalere serie.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har kun hørt concept 8, og dit jbl forslag er ok, men:
JBL: Northridge eller studioseries (sidste er udgået)
Northridge er en stor makker og, mener jeg, bedre end dali's concept...
men der skal jo nogle kræfter bag....
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis snakken går over på Northridge o.l. ville jeg til enhver tid gafle et sæt Ti-3000 til ca. 5000 kr. i den blå avis. Jeg levede med dem i lang tid, og de gjorde et fremragende job!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |