Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2025 | 04:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forum support (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Forum support
Emne Emne: Hvordan rykker man op ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen_one
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 19 Februar 2005 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

hvordan er det man sletter et indlæg

Til top Vis jensen_one's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen_one

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 19 Februar 2005 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

Ikke fordi det har så meget med dette emne at gøre, men... 

Det er muligt at slette ved følgende omstændigheder:

• Hvis man har indrykket et nyt emne, og ingen andre har besvaret det - er det besvaret, kan det ikke slettes!
  • Indlæg i et eksisterende indlæg kan ikke slettes - ej heller hvis man har postte det seneste. Disse rettigheder er de-aktiveret i forummet
Bortset fra ovenstående, så er det kun forummets moderatorer og administratorer, som kan slette emner og indlæg!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Claus L
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2005
Sendt: 09 April 2005 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

Hvis Ronin eller nogen anden når status som æresmedlem, skriver jeg personligt til Betty Ford-klinikken og beder dem oprette afvæningsterapi for brugen af dette forum...

Claus L

Til top Vis Claus L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus L

rip59
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2005
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 06 Juli 2005 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

He he, på det forum jeg er admin på har vi som den sidste "status" 30.000 indlæg, den er udelukkende oprettet til ære for en bestemt bruger, nærmeste bruger er mere end 11.000 indlæg efter........  og jeg selv er først nu ved at nærme mig indlæg nr. 10.000, al den administration tager tid 

Rip

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 06 Juli 2005 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

rip59 skrev:
He he, på det forum jeg er admin på har vi som den sidste "status" 30.000 indlæg, den er udelukkende oprettet til ære for en bestemt bruger, nærmeste bruger er mere end 11.000 indlæg efter........  og jeg selv er først nu ved at nærme mig indlæg nr. 10.000, al den administration tager tid 

Rip

hehe.. så slemt er det dog ikke her, endnu.. det er vel et spørgsmål om uger, før Ronin når derop

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

marty
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Juli 2005 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Jeg synes man burde droppe antal skrevne indlæg helt. Det gør forumet lidt som et kaste samfund, efter min mening.
Til top Vis marty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marty

Thunder
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004
Sendt: 16 Juli 2005 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

marty skrev:
Jeg synes man burde droppe antal skrevne indlæg helt. Det gør forumet lidt som et kaste samfund, efter min mening.

Kan godt se hvad du mener, men er ikke enig i at det skal droppes. Selv om jeg personligt har stået i radiobutik i 8 år, så er jeg på mange punkter, en "rookie" ( nybegynder, med andre ord ), når det gælder de meget tekniske begreber og diy løsninger. Jeg nærer en dyb respekt, for dem med mange indlæg, som lægger et seriøst arbejde, i at hjælpe de "nye", og det bør tilkendegives, ved en form for status. Jeg stoler blindt på at moderatorene, skiller skidt fra kanel ( som jeg mener at de glimragende gør ) .. de såkaldte glory hunters, som gør livet surt for seriøse debatøre, ved at poste en masse ligegyldige indlæg, har intet at vinde, og bør finde andre græsgange, med et mere chat baseret præg, hvis det er den slags de ønsker. Hifi4all overholder kun den standard, som vi selv er med til at skabe... ignorere de ligegyldige indlæg og koncentrer sig om de seriøse .. det er formlen

Dette skal dog ikke ses som kritik, da jeg mener, at dette forum. har en rigtig god brugerskare, med en høj moral, og brændende lidenskab, for deres ( og min ) hobby ... alle bør have en
Til top Vis Thunder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunder

XenoCypraZ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 16 Juli 2005 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

Jeg synes nu heller ikke det gør noget, at man kan se hvor mange indlæg folk har skrevet.

Synes det er lidt hyggeligt, ikke at jeg jagter point, men synes det er lidt sjovt hver gang man runder 50 indlæg eller lignende.

Så stopper jeg lige et sekund, og tænker på at kæresten måske har lidt ret i at jeg sidder for meget foran skærmen...

Må endda indrømme at jeg bruger mere tid foran skærmen, end på at høre musik.
Så må hellere stoppe nu, og få sat lidt vinyl på

Edit: Nu kan jeg se jeg er tæt på 300 indlæg . 206 endnu til fuldt medlem

[Pyramaze - Sleepy Hollow]
Til top Vis XenoCypraZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af XenoCypraZ Besøg XenoCypraZ's Websted

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 16 Juli 2005 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

jeg synes det er en glimrende ide at droppe antal skrevne indlæg, erstat det istedet med en counter med hvor lang tid man har været medlem....

så kan man blive fuldt medlem når man har været medlem et år, eller 100 timer... (eller 1000... det var bare et eksempel)

marty
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 16 Juli 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Det jeg ser som problemet er at når man opnår status som fuldt medlem kan man anse sig som en konge af forumet. Jeg prøver at respektere alle på lige fod, hvadenten de har 1 indlæg under bæltet eller 1000. Det med at ignorere useriøse indlæg kan jeg godt følge, gud skal vide at ikke alle mine indlæg er lige seriøse, men jeg prøver at holde min mani i ave.
Men hvorfor skal det være synligt hvor aktiv man er på et forum? Som skrevet før har antal indlæg intet med viden at gøre osv. Jeg bryder mig personligt ikke specielt om den status som folk har. Men jeg skal ikke tærske mere langhalm på det, hvis flertallet vil have status symbol, så so be it.

Kim olsen: jeg synes dit forslag er lidt i samme stil som antal skrevne indlæg.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Sendt: 16 Juli 2005 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

marty skrev:
Det jeg ser som problemet er at når man opnår status som fuldt medlem kan man anse sig som en konge af forumet.

det er der også et par stykker, som ikke er "fuldt medlem", der tror de er

marty skrev:

Jeg prøver at respektere alle på lige fod, hvadenten de har 1 indlæg under bæltet eller 1000. Det med at ignorere useriøse indlæg kan jeg godt følge, gud skal vide at ikke alle mine indlæg er lige seriøse, men jeg prøver at holde min mani i ave.
Men hvorfor skal det være synligt hvor aktiv man er på et forum? Som skrevet før har antal indlæg intet med viden at gøre osv. Jeg bryder mig personligt ikke specielt om den status som folk har. Men jeg skal ikke tærske mere langhalm på det, hvis flertallet vil have status symbol, så so be it.

jeg forstår godt hvor du vil hen, men at brugerne bliver inddelt i kategorier, er vel ikke meget værre, end at vi har 'Branchemedlem' og ' forum moderator' for den sags skyld.

jeg synes at tælleren er en 'sjov' feature, så for min skyld må den gerne blive. men fordi jeg har skudt snart 4000 indlæg afsted, er bestemt ikke ensbetydende med at jeg er et alvidende orakel. det betyder nok nærmere, at jeg har en mening/input til mange emner.
Og i bund og grund, er det vel op til den enkelte hvordan man vil tolke den tæller.

Bond
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 Juli 2005 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

jeg synes det er en glimrende ide at droppe antal skrevne indlæg, erstat det istedet med en counter med hvor lang tid man har været medlem....

så kan man blive fuldt medlem når man har været medlem et år, eller 100 timer... (eller 1000... det var bare et eksempel)

Er heller ikke vild med "opgraderingen" , syntes den giver for mange bedøvende ligegyldige indlæg !?....... dog har "Thunder" en pointe! : et rigtigt godt indput !

Apropos, hvor lang tid man har været medlem.......hvor mange har egentlig været med helt  fra starten ? ...kan selv kun huske "ikke slipsefyr" ??

Bond

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Sendt: 16 Juli 2005 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Bond skrev:

Apropos, hvor lang tid man har været medlem.......hvor mange har egentlig været med helt  fra starten ? ...kan selv kun huske "ikke slipsefyr" ??

Bond

http://www.hifi4all.dk/forum/members.asp?SF=&GID=0&S O=OU

læg i øvrigt mærke til at 'slips' er laaangt nede på listen  (og jeg selv, endnu længere nede)

marty
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 16 Juli 2005 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Forum moderator skulle vedblive synes jeg, for det er godt at kunne se hvem der modererer forumet ifald man hurtigt skulle få brug for dem.
Branchemedlem kan jeg også godt følge for så kan man se om de har interesser i et bestemt produkt. Eller også skulle man gøre det obligatorisk for branchemedlemmer at skrive hvilket firma de tilhører og produkter de vedrører, så man kan vurdere deres objektivitet. Eller går det ind under reklame? Det er en svær en, indrømmet.
Men det er bare min mening, folk kan tage den til efterretning eller lade være.

Bond
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 Juli 2005 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
Bond skrev:

Bond

læg i øvrigt mærke til at 'slips' er laaangt nede på listen  (og jeg selv, endnu længere nede)

Jo, jo ....men jeg mente helt fra starten - fra før sitet fik det nuværende udseende/format, feks. var Mike J og Jonas Bojer endnu ikke "opfundet" ! ....Redaktøren (Bruno) og sikkert også Admin.....men hvem ellers ?

Bond

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 16 Juli 2005 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
Bond skrev:

Bond

Jeg står sku da kun langt nede hvis du læser den bagfra.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Sendt: 16 Juli 2005 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:
witzel skrev:
Bond skrev:

Bond

.. synes da jeg skal helt ned til midten af side 2, for at finde dig..

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 Juli 2005 kl. 01:12 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
witzel skrev:
Bond skrev:

Bond

Hehe kigger du på datoen, ser det anderledes ud!

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Sendt: 17 Juli 2005 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
witzel skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
witzel skrev:
Bond skrev:

Bond

Hehe kigger du på datoen, ser det anderledes ud!

jaja.. 31 marts 2003 .. men er vi enige om, at der er sorteret efter "gamle brugere først", og de mange der har oprettet den dag, ikke er sorteret efter navn, indlæg eller 'gruppe' .. eller viser vores computere noget forskelligt? jeg skal ned på side to for at finde slips ..  

nå det var ikke det, tråden handlede om.. tilbage til emnet

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes