Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 12:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: øhhh... www.højttalerbutikken.dk.... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
syncroniq
Lukket konto
Lukket konto
DAT - lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 10 Maj 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Hey,

Jeg tror problemmet er at der er forskellige måder at opgive effekter på. Der er jo elektrisk og mekanisk hvor mekanisk er kabinet afhængig. Den sidst vil sikkert i mange tilfælde være mindre end den første, men det er der ikke mange der opgiver. 

Siden der handler ikke om kæmpe information, lækkerier til mange penge eller lign, men om en højttaler til billige penge, og det leverer de. Så nemt er det jo. Jeg kender mange unge knægte der ville være kæmpe glade for de højttalere, som alligevellet ikke har råd til andet. Der er de jo super. Men hifi nørder er jo nok ikke lige målgruppen.

Til top Vis syncroniq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syncroniq Besøg syncroniq's Websted

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 02 Marts 2005 kl. 23:49 | IP-adresse registreret  

kUmSE skrev:

Øhh... som tilhænger af god-kvalitet, snublede jeg lige på dette link:

www.højttalerbutikken.dk

jeg mener... hvad er det mon for et foretagende, når de ik' engang kan stave til højtaler?  

"Højttaler" er korrekt dansk. Det kan du forvisse dig om ved at slå op i en ordbog

I mine øjne ligner deres byggesæt noget der burde ligge i baggagerummet på en godt rusten Kadett

Så lad være med at købe dem. . . .

Hvad er jeres erfaringer med dele fra den omtalte butik?

Jeg har en kammerat, der har købt nogle Peerless enheder hos firmaet. Alt forløb som det skulle og leveringstiden var meget kort.

Mr_Feelgood
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2005
Sendt: 03 Marts 2005 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

Mit tidligere indlæg mener jeg da bestemt ikke var en "sviner", det var ihverfal ikke ment sådan. Og jeg har sgu hverken aktier eller andre interesser i HT-butikken, kunne nu heller ikke selv finde på at købe noget hos dem - det skulle da lige være hvis de lå inden med en enhed jeg manglede, for deres priser er jo gode.

Er ked af mit indlæg blev opfattet som brok det var det ikke.

Venlig Hilsen

Mr_Feelgood

Til top Vis Mr_Feelgood's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr_Feelgood

JensRasmussen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 05 Marts 2005 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Jeg kender indehaveren af butikken, flink fyr der altid er villig til at hjælpe hvis man mangler noget. Han har mange spændende ting på lager, og jeg synes faktisk at butikken er et besøg værd hvis man er i nærheden af Humlum alligevel.

Det er et godt sted at starte hvis man vil bygge højttalere selv, og han har både kabinetter, enheder og delefilter komponenter på lager.

\Jens

Til top Vis JensRasmussen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JensRasmussen Besøg JensRasmussen's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes