Emne: Acoustic Reality kabel ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
troelskn Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 865
|
| Sendt: 10 September 2004 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
For dævlen da......Sikke noget ævl.
Hr. Kubik. Al ære og respekt for den gamle sværd-smed, men tråden handler om kabler.
Alle der råber kongens nye klæder og aldrig hørt forskel på forskellige netkabler på et rimeligt anlæg skal prøve det; og hvis det ikke virker skal de gå til læge og få tjekket hørelsen.
Tænk dem lidt om inden de poster mere bavl om "Jeg er ingeniør, og jeg VED det ikke virker", FREE YOUR MIND og prøv det.
Jeg kan kun gisne om effekten af kablet på AR egne forstærkere, men det virker da som om man får noget håndlavet kvalitet for pengene, desuden er sølvet mindst sin egenvægt værd. Der er lidt ejerglæder over at røre ved noget håndlavet en vesterlændig har siddet og nørklet med. Det skal vi værne om inden alting bliver lavet i østen og vi alle er arbejdsløse tabere uden hifi.
Netkabler har indvirkning på lyden ! ikke alle har positiv så prøv dig frem.
__________________ Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 10 September 2004 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|