Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 04:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Acoustic Reality kabel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
troelskn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 10 September 2004 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
troelskn skrev:

For dævlen da......Sikke noget ævl. Øhh!

Alt det med at folk ikke tror det gør en forskel og går i for små sko til at prøve at udvide deres horisont.

Tænk dem lidt om inden de poster mere bavl om "Jeg er ingeniør, og jeg VED det ikke virker", FREE YOUR MIND og prøv det. Ingen skal være i tvivl om, at jeg mener der tydeligt er hørbar forskel på netkabler, for det er der.

Vi er enige so far Tongue
Det jeg skriver er, at det ikke nødvendigvis har noget med ædelmetaller og andre teorier overført fra læren om signaloverførsel. Sagen her kan ligeså godt dreje sig om IKKEoverførsel af modulation.

Det er en teori, jeg kender grundigt nok emnet til at forholde mig, beklager, men jeg lytter gerne.

Jeg kan kun gisne om effekten af kablet på AR egne forstærkere, men det virker da som om man får noget håndlavet kvalitet for pengene, desuden er sølvet mindst sin egenvægt værd. Der er lidt ejerglæder over at røre ved noget håndlavet en vesterlændig har siddet og nørklet med. Det skal vi værne om inden alting bliver lavet i østen og vi alle er arbejdsløse tabere uden hifi.
Man får ikke ret meget for pengene i mine øjne, men man betaler det markedet vil betale - altså markedsprisen.

Enig: dårlige forklaringer, snakeoil, og for størstedelen begrænset eller dårlig effekt, og ikke mindst tårnhøj pris.