| Forfatter |
|
venice Branchemedlem

Calamus DK
Bruger siden: 06 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 93
|
| Sendt: 20 Juli 2003 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonJensen skrev:
| KK For satan det er et flot TV....hjvilket er det? |
|
|
Hejsa! Glad for at du synes mit tv er flot!! Det er et Grundig 100 Hz 32' 16:9 og tv'et står i 18.000 kr og det er fremragende.. ! Billedet er et midlertidig og om der vil komme et nyt når jeg er flyttet her om ca små 3 uger og har fået købt mig en ny forstærker..
|
| Til top |
|
| |
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
| Sendt: 17 August 2003 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Så er jeg endelig kommet i ordentlig stand og har fået købt forstærker: Holfi Intg 2.5.1 og den spiller kanon med masser af strøm.. derud over har jeg fået Transparent the wave 200 højt. kabel og tara labs master kabel på cd afspilleren.. billede vil komme i løbet af en dag..
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 17 August 2003 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
venice skrev:
|
Hermed er mit halvt high end anlæg:
Speakers: B&W CDM 9
CD: Sony CDP XA 7 Es
Står og vakler lidt om hvilken forstærker løsning, har tænkt på cayin 265AI 50 Watter Klasse A men kom med nogle tips og gode og dårlige råd - ved godt at B&W ikke er de mest populære på denne side!! Billede kommer da jeg er ved at flytte i hus !!
|
|
|
Sony cd sammen med B&W....personligt kunne jeg aldrig finde på den sammensætning, men du må jo have fået det til at spille nogenlunde siden du kan lide det.....Hvad kabler osv har du snøret det sammen med?
|
|
|
Smag og behag som du nok ved! Jeg har heller aldrig haft problemer med at bruge B&W og Sony sammen! Hehe lidt tragisk at der skal være så mange problemer i alt!  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 17 August 2003 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kenneth K. skrev:
|

Venice' udstyr.
vh, Kenneth
|
|
|
Genialt flot tv - det kan Grundig sgu finde ud af at lave! Pænt setup i øvrigt - ser frem til at se hele skidtet i sin herlighed med billeder af nyanskaffelserne! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Kenneth K. Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 17 August 2003 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
 værsgo' Venice
vh,
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 17 August 2003 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meget stilet....men hvad blev der er fjernsynet?
|
| Til top |
|
| |
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
| Sendt: 18 August 2003 kl. 07:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonJensen skrev:
| Meget stilet....men hvad blev der er fjernsynet? |
|
|
Tv'et gik til i varmen!!!! Nej spøg til side, er nede ved forhandleren for at få lagt nyt software i - havde problemer med nogle menuer så derfor! Ellers tak for de pæne ord..
|
| Til top |
|
| |
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
| Sendt: 18 August 2003 kl. 07:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
venice skrev:
|
Hermed er mit halvt high end anlæg:
Speakers: B&W CDM 9
CD: Sony CDP XA 7 Es
Står og vakler lidt om hvilken forstærker løsning, har tænkt på cayin 265AI 50 Watter Klasse A men kom med nogle tips og gode og dårlige råd - ved godt at B&W ikke er de mest populære på denne side!! Billede kommer da jeg er ved at flytte i hus !!
|
|
|
Sony cd sammen med B&W....personligt kunne jeg aldrig finde på den sammensætning, men du må jo have fået det til at spille nogenlunde siden du kan lide det.....Hvad kabler osv har du snøret det sammen med?
|
|
|
Smag og behag som du nok ved! Jeg har heller aldrig haft problemer med at bruge B&W og Sony sammen! Hehe lidt tragisk at der skal være så mange problemer i alt!  |
|
|
Ja det kan du have ret i men mit fungere perfekt sammen nu MEN igen, en enkelt flytning til et andet sted kan ødelægge det hele med hensyn til lyden!!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 18 August 2003 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ser ellers ret lækkert ud, det lader til at der er god plads hvilket jeg savner enormt.
men er det mig der spritstiv eller er er hylden på væggen skæv? eller snyder billedet bare?
jeg kan især godt lide dine højttalere, jeg har længe haft lyst til at prøve B&W, men det med økonomien er knap så godt.
- Witzel
|
| Til top |
|
| |
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
| Sendt: 18 August 2003 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
det ser ellers ret lækkert ud, det lader til at der er god plads hvilket jeg savner enormt.
men er det mig der spritstiv eller er er hylden på væggen skæv? eller snyder billedet bare?
jeg kan især godt lide dine højttalere, jeg har længe haft lyst til at prøve B&W, men det med økonomien er knap så godt.
- Witzel |
|
|
hrrmm du har fat i noget med den hylde.. den er lidt skæv ( det må jeg også have været da jeg satte den op!!) Ja der er masser af plads, rummet er ca 38kvm og det er aflangt så det hele spiller på langs så det er da medvirkende til den gode lyd.. Du skulle ellers tillade dig selv at låne et par B&W'er med hjem - hvilket grej spiller du på nu ? Venice
|
| Til top |
|
| |
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
| Sendt: 14 Oktober 2003 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det var så det forkerte sted jeg skrev noget men der bliver lagt billeder ind her en af de nærmeste dage..
Mvh
|
| Til top |
|
| |
Kenneth K. Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 18 Oktober 2003 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu med loganer på!
vh,
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 18 Oktober 2003 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se, det blev det kun endnu bedre af. Hvaffor en sub har du stående? (Går ud fra at det er en sub!??)
Hvordan er lyden i det store hele? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Postmanden Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 385
|
| Sendt: 18 Oktober 2003 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser fa€€€ lækkert ud. Hvis bare det spiller lige så godt, er jeg lidt misundelig  __________________ Mvh Postmanden / Jan.
Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
|
| Til top |
|
| |
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
| Sendt: 19 Oktober 2003 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
|
Se, det blev det kun endnu bedre af. Hvaffor en sub har du stående? (Går ud fra at det er en sub!??)
Hvordan er lyden i det store hele? |
|
|
Hej Ronin ja det er en sub fra yamaha men kun til når jeg ser film for det er en meget meget billig en :795 kr men en 70 watt forstærker med en 6' og det er fint til når vi ser film til den sidste bund.. Med hensyn til ML : wauuw jeg har kanon perspektiv og de er særdeles luftige så det er en klar klar forbedring i forhold til B&W'erne der nærmest skreg lidt i diskanten så jo det er jeg meget glad for! Hvad med dig har du fået noget nyt??
|
| Til top |
|
| |
venice Branchemedlem

Calamus DK
|
| Sendt: 19 Oktober 2003 kl. 11:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Postmanden skrev:
Det ser fa€€€ lækkert ud. Hvis bare det spiller lige så godt, er jeg lidt misundelig  |
|
|
Tak Tak ja det spiller fan** også kanon men hold fast hvor er de kritiske.. 2 cm forkert til den ene side og perspektivet er ødelagt så det tog lige en times tid inden det var iorden..
|
| Til top |
|
| |