| Forfatter |
|
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 12 September 2004 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så! så! det er jo ikke kun din fejl at vi andre er lidt tunge i det.
Men ingen tvivl omk. at ulovlig mp3 er umoralsk! Spørgsmålet er så bare, om ikke de priser vi har på cd'ere også er det
Sjovt at lige meget hvor dårlig/billig produceret/ukendt en cd er så skal den bare koste 150-160 kr. Har pladeselskaberne aldrig hørt om udbud og efterspørgsel ??? Med den politik burde en Mazda vel koste det samme som en Mercedes? Man kan dog ikke rigtigt sammenligne med musik på denne måde, hvilket de (pladeselskaberne!) jo også udnytter til fulde... - udfaldet af dette kan man så se i pladesalget...
|
| Til top |
|
| |
Svinefar Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 407
|
| Sendt: 12 September 2004 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må indrømme, at jeg ikke fattede spørgsmålet. Det er da fedt, at man kan lægge sine CDer ind i mp3 format og tage dem med i fitnesscenter eller ud på løbeturen. Det kan jeg ikke se som amoralsk :)
En bil kan jo også køre for hurtigt, men derfor ser jeg den ikke som amoralsk. Jeg ser derimod føren af bilen som amoralsk, hvis han kører for hurtigt.
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 12 September 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg har da lidt musik på PCén som er rippet, dog i MS´s LossLess her kommer bitraten aldrig under 500kbps men det fylder tilgengæld meget...

|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 12 September 2004 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
MP3 og SA går godt i spænd __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Kajkagen Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 467
|
| Sendt: 12 September 2004 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
mp3 er godt til at finde nyt musik...man dl'er en masse albums...hører dem på computeren mens man laver et eller andet nyttigt...såsom at skrive herinde  , og hvis man støder på et album man kan lide så køber man cd'en og fyrer den af på anlægget i ny og næ  og de andre 95% af musikken (l**tet) man har dl'et sletter man så igen  __________________ Musik er noget af det mest vidunderlige der er til!
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 12 September 2004 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
MP3 og SA går godt i spænd |
|
|
Hvorfor det? __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Dali glad Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 05:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
KRIKSTAR skrev:
|
>>SNIP
Sjovt at lige meget hvor dårlig/billig produceret/ukendt en cd er så skal den bare koste 150-160 kr. Har pladeselskaberne aldrig hørt om udbud og efterspørgsel ??? Med den politik burde en Mazda vel koste det samme som en Mercedes? Man kan dog ikke rigtigt sammenligne med musik på denne måde, hvilket de (pladeselskaberne!) jo også udnytter til fulde... - udfaldet af dette kan man så se i pladesalget...
|
|
|
Nej, nej, jeg har selv hørt i radioen at pladesalget er faldet fordi folk downloader musikken,. Det faktum at der er større chance for at de 23 millioner i jokeren på lørdag bliver mine, end at den næste CD jeg køber er til at holde ud at høre på har INTET med sagen at gøre.
Da forbrugeren (det er vist mig og jer) aligevel ikke kan høre forskel på MP3 og musik, laver de CD'erne så de lydder som MP3... hvilket igen ikke gør det nemmere at forklare fruen hvorfor der står anlæg for 15K i stuen 
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 15 September 2004 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja... MP3 burger jeg i min telefon (indbygget MP3 afspiller), og når der skal disko til fest, så man slipper for at skifte skiver hele tiden.
...Men lyden er ikke god. I MP3 afspilleren er det ok, men den klasseforskel der er på mit anlæg, MP3 kontra CD!! Jeg længtes efter en CD, hvis jeg har hørt et godt nummer som MP3.
|
| Til top |
|
| |