| Forfatter |
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
| Det tog mig et år(!) at finde ud af at jensen er Vassago hifi. |
|
|
Du kan være helt rolig, jensen har officielt kun været Vassago Hifi i et halvt års tid, svjh.
Jeg synes det vil være fint hvis firmanavnet - i fuld udbasunering, gerne inkl. forkortelse - står nævnt i signature. Om det så er inkl. www-link er mig ligegyldigt, bare jeg kan se hvilket firma det drejer sig om, for at personen er med i et firma tilkendegives jo allerede ved "Branchemedlem".
Det kan være svært at gennemskue hvad det enkelte firma handler med, nogle gange er det kun branchemedlemmer selv plus dem der har handlet der der ved det. Så www-link er måske ganske godt alligevel...?
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
der vil jeg nok anbefale at man sender en pb til admin.... så må det vaære hans opave at være dommer..
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette at"visse"vil sikre sig med livrem og seler imod"branchemedlemmers" dårlige indflydelse på den mellemfolkelige forståelse og virkelighedsopfattelse, vil IMHO bare betyde at visse"branchemedemmer"stille og roligt drysser væk, til andre græsgange, og/ eller at visse"elementer"aldrig rigtig får"kasketten"paa..
Bare mine 25 cents..
Mvh. Jens/Modifix.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
aber ja doch, branche medlemmer er vigtige for sådan en side som "vores"!!!!!
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil det ikke blive for meget???

|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 23:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
gli- skrev:
|

|
|
|
Pas nu på, nu bliver du jo snart anklaget for reklame
Mvh,
Karsten
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godawten i stuen!
Ja, hvornår bliver det for meget?
Jeg venter såmænd kun på at få at vide, at jeg ikke længere må nævne navnet på den tændvæske, jeg bruger ved mine rituelle afbrændinger rundt omkring i landet.
Og så er der jo dét med den syreneutraliserende avatar. Uhada.
Mon ikke de fleste på nuværende tidspunk vil være i stand til at opfatte, hvornår der er tale om et branchemedlem, eller nicht?
Vi lærer da for pokker at læse i skolen, ikk'?
Måske der skulle sparkes lidt til dem, der opererer "undercover", så luskefisen kommer ud i den fri luft...?
Med ikke-branchemedlem hilsen
G&S __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
| Til top |
|
| |
tonka Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 157
|
| Sendt: 13 September 2004 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
StudioSound skrev:
gli- skrev:
|

|
|
|
Mvh,
Karsten
|
|
|
Øv Øv , der er kun plads til 200 tegn i auto-underskriften
ARGON AUDIO, BOWERS & WILKINS, CAMBRIDGE AUDIO, CERWIN VEGA, CLASSÈ AUDIO, DALI, DENON, GALE AUDIO, NAD ELECTRONICS, POD SPEAKERS,PURE DIGITAL, SOUNDSTYLE, SUNWAWE, TACT AUDIO, TARA LABS, THULE, VALHALLA, VM ACOUSTICS, __________________ hilsen Tonka
|
| Til top |
|
| |
ZzZzleepY Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 542
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 01:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonka skrev:
StudioSound skrev:
gli- skrev:
|

|
|
|
Mvh,
Karsten
|
|
|
Øv Øv , der er kun plads til 200 tegn i auto-underskriften
ARGON AUDIO, BOWERS & WILKINS, CAMBRIDGE AUDIO, CERWIN VEGA,
CLASSÈ AUDIO, DALI, DENON, GALE AUDIO, NAD ELECTRONICS, POD
SPEAKERS,PURE DIGITAL, SOUNDSTYLE, SUNWAWE, TACT AUDIO, TARA LABS,
THULE, VALHALLA, VM ACOUSTICS, |
|
|
hehe nice one
personligt vil jeg mene at hvis i skriver hvilket firma i repræsentere så er alt ok
navne osv skriver vi andre jo heller ikke.. ihvertfald ikke alle.. og
hvis man vil i kontakt med jer angående produkter osv osv.. kan man jo
smide en priv besked og få oplyst navn.
som sagt.. et firma navn, så er det fino
__________________ WWW for at se Min anlæg's tråd.
HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
|
| Til top |
|
| |
SUN audio Branchemedlem

SUN audio ApS
Bruger siden: 07 Maj 2003
Status: Offline Indlæg: 148
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
LarsChristensen skrev:
|
Det lader til at alle branchemedlemmerne har fået en afklaring, men hvad med os "grænsetilfælde". Jeg arbejder for et firma der hedder tc electronic, som laver pro audio produkter - altså ingen konsum. Jeg er ikke provisionslønnet og scorer derfor ikke direkte af at sælge til jer. Jeg sidder i udviklingen, og er bl.a. med til at udvikle studie monitorer, hvilket jeg også har gjort sammen med tannoy (et søsterselskab) samt en enkelt serie af konsum højttalere primært til det amerikanske marked.
Jeg plejer at jeg gøre opmærksom på tilhørselsforhold når jeg finder det passende. Mine meninger er sikkert farvede af mit job, men jeg er her udelukkende af private interesser og repræsenterer ikke mit firma på nogen måde.
|
|
|
Rigtigt! Når man udtaler sig som branche medlem, bør man vide om man udtaler sig på vegne af firmaet eller stadig sine egne private holdninger.
Derfor skal det være klart om det er firmaet der udtaler sig eller man udtaler sig som ansat.
Hvordan det skal gøres har Admin sikkert en ide til...............
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som jeg oplever det væsentlige herinde, er det at ligegyldigt om man udtaler sig som privatperson eller i relation til sit firma, er det væsentligt at alle kan se hvilket firma man kommer fra.
Så kan enhver vurdere ens udtalelser udfra ens baggrund.
Derfor er for eksempel Tonka's "Jeg arbejder og har arbejdet i Hi-Fi klubben i 15 år hvilket mine indlæg kan bære præg af" præcis som det bør være når det er medarbejdere fra firmaer der skriver herinde. Så kan enhver vurdere Tonka's indlæg i forhold til hans job, og selv vurdere om de iøvrigt synes han skriver så seriøst at hans indlæg er alment gældende, eller bærer præg af hans tilhørsforhold.
Med venlig hilsen __________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er desværre så naiv at jeg altid tror det bedste i/om folk , og det gælder også for branchemedlemmer , derfor kan jeg nok nemt vildledes af dem der ikke vil en´ det bedste - så kan man tydeligt se hvem/hvad den enkelte står for er jeg advaret, og kan bedre skelne mellem lo** og lagkage, og vælge at tro eller ej på den enkelte branchemedlem - jeg ville føle mig mindre snydt, tror jeg, end hvis jeg ikke vidste det var et branchemedlem jeg havde overfor mig.
Giver det overhovedet mening det jeg skriver ? jeg er nok bare træt !!!!
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thomas Sillesen skrev:
| Derfor er for eksempel Tonka's "Jeg arbejder og har arbejdet i Hi-Fi klubben i 15 år hvilket mine indlæg kan bære præg af" præcis som det bør være når det er medarbejdere fra firmaer der skriver herinde. |
|
|
_Helt_ enig. Det er vigtigt for det enkelte branchemedlem at være opmærksom på hvorvidt man udtaler sig på firmaets vegne, eller om man udtaler sig som en privatperson med et bestemt tilhørsforhold. For menige medarbejdere kan det give problemer med baglandet hvis det kommer til at fremstå som om man udtaler sig på hele firmaets vegne. Jeg selv skriver her som repræsentant for firmaet, mens jeg f.eks. på usenet skriver som privatperson. Dér bruger jeg en formulering der viser at jeg arbejder i en butik, men skriver ikke hvilken (selv om det ikke er den store hemmelighed...) __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
tonka Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 157
|
| Sendt: 14 September 2004 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt enig med både Otto og Sillesen i ovenstående. Jeg har bevidst valgt ikke at smække et HFK logo på under mit brugernavn da jeg ikke repræsenterer HFK på dette forum. Jeg udtaler mig som privatperson med interesse for Hi-Fi som alle andre, men synes da folk skal være klar over at jeg har en vinkel som er præget af at jeg arbejder hos HFK. __________________ hilsen Tonka
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 15 September 2004 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
I har fat i en noget...
Hvad siges der til at branchemedlemmer, fremover får tilføjet:
* firma, og titel?
|
| Til top |
|
| |
Autechre Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 334
|
| Sendt: 15 September 2004 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
* firma, og titel? |
|
|
Det burde vel være tilstrækkeligt... Så fint med mig... 
|
| Til top |
|
| |
JJAZ Branchemedlem

JJAZ
Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 806
|
| Sendt: 15 September 2004 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
I har fat i en noget...
* firma, og titel? |
|
|
Helt fint med mig. __________________ JJAZ
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 15 September 2004 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Læst tråden..!? og kan godt se hvad folk mener! Og jeg må jo nok også erkende at jeg er i branchen ”ikke at jeg holder det skjult(se profil)” Men når man gennem tiden ser nogle af de tråde, hvor branchemedlemmer begynder at profilerer deres produkter i sådan en grad at trådene løber lidt løbsk. Har jeg valgt at jeg ALDRIG kommer med indlæg omkring mine ting, og når de bliver debatteret! læser jeg kun tråden. Da jeg nogle gange har oplevet at branche udtalelser, bliver opfattet forkert eller mistolket, og det tit ender med mudder kastning. Til forsvar for nogle af de branche folk der findes! Vil jeg sige, når man som jeg har arbejdet med produktion, udvikling og salg finder man nogle gange ud af at verden ikke er mystisk og de fleste elektronik producenter er her for at få til dagen og vejen! Dette betyder at man bliver nød til at lave lidt krumspring for at ens produkter giver overskud, men mange opfatter hi-fi udvikling som en flok hvid klædte professorer som lever og ånder for musik ”tro mig ikke altid tilfældet” Men det gør at man måske nogle gange kommer med udtalelser der for nogle virker useriøse men dybest set er nøgtern.
Jeg har arbejdet i branchen i mere en 25år og elsker alt hvad der bruger strøm, fra racer baner til lommelygter, så jeg har valgt at være her som privat person, for på den måde at kunne dyrke min HOBBY og kunne deltage i grænse debatterne uden at blive stemplet.
Hilsen
Peter
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 15 September 2004 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja i kan gøre hvad i vil , jeg gemmer mig ikke og har aldrig gjort det .
Hov kun min kone jeg gemmer mig for , jeg skal nok gemme mig godt idag , jeg har glemt at slå græs i 4 dage nu .
|
| Til top |
|
| |
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 15 September 2004 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
.
Hov kun min kone jeg gemmer mig for , jeg skal nok gemme mig godt idag , jeg har glemt at slå græs i 4 dage nu .
|
|
|
Kender den med græsset...... og konen.
Og for at vende tilbage til tråden. Det burde være en selvfølge at man vedkender sig sin branche-tilknytning. Håber bare at "almindelige" brugere husker at vi trods alt stadig interesserer os for Hifi og ikke kun er her for pengene .
|
| Til top |
|
| |