| Forfatter |
|
Wizard Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 351
|
| Sendt: 17 September 2004 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har sådan lidt på fornemmelsen at Hurtig er lidt svær at diskutere med.
Nu har jeg efterhånden læst en del tråde hvor han har deltaget og jeg må sige at det er tydeligt hvad han mener om HFK og om Denon. Det virker ikke som om at han kan og vil acceptere at der er andre der syntes godt om de ting han ikke kan lide og kan han ikke få ret i en tråd, ja så fortsætter han gerne i en anden. Dog virker det som om at han ved hvad han taler om når der skal snakkes om teknik, men alligevel.
Nu skal det så åbenbart gå ud over Ronin, som jeg ellers syntes laver nogle rigtig gode indlæg og ved du hvad Hurtig, hvis han har kvejet sig, hvad så, kan vi ikke leve med det og for iøvrigt virker det som om at du er den eneste der tager det så hårdt.
Slap lidt af og se tingene fra den lyse side  __________________ /Wizard
|
| Til top |
|
| |
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
| Sendt: 17 September 2004 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja..... du har ret... at kalde Ronni magtliderlig er nok til at udelukke mig... men havde han nu kaldt en for magtliderlig, så skulle vi ikke udelukke ham... nej... så skulle vi sætte pris på det arbejde han lægger i at holde forum kørende... hvorfor denne forskel...???
Hvis bare Ronni ville komme frem fra busken, og erkende at han har lavet en ordentlig brøler, og at dette er et engangstilfælde, så kunne jeg acceptere (det er bare lidt for sent nu, efter al den fortielse... det vil bare virke ynkeligt på nuværende tidspunkt). Men jeg ser ingen grund til at sagen skal ties ihjel... det bliver den ikke når vi andre laver en brøler...
I øvrigt har jeg ikke kaldt Ronni matliderlig. Jeg har bare fremstillet mit synspunkt om, at man er et mønsereksempel på en magtliderlig person, hvis man groft tiltaler folk, i et sprog man ikke vil acceptere selv at blive tiltalt i, og derved udnytter sin autoritet, fremfor at benytte den. Det er vel ikke helt forkert.... Om Ronni så føler at han passer ind i eksemplet... tjaaee... det er hans sag. Men som man siger: "If it walks like a dog and talks like a dog.... i probably is a dog".
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 17 September 2004 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
hurtig skrev:
230 volt er IKKE legetøj!
Anser du dette for at være helt ved siden af, eller hvad Kim Olsen?
nej, men som du husker var jeg både sur på forhandleren og havde to bekendte, en elektriker og en datateknolog til at kigge på skidtet før noget blev loddet eller sat til.
jeg mener nu sat du burde have klaret det her over en privat besked med Ronin/Ronni __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
dige Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger
Bruger siden: 27 Oktober 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 17 September 2004 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et andet engeslk udtryk møntet på dig Hurtig;
I it looks like a sh*t, smells like a sh*t, it probably is a sh*t!
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 17 September 2004 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så holder vi!!!
Ingen personlige angreb, TAK!
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 17 September 2004 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
kunne vi så lige få en pæn tone... tak.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
waggy Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 176
|
| Sendt: 17 September 2004 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gaab... Sikke noget at bruge tid på. Det er sjovt som alle skal rakkes ned hvis de bliver lidt for "kloge". Brug dog tiden på det det hele handler om, nemlig hifi. Jeg er sikker på, at det var meningen med sitet fra starten af. At folk kunne ytre sig med deres meninger om netop vores fælles interesse... Hifi. Ikke da om hvem der taler eller skriver grimt. Se dog igennem fingerne med de smålige folk der bruger sproget som forsvar/angreb. Når folk bruger grimme gloser, ja så er de vel rendt tør for viden.... Ta` jer nu sammen allesammen, og brug krudtet på at dele jeres erfaringer og viden med vi andre, istedet for at lege skolelærer...!!
Go´ weekend til alle. __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17770 &KW=waggy
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 17 September 2004 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er skægt at se, at denne type tråde aldrig fører noget godt med sig.
Selv når der ligger en forklaring er det aldrig godt nok.
Tænk hvis forummet kunne passe sig selv uden moderatorer - dvs hvis alle deltog POSITIVT og fremadrettet - udelukkende for at tilegne sig eller formidle viden og oplevelser om hifi til gavn og glæde for sig selv og andre... tænk endgang ---
Sikke meget ekstra tid redaktionen kunne få til at finde endnu flere nyheder, endnu flere artikler og lave endnu flere anmeldelser til dig.
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 17 September 2004 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er sikker på at der engang, i et kort øjeblik, for lang tid siden, var et godt budskab bag at starte denne tråd. Hurtig er du blevet personlig fornærmet eller er du sur over en ufortjent advarsel?
Jeg tror der ligger noget mere bag end det du umiddelbart tilsigter, og bruger som en undskyldning, at når en moderator svarer i samme stil er det straks forkert. Min holdning er øje for øje. Har du svinet til, må du forvente at blive svinet tilbage. Og helst endnu mere, så MAN KA' LÆR' DET!
Men hold dog tonen, du er allerede ved at dreje i en uheldig retning. Jeg er ikke nogen helgen, men jeg er trods alt ved at blive bedre til at styre det. Smil lidt en gang i mellem, så smiler der også nogle tilbage til dig. 
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 17 September 2004 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj i lyntråden!
Jamen-jamen, hvor skoene dog strammer for tiden! ;-)
Så her er et forslag:
Hvad med om Langsom inviterede Ronin til en A/B test - så kunne der måles penile længder, og Langsom kunne så samtidig finde ud af, hvem det i virkeligheden er, der er det "matliderlige mønsereksempel"... HIK! :-D
Med sober hilsen
G&S
PS: Den var da LIDT sjov, ikk'? ;-) __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
| Til top |
|
| |
Järven Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 160
|
| Sendt: 17 September 2004 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den var faktisk ret sjov.........
God weekend
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 18 September 2004 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Halløj i lyntråden!
Jamen-jamen, hvor skoene dog strammer for tiden! ;-)
Så her er et forslag:
Hvad med om Langsom inviterede Ronin til en A/B test - så kunne der måles penile længder, og Langsom kunne så samtidig finde ud af, hvem det i virkeligheden er, der er det "matliderlige mønsereksempel"... HIK! :-D
Med sober hilsen G&S
PS: Den var da LIDT sjov, ikk'? ;-) |
|
|
Nææ.....  
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 18 September 2004 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ben Harper "Welcome to a cruel world"
|
| Til top |
|
| |
piranha Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 86
|
| Sendt: 18 September 2004 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|

Dav og velkommen til børnehaveklassen. Her gælder det om at drille og mobbe hinanden.
Normalt holder jeg mig fra sådanne historier men hold da helt op. Man squ sku tro at vi gå i børnehaveklasse igen.
1. Respekter hinanden.
2. Vi laver alle fejl også en forum moderater.
3. Der er ingen der er perfekte selvom nogen selv synes det.
4. Brug forrummet for hvad det er til. At hjælpe hinanden og give hinanden KONSTRUKTIV hjælp.
Jeg skal lige nævne at jeg ikke har læst tråden som ronin måske/vistnok har været lidt for hård. Vi er alle mennesker og laver fejl. Hvad med også at huske alt det arbejde de lægger herinde for at vi andre har et ellers udmærket forum.
Bare min lille mening.
Til sidst vil jeg gerne sige tak (TAK ER KUN ET FATTIGT ORD, MEN HAR PT IKKE RÅD TIL MERE ) til alle de herlige mennesker der har hjulpet mig med mine spørgsmål på alt mellem himmel og jord.
Keep up the good work.
Hilsen Børnehaveklasseleder Claus
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 18 September 2004 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da op - der sker sgu lidt når man er væk i et døgns tid!
Tjaa, hvad kan jeg sige - min privatbesked var måske i overkanten, men er beskeden/budskabet samtidig forstået så er det ikke helt forgæves. Det er ganske korrekt - moderatorer er også mennesker, som af og til bliver påvirket af forskellige faktorer, og af og til er grænsen nået - der hvor man desværre til tider overreagerer. Jeg er ikke beføjet med "magt" som Hurtig så pænt siger det, men derimod en opgave til at medvirke til at holde bare en smule ro og orden i forummet, og til tider er det desværre nødvendigt med en hårdere tone end ellers. Jeg tager det dog til efterretning, da jeg sagtens kan se at det var på grænsen.......
Dog vil jeg tilføje at jeg ikke på noget tidspunkt har kaldt nogen for idiot, spasser eller andet - det må stå på din egen regning, Hurtig. At jeg bruger ordene i sætningssammenhæng, er noget helt andet!
Men som sagt - det er taget til efterretning. Normalt er jeg skam ganske positiv! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 18 September 2004 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig skrev:
|
Ja..... du har ret... at kalde Ronni magtliderlig er nok til at udelukke mig... men havde han nu kaldt en for magtliderlig, så skulle vi ikke udelukke ham... nej... så skulle vi sætte pris på det arbejde han lægger i at holde forum kørende... hvorfor denne forskel...???
Hvis bare Ronni ville komme frem fra busken, og erkende at han har lavet en ordentlig brøler, og at dette er et engangstilfælde, så kunne jeg acceptere (det er bare lidt for sent nu, efter al den fortielse... det vil bare virke ynkeligt på nuværende tidspunkt). Men jeg ser ingen grund til at sagen skal ties ihjel... det bliver den ikke når vi andre laver en brøler...
I øvrigt har jeg ikke kaldt Ronni matliderlig. Jeg har bare fremstillet mit synspunkt om, at man er et mønsereksempel på en magtliderlig person, hvis man groft tiltaler folk, i et sprog man ikke vil acceptere selv at blive tiltalt i, og derved udnytter sin autoritet, fremfor at benytte den. Det er vel ikke helt forkert.... Om Ronni så føler at han passer ind i eksemplet... tjaaee... det er hans sag. Men som man siger: "If it walks like a dog and talks like a dog.... i probably is a dog".
|
|
|
At skrive at det er eksemplet på en magtliderlig person, er det samme som at kalde ham/mig det.
Det har ikke det fjerneste med fortielse at gøre at jeg først svarer nu - jeg beklager at jeg ikke sidder 24/7 på forummet og læser og besvarer indlæg, og endnu mere beklager jeg, at du vender mit fravær til "fortielse" - hvis der er en ting jeg netop ikke gør i, så er det at tie stille og smide problemerne over på andre, men jeg har altså et liv ved siden af som også påkræver min opmærksomhed - bare en gang imellem!
som sagt, jeg indrømmer at jeg var lige grov nok. Det beklager jeg, og tager det naturligvis til efterretning! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
|
| Sendt: 18 September 2004 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da det var mig der fik den P.M. fra Ronni (tildels mig egen skyld), vil jeg bare sige det er iorden Ronni.
Jeg skal nok være med til at holde den gode tone her i forumet, men husk det er et debat forum, så nogle gange skal bølgerne gå højt.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Bach Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 19 September 2004 kl. 07:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wizard skrev:
|
Jeg har sådan lidt på fornemmelsen at Hurtig er lidt svær at diskutere med.
Nu har jeg efterhånden læst en del tråde hvor han har deltaget og jeg må sige at det er tydeligt hvad han mener om HFK og om Denon. Det virker ikke som om at han kan og vil acceptere at der er andre der syntes godt om de ting han ikke kan lide og kan han ikke få ret i en tråd, ja så fortsætter han gerne i en anden. Dog virker det som om at han ved hvad han taler om når der skal snakkes om teknik, men alligevel.
STOP, den vildfarelse opstår udelukkende fordi folk køre surt i at forklare ham hvordan elektronik virker.
Jeg erindre (sikkert som mange andre) da hurtig i sin tid startede sin hetz med klubben, hvordan han fandt "masser af fejl" i deres katalog. F.eks. Denon's parallelmontering af powertrafoer, det kan man ikke i følge Hurtig, hvilket dog ikke afholder Denon fra at gøre det. Klubben havde valgt at rose en BB converter monteret i en Denon DVD, men lige den BB converter er så ikke en ski værd, ifølge vores "expert"... nu er jeg vel ikke den enete der vil foretrække, selv en billig BB frem for meget af det skidt der bliver brugt i "Bilka" maskiner ?
Min personlige mening er at han udelukkende fremstår som fagkyndig, fordi han er utrolig god til at formulere sig, og han fyre den ene beskyldning efter den anden af, så man til sidst opgiver at bevise han tager fejl.
Nu skal det så åbenbart gå ud over Ronin, som jeg ellers syntes laver nogle rigtig gode indlæg og ved du hvad Hurtig, hvis han har kvejet sig, hvad så, kan vi ikke leve med det og for iøvrigt virker det som om at du er den eneste der tager det så hårdt.
Kan man ikke leve med den måde admin's her på siden, køre siden, så lad være med at logge på !
Slap lidt af og se tingene fra den lyse side 
|
|
|
Jesper
|
| Til top |
|
| |
Wizard Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 351
|
| Sendt: 20 September 2004 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Bach skrev:
|
STOP, den vildfarelse opstår udelukkende fordi folk køre surt i at forklare ham hvordan elektronik virker.
Jeg erindre (sikkert som mange andre) da hurtig i sin tid startede sin hetz med klubben, hvordan han fandt "masser af fejl" i deres katalog. F.eks. Denon's parallelmontering af powertrafoer, det kan man ikke i følge Hurtig, hvilket dog ikke afholder Denon fra at gøre det. Klubben havde valgt at rose en BB converter monteret i en Denon DVD, men lige den BB converter er så ikke en ski værd, ifølge vores "expert"... nu er jeg vel ikke den enete der vil foretrække, selv en billig BB frem for meget af det skidt der bliver brugt i "Bilka" maskiner ?
Min personlige mening er at han udelukkende fremstår som fagkyndig, fordi han er utrolig god til at formulere sig, og han fyre den ene beskyldning efter den anden af, så man til sidst opgiver at bevise han tager fejl.
Det er lidt det jeg mener med at han er svær at diskutere med, han kører ofte i samme bane i sine svar indtil vi andre giver op og tråden efterhånden dør hen. Hvorvidt han ved hvad han taler/skriver om eller ej, det ved jeg ikke?
Kan man ikke leve med den måde admin's her på siden, køre siden, så lad være med at logge på !
Jesper
Lige præcis 
|
|
|
__________________ /Wizard
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
|
| Sendt: 20 September 2004 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor bliver I ved med at angribe Hurtig??
Administrator skrev:
Så holder vi!!!
Ingen personlige angreb, TAK!  |
|
|
|
| Til top |
|
| |