Forfatter |
|
kimhvid Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 266
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 04:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen det ville da være så meget mere ondt hvis det var samme sang der roterede...... Den skal helst være så modbydelig at man efter et par lyt ikke kan få den ud af ens sagte ristende skal..... Et par år med det og man er vist klar til indlæggelse på HPH (Helvedets Psychiatriske Hospital, peter madsen begyndte vist sin kariere her)
Hvad det så skulle være for en sang jaa..... De fleste pop hits kunne være behjælpelige. Country og dansktop ligeså __________________ MVH Mr White Der lige nu desværre ikke længere befinder sig i Ho Chi Mihn City i selskab med en kølig White Russian og savner tilstedeværelsen af en smule HiFi ----------------------------
|
Til top |
|
|
exciter Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1443
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
1 Cranberries - hende sangerinden er dælme træls at høre på. 2 Nik og Jay - "hvad vil du gøre hvis du kun havde 1 dag tilbage at leve i..." jeg ville godt nok ikke høre Pik og Gay  3 Shania Twain - Af en eller anden grund har mange populære sangerinde det med at gå mig på nerverne. 4 The Corrs - puha læg dog de violiner på hylden - magen til sødsuppe pop ... 5 The Kelly Family - eksisterer de endnu? håber det ikke, tager prisen for grimmeste band nogensinde. 6 Britney Spears - der har vi det igen - trælse sangerinder 7 Avril Lavigne - Påtaget image som "rock" chick. 8 Fools Garden - kender kun 'Lemon tree' sangen men det er også rigeligt. 9 Maria Carey - belastende 10 deles mellem samtlige boybands som har og kommer til at eksistere - Beatles undtaget
|
Til top |
|
|
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har sådan en lyst til at sætte Eagles' Hotel California på listen.
Ikke fordi den er dårlig, men fordi den altid bliver spillet, og fordi hovedparten af verden føler at det er "deres".
Og så fordi ingen af de fladpandede og øldrikkende tåber, der i tide og utide udråber den til at være verdens bedste rocknummer (heeeejjj - det er eder*HIK*brodereme musik*HIK*! SKÅL!), nogensinde sætter sig ind i hvad den egentlig går ud på, eller hvad Eagles ellers har lavet.
/vilmann
__________________ Zvxxr erggre v zvar bcfynt. Orxyntre!
|
Til top |
|
|
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Vilmann, har ikke tænkt på at helvede var et sted man fik meget øl, netop fordi man nok ku trænge en del til det.
men ellers rigtigt når stemningen er høj og øllet flyder højt - så er Eagles - CCR uundgåelige makkere.
|
Til top |
|
|
FireBlade Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 98
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når man har hørt Poul Krebs med "Johnny han var li' ved at bli' sindsyg" 10 gange i streg så er man klar til den lukkede....
|
Til top |
|
|
micjac Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1173
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Det er på tide at ta' hjem" .. "Jeg vil meget hellere hjem"
|
Til top |
|
|
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
vilmann skrev:
1. Poul Krebs 2. Poul Krebs 3. Poul Krebs 4. Poul Krebs 5. Poul Krebs 6. Poul Krebs 7. Poul Krebs 8. Poul Krebs 9. Poul Krebs 10. Poul Krebs
/vilmann
|
|
|
Den støtter jeg herfra 100% 
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
alt med birthe kjær og richard ravnvald.....
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
FireBlade Forum Bruger

Bruger siden: 21 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 98
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dansktop..... så siger jeg ikke mere.....
|
Til top |
|
|
SnowMann Forum Bruger

Bruger siden: 14 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 97
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
FLEX skrev:
Det ultimative helvedsmusik som man kan blive ristet på, hvis man sku være så uheldig ikke at få adgang ved Himmerrigets Port, må være en duet mellem Johnny Madsen og Lars Lilholt.
Lars Lilholt kan simpelthen ikke afspilles på min afspiller, uden det hele går op i røg. Jeg vil hellere smide mit anlæg ud på gade og danse en 12 timers lang regndans på cdskuffen, end blot lægge øren til 10 sølle sekunder med Hr. Madsen og Lilholt.
Jeg er overbevist om, at det dankse forsvar benytter sig af "Kald det kærlighed", når de skal afhøre evt. teorrister i Irak og omegn.
De varmeste hilsner
FLEX
|
|
|
Går udfra du aldrig har hørt "Dalton brødrene" ? Til orientering er det Madsen, Lilholt og Olsen på en og samme skive 
Syns nu Johnny Madsens Færgemand og den der med coca cola i omkvædet er utroligt fede sange - specielt til fest Og så alt Lilholts gamle musik...dvs ikke de to seneste plader...det er da os nice nok, men hver sin smag
Men her er min liste:
1. Nik og Jay 2. De der Dodo tøser 3. Klovborg sangen fra TV
__________________ Cheers --> SnowMann // Martin Nielsen
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror jeg vil undlade at kommenterer hvad jeg mener om nik og jay...
det er trods alt fn's internationale fredsdag.... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pink Floyd, udsat for Zamfirs pan fløjte  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
Til top |
|
|
Sille Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 37
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan godt få det meget dårligt hvis man høre Celine Dion eller Michael Bolton
|
Til top |
|
|
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå går nu ind for Birthe, ”Jeg går altid til bal uden trusser” – har jeg da hørt for 20? 30 år siden, men det var måske en anden der kvidrede?.
Lars Lilholdt og Poul Krebs har jeg aldrig hørt om, men tror da de har lavet plader når I nu skriver det.
Hm – var for 25 år siden til en sportsfest i den lille landsby hvor jeg bor, der optrådte nogen der kaldte sig Lis og Per, her måtte jeg simpelthen forlade festteltet midt i maden, jeg kom sådan til at grine at det var pinligt. Kunne først stoppe ved sidste bod på pladsen hvor jeg var ved at blive kvalt i fadøl, det er det morsomste jeg har oplevet, men da helt fantastisk at man ikke kan ramme en – bare en tone rent på en ½ time. Musikken til herligheden blev spillet på en lille Normende kassettemaskine. Nu støtter jeg den lille klub ved at købe lodsedler, så behøver jeg ikke troppe op. Men de hører ikke med på listen, for de kan ikke have fået lov at indspille noget som helst.
|
Til top |
|
|
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
100% Poul Krebs - han kan få alle anlæg til at sige BÅT
og hvis det ikke er nok så har Lilholdt også en meget høj plads på listen, sammen med manden med det fedtede hår.
SATMIT __________________ "My tastes are simple; I am easily satisfied with the best." Winston Churchill
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
1) Roger Waters
2) Roger Waters
3) Roger Waters
4) Roger Waters
5) Roger Waters
6) Roger Waters
7) Roger Waters
8) Thomas Helmig
9) Poul Krebs
10) Roger Waters
__________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
HenJ Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har osse hørt liz og per DE kunne trænge til noget albansk indflydelse og zamfis fløjte... __________________ Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.
Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
|
Til top |
|
|
sound Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2003
Status: Offline Indlæg: 112
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nik & Jay(kom her så skal jeg gi`jer en olfert)
Britney Spears
Anastacia
Kinesisk cirkusmusik
svensk rap
grønlansk folkemusik
afrikanske stammerytmer
black metal
alt vedr. en xylofon
Sussi og Leo
Hele svineriet fyres af på et Awai anlæg.....
|
Til top |
|
|
Kajkagen Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 467
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
1) Roger Waters
2) Roger Waters
3) Roger Waters
4) Roger Waters
5) Roger Waters
6) Roger Waters
7) Roger Waters
8) Thomas Helmig
9) Poul Krebs
10) Roger Waters
|
|
|
Skam dig Acer ... fyyyy...det er et dårligt indlæg du har lavet her...kan du så lige skamme dig!
Se "Boogie" i tv og hør "The Voice", det ville nok svare til det der stod på neden under...skulle ikke undre mig at satan hopper rundt og stikker folk med gaflen mens tusinder og atter tusinder af minolta anlæg fra kvickly er tunet ind på "The Voice" og fylder hele helvede med skrækkelige numre... og om søndagen tunes de nok ind på "Giro 413", så alle kan høre Keld Heick og hans fedteri for alle de gamle damer ...det kan da kun frembringe kvalme...ville gerne høre hvad han siger om dem han har siddet fedtet for når microfonerne i studiet slukkes...det kunne sikkert være overordentlig underholdende  __________________ Musik er noget af det mest vidunderlige der er til!
|
Til top |
|
|
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
Bruger siden: 19 Juli 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
Sendt: 21 September 2004 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
SnowMann skrev:
FLEX skrev:
Det ultimative helvedsmusik som man kan blive ristet på, hvis man sku være så uheldig ikke at få adgang ved Himmerrigets Port, må være en duet mellem Johnny Madsen og Lars Lilholt.
Lars Lilholt kan simpelthen ikke afspilles på min afspiller, uden det hele går op i røg. Jeg vil hellere smide mit anlæg ud på gade og danse en 12 timers lang regndans på cdskuffen, end blot lægge øren til 10 sølle sekunder med Hr. Madsen og Lilholt.
Jeg er overbevist om, at det dankse forsvar benytter sig af "Kald det kærlighed", når de skal afhøre evt. teorrister i Irak og omegn.
De varmeste hilsner
FLEX
|
|
|
Går udfra du aldrig har hørt "Dalton brødrene" ? Til orientering er det Madsen, Lilholt og Olsen på en og samme skive 
Syns nu Johnny Madsens Færgemand og den der med coca cola i omkvædet er utroligt fede sange - specielt til fest Og så alt Lilholts gamle musik...dvs ikke de to seneste plader...det er da os nice nok, men hver sin smag
Men her er min liste:
1. Nik og Jay 2. De der Dodo tøser 3. Klovborg sangen fra TV
|
|
|
Halløj Snemand
Jeg har hørt The Dalton's, og jeg kan kun sige, at de ikke får en plads i min pladesamling.
Hellere 10 år på Alcatraz, vel at mærke i hullet, end 10 dage på en øde ø med Lars Lilholt.
Mvh. FLEX
|
Til top |
|
|