Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 02:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ny reciever, igen. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 26 September 2004 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Wagner-elev skrev:

Hey folks. tak for de gode råd

Har kigget lidt på marantz. Synes ikke der er så mange at vælge mellem, kun 1 faktisk og det er sr 5400 ose. De andre er "for billige" eller for dyre. Det skal lige siges at jeg kun har kigget på tape connections hjemmeside.

Den reciever jeg skal have, skal ligge mellem 7000-10000. Så derfor bekymrer det mig lidt hvis jeg skal gå efter en sr5400 ose, da den måske ikke er god nok, Du kan jo prøve at lytte til Marantz SR-7400, den koster under 10000 Kr. og hvis du er heldig kan du måske finde en SR-7300 som demo/rest et eller andet sted for den koster jo ikke så meget, men hva ved jeg.  En dennon 2805 koster tilgengæld kun 7300ca. hos tapeconnection, det er sq da billigt er det ik?? Desværre har de vist ingen 3805,  i hvert fald ikke i flg. deres hjemmeside

Det lyder som om at der er mange der går efter en god stereodel når de skal vælge en surround reciever. Det gør jeg tilgengæld ikke! Jeg går udelukkende efter surrounddelen. Selvfølgelig skal den spille ok i stereo. men det betyder overhovedet ikke så meget som surround, da jeg ikke hører så meget musik som jeg ser film Ok. så vil jeg kigge efter en Yamaha RX-V1400 / RX-V2400 eller en Pioneer VSX-AX3 / VSX-AX5i. Både yamaha og pioneer levere ganske udmærket lyd til film og de passer nogenlunde ind i dit budget. Jeg er ikke helt sikker på hvad de koster men jeg mener prisen på de 4 reciever er mellem 6000-10000 Kr.

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes