Tilbage til HIFI4ALL.DK 30. maj 2025 | 20:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Rigtig Bio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
manley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 24 September 2004 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

hej

jeg ved ikke om det bare er mig, der er lidt træt af at se på alle de såkaldte hjemme bioer!! men syntes det er lidt til grin at folk der bruger en masse tid på deres hjemme bio skal gøres til grin med de folk som lige syntes at de skal vise deres anglæg frem, har dog også selv haft et biligt anglæg men kunne da aldrig finde på at kalde det en hjemme bio!

og jeg vil godt være med til at forgude de der bruger en masse tid og penge på deres hjemme bio.

måske skulle der laves et sted (her på siden) hvor de kunne vise deres bio-rum frem

for det er blevnt lidt for svært at finde de gode indlæg i mellem de andre 

ZzZzleepY # er det ikke lidt jantelov du lukker udog hvis vi nu skal tage den så betyder hjemmebio, jep du har ret i at hjemme betyder hjemme men bio kommer vel fra biograf=stort bilde og flerekanals lyd og de fleste kan jo få flerekanals lyd men de kniber lidt med det store bilde så hjemmebio må være = med flerekanals lyd og stort bilde og ikke 28" fjernsyn!

Til top Vis manley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af manley

Knudsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 24 September 2004 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

L4S og i andre:

Nu har jeg fulgt lidt med på sidelinien de sidste par dage, og jeg vil gerne bakke op om Martin_Kbh's indlæg - og det med at begå sig her inde... Det er fulstændig acceptabel at lave en bommert eller flere, bare man lærer af dem... Wink  Og jeg syntes da også "tonen" er blevet bedre i denne tråd... Clap På den anden side skal der også være plads til kritik, således at denne side ikke bliver andet end en flok "medløbere", hvis i forstår mig... Og det er jo nettop her det bliver svært... At sige noget positivt kan alle jo li' at modtage, men omvendt, så skal man være varsom i sin formulering når det gælder kritik... selvom kritikken måtte være velfortjent...Wink 

Der ud over er jeg som mange andre blevet utrolig nysgerrig omkring dit (L4S) setup... Så jeg ville da være taknemlig hvis du (L4S) ville oprette dine indlæg igen, eller måske endnubedre: lægge nogle helt nye og "friske" indlæg i denne tråd.

Mvh

Knudsen

Til top Vis Knudsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Knudsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes