| Forfatter |
|
Kurt von Kubik Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 5656
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
|
Tja, hver sin smag ... Jeg har dog aldrig selv lyttet til Eben og er lidt overrasket over High Fidelity's test ... underlig test  |
|
|
Til ethvert underligt produkt hører en underlig test. Havde den været performet på bunden af Århus svømmestadion, så var resultatet blevet både bedre og mere entydigt, men bunden havde næppe været helt "tør".
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, men man kan ikke bruge en så ubeslutsom konklusion til noget som helst....
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Ghammel & Suhr Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1099
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 01:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godaften i vinstuen!
Monstro ikke hele denne hersens båt, undskyld, BÅT-historie samt Scorpio's indlæg i virkeligheden dækker over, at hifi branchen fattes kunder?
Man fristes næsten til at udgyde, at der kunne være tale om reelle nedgangstider...?
Dét håber jeg imidlertid ikke. Jeg glæder mig nemmerlig voldsomt til at lytte nærmere til diverse BÅT under den kommende Højtid (15-17.10).
Det kan næsten ikke undgå, at blive bare en smule morsomt ;-)
Men man skal også passe på, ja man skal ;-)
For nogle år tilbage kom fruen og undertagne tilfældigvis forbi Philips-standen. Den meget ivrige og i øvrigt flinke mand spurgte hektisk til, om vi nu ikke synes, at billedet var flot på deres nye TV.
Da vi netop kom oppe fra Sony-standen med det nye Sony højopløsningstelevisionsaggregat, måtte vi nødvendigvis (og meget høfligt) pege på et par småting, som vi mente kunne gøres bedre.
Nøøøj, hvor blev han hurtigt sur! ;-)
Så måske man under dette års Højtid burde nøjes, og dermed blot spørge, om den pågældende højttaler af mærket xyz er "voicet med henblik på større underholdningsværdi", eller om der - som vedholdende rygter vil vide - i virkeligheden er tale om et hidtil hemmeligholdt våben til u-både i den amerikanske flåde, med henblik på udlæggelse af falske sonarspor...?
Kan de tåle at høre den utilsminkede sandhed, eller bliver vi blot nødt til at være absolut skånselsløse? ;-)
Mest af alt glæder jeg mig dog til alle de hvide kitler - det bliver jo som at holde mor i hånden :-D
Med høflig og korrekt aftenhilsen
G&S __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
Strøm FAQ - lavet af forummet
Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Godaften i vinstuen!
Monstro ikke hele denne hersens båt, undskyld, BÅT-historie samt Scorpio's indlæg i virkeligheden dækker over, at hifi branchen fattes kunder?
Man fristes næsten til at udgyde, at der kunne være tale om reelle nedgangstider...?
Dét håber jeg imidlertid ikke. Jeg glæder mig nemmerlig voldsomt til at lytte nærmere til diverse BÅT under den kommende Højtid (15-17.10).
Det kan næsten ikke undgå, at blive bare en smule morsomt ;-)
Men man skal også passe på, ja man skal ;-)
For nogle år tilbage kom fruen og undertagne tilfældigvis forbi Philips-standen. Den meget ivrige og i øvrigt flinke mand spurgte hektisk til, om vi nu ikke synes, at billedet var flot på deres nye TV.
Da vi netop kom oppe fra Sony-standen med det nye Sony højopløsningstelevisionsaggregat, måtte vi nødvendigvis (og meget høfligt) pege på et par småting, som vi mente kunne gøres bedre.
Nøøøj, hvor blev han hurtigt sur! ;-)
Så måske man under dette års Højtid burde nøjes, og dermed blot spørge, om den pågældende højttaler af mærket xyz er "voicet med henblik på større underholdningsværdi", eller om der - som vedholdende rygter vil vide - i virkeligheden er tale om et hidtil hemmeligholdt våben til u-både i den amerikanske flåde, med henblik på udlæggelse af falske sonarspor...?
Kan de tåle at høre den utilsminkede sandhed, eller bliver vi blot nødt til at være absolut skånselsløse? ;-)
Mest af alt glæder jeg mig dog til alle de hvide kitler - det bliver jo som at holde mor i hånden :-D
Med høflig og korrekt aftenhilsen G&S |
|
|
Hæ hæ! Jeg håber underholdningsværdien er tunet en kende i år! Måske endda SAS og Raidho vil spille på de formastelige. Jeg ville ikke bestille en milliard særtryk af testen om jeg var dem, det havde de sidste år af Valhalla. Jeg havde i øvrigt tænkt på, at få lavet en T-shirt til lejligheden i en meget smuk rødbedefarve i et ægte HIFInørd snit, med masser af plads til ekstra lyttemuskler. Det ville ligesom belyse en lettere blegfed og gennem alkoholiseret natteravn med hifi som interesse fra den allerbedste vinkel, så kan alle de skrigende kvinder rigtig få noget for øjnene  Teksten skulle selvfølgelig lyde på "I love" og så mit helt afsindigt velklingende og gennemsexede navn på forsiden, således at enhver med 4-5000 overflødige dask på bogen, kan købe sig til fornemmelsen af brunsten ved at gå rundt på udstillingen med denne vilde og voldsome score-T-shirt. Vuf!  På ryggen skulle der naturligvis stå everton for ever - hvad ellers? T-shirten kan forudbestilles ved at sende en PB til mig, her får du special advice til, hvordan jeg så ripper dig for gysserne  !
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 01:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
Hæ hæ!
Jeg håber underholdningsværdien er tunet en kende i år! Måske endda SAS og Raidho vil spille på de formastelige.eg ville ikke bestille en milliard særtryk af testen om jeg var dem, det havde de sidste år af Valhalla. |
|
|
De har såmænd nok fået produceret et særtrykt særtryk, skal du se ;-)
De dersens Halbal kabler har jeg dog aldrig rigtigt forstået meningen med ;-)
Skal de virkelig lyde SÅ grynede i toppen i forhold til f.eks. andre (forbudte) kabler, eller er det hele en blot en sammensværgelse, for at fremelske en bred, folkelig accept for det store BÅT?
Hvem ved, måske vi om føje år bliver mødt af denne lidet humske lyd allerede på postbudsniveau om morgenen...? ;-)
Med småsober aftenhilsen
G&S __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeps, og de er stadig i kt's butiks lokale... i større mængder (taget den potentielle køberskare i betragtning..)
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 01:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Kurt von Kubik skrev:
|
Hæ hæ! Jeg håber underholdningsværdien er tunet en kende i år! Måske endda SAS og Raidho vil spille på de formastelige.eg ville ikke bestille en milliard særtryk af testen om jeg var dem, det havde de sidste år af Valhalla. |
|
|
De har såmænd nok fået produceret et særtrykt særtryk, skal du se ;-)
De dersens Halbal kabler har jeg dog aldrig rigtigt forstået meningen med ;-)
Skal de virkelig lyde SÅ grynede i toppen i forhold til f.eks. andre (forbudte) kabler, eller er det hele en blot en sammensværgelse, for at fremelske en bred, folkelig accept for det store BÅT? Jamen det er jo det! Men husk de får et Nill anlæg til 20K til at lyde som en krydsning mellem en rapand og en trehjulet cykel, og det er ikke så ringe endda!
Hvem ved, måske vi om føje år bliver mødt af denne lidet humske lyd allerede på postbudsniveau om morgenen...? ;-)
Med småsober aftenhilsen G&S |
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 02:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kurt von Kubik skrev:
På ryggen skulle der naturligvis stå everton for ever - hvad ellers?T-shirten kan forudbestilles ved at sende en PB til mig, her får du special advice til, hvordan jeg så ripper dig for gysserne ! |
|
|
Ærgerligt, da jeg havde forestillet mig noget i stil med "Forkæl dine SA højttalere" på forsiden, og "Køb en Arnbitter & en gasbrænder" på bagsiden :-D __________________ Denny Crane tilbage på TV, dammit!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ghammel & Suhr skrev:
Kurt von Kubik skrev:
|
På ryggen skulle der naturligvis stå everton for ever - hvad ellers?T-shirten kan forudbestilles ved at sende en PB til mig, her får du special advice til, hvordan jeg så ripper dig for gysserne ! |
|
|
Ærgerligt, da jeg havde forestillet mig noget i stil med "Forkæl dine SA højttalere" på forsiden, og "Køb en Arnbitter & en gasbrænder" på bagsiden :-D |
|
|
En hver ting til sin tid hr G&S. Den kunne jo være kortærmet og være i trykken til foråret
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skorpio skrev:
Eben, Vienna, Pathos, Audio Aero Capitole, bl.a, bl.a.....alle under 1 år og alle til salg under halv pris. Specielt slemt når nyprisen er på bilniveau 
Tror det er et sygdomstegn for branchen....de har spændt buen for hårdt. 3020 tråden er nok nådestødet!
Når mange skifter setup som en bøsse skifter halsklud skal der jo være efterladenskaber....men selv til halvpris er disse "tilbud" næppe attraktive! 
|
|
|
Du behøver ikke en gang at købe for at høre , havde jeg ikke tilbudt dig at låne noget , som der bare stod her og ikke blev brugt ?
svar kom der aldrig , men det er jo også farligt hvis man ikke har penge til det .
Også det med BÅT er det ikke lidt langt ude nu ??
Er det voksen mennsker der er herinde ????
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er da voksne mennesker der læser med og undrer sig..
Mvh. Jens/Modifix
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
Mvh. Jens/Modifix |
|
|
Næ det kom mere af min kone læste en masse indlæg igår og især om alt det BÅT og hvad mænd må for ders kvinder .
Hun var ved at død af grin .
Som hun sagde er det voksen mennsker og hvordan kan en mands kone bestemme over en mands hobby og omvendt .
Ja hun har sgu nok ret .
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Modifix skrev:
|
Mvh. Jens/Modifix
|
|
|
|
|
|

|
| Til top |
|
| |
Cerberus Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det er interessant læsestof.
Det er godt at folk kan få luftet deres frustrationer herinde, jeg håber bestemt at diskutionerne gør dem til bedre mennesker 
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
Kurt von Kubik skrev:
Alex E Nielsen skrev:
|
Ja, det har jeg forstået ! - men er det ikke bare en gentagelse af tidligere indlæg ?
|
|
|
Well dybest set jo! Men nu er det jo til halv pris . Og da nogen indædt har forsvaret dem, så er der da gode muligheder for dem, at erhverve både mange og "billige" båt lige nu. |
|
|
Tja, hver sin smag ... Jeg har dog aldrig selv lyttet til Eben og er lidt overrasket over High Fidelity's test ... underlig test 
|
|
|
Hvad vil du med dit indlæg? Ja, jeg har forstået! Men er det ikke bare en gentagelse af tidligere indlæg?  
__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
Skorpio Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Februar 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Skorpio skrev:
|
Eben, Vienna, Pathos, Audio Aero Capitole, bl.a, bl.a.....alle under 1 år og alle til salg under halv pris. Specielt slemt når nyprisen er på bilniveau 
Tror det er et sygdomstegn for branchen....de har spændt buen for hårdt. 3020 tråden er nok nådestødet!
Når mange skifter setup som en bøsse skifter halsklud skal der jo være efterladenskaber....men selv til halvpris er disse "tilbud" næppe attraktive! 
|
|
|
Du behøver ikke en gang at købe for at høre , havde jeg ikke tilbudt dig at låne noget , som der bare stod her og ikke blev brugt ?
svar kom der aldrig , men det er jo også farligt hvis man ikke har penge til det .
Også det med BÅT er det ikke lidt langt ude nu ??
Er det voksen mennsker der er herinde ????
|
|
|
Fordi man stiller sig undrene over for salg af (i mine øjne) nyt udstyr til under halv pris ', betyder jo ikke at man ønsker at købe elelr prøve det! 
Jeg er tilfreds med mit setup, der gør det der skal til...servere mine skiver for mig når jeg ber om det...jeg opgradere min pladesamling i stor grad, udstyret der tryller musikken frem er bare værktøj som skal til. Jeg falder ikke i svime over forkromede svensknøgler med rødt plyds på håndtaget...
HVorfor skulle jeg lytte til dine ting når jeg er tilfreds med mine egne? Læs 3020 tråden og lær lidt. 
Og dine bemærkninger om at jeg ikke har råd og derfor ikke vil lader jeg da lige stå lidt. Det behøver jeg ikke svare på. Det fortæller meget mere om dig en om mig...
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og dine bemærkninger om at jeg ikke har råd og derfor ikke vil lader jeg da lige stå lidt. Det behøver jeg ikke svare på. Det fortæller meget mere om dig en om mig...
<!-- Signature
Det med at lytte til andet end det man lige har er en god ting .
Og mange gør det og lærre af det , det kunne du også lære noget af .
Og hvad er det så lige du mener om min person ????(for der må være noget i det jeg siger , siden du har så travlt men en del personer herinde , men hvis du har mere i din pose synes jeg du skal komme ud med det så du ikke går ned over det en dag .
Mit tilbud til dig var ment i god tro .
ps
Læs 3020 tråden og lær lidt
hvad skulle jeg dog kunne lære af den .
En gammel proton D1200 tæsker jo den NAD langt væk
havde dem hvis på sammetid på et par kappa 8 og 9 .
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scorpio skrev:
"Og dine bemærkninger om at jeg ikke har råd og derfor ikke vil lader jeg da lige stå lidt. Det behøver jeg ikke svare på. Det fortæller meget mere om dig en om mig... "
nu tror jeg du overfortolker hvad Jensen skrev, det var mere ment som en stikpille.... og nu er der altså ikke købetvang bare fordi man låner noget udstyr..
som Jensen skrev:
Det med at lytte til andet end det man lige har er en god ting .
Og mange gør det og lærer af det __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE]
Jeg er tilfreds med mit setup, der gør det der skal til...servere mine skiver for mig når jeg ber om det...jeg opgradere min pladesamling i stor grad, udstyret der tryller musikken frem er bare værktøj som skal til. Jeg falder ikke i svime over forkromede svensknøgler med rødt plyds på håndtaget...
HVorfor skulle jeg lytte til dine ting når jeg er tilfreds med mine egne? Læs 3020 tråden og lær lidt. 
[/QUOTE]
Hvad er problemet ? Det er dit valg og du er tilfreds. Det er sgu da glædeligt. Husk, at folk er forskellige og priortere forskelligt. Gudskelov for det. Endnu engang: "Priortering med henblik på vidresalg o.lign siger intet om givne produkters kvalitet"
Lyt med dine egne ører og lær lidt (godt råd i alt venskabelighed). At fordømme andres valg, for herefter at være forudindtaget overfor givne produkter, uden selv at have lyttet, er den lette/forkerte løsning. __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 25 September 2004 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg forstår heller ikke de her indlæg, alt ære og respekt for Herrn Dr. Von Pyrotech, men er båttet ikke ved at være nået til vejs ende
sidste....
BÅÅÅÅT __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |